home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 901 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 275770 gange)
Rossonero
Gæst

Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #90: 17 Okt 2007, 18:15 »

Så står den på landskamps iaften. Vil gerne lige høre jeres bud...
Jeg tror på en 3-0 sejr.

Niko
Gæst

« Svar #91: 17 Okt 2007, 18:16 »

Så står den på landskamps iaften. Vil gerne lige høre jeres bud...
Jeg tror på en 3-0 sejr.

Jeg er meget enig.

Bendtner scorer, det er jeg sikker på.

Zone 43
Manager

« Svar #92: 17 Okt 2007, 18:19 »

1-0 Bendter (19')
2-0 Jon Dahl (48')

Thats the facts! Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Nope
Ynglingespiller

« Svar #93: 17 Okt 2007, 19:29 »

Det bliver en 2-0 sejr i aften med Jon Dahl og Nordstrand som målscorer.

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #94: 19 Okt 2007, 17:01 »

De bedste 11 danske spiller lige pt. Hvis Landsholdet skulle udtages idag, og jeg var landstræner så det således ud. M. Olsen se nu godt efter.

T. Sørensen
                                           Albrecthsen, M.Laursen, Krøldrup, Kristiansen/M. Jakobsen
                                          Rommedahl, C. Poulsen, L. Andreasen, P. Løvenkrands
                                                                        J. Dahl, Bendtner

JKJ
Gæst

« Svar #95: 19 Okt 2007, 17:06 »

De bedste 11 danske spiller lige pt. Hvis Landsholdet skulle udtages idag, og jeg var landstræner så det således ud. M. Olsen se nu godt efter.

T. Sørensen
                                           Albrecthsen, M.Laursen, Krøldrup, Kristiansen/M. Jakobsen
                                          Rommedahl, C. Poulsen, L. Andreasen, P. Løvenkrands
                                                                        J. Dahl, Bendtner

Albrecthsen?? Krøldrup er skadet, Løvenkrands er ikke med i truppen, Andreasen spiller stort set ikke i Bremen og Bendtner er ikke i nærheden af at være stabil, tværtimod...
Det må du lige uddybe lidt mere...

JimmyGP
Manager

« Svar #96: 19 Okt 2007, 17:07 »

Albrecthsen?? Krøldrup er skadet, Løvenkrands er ikke med i truppen, Andreasen spiller stort set ikke i Bremen og Bendtner er ikke i nærheden af at være stabil, tværtimod...

jeg kunne ikke være mere enig..

- Veni, vidi, vici -

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #97: 19 Okt 2007, 17:22 »

Albrecthsen spiller fast højreback i West Brom, hvilket han går betydeligt bedre end OB's Helveg. West Brom er ikke i PL, men han spiller stadig i en stor klub i forhold til OB og så er han jo heller ikke over 30. Krøldrup er lige blevet skadesfri, han er det åbenlyse valg efter at Gravgaard og Agger er væk. Løvenkrands er ikke i truppen, men det burde han være. Spiller gang for gang for Schalke og gør en fin figur. Andreasen har været suveræn de få gange han har været på landsholdet, han scorede senest fro WB da han kom ind i de sidste minutter. En klart undvurderet spiller. Bendtner er ikke stabil nok, enig.. Men måske Perez er bedre, ved det ikke. Men Bendtner virker som en større og stærker boksspiller end Perez.. Men 50/50.

JKJ
Gæst

« Svar #98: 21 Okt 2007, 12:06 »

Albrecthsen spiller fast højreback i West Brom, hvilket han går betydeligt bedre end OB's Helveg. West Brom er ikke i PL, men han spiller stadig i en stor klub i forhold til OB og så er han jo heller ikke over 30. Krøldrup er lige blevet skadesfri, han er det åbenlyse valg efter at Gravgaard og Agger er væk. Løvenkrands er ikke i truppen, men det burde han være. Spiller gang for gang for Schalke og gør en fin figur. Andreasen har været suveræn de få gange han har været på landsholdet, han scorede senest fro WB da han kom ind i de sidste minutter. En klart undvurderet spiller. Bendtner er ikke stabil nok, enig.. Men måske Perez er bedre, ved det ikke. Men Bendtner virker som en større og stærker boksspiller end Perez.. Men 50/50.

Løvenkrands spiller lige pt lidt mere fast end først på sæsonen, pga der er 2-3 skader på hans position...
Andreasen scorede igen i weekenden, men skal han spille på landsholdet fordi han kommer ind og spiller 10-25 min pr kamp og scorer engang imellem??
Albrecthsen kender jeg ikke alverden til, men Lars Jacobsen bør imo spiller højre back fremfor venstreback og Jan Kristiansen har vi afprøvet på venstreback uden det store held
Dvs at det største problem på holdet lige i øjeblikket det er på venstre back pladsen...
Igen ser jeg det måske lidt med farvede briller, men AaB er altså en af de få danske klubber der har 2 danske venstre bens spillere til at løbe rundt i forsvaret, den tidligere U-21 spiller Martin Pedersen som virkelig har fået et gennembrud det seneste år plus U-21 anføren Michael Jacobsen... Umiddelbart ser jeg ikke så mange andre alternativer...
Og til sidst kan jeg slet ikke se hvordan du kan holde Agger ude pga en skade, når nu Krøldrup også er skadet... Når de begge er skadesfri er Agger det helt sikker langt foran Krøldrup...

DeBuur
Manager

« Svar #99: 21 Okt 2007, 12:18 »

Danmark har lige pt kun nogle få spillere med Europæisk klasse... Christian Poulsen, Daniel Agger og Jon Dahl resten holder ikke niveau ! jeg mener der er nogle gode spillere på vej .... men det er som om de ikke slår igennem i klubberne - Leon Andreasen og Bendtner kan blive gode... men stabilitet får de først om et par år.

Det største problem på landsholdet er taktikken...... den holder ikke og er alt for nem for selv små hold at dømme op for..... det er trænerens ansvar og derfor mener jeg OLSEN skal gå af.... han kan ikke føre Landsholdet videre - landsholdet har brug for en træner der vil fokusere mere på en mere direkte spile stil hvor der skal sættes mere fokus på presspillet også........ det kan godt være at en type som Grønkjær og Rommedahl ikke passer så... så må vi finde nogle andre !

Det største problem mener jeg dog er manglen på en venstre back ! Niclas Jensen er bestemt ikke løsningen og Chris Sørensen har ikke niveauet.

Alt i alt er der laaaaang vej til bedre tider.... en genvej kunne ære at fyre OLSEN..... man har vel lov at håbe  Opstemt

YNWA

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #100: 21 Okt 2007, 12:30 »

Som JKC også er lidt inde på det, så er tiden kommet til M. Jacobsen. Han har været i udlandet før, og han har klaret det til UG for AAB i denne sæson, og i modsætning til mange af Olsen's lappeløsninger så har han alderen med sig.

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #101: 21 Okt 2007, 14:30 »

Ja, så scorede Leon Andreassen endnu engang.. Midterst midt, som på 20 minutter som indskifter kan score mål, er ikke god nok til landsholdet.. Det er anden kamp i trak han gør det, han var suveræn i skandale kampen DK - Sverige, han var med til at vende det hele. Brug ham nu fra start!!!!

JKJ
Gæst

« Svar #102: 21 Okt 2007, 14:54 »

Ja, så scorede Leon Andreassen endnu engang.. Midterst midt, som på 20 minutter som indskifter kan score mål, er ikke god nok til landsholdet.. Det er anden kamp i trak han gør det, han var suveræn i skandale kampen DK - Sverige, han var med til at vende det hele. Brug ham nu fra start!!!!

Dvs han kun får kamptræning på... landsholdet!! Det er bare ikke godt nok... hvis han skal spille fast på landsholdet må han finde sig en klub hvor han kan spille fast hvergang og hele tiden... der er jo ikke noget at sige til vi ikke er bedre når vores spillere kun for kamptræning på landsholdet...

Her tænker jeg på Thomas Sørensen, Leon Andreasen, Nicklas Bendtner, Jon Dahl, Rommedahl, Løvenkrands osv osv... Så lang tid vi ikke har et hold hvor spillerne spiller hver gang uge efter uge er vi heller ikke gode nok på landsholdet, og bare fordi Leon A har spillet 21 + 22 min i de senste kampe og scoret 2 mål mener jeg da ikke han SKAL spille...

Vi må jo bare se i øjnene at vi bare ikke er bedre lige i øjeblikket...

JKJ
Gæst

« Svar #103: 21 Okt 2007, 14:55 »

Nå ja, og han startede jo mod Spanien og der kan man jo ikke ligefrem sige at han viste noget som helst, tværtimod...

JKJ
Gæst

« Svar #104: 06 Nov 2007, 14:56 »

Krøldrup og Martin Jørgensen er så tilbage i truppen til de 2 sidste kampe:
Målmænd: Jesper Christiansen, Stephan Andersen og Thomas Sørensen

Forsvar: Brian Priske, Chris Sørensen, Martin Laursen, Niclas Jensen, Per Krøldrup og Thomas Helveg

Midtbane: Christian Poulsen, Daniel Jensen, Leon Andreasen, Rasmus Würtz og Thomas Kahlenberg

Angreb: Dennis Rommedahl, Jesper Grønkjær, Jon Dahl Tomasson, Martin Jørgensen, Nicklas Bendtner og
Simon Busk Poulsen.

Personligt er jeg jeg lidt skuffet over at der ikke er blevet plads til lidt nytænkning nu da vores rolle er 100% udspillet... hvorfor ikke give plads til nogle af de talenter der skal ind på holdet alligevel inden for de næste 1-2 år og omvendt hvorfor ikke sige farvel til nogen af dem vi alligevel ikke kommer til at bruge pga deres alder...

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010