home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
I dag kl. 08:57:50 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 08:56:35 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  2 Brugere, 271 Gæster Online.

Indlæg: 1132723 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 260248 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #75: 02 Okt 2007, 18:27 »

Hvorfor skal Aston Villa's tredjemålmand være landsholdet's førstemand..??

Er han ikke 2. målmand? Wink Men nej det er da heller ikke optimalt, Jesper Christiansen bør også spille fast mener jeg... problemmet lige pt er vel bare at vores målmand ligei øjeblikket bare ikke  er gode nok til at spille i de lidt større ligaer som 1. målmand... og det er bestemt et problem vi skal tage alvorligt og TS skifter vel til januar hvis han kan komme i nærheden af noget fast spilletid...
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #76: 02 Okt 2007, 18:28 »

Tror nu det ville være meget lærerigt for ham at komme med og snuse til A Landshodet. Og igen synes klart han har niveauet..

Det synes har jo så bare ikke helt selv... så måske meget godt du ikke er landstræner  Djævel
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #77: 02 Okt 2007, 18:30 »

Det synes har jo så bare ikke helt selv... så måske meget godt du ikke er landstræner  Djævel
Aarh tror nu ikke han har udtalt han ikke vil på A landsholdet..? i så fald kunne jeg meget godt tænke mig at se et link...

   Og tror nu for øvrigt det ville være rigtig godt med mig som landstræner.. Wink
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #78: 02 Okt 2007, 18:33 »

Aarh tror nu ikke han har udtalt han ikke vil på A landsholdet..? i så fald kunne jeg meget godt tænke mig at se et link...

   Og tror nu for øvrigt det ville være rigtig godt med mig som landstræner.. Wink

Han synes ikke han pt skal være 1. målmand for City men mener han skal spille på landsholdet?? det hænger jo ikke helt sammen vel... lad ham nu udvikle sig lidt på U-21 holdet så skal du nok få ham og se om nogle år på A-holdet...
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #79: 02 Okt 2007, 18:35 »

Han synes ikke han pt skal være 1. målmand for City men mener han skal spille på landsholdet?? det hænger jo ikke helt sammen vel... lad ham nu udvikle sig lidt på U-21 holdet så skal du nok få ham og se om nogle år på A-holdet...
Selvfølelig vil han helst  være på for City, men når han så bliver sat af, er det klart han er nød til at være forstående.. Der jo ingen grund til at være mere naiv end godt er..
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #80: 02 Okt 2007, 18:46 »

Thomas Sørensen er stadig Danmarks absolut bedste målmand. Ganske vist varmer han bænken (det gør han så ikke engang) for Aston Villa for tiden, men det har aldrig været en hindring for at være på landsholdet under Morten Olsens regime, og kamptræning eller ej, så er han flere klasser bedre end Jesper Christiansen.

Kasper Schmeichel er i mine øjne ikke god nok til landsholdet endnu. Han bliver lovprist i medierne, men faktum er, at han laver et utal af fejl og ved flere lejligheder har været mere end almindelig heldig med ikke at lade flere mål gå ind, end han har gjort. Stephan Andersen hører naturligvis ikke hjemme på andet end Aserbadjsjans landshold, men Kevin Stuhr Ellegaard er i mine øjne mere aktuel end Schmeichel.

Det er rart endelig at se Simon Poulsen på landsholdet, for han har om nogen fortjent det, men det ville være hovedløst at smide ham ind fra start i en periode, der er så afgørende som den, vi går ind i nu. Grønkjær har gjort det glimrende på fløjen og er ofte vores farligste mand. Jeg ser ingen grund til at skifte ham ud.

Jeg håber på noget a la dette:
               Sørensen
Huh - Krøldrup - Laursen - N. Jensen

  L. Andreasen - C. Poulsen
Rommedahl                    Grønkjær
                  Perez
                 Jon Dahl
Logged

brotta
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #81: 02 Okt 2007, 18:53 »

er enig i mange af dine betragtninger, men mener ikke SImon Poulsen er god nok til landsholdet. Synes han havde store problemer i FCMs uefa cup kampe. Dog har han gjort det rigtig godt i SAS ligaen, men tror der skal gå nogle år inden han er klar til A-landsholdet.
er enig med dig omkring Kasper Schmeichel, og at Thomas Sørensen skal starte inde. Mener dog vi mangler en stabil griber mellmem stængerne, ser ikke Thomas Sørensen eller Jesper Christiansen som værende garant for stabile præstertioner på int. niveau!
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #82: 05 Okt 2007, 14:24 »

Så blev den spanske trup udtaget til opgøret mod Danmark... som altid en masse stærke navne men spørgsmålet er jo om de er ved at have lært at spille sammen??
Jeg er egentlig også ligeglad med hvem de stiller med, bare vi vinder...  Smiley

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-8863089.html?forside
Logged

mini90
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #83: 05 Okt 2007, 15:59 »

Uroligt, men dejligt at Raul ikke blev udtaget.. Smiley
Logged


Red love
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #84: 05 Okt 2007, 16:47 »

Uroligt, men dejligt at Raul ikke blev udtaget.. Smiley
Ja temmelig mærkeligt med den form han er begyndt at vise igen, og en Raul der er bare i nærheden af topform er altså vanvittig god...
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #85: 05 Okt 2007, 17:31 »

De har et skræmmende hold, men jeg har da troen på, at vi kan slå dem.. Vores fordel er vel, synes jeg, at vi kæmper langt mere som et hold end Spanien, der er et hold fyldt med individualister som Torres, Villa og Joaquin.

Desuden er det dejligt, at vi igen har Christian Poulsen med.. Han er helt klart vores vigtigste spiller, når han er i topform og ikke går rundt og gi'r andre mavepustere Wink.
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #86: 05 Okt 2007, 17:59 »

De har et skræmmende hold, men jeg har da troen på, at vi kan slå dem.. Vores fordel er vel, synes jeg, at vi kæmper langt mere som et hold end Spanien, der er et hold fyldt med individualister som Torres, Villa og Joaquin.

Desuden er det dejligt, at vi igen har Christian Poulsen med.. Han er helt klart vores vigtigste spiller, når han er i topform og ikke går rundt og gi'r andre mavepustere Wink.
Ja selvom jeg ikk har meget fidus til Morten Olsen, håber jeg da også vildt meget på en sejr.. Anyway bliver det fedt at se Villa og Co. I Århus...
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #87: 05 Okt 2007, 18:09 »

Ja selvom jeg ikk har meget fidus til Morten Olsen, håber jeg da også vildt meget på en sejr.. Anyway bliver det fedt at se Villa og Co. I Århus...

Han er heller ikke min kop the, og bliver det 100% heller aldrig lige meget hvad der sker i fremtiden... Men selvfølgelig holder jeg også med holdet og håber da også vi vinder...
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #88: 10 Okt 2007, 18:05 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=74668

Håber det bliver en realitet, så længe der er større chance at så kartofler o.l. end der er for en god fodbold kamp!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JKJ
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #89: 10 Okt 2007, 18:50 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=74668

Håber det bliver en realitet, så længe der er større chance at så kartofler o.l. end der er for en god fodbold kamp!

Er lidt spilttet, Parken er det eneste sted hvor der er plads nok, imo er der for lidt tilskuer plads i både Brøndby og i Århus...
Men hvis vi skal spille det bold vi gerne vil er deres græstæppe vel 110% bedre end Parkens...

Så jeg er bestemt både for og imod...
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 218 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010