home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:16:13 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
I dag kl. 07:04:52 Broen13 Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 17:14:04 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23317
  1 Bruger, 433 Gæster Online.

Indlæg: 1132812 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: mayacruz
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 261403 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #105: 12 Nov 2007, 16:48 »

Niclas Jensen er nu, endelig, begyndt at overveje om han skal fortsætte på landsholdet... hvis han stopper siger jeg bestemt ikke noget til det... han er imo suverænt holdets svageste punkt og vil kun styrke holdet med at farvel...

http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfodbold/article358440.ece
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #106: 12 Nov 2007, 16:49 »

Niclas Jensen er nu, endelig, begyndt at overveje om han skal fortsætte på landsholdet... hvis han stopper siger jeg bestemt ikke noget til det... han er imo suverænt holdets svageste punkt og vil kun styrke holdet med at farvel...

http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfodbold/article358440.ece
det var sgu på tide..
Logged

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #107: 12 Nov 2007, 16:59 »

Niclas Jensen er nu, endelig, begyndt at overveje om han skal fortsætte på landsholdet... hvis han stopper siger jeg bestemt ikke noget til det... han er imo suverænt holdets svageste punkt og vil kun styrke holdet med at farvel...

http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfodbold/article358440.ece
Helt enig manden er landsholdets svageste led.
Problemet er bare at gode venstre back's hænger ikke på træerne.
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #108: 12 Nov 2007, 17:00 »

Tja, men hvem har vi som direkte alternativ? Selvom Niclas Jensen har mistet meget af det, der gjorde ham god i sin tid, har han stadig en uvurderlig rutine, fra hans internationale karriere, som en ny man har svær ved at videregive til landsholdet.

EDIT: Jeg kan dog sagtens forstå beslutningen og håber nok også han gør det, for det er vel netop nu der er tid. Han er 33 år, og har jo ikke ligefrem tiden med sig, hvis vi snakker videre mod en kval. til VM 2010.

Men igen, hvem har vi af muligheder?

1) Michael Jakobsen. Egentlig en god mulighed, da han har alderen med sig, men han spiller (vist nok) ikke back for AaB og derfor vil pladsen nok ikke være der hvor vi ser ham bedst.

2) Chris Sørensen. Tjo, så kan vi næsten ligeså godt beholde Niclas Jensen. Der er godt nok 3 års forskel, men jeg mener at Niclas Jensen, med sin rutine og erfaring, dog er bedre en Chris Sørensen.

3) Allan K. Jepsen. Spiller fast i Vålerenga, og gjorde det jo egentlig fint i AaB. Men dog har jeg ikke set ham spille siden skiftet, og tror ikke han kan bidrage yderligere end Niclas Jensen.

4) Kasper Bøgelund. Måske nok den mest sandsynlige hvis han kan holde sig skadesfri. Han spillede vist nok en 25 min. for landsholdet på den plads for et års tid siden, og gjorde det okay. Det kunne måske være den bedste midlertidige løsning.
« Seneste Redigering: 12 Nov 2007, 17:11 af Spezialized » Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #109: 13 Nov 2007, 10:23 »

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #110: 13 Nov 2007, 11:31 »

jeg synes Chris Sørensen er en hel del bedre en Niclas Jensen...

Men ellers spiller danmarks bedste venstre back jo i Randers FC:  Jan Frederiksen !!
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

mini90
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #111: 13 Nov 2007, 11:37 »

Kunne godt have tænkt mig at se Retov blive udtaget. Synes han har været i en ekstremt opadgående formkurv, evt. istedet for ham fra Nordsjælland .
Logged


Red love
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #112: 13 Nov 2007, 13:13 »

Kunne godt have tænkt mig at se Retov blive udtaget. Synes han har været i en ekstremt opadgående formkurv, evt. istedet for ham fra Nordsjælland .
ja meget enig faktisk, synes Olsens linje i hvem han udtager er yderst merkværdig..

 F.eks. Til kampen mod Spanien var både Anders Møller Christensen, og Ulrik Laursen, foran Krøldrup der spiller i Serie A for fiorentina.. Og har spillet i Serie A, og premier leauge de sidste mange år..


  Til den her kamp, står Kevin Stuhr Ellegard, og Stephan Andersen, foran Kasper Schmeichel.. det giver da overhovedet ingen mening..


 Dette er blo et par eksempler på at Olsen er ved at blive gammel, og vi tydeligvis har brug for en ny mand til jobbet..
 Og tilbage til retov, ja så er han da LANGT mere kompetent end T.Kristensen.  Som er en middelspiller fra FCN, altså han er jo ikke engang en af deres stjerner.  Så hvordan kan så blive udtaget til vores landshold...?  Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 13 Nov 2007, 13:15 af Red love » Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #113: 13 Nov 2007, 13:36 »

F.eks. Til kampen mod Spanien var både Anders Møller Christensen, og Ulrik Laursen, foran Krøldrup der spiller i Serie A for fiorentina.. Og har spillet i Serie A, og premier leauge de sidste mange år..

Til den her kamp, står Kevin Stuhr Ellegard, og Stephan Andersen, foran Kasper Schmeichel.. det giver da overhovedet ingen mening..

Enig. Det var sgu mærkeligt, med de udtagelser ..

Haha.. Tak for et godt grin. Smiley .. Du vil måske have Schmeichel til at sidde på tribunen mod Nordirland og Island end han skal spille for U21? Kevin kommer til at se kampene fra tribunen, mens Stephan A., som for tiden er SAS-Ligaens bedste målmand, skal varme bænken..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Red love
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #114: 13 Nov 2007, 13:42 »

Enig. Det var sgu mærkeligt, med de udtagelser ..

Haha.. Tak for et godt grin. Smiley .. Du vil måske have Schmeichel til at sidde på tribunen mod Nordirland og Island end han skal spille for U21? Kevin kommer til at se kampene fra tribunen, mens Stephan A., som for tiden er SAS-Ligaens bedste målmand, skal varme bænken..
Aarh altså Zone, ved godt du har sympati for Brøndby, men mener slet ikke stephan A er den bedste i SAS ligaen. Så synes faktisk Schmeichel burde være foran ham også.. Og dermed sidde på bænken, eller allerhelst spille, i en kamp hvor vi alligevel ikke kan nå at komme til EM.. Han har jo klart niveauet, og alligevel ham vi skal satse på frem mod VM i 2010..

Så hvorfor ikke lade Schmeichel Junior stå for landsholdet allerede nu...?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #115: 13 Nov 2007, 13:56 »

Jeg skrev nu også "for tiden den bedste målmand" Smiley

Schmeichel skal nok få sin chance på et tidspunkt, men lige nu er Thomas, Stephan og Jesper foran ham, og i dette tilfælde også Kevin. Nu, hvor vi ikke kan nå noget, ser jeg også gerne man prøver en anden målmand end Thomas, og samtidig prøver flere spillere som i fremtiden vil få masser af kampe for landsholdet f.eks. Michael Jacobsen og Simon Poulsen for at nævne to..

Mod VM '10 bliver det nok Jesper og Stephan som skal kæmpe om målmandspladsen, hvor Schmeichel og Kevin skal kæmpe om en 3. målmandsplads. Efter det VM tror jeg at Schmeichel vil være førstevalg Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JKJ
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #116: 13 Nov 2007, 14:07 »

ja meget enig faktisk, synes Olsens linje i hvem han udtager er yderst merkværdig..

 F.eks. Til kampen mod Spanien var både Anders Møller Christensen, og Ulrik Laursen, foran Krøldrup der spiller i Serie A for fiorentina.. Og har spillet i Serie A, og premier leauge de sidste mange år..


  Til den her kamp, står Kevin Stuhr Ellegard, og Stephan Andersen, foran Kasper Schmeichel.. det giver da overhovedet ingen mening..


 Dette er blo et par eksempler på at Olsen er ved at blive gammel, og vi tydeligvis har brug for en ny mand til jobbet..
 Og tilbage til retov, ja så er han da LANGT mere kompetent end T.Kristensen.  Som er en middelspiller fra FCN, altså han er jo ikke engang en af deres stjerner.  Så hvordan kan så blive udtaget til vores landshold...?  Rullende Øjne

Krøldrup var/havde været skadet så bad selv om ikke at blive udtaget Wink

Og hvorfor Curth ikke bliver udtaget er mig en gåde, han er virkelig i topform pt og kan spille både i angrebet og på fløjen... mens han problem er jo nok at han spiller i AaB...
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #117: 13 Nov 2007, 15:25 »

Jeg er personligt træt af at folk himler op omkring hvem Morten Olsen udtager og ikke udtager. Jeg synes det er pisse plat at svine MO til for ikke at udtage Krøldrup, når man ikke har reseached det ordenligt. Krøldrup var skadet, og blev derfor ikke udtaget. Det glemte medierne selvfølgelig at skrive, for ja, ellers ville de jo ikke have noget at kritisere.

Taget fra DBU før Spanien og Letland:
"Morten Olsen har fulgt Martin Jørgensens situation, men veteranen er efter en skade endnu ikke aktuel for sit klubhold, Fiorentina, og på den baggrund har Morten Olsen valgt at se bort fra Martin Jørgensen. Hans klubkammerat, Per Krøldrup, kommer ligeledes på grund af en skade heller ikke i betragtning til den aktuelle landsholdstrup."
(http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=241785)

Fair nok at kritisere, men hav helst informationerne i orden i stedet for under-bæltestedet-kritik.
Logged


Red love
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #118: 13 Nov 2007, 15:36 »

Jeg er personligt træt af at folk himler op omkring hvem Morten Olsen udtager og ikke udtager. Jeg synes det er pisse plat at svine MO til for ikke at udtage Krøldrup, når man ikke har reseached det ordenligt. Krøldrup var skadet, og blev derfor ikke udtaget. Det glemte medierne selvfølgelig at skrive, for ja, ellers ville de jo ikke have noget at kritisere.

Taget fra DBU før Spanien og Letland:
"Morten Olsen har fulgt Martin Jørgensens situation, men veteranen er efter en skade endnu ikke aktuel for sit klubhold, Fiorentina, og på den baggrund har Morten Olsen valgt at se bort fra Martin Jørgensen. Hans klubkammerat, Per Krøldrup, kommer ligeledes på grund af en skade heller ikke i betragtning til den aktuelle landsholdstrup."
(http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=241785)

Fair nok at kritisere, men hav helst informationerne i orden i stedet for under-bæltestedet-kritik.
jo ikke kun op til spanien kampen, han ikke har udtaget krøldrup. Over flere år hvor han gentagne gange har forbigået ham.. På trods af han har spillet fast i seri a, siden en meget ung alder...
 
At du er så træt af folk sviner Olsen, tjaa altså 2 missede slutrunder det taler jo for sig selv... synes du ikk? Huh

 
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #119: 13 Nov 2007, 15:46 »

jo ikke kun op til spanien kampen, han ikke har udtaget krøldrup. Over flere år hvor han gentagne gange har forbigået ham.. På trods af han har spillet fast i seri a, siden en meget ung alder...
 
At du er så træt af folk sviner Olsen, tjaa altså 2 missede slutrunder det taler jo for sig selv... synes du ikk? Huh

 

Helt enig... MO vil vinde kampe, men det gør man altså ikke ved at udtage folk der ikke spiller, er reserver osv... vores målmand har feks spillet 3 kampe i denne sæson, 2 landskampe og en enkelt for AV, vores anfører er heldig hvis han får 15-25 min pr kamp, vores ene midtbanemand spiller kun pga af andres skader, vores ene fløj er i samme situation som Jon D. og vores venstreback er vel efterhånden højst niveau til 2.div efterhånden...

Vi kan intet nå, hvorfor så ikke prøve os lidt frem og allerede nu begynde at spille evt nye folk ind og lade nogen komme ind og snuse til holdet... Den "gamle" stamme har jo vist at de ikke er gode nok så lad da nye folk komme til...
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 218 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010