home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 332 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 214 215 [216] 217 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 258367 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3225: 07 Jun 2016, 21:43 »

 Thumbs Up skønt med en sejr - det er fint at gå på sommerferie på.

Hareide har en masse uforløst talent til rådighed og kan han få det foldet ud så kommer vi til VM.

Forsvaret med A.C- Kjær - Vestergaard/Okore kan blive stærkt og reelt se ser jeg ikke Agger få en rolle her medmindre han bliver helbredt for alverdens forbandelser der har ødelagt meget af hans karriere.

Eriksen er den spiller som Hareide skal have forløst og med 3 mål på 10 minutter ligner det netop noget der er på vej til at ske.

Pierre-Emil er et kæmpe talent og han skal nu finde en klub som er parat til at satse på ham som fast spiller og så skal han altså have koblet en fysisk træner på som kan arbejde med hans manglende hurtighed - han virker tung og utrænet.

Bendtner ender vel i Uldsted med den attitude han har men vi har alternativer som med en Eriksen i centrum vil få noget mere at arbejde med og her er det at Viktor Fischer nu skal løfte sig og vise at attituden ikke står alene.

at slå Bulgarien i en ubetydelig turnering er nok ikke det man kalder en kæmpe sejr - men sejren og målene giver håb om noget bedre og det trænger landsholdet til - VM må ikke glippe Peace
Logged

YNWA

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3226: 07 Jun 2016, 21:52 »

Nu så jeg ikke kampen i dag, ej heller de 2 andre.

Men jeg tænker at angrebet vel egentlig vil have bedst af 2 løbere i front, (Fischer og Braitwaithe/Vibe/Jørgensen måske? Eller vil det være fint med Fischer og Bendtner?) for at få Eriksen til at sprudle mest. Lidt ligesom i Spurs hvor der er masser af løb for ham.

PE lider vel netop af at være tung ved ikke at have spillet rigtigt fast - der er trods alt forskel på træning og kamp, medmindre du virkelig spiller intensiv og interval i mange træninger.
Bendtner ender i Kina eller MLS.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3227: 08 Jun 2016, 19:34 »

Nu så jeg ikke kampen i dag, ej heller de 2 andre.

Men jeg tænker at angrebet vel egentlig vil have bedst af 2 løbere i front, (Fischer og Braitwaithe/Vibe/Jørgensen måske? Eller vil det være fint med Fischer og Bendtner?) for at få Eriksen til at sprudle mest. Lidt ligesom i Spurs hvor der er masser af løb for ham.

PE lider vel netop af at være tung ved ikke at have spillet rigtigt fast - der er trods alt forskel på træning og kamp, medmindre du virkelig spiller intensiv og interval i mange træninger.
Bendtner ender i Kina eller MLS.

Bendtner tror jeg ikke kommer retur til noget der ligner tidligere tiders form - ingen tvivl om at han ville kunne begå sig i Kina eller MLS - men skal han reelt tilbage så tror jeg det ville være bedre i den anden bedste række i England.. så vil han da i det mindste komme i form Peace
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3228: 09 Jun 2016, 17:40 »

Farvel til Agger - det er sgu trist men IMO det eneste rigtige nu handler det om at få Vestergaard - Okore - Kjær - AC til at finde sammen - det er vel ikke det ringeste materiale at stå med som træner og så er der endda spillere som Bjelland, Sviachenko og en Fredrik Sørensen der også kunne være emner til landsholdet.

Logged

YNWA

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3229: 09 Jun 2016, 20:07 »

Farvel til Agger - det er sgu trist men IMO det eneste rigtige nu handler det om at få Vestergaard - Okore - Kjær - AC til at finde sammen - det er vel ikke det ringeste materiale at stå med som træner og så er der endda spillere som Bjelland, Sviachenko og en Fredrik Sørensen der også kunne være emner til landsholdet.



Samtidig kunne en interessant diskussion være, hvem der skal overtage anførerbindet? Jeg diskuterede det med en kollega. Skulle det gå på anciennitet, så skulle det være William Kvist, som dog måske ikke er fast mand. Alternativt Simon Kjær - har han lederegenskaberne? Eller Kasper Schmeichel, på trods af at han er målmand og ikke har været med i så lang tid som de to førnævnte?
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3230: 09 Jun 2016, 20:13 »

Schmeichel ville i mine øjne være oplagt, idet han oser af lederkvaliteter, ikke ulig hans far. Ikke at jeg i øvrigt bryder mig om at sammenligne dem, men de har begge en voldsom autoritet i deres udtryk, så her er den sgu rammende nok.

Simon Kjær har jeg ladet mig fortælle af folk meget tæt på ham, at han ikke er den skarpeste kniv i skuffen, og på én eller anden måde ville jeg gerne se en anfører der har noget mellem ørerne. Her tænker jeg i forhold til at der gerne skal være respekt for anføreren både på og uden for banen.

Ellers vil jeg medgive, at den er svær. Delaney har slet ikke spillet nok på landsholdet, men ellers synes jeg han har nogle yderst anvendelige kvaliteter i forhold til rollen som anfører. Han kan indpiske en helvedes masse fight som foregangsmand på holdet. Eriksen mangler netop autoritet på banen for at være relevant, og har heller ikke fidus til fx Pierre-Emile i den rolle.

Rigtig spændende, hvem der tager over!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3231: 10 Jun 2016, 20:23 »

Schmeichel ville i mine øjne være oplagt, idet han oser af lederkvaliteter, ikke ulig hans far. Ikke at jeg i øvrigt bryder mig om at sammenligne dem, men de har begge en voldsom autoritet i deres udtryk, så her er den sgu rammende nok.

Simon Kjær har jeg ladet mig fortælle af folk meget tæt på ham, at han ikke er den skarpeste kniv i skuffen, og på én eller anden måde ville jeg gerne se en anfører der har noget mellem ørerne. Her tænker jeg i forhold til at der gerne skal være respekt for anføreren både på og uden for banen.

Ellers vil jeg medgive, at den er svær. Delaney har slet ikke spillet nok på landsholdet, men ellers synes jeg han har nogle yderst anvendelige kvaliteter i forhold til rollen som anfører. Han kan indpiske en helvedes masse fight som foregangsmand på holdet. Eriksen mangler netop autoritet på banen for at være relevant, og har heller ikke fidus til fx Pierre-Emile i den rolle.

Rigtig spændende, hvem der tager over!

Schmeichel mener jeg er den spiller som har tydelige leder mentalitet og han har også en naturlig autoritet idet han spillerhver gang i Leicester.

En kommende leder skikkelse kunne være AC eller Pierre- Emil men begge skal nok lige finde deres plads på landsholdet og have noget mere erfaring.

Jeg gætter på Simon Kjær eller  William Kvist som vice anførere

Uanset hvad så er det min vurdering at der er meget talent i denne trup og så har vi offensive spillere der leverer og får Viktor Fischer styr på karrieren i Middleborough så ser det godt ud Peace
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3232: 04 Sep 2016, 22:31 »

 Thumbs Up godkendt - dejligt at få en god start på kvalen og så med en side gevinst ved at Polen smed 2 point Opstemt

Eriksen scorer endelig på hjemmebanen men IMO så var det Viktor Fischer der var kampens bedste spiller

AC, Kjær og Vestergaard er et fantastisk forsvar og med den bonus at AC kan skubbes op på den defensive midt hvis der skal være lidt mere tryk på her.

Ankersen og Durmisi kan stadig løfte deres spil og især deres pasninger kunne trænes lidt - men der er sgu fint speed på de unge gutter.

Højbjerg spillede en middelmådig kamp men i 2. halvleg løftede han spillet og jeg mener det var en fejl at tage ham ud

Det her landshold burde have vundet mere overlegen, men der er perspektiv og endelig en landstræner der har opdaget at vi har angribere udover Bendtner  Peace
Logged

YNWA

Gungner
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3233: 05 Sep 2016, 00:13 »

Vi vandt, og sådan skulle det være. Men sejren skulle have været større, med alle de brændte chancer. Alt i alt, ikke godkendt præstation.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3234: 11 Okt 2016, 20:15 »

 ticked off Fuck hvor var kampen mod Polen en nedtur, selvom 2 halvleg viste at vi kunne være med... men ikke godkendt kamp Peace

Nu venter vi på at få oprejsning og alt andet end 3 point er en katastrofe, ikke mindst nu hvor Kazakstan og Rumænien spillede O-O

Danmark:
Kasper Schmeichel - Simon Kjær, Mathias Zanka Jørgensen, Andreas Christensen - Peter Ankersen, Thomas Delaney, Pierre-Emile Højbjerg, Riza Durmisi - Christian Eriksen - Viktor Fischer, Yussuf Poulsen.

Fornuftigt med Delaney på midten for vi kommer til at skal dominere kampen og så fortjener Poulsen en mulighed fra start.

Skal vi have 3 point så skal vi have udryddet de personlige fejl og vi skal have Eriksen tilbage på sporet.

Ankersen og Durmisi skal være skarpere med deres indlæg så vi får spillet Poulsen stærk.

Jeg tror vi klarer den og vinder kampen 2-0 Eriksen og Poulsen scorer Thumbs Up


Montenegro:
Mladen Bozovic - Adam Marusic, Marko Simic, Stefan Savic, Zarko Tomasevic - Marko Vesovic, Nikola Vukcevic, Aleksandar Scekic, Damir Kojasevic - Stevan Jovetic - Fatos Beciraj
Logged

YNWA

Gungner
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3235: 11 Okt 2016, 20:26 »

Jeg tror desværre stadig ikke på en sejr til DK. De skal være glade for et enkelt point... Godt at Vestergaard ikke starter, men Zanka som afløseren? :/
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3236: 11 Okt 2016, 21:19 »

Og det var den kamp...
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3237: 11 Okt 2016, 21:33 »

ååååh fuck hvor er de ringe...
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3238: 11 Okt 2016, 22:32 »

ååååh fuck hvor er de ringe...

Det er sgu godt nok et skidt resultat - skidt spil og problematisk at taktikken slet ikke holder ticked off

Vi får mange muligheder men vi er ganske enkelt ikke skarpe nok  og moralen på holdet virker ikke til at være i top.
Logged

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3239: 11 Okt 2016, 22:34 »

Er jo også unfair at alle de andre hold har en stjerne angriber 🙈
Logged

Sider: 1 ... 214 215 [216] 217 218 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010