home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 450 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 213 214 [215] 216 217 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 257517 gange)
iaurdae
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3210: 18 Nov 2015, 11:30 »

Jeg er ret glad for, at man ikke kigger for langt uden for skandinavien, da jeg tror, at der vil være flere ting, som der er svære at tage højde for, blandt andet kultur.

Jeg synes det lyder spædende med Hareide, der blandt andet, som der allerede er skrevet, kan fremvise, at han har gjort det godt i Malmø.
Logged

Our Honor Defend! We will fight to the end!

Gungner
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3211: 18 Nov 2015, 11:33 »

Det kan være Mourinho snart bliver ledig...
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3212: 18 Nov 2015, 12:04 »

Jeg tror, at Åge bliver rigtig god for det danske landshold. Jeg har været henne at se Malmö, og han virker som en entusiastisk og stærk træner. Jeg synes det er fint, at vi får ham ind. Vi kommer ikke til at have ham i ualmindelige tider, men lad ham forsøge at få os til VM - og så lad os se derfra. Kommer vi ikke afsted, skal vi naturligvis have en afløser. Gør vi, så forlæng aftalen to år til.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3213: 18 Nov 2015, 18:14 »

Det gode ved en ny landstræner er at han ser på spillerne med friske øjne hvor imod en landstræner der har fungeret i mere end 10 år automatisk vil få et mere unuanceret blik på spillerne.

Morten Olsen var den rigtige landstræner da han blev ansat og jeg mener også han har gjort en kæmpe indsats - men han burde ikke have været forlænget de sidste 2 år vi ville være et andet sted hvis vi havde haft en anden.

Jeg tror ikke Michael Laudrup og DBU bliver et godt match og jeg er usikker på om Laudrup ville kunne føre vores spil videre.

Åge Hareide rygtes til DK at han ikke fik succes i Brøndby gør ham ikke til et dårligt valg men jeg er usikker på om han har personlig power nok til at slå igennem og jeg har ikke set Malmö spille så hvilken type fodbold han vil spille vil jeg ikke kloge mig på - IMO syntes jeg DBU skulle kigge mere mod Tyskland og Holland, naturligvis vil trænere fra de lande koste mere, men det er også dyrt for DBU ikke at kvalificere sig til kommende slutrunder.

Spiller materialet mener jeg er meget interessant og hvis det lykkes at få os til VM i 2018 så vil vi stå med et hold der topper igen i 2020

Agger håber jeg på fortsætter og gerne med base i Brøndby men vi har nogle interessante unge super forsvarer på vej - største problem bliver vel at finde en erstatning for Lars Jacobsen men med en ny landstræner kan det jo være at Peter Ankersen får muligheden for at spille sig på igen.

Andreas Christensen kunne godt omstilles til en defensiv orienteret 6er men Delaney bør have muligheden for at få nogle landskampe på den plads.

Pierre -Emil ser jeg ikke som 6er de første par år - han skal istedet se at finde en fast klub hvor han spiller blandt de første 11 hvergang han er IMO et kæmpe talent

Yussuf Poulsen bør være vores første valg på toppen og Bendtner skal spille fast hvis han skal på landsholdet igen.

Martin Braithwait og Fischer er også spillere med et kæmpe potentiale og især Fischer er en spiller som kan noget individuelt men har så også nogle mangler forhold til de defensive opgaver og så er han nok ikke en spiller som attitude mæssigt har passet Hr. Olsen.

 
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3214: 26 Mar 2016, 09:22 »

 Thumbs Up bestået sådan må det være nu hvor Landsholdet version Hareide har spillet deres første kamp.

Det er især positivt at Hareide gennemfører det han siger han vil - nemlig at vi skal spille mere direkte og mere fremad - alle hold kunne slå Danmark vi blev jo aldrig rigtig farlige under Morten Olsen.

Delaney, Højbjerg og A.C. er fremtiden og især A.C bliver spændende at følge - han kan spille med i et 3 mands forsvar men også rykke op på den defensive midt.

Hvem savner Bendtner ? skønt at se alternativerne på banen fra start Poulsen og Jørgensen bliver interessant at følge og i kulissen har vi offensive spillere som Pisto, Braitwaith og Viktor Fischer

Eriksen skal være vores dynamiske omdrejningspunkt og det var det han var mod Island.

Nu venter en kamp mod skotland og her bliver det spændende at se om vi kan følge det gode resultat op, men vigtigst af alt er at vores spillere finder sig selv i det nye spil koncept og så glæder jeg mig til at følge vores nye højre back har han niveauet ? og kan han klare det når der kommer lidt mere tryk på ?
Logged

YNWA

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3215: 26 Mar 2016, 12:50 »

Åge skal takke Morten Olsen og Keld Bordinggard for i sin tid, at lave den "røde tråd" og starte den op. Før den tid, blandede DBU og landsholdet sig ikke i udviklingen af spillerne rundt om i Danmark. Det er bl.a. pga. dem at det nu vælter frem med danske talenter, og der kommer kun flere de næste par år med årgang 97-96-98.

Logged


Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3216: 31 Mar 2016, 01:29 »

Ja, så lagde euforien omkring landsholdet sig igen efter tirsdagens nederlag i Glasgow.

Hvad mener I om kampen?

Jeg har lavet en mindre analyse af, hvad jeg mener, vi kan tage med fra kampen.

Analysen kan læses her: http://www.sambabold.dk/nyheder/fem-ting-vi-laerte-danmarks-nederlag-glasgow/
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3217: 31 Mar 2016, 10:36 »

Ja, så lagde euforien omkring landsholdet sig igen efter tirsdagens nederlag i Glasgow.

Hvad mener I om kampen?

Jeg har lavet en mindre analyse af, hvad jeg mener, vi kan tage med fra kampen.

Analysen kan læses her: http://www.sambabold.dk/nyheder/fem-ting-vi-laerte-danmarks-nederlag-glasgow/
Punkt 5  Thumbs Up Thumbs Up
Logged


Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3218: 31 Mar 2016, 14:48 »

Ja, så lagde euforien omkring landsholdet sig igen efter tirsdagens nederlag i Glasgow.

Hvad mener I om kampen?

Jeg har lavet en mindre analyse af, hvad jeg mener, vi kan tage med fra kampen.

Analysen kan læses her: http://www.sambabold.dk/nyheder/fem-ting-vi-laerte-danmarks-nederlag-glasgow/

Jeg er enig langt hen af vejen, men der er en del problemstillinger, man som med første øjekast ikke ligger mærke til i alt euforien.

Først og fremmest til analysen af Pierre Emilie. Jeg er ikke helt sikker på, om kritikken med boldomgangen er spot on. Jeg synes mere, at det er overblikket og koldblodigheden der mangler.

Jeg synes, at han havde en masse gode raids op af banen, men tog de forkerte beslutninger, når læderet skulle i kassen. Det er selvfølgelig noget, som han udvikler gennem alderen og med masser af spilletid.

I takt med at overblikket udvikles, er jeg sikker på, at boldomgangen bliver forbedret. Smiley

Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3219: 01 Apr 2016, 15:31 »

Punkt 5  Thumbs Up Thumbs Up
Jeg er ikke bleg for at erkende, at jeg er lidt småforelsket i Delaney. Rullende Øjne

Når det så er sagt, så synes jeg helt objektivt betragtet, at hans præstationer på landsholdet har været intet mindre end formidable. Han bliver en kongespiller.

Jeg er enig langt hen af vejen, men der er en del problemstillinger, man som med første øjekast ikke ligger mærke til i alt euforien.

Først og fremmest til analysen af Pierre Emilie. Jeg er ikke helt sikker på, om kritikken med boldomgangen er spot on. Jeg synes mere, at det er overblikket og koldblodigheden der mangler.

Jeg synes, at han havde en masse gode raids op af banen, men tog de forkerte beslutninger, når læderet skulle i kassen. Det er selvfølgelig noget, som han udvikler gennem alderen og med masser af spilletid.

I takt med at overblikket udvikles, er jeg sikker på, at boldomgangen bliver forbedret. Smiley
Nu lagde jeg også særligt meget vægt på Højbjergs boldomgang. Han er jo teknisk begavet og slår gode afleveringer, men det irriterer mig grænseløst, at han skal dræne spillet for tempo, fordi han skal have 30 berøringer hver gang. Det er uden tvivl i hans iver på at skabe noget, men nogle gange er det altså godt bare at have en Carrick-type, som træffer de sikre beslutninger og holder spillet i gang. Det er også en ulempe i omstillingsspillet, hvis en spiller ikke får sendt afleveringerne hurtigt nok afsted.

Jeg er helt enig med dig i, at et af Højbjergs store problemer mod Skotland var træfsikkerheden foran mål og ift. den sidste nøgleaflevering. Det burde faktisk være med i min analyse set i bakspejlet.

Er også sikker på, at Højbjerg bliver en stor spiller, men der er fortsat en del at arbejde med. Nu er han jo også bare en knægt på 20, så det kommer helt sikkert.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3220: 01 Apr 2016, 22:45 »

Jeg har aldrig synes om Delaney, ja faktisk lagt specielt meget mærke til ham før denne sæson. Han spiller virkelig solidt hvergang, og jeg er virkelig imponeret over hans duel styrke. Gad godt se en statistik over, hvor mange dueller han egentlig vinder. I kampen mod Island får han først et ordenlig slag i ryggen, hvilket ikke stopper ham fra at vinde duellen. Indenfor 30 sekunder skal han i duel igen, mens ham tydeligt har ondt. Denne gang får han en albue i hovedet, men formår stadig at vinde duellen. Især mod Island var han også rigtig god til at komme med på bagerste stolpe, hvis Dalsgaard så bare kunne have slået nogen flere indlæg, kunne det have været meget spændende at se. Hvis man så den i TV, tror jeg ikke man har set alle disse detaljer forresten.
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3221: 02 Apr 2016, 18:32 »

Ja, så lagde euforien omkring landsholdet sig igen efter tirsdagens nederlag i Glasgow.

Hvad mener I om kampen?

Jeg har lavet en mindre analyse af, hvad jeg mener, vi kan tage med fra kampen.

Analysen kan læses her: http://www.sambabold.dk/nyheder/fem-ting-vi-laerte-danmarks-nederlag-glasgow/

Jeg husker et interview, hvor Morten olsen udtalte sig om Højbjergs fysik og her pludselig udbrød at Pierre-Emil ikke måtte blive fysisk større og her rammer Olsen plet - Pierre-Emil virker tung og langsom og det er vigtigt at han finder en klub hvor han spiller hver gang.

Delaney fortjener at få chancen og jeg tror vi kan se ham udvikle sit spil endnu mere når han kommer afsted til udlandet

Agger er når han er i form en fantastisk spillende forsvarer - men når han kun er på 85 til 90 % så er hans fejlrate for høj, på et tidspunkt kommer Harreide til at forholde sig til om vi ikke er bedre stillet med Okore-Kjær-AC og en Vestergaard som udskifter.

Aggers fremtid er muligvis ikke i Europa - ligaer som MSL eller den Kinesiske liga kunne godt være et sted Agger tog til de sidste par sæsoner og så tror jeg ikke vi ser ham spille på landsholdet.

Til offensiven håber jeg at vi ser en Viktor Fischer og en Sisto udvikle sig i den kommende halv sæson idet de kan så meget på det individuelle plan og være kamp afgørende.

Poulsen og Braitwaith er aktuelt ikke top klasse angribere - men de skal spilles istedet for en Bendtner der fortsat fjoller rundt i ingen mands land og spiller hasard med hans karriere.

 
Logged

YNWA

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3222: 02 Apr 2016, 18:41 »

Jeg tror absolut ikke vi skal forvente at se Agger i hverken USA eller Kina Smiley

Der er større sandsynlighed for at han lægger støvlerne på hylden, for at dedikere sig til sine forretninger. Det har han vist også selv udtalt for nylig. Han spiller så længe kroppen og lysten er til det (man kan diskutere om kroppen ikke for længst er brugt op), og så tror jeg at han stopper. Lysten tror jeg ikke ligger i en eksotisk klub, så hvis han ikke bliver i Brøndby, så tror jeg han stopper på professionelt plan.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Gungner
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3223: 03 Apr 2016, 21:15 »

Agger stopper snart karrieren. Det tror ikke der kan være tvivl om. Godt nok er han kun 32 år gammel, men han kan snart ikke holde til mere.
Mit bud er efter denne sæson eller efter næste sæson.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3224: 10 Apr 2016, 09:06 »

Agger stopper snart karrieren. Det tror ikke der kan være tvivl om. Godt nok er han kun 32 år gammel, men han kan snart ikke holde til mere.
Mit bud er efter denne sæson eller efter næste sæson.

Efter at have set det sidste interview med Agger, så tror jeg du har ret - han virkede max frustreret.

På landsholdet har vi nogle gode afløsere hvor jeg især håber at AC bliver hængende i Borussia M. så han får stabilt spilletid i en stor liga - Okore kommer vel fri af Aston Villa og hvis han også kommer til en klub hvor spilletiden blive stabil så er det et par gode unge fyre at satse på de næste par år.

Simon Kjær står vel tilat overtage den styrende rolle i et 3 mands forsvar og så må vi ikke glemme at Vestergaard og Frederik Sørensen spiller fast i bundesligaen og Sviachenko ser ud til at blive et hit i Celtic. Forsvaret er på plads nu venter vi bare på at angriberne løfter deres spil lidt mere og Yussuf Poulsen er IMO manden det hviler på især hvis Red Bull rykker op i bundesligaen.



Logged

YNWA

Sider: 1 ... 213 214 [215] 216 217 218 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010