home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 333 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 212 213 [214] 215 216 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 258368 gange)
Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3195: 18 Nov 2015, 00:28 »

Jeg ville nok ikke gide at se på det Smiley

Men vi ville sikkert skaffe bedre resultater for en periode

Desuden håber jeg at en kommende landstræner vælger Bendtner fra - Jeg er stor fan af Bendtner når han levere, men det er blevet lidt en hvilepude for ham føles det at han aldrig er i fare på landsholdet, og derfor vælger klubber hvor pengene er gode, men spilletiden lav..

Gør som i miniput, de som kommer til træning spiller - dem som finder fast spilletid - spiller på landsholdet Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3196: 18 Nov 2015, 00:41 »

Jeg ville nok ikke gide at se på det Smiley

Men vi ville sikkert skaffe bedre resultater for en periode

Desuden håber jeg at en kommende landstræner vælger Bendtner fra - Jeg er stor fan af Bendtner når han levere, men det er blevet lidt en hvilepude for ham føles det at han aldrig er i fare på landsholdet, og derfor vælger klubber hvor pengene er gode, men spilletiden lav..

Gør som i miniput, de som kommer til træning spiller - dem som finder fast spilletid - spiller på landsholdet Smiley

Inden du totalt afviser min idé, så tænk på at defensiv fodbold ikke nødvendigvis er kedeligt. Se denne video:

https://www.youtube.com/v/7JhAHvGB32Y

I 1997 slår Norge Brasilien med 4-2. Året efter bliver Brasilien nr. 2 ved VM. Tænk på, at det kan være Danmark i 2017. Godt nok røg Norge ud af dette VM ved 1/8-delsfinalen ved at tabe til Italien med 1-0. Men det er da stadig bedre end at tabe 3-0 til England eller Tjekkiet. :-)
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3197: 18 Nov 2015, 00:45 »

Inden du totalt afviser min idé, så tænk på at defensiv fodbold ikke nødvendigvis er kedeligt. Se denne video:

https://www.youtube.com/v/7JhAHvGB32Y

I 1997 slår Norge Brasilien med 4-2. Året efter bliver Brasilien nr. 2 ved VM. Tænk på, at det kan være Danmark i 2017. Godt nok røg Norge ud af dette VM ved 1/8-delsfinalen ved at tabe til Italien med 1-0. Men det er da stadig bedre end at tabe 3-0 til England eller Tjekkiet. :-)

Jeg siger skam ikke at defensiv fodbold er kedeligt, men drillobold er ikke den type fodbold jeg gider bruge min tid på at se Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3198: 18 Nov 2015, 00:49 »

Jeg siger skam ikke at defensiv fodbold er kedeligt, men drillobold er ikke den type fodbold jeg gider bruge min tid på at se Smiley

OK. Det er helt fair. Jeg tror dog, at fodbold-Danmark vil tage godt imod ham. Særligt fordi mange mener, at vi spillede offensiv og sprudlende fodbold under EM 1992, hvor sandheden var, at vi spillede en ultra-defensiv 5-3-1-1.

Det vil lige være noget for os. :-D
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3199: 18 Nov 2015, 00:58 »

OK. Det er helt fair. Jeg tror dog, at fodbold-Danmark vil tage godt imod ham. Særligt fordi mange mener, at vi spillede offensiv og sprudlende fodbold under EM 1992, hvor sandheden var, at vi spillede en ultra-defensiv 5-3-1-1.

Det vil lige være noget for os. :-D

Se, hvis vi nu antager at vi ikke spiller med en lang bold frem (som vi også har gjort meget under Olsen), men omstillingsfodbold langs jorden ala Munchen før Pep ødelagde det, eller som Dortmund og Klopp så er jeg på Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3200: 18 Nov 2015, 01:00 »

Se, hvis vi nu antager at vi ikke spiller med en lang bold frem (som vi også har gjort meget under Olsen), men omstillingsfodbold langs jorden ala Munchen før Pep ødelagde det, eller som Dortmund og Klopp så er jeg på Smiley

Ville være mere underholdende - desværre har vi bare ikke lige så dynamiske spillere, som de to hold har/havde. Derfor må vi holde os til Drillo-approachen Wink
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3201: 18 Nov 2015, 02:15 »

Lad os da få Ståle Solbakken ind som ny landstræner... (ja, det var seriøst, og nej, jeg er ikke FCK fan).
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3202: 18 Nov 2015, 02:44 »

Lad os da få Ståle Solbakken ind som ny landstræner... (ja, det var seriøst, og nej, jeg er ikke FCK fan).
Ståle er et godt bud. Vil mene at Michael Laudrup har tilstrækkelig international erfaring
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3203: 18 Nov 2015, 03:08 »

Laudrup har masser af international erfaring, men ikke store erfaring med trænerjobs i store klubber.
Selv om man kan argumentere at landsholdet ikke er bedre end hverken Swansea eller Getafe.
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3204: 18 Nov 2015, 03:23 »

Laudrup har masser af international erfaring, men ikke store erfaring med trænerjobs i store klubber.
Selv om man kan argumentere at landsholdet ikke er bedre end hverken Swansea eller G Setafe.
Synes Laudrup fik lagt et godt fundament i Swansea. Plus Laudrup har tidligere arbejdet for og med landsholdet.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3205: 18 Nov 2015, 07:48 »

Problemet med Laudrup er vel at han ikke kommer med  noget nyt men blot  det samme gamle system
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3206: 18 Nov 2015, 08:58 »

Kjær er samtidig også rigtig dygtig til at slå de lange bolde som vi af og til benytter os af
Især hans præstation i går vidste det helt eminent...
Mængden af boldtab manden laver i går. Jeg opgav at tælle til sidst. Der er vel næppe mere end 1-2 af hans lange afleveringer fra forsvaret der rent faktisk rammer en dansk spiller - og manden lå altså på den gode side af de 20 i går som minimum.
Logged

Meulensteen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3207: 18 Nov 2015, 09:04 »

Hvor bliver jeg led og ked af at læse kommentarer som 'Det var 4 år for sent' 'Endelig' 'Så ser det endeligt lyst ud for landsholdet' om Morten Olsens fratrædelse. En kæmpe stor mangel på respekt for en mand, der har givet alt hvad han kunne efter bedste evne for landsholdet i 30 år (Og han har en MEGET høj evne, at give af). Det er ikke for sjovt, at man sidder som landstræner i 15 år. Laudrup er vel det eneste alternativ for os, som en træner der kommer på højde med Morten Olsens træneregenskaber. Åge Hareide bliver nævnt - Tror godt vi kan ende med at sidde og savne Morten Olsen igen, når folket efterhånden indser, at det ikke var træneren, der underpræsterede, men det var spillerne, der gjorde det.
Logged

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3208: 18 Nov 2015, 09:14 »

Men alt tyder jo på Åge Hareide som ny landstræner.

Success so klubtræner i Sverige og Norge fiasko i Brøndby og han smadrede det norske landshold så tjaeh
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3209: 18 Nov 2015, 09:35 »

Synes det er en skam at DBU ikke har tænkt lidt ud af boksen, og måske valgt at kigge et andet sted i verden end Skandinavien - Åge Hareide bliver nævnt og som udgangspunkt har han gjort det godt i Malmø (ved ikke så meget om hans andre bedrifter), men der er stor forskel på at træne et klubhold med 2 træninger om dagen, og så landsholdssamling et par gange om året...


Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: 1 ... 212 213 [214] 215 216 ... 218 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010