home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 595 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Styrketræning
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 71 Udprint
Forfatter Emne: Styrketræning  (Læst 149362 gange)
vuson
Landsholdsspiller

Sv: Styrketræning
« Svar #585: 10 Jun 2011, 01:52 »

Kan man gøre noget som er med til at forøge ens forbrændingssystem?

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #586: 10 Jun 2011, 03:41 »

Spis stærk mad   Wink

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #587: 11 Jun 2011, 00:15 »

http://www.simplyshredded.com/josef-rakich-interview.html

Lidt inspiration til dem der mangler, satme vild forvandling, selv taget i betragtning at "før-billedet" er mens han er teenager.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #588: 01 Jul 2011, 16:22 »

Jeg søger en øvelse, hvor jeg kan træne det nederste parti i maven(altså fra navlen, og ned til buksekanten). Jeg kører i forvejen planken, parret med et par andre øvelse, som du kun kan mærkes højere oppe i maven. Er der nogle der ligger inde med sådan en øvelse, så vil jeg meget gerne høre omkring den! :-)

If you can't join them, beat them.

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller

« Svar #589: 22 Jul 2011, 18:47 »

Nogen herinde, som ved hvilke øvelser man skal lave for at træne til human flag? Jeg går udfra det er en masse core øvelser, men hvis der var nogen, som kunne komme med nogle specifike øvelser, ville det være rart Wink

På forhånd tak!

AaBFreak
Reserveholdsspiller

« Svar #590: 22 Jul 2011, 18:59 »

du kan tage fiskeolie kapsler efter aftensmad, de øger fedtforbrænding Smiley

Altid FCK
Manager

« Svar #591: 22 Jul 2011, 19:18 »

Hvad spiser I før og efter træning?

Jeg spiser ikke noget fast før træning, og jeg er lidt i tvivl om, hvor meget det giver at spise noget bestemt før træningen.
Bagefter træning spiser jeg normalt tun, frugt, evt. brød hvis jeg er mere sulten, müslibarer(mest fordi de smager godt Wink ) og drikker kakaomælk.

Men kunne godt tænke mig, at høre hvad I andre spiser, og evt. få noget inspiration Smiley

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #592: 22 Jul 2011, 19:30 »

Kommer bare med nogle efter & før kampe. Smiley

Spiser for det meste en grovbolle & en müslibar før kamp og drikker én - halvanden liter vand til. Det er ca. 1-2 timer før kampen. Bagefter spiser jeg en gulerod og drikker lidt vand til og af og til en lille müslibar. Wink

Skal jeg fat i sådan en balanceplade-ting? Fordi jeg skal styrke nogle ledbånd ved anklen? Har holdt pause i fem uger og vil bare høre om det er rigtigt at det kan hjælpe med sådan en? Peace

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #593: 22 Jul 2011, 19:35 »

Hvad spiser I før og efter træning?

Jeg spiser ikke noget fast før træning, og jeg er lidt i tvivl om, hvor meget det giver at spise noget bestemt før træningen.
Bagefter træning spiser jeg normalt tun, frugt, evt. brød hvis jeg er mere sulten, müslibarer(mest fordi de smager godt Wink ) og drikker kakaomælk.

Men kunne godt tænke mig, at høre hvad I andre spiser, og evt. få noget inspiration Smiley

Når pengene er til det, består det hurtige måltid efter træning tit af noget prot-pulver. Ellers sørger jeg bare for at få fyret noget mad i skrutten. Men ja, tun er da helt sikkert perfekt som post workout måltid :-)

:-)

Søgaard
Gæst

« Svar #594: 22 Jul 2011, 19:41 »

Skal jeg fat i sådan en balanceplade-ting? Fordi jeg skal styrke nogle ledbånd ved anklen? Har holdt pause i fem uger og vil bare høre om det er rigtigt at det kan hjælpe med sådan en? Peace
Vippebræt?

Jeg har efterhånden haft en del skader med mine ankler og jeg må indrømme at det ikke er min favorit, når det kommer til genoptræningen af anklen. Det hjælper uden tvivl, men det er noget så monotomt og kedeligt, som genoptræning kan være! Derimod har jeg altid cyklet meget og generelt sørget for at holde leddet igang gennem dagen ved at køre foden rundt og sidde og vippe med foden, når jeg har siddet ned. På den måde har jeg altid undgået at give omkring 2-300 kroner for et vippebræt, som jeg alligevel vil blive træt af i løbet af 15 minutter.

Altid FCK
Manager

« Svar #595: 22 Jul 2011, 19:44 »

Når pengene er til det, består det hurtige måltid efter træning tit af noget prot-pulver. Ellers sørger jeg bare for at få fyret noget mad i skrutten. Men ja, tun er da helt sikkert perfekt som post workout måltid :-)

Men har du også nogle råd, omkring mad før træning? Når jeg træner her i ferien(det har så også været stille og roligt), har jeg spist cornflakes uden sukker, frugt og drukket en del vand/juice.

Kan du evt. linke til det pulver? Der er bare så meget på markedet...

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #596: 22 Jul 2011, 19:49 »

Vippebræt?

Jeg har efterhånden haft en del skader med mine ankler og jeg må indrømme at det ikke er min favorit, når det kommer til genoptræningen af anklen. Det hjælper uden tvivl, men det er noget så monotomt og kedeligt, som genoptræning kan være! Derimod har jeg altid cyklet meget og generelt sørget for at holde leddet igang gennem dagen ved at køre foden rundt og sidde og vippe med foden, når jeg har siddet ned. På den måde har jeg altid undgået at give omkring 2-300 kroner for et vippebræt, som jeg alligevel vil blive træt af i løbet af 15 minutter.

Ja, det.

Tak, så det du siger er at jeg bare skal sørge for at holde min ankel i gang hele tiden? Peace No problem og så koster det mig heller ikke noget.

Legenden
Manager

« Svar #597: 22 Jul 2011, 19:53 »

@Altid FCK

Spiser intet fast før træningen, men der bliver helt sikkert spist noget. Plejer at fyre op for 2-3 rugbrødsmader eller eventuelt noget aftensmad fra dagen i forvejen. Det kommer egentlig også an på, hvad tid jeg træner. For tiden er det ved 20.30-tiden, så det er som regel bare aftensmaden. Lige efter træningen kværner jeg en protein-shake fulgt op med 1-2 bananer for at få nogle kulhydrater. I starten spiste jeg tun hver dag enten før eller efter træningen, men blev sgu så træt af det. Det er ellers en god proteinkilde uden for mange kalorier.

Mht. proteinpulver så synes jeg bare, at du skal holde dig til Bodylabs, det er sgu helt fint og til en overkommelig pris. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Søgaard
Gæst

« Svar #598: 22 Jul 2011, 19:54 »

Ja, det.

Tak, så det du siger er at jeg bare skal sørge for at holde min ankel i gang hele tiden? Peace No problem og så koster det mig heller ikke noget.
Det man skal sørge for er at genoptræne sine ledbåndsstyrke og det gør man ved at vippe/strække dem. Det kan man jo på flere forskellige måder. Vippebrættet er en effektiv måde, hvis man gør det rigtigt, men det er også ganske nemt at gøre det ved egen kraft. Du kan jo starte med at sidde ned og vippe foden og så når du føler foden har det bedre, så kan du rejse dig op og lægge noget vægt på foden, mens du stiller dig på tæer og ned på flad fod igen.

En løbetur i skolen er faktisk det bedste, men der skal man være påpasselig, så man ikke tager turen før foden kan klare sådan en tur og de belastninger, som den bliver udsat for.

Altid FCK
Manager

« Svar #599: 22 Jul 2011, 19:56 »

@Altid FCK

Spiser intet fast før træningen, men der bliver helt sikkert spist noget. Plejer at fyre op for 2-3 rugbrødsmader eller eventuelt noget aftensmad fra dagen i forvejen. Det kommer egentlig også an på, hvad tid jeg træner. For tiden er det ved 20.30-tiden, så det er som regel bare aftensmaden. Lige efter træningen kværner jeg en protein-shake fulgt op med 1-2 bananer for at få nogle kulhydrater. I starten spiste jeg tun hver dag enten før eller efter træningen, men blev sgu så træt af det. Det er ellers en god proteinkilde uden for mange kalorier.

Mht. proteinpulver så synes jeg bare, at du skal holde dig til Bodylabs, det er sgu helt fint og til en overkommelig pris. Smiley

Super, mange tak for hjælpen Smiley

Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 71 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010