home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 610 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Styrketræning
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 71 Udprint
Forfatter Emne: Styrketræning  (Læst 149348 gange)
korzika
Gæst

Sv: Styrketræning
« Svar #465: 14 Okt 2010, 19:59 »

Din kost spiller nok ind. Smiley

Dalle75
Førsteholdsspiller

« Svar #466: 14 Okt 2010, 21:03 »

Hejsa, jeg begyndte at styrketræne for ca. 6 måneder siden og det går godt, jeg træner 2 gange om samtidigt med at jeg løbetræner 2 gange om ugen og har indtil i dag trænet fodbold 2 gange om ugen også, om aftenen tager jeg forskellige sitt-upps og lign for at træne mine mave muskler, men jeg har svært ved at komme af med bolle-håndtagene og det sidste på maven, nogle idéer om hvordan jeg kommer af med det?

Håber på hjælp Smiley

Hvor meget cola drikker du? Cool

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #467: 15 Okt 2010, 00:33 »

Du skal simpelthen bare have din fedtprocent ned. Du skal ca. være 500 i kalorieunderskud hver eneste dag, og naturligvis lave en masse cardio træning, så ryger fedtet lige så langsomt af og din fedtprocent falder.

Held og lykke! :-)

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #468: 15 Okt 2010, 18:44 »

Hvor meget cola drikker du? Cool

Ikke meget. Engang eller 2 i weekenden med lidt wiskey.

Ellers ikke.
Du skal simpelthen bare have din fedtprocent ned. Du skal ca. være 500 i kalorieunderskud hver eneste dag, og naturligvis lave en masse cardio træning, så ryger fedtet lige så langsomt af og din fedtprocent falder.

Held og lykke! :-)

Hvad mener du med cardio træning?

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #469: 15 Okt 2010, 20:11 »

Konditionstræning.

V-4-E
Førsteholdsspiller

« Svar #470: 15 Okt 2010, 20:48 »

Hejsa, jeg begyndte at styrketræne for ca. 6 måneder siden og det går godt, jeg træner 2 gange om samtidigt med at jeg løbetræner 2 gange om ugen og har indtil i dag trænet fodbold 2 gange om ugen også, om aftenen tager jeg forskellige sitt-upps og lign for at træne mine mave muskler, men jeg har svært ved at komme af med bolle-håndtagene og det sidste på maven, nogle idéer om hvordan jeg kommer af med det?

Håber på hjælp Smiley
Her kan du udregne dine kalorier
http://www.foodcomp.dk/v7/fvdb_search.asp
Alle er født med en sixpack, ligesom alle er født med biceps og triceps, så det er, som de andre siger, fedtprocenten der skal ned.
Kost:
Undgå kulhydrater og fed mad dvs. pasta, kartofler, ris og hvidt brød.
Indtag masser af protein - kød, groft brød.
Desuden hjælper et glas skummetmælk/mini på kroppens udskillelse af fedt under et måltid mad - så drik mælk til aftensmad.
Du bliver mættere af protein og kroppen forbruger flere joules på at forbrænde protein end kulhydrat og fedt.
De kloge hoveder siger, at det er 70% kost og 30% motion, så vær seriøs omkring din kost, og så skal det nok komme.
Held og lykke

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #471: 15 Okt 2010, 21:07 »

Her kan du udregne dine kalorier
http://www.foodcomp.dk/v7/fvdb_search.asp
Alle er født med en sixpack, ligesom alle er født med biceps og triceps, så det er, som de andre siger, fedtprocenten der skal ned.
Kost:
Undgå kulhydrater og fed mad dvs. pasta, kartofler, ris og hvidt brød.
Indtag masser af protein - kød, groft brød.
Desuden hjælper et glas skummetmælk/mini på kroppens udskillelse af fedt under et måltid mad - så drik mælk til aftensmad.
Du bliver mættere af protein og kroppen forbruger flere joules på at forbrænde protein end kulhydrat og fedt.
De kloge hoveder siger, at det er 70% kost og 30% motion, så vær seriøs omkring din kost, og så skal det nok komme.
Held og lykke

Okay, tak for svarene Opstemt

Mælk er lige mig jeg drikker et-to store glas mælk til hvert måltid (Skummet, da det andet er klamt når man kan se det løbe ned af siden på glasset) Jeg kan prøve at skære ned på kartoflerne, fedt er der ikke meget ad i min mad i forvejen da jeg virkelig ikke kan holde ud at tykke på en smule fedt. Men vil prøve det i har givet mig af råd Opstemt Må se om jeg kan lade være med at være sulten hele tiden Opstemt

EDIT: Er kylling godt eller skidt?
« Seneste Redigering: 15 Okt 2010, 21:09 af Damse1994 » Logged

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #472: 15 Okt 2010, 21:18 »

Kylling uden skind er godt, da der er en masse protein i. Alt efter hvor seriøs du er, kan du så spise skindet eller lade være :p

Det er uden skind, det er min frokost der består af en grovbolle med en lille smule dressing for den ikke er for tør med noget grøntsalat og ellers pandestegt kylling skåret ud. Smiley

V-4-E
Førsteholdsspiller

« Svar #473: 15 Okt 2010, 21:19 »

Kylling uden skind er godt, da der er en masse protein i. Alt efter hvor seriøs du er, kan du så spise skindet eller lade være :p
http://www.motion-online.dk/sundhed_og_vaegt/sundhed_generelt/beregn_dit_energiforbrug/

Her kan du beregne dit energiforbrug. Mål og vej din mad og brug mit tidligere link til at beregne dit kalorie-indtag. Derfra er det simpel matematik. Du skal forbrænde mere end du indtager.
Husk at søvn er en yderst vigtig faktor for din forbrænding. Så drop dit :" Jeg skal lige spille en kamp mere" og sov i stedet Wink

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #474: 15 Okt 2010, 21:23 »

Damn søv er det vigtigste. Men er der ikke noget med din natte søvn skal være mellem 6-8 timer, eller er det mig der er skævt på den?

Barfoed91
Gæst

« Svar #475: 15 Okt 2010, 21:27 »

Damn søv er det vigtigste. Men er der ikke noget med din natte søvn skal være mellem 6-8 timer, eller er det mig der er skævt på den?
Forskellig fra person til person, og alderen har også en vigtig faktor... Men gerne i hvert fald 8, hvis du skal ind i en god træningscyklus.

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #476: 15 Okt 2010, 21:31 »

Så passer min søvn fint. Smiley

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #477: 16 Okt 2010, 18:49 »

Hvad skal jeg engentlig spise i stedet for kartofler, ris og pasta?

PuumBaa
Ynglingespiller

« Svar #478: 16 Okt 2010, 19:03 »

alle bodybuildere siger, at kosten og hvile(specielt søvn) er 70% af din træning - hvis ikke mere..

Impossible Is Nothing

PuumBaa
Ynglingespiller

« Svar #479: 16 Okt 2010, 19:07 »

Hvad skal jeg engentlig spise i stedet for kartofler, ris og pasta?

et godt alternativ til pasta, er bare at skifte det ud med grov pasta..

Impossible Is Nothing

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 71 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010