home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 610 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Styrketræning
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 71 Udprint
Forfatter Emne: Styrketræning  (Læst 149327 gange)
fcm-star
Reserveholdsspiller

Sv: Styrketræning
« Svar #480: 16 Okt 2010, 19:15 »

Et fif hvis man skal tabe det sidste er at tage et glas vand inden et måltid. Det lyder meget simpelt men det gør at din appetit bliver lidt mindre. Du spiser derfor mindre end normalt. Du skal helst drikke det 15-20 min. inden du skal spise. Og så skal man huske at spise langsomt. Et måltid må gerne tage en halv time. Der går nemlig noget tid fra at maven modtager mad til den sender signal op til hjernen at den er fuld.

Held og lykke med de sidste kg.

Arsenal!

PuumBaa
Ynglingespiller

« Svar #481: 16 Okt 2010, 19:47 »

Et fif hvis man skal tabe det sidste er at tage et glas vand inden et måltid. Det lyder meget simpelt men det gør at din appetit bliver lidt mindre. Du spiser derfor mindre end normalt. Du skal helst drikke det 15-20 min. inden du skal spise. Og så skal man huske at spise langsomt. Et måltid må gerne tage en halv time. Der går nemlig noget tid fra at maven modtager mad til den sender signal op til hjernen at den er fuld.

Held og lykke med de sidste kg.

Denne side mangler en "synes godt om" knap Peace

Impossible Is Nothing

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #482: 16 Okt 2010, 20:33 »

til jer der gerne vil tage meget på i vægt, vi snakker muskler og ingen steroider eller hormonindskud, så kan jeg råde jer til et i intervaller af 1,5-2 måneder at drikke et glas kreatin og efter de 2 måneder holde 2 måneders pause.
Efter træning, skal i drikke en proteinshaker, enten pulver eller de der færdige, bare der er mindst 18-20g i. spis 1-2 bananer og spis godt resten af ugen. Lad vær at drikke alkohol og spis desuden også godt rugbrød.
På bare 2 uger steg jeg fra 24 kg i frivægt til 34-36 kg.

Thaurat al Shabab

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #483: 16 Okt 2010, 20:35 »

Så må du dæleme også slække på teknikken, alt andet er umuligt

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #484: 16 Okt 2010, 20:42 »

til jer der gerne vil tage meget på i vægt, vi snakker muskler og ingen steroider eller hormonindskud, så kan jeg råde jer til et i intervaller af 1,5-2 måneder at drikke et glas kreatin og efter de 2 måneder holde 2 måneders pause.
Efter træning, skal i drikke en proteinshaker, enten pulver eller de der færdige, bare der er mindst 18-20g i. spis 1-2 bananer og spis godt resten af ugen. Lad vær at drikke alkohol og spis desuden også godt rugbrød.
På bare 2 uger steg jeg fra 24 kg i frivægt til 34-36 kg.

Det vil jeg så gerne fraråde på det stærkeste.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #485: 17 Okt 2010, 17:30 »

og hvorfor?

Thaurat al Shabab

Gosser
Manager

« Svar #486: 26 Okt 2010, 11:27 »

Selvom han ikke formulerer sig særlig klart, og heller ikke specielt grundigt, så er grundstenen i det han siger jo ikke forkert? Jeg kunne også godt tænke mig en forklaring på, hvorfor du vil fraråde det (samt hvad det egentlig er, du vil fraråde).

Gabe
Reserveholdsspiller

« Svar #487: 29 Okt 2010, 12:21 »

Nu bliver jeg også nysgerrig.. Hvad er det præcist du vil fraråde og hvorfor?? Jeg indtager selv proteintilskud i forbindelse med mine træningspas og synes det fungerer fantastisk!

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #488: 29 Okt 2010, 12:41 »

Jamen, den metode kan da aldrig give de rigtige resultater. Det er muligt, han tager på i vægt. Men som EK også siger, så han dælme også slække på teknikken rent muskelmæssigt. Der ville jo være langt flere, der anbefalede dette, hvis det var så godt som det lyder.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #489: 29 Okt 2010, 12:47 »

Jeg kan også sige det på en anden måde: Eller så har han fundet af at der er noget der hedder teknik. Han er inde på noget af det rigtige, men der findes ingen genveje når det kommer til træning.

Fernando
Gæst

« Svar #490: 29 Okt 2010, 12:53 »

Hej er en frisk dreng på 14 år, som elsker at spille fodbold og vil så gerne blive proffesional og så ville jeg hører om hvilken styrke trænings øvelser jeg kan lave herhjemme evt. Smiley og har også ændret min kost.. Smiley bare for at gære min fysiske side bedre!

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #491: 29 Okt 2010, 13:42 »

De obligatoriske mave - og armbøjninger går du ihf. aldrig forkert af.

:-)

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #492: 29 Okt 2010, 13:53 »

Hej er en frisk dreng på 14 år, som elsker at spille fodbold og vil så gerne blive proffesional og så ville jeg hører om hvilken styrke trænings øvelser jeg kan lave herhjemme evt. Smiley og har også ændret min kost.. Smiley bare for at gære min fysiske side bedre!

Min special træner siger Mavebøjninger armbøjninger men flest rygbøjning og benløft Smiley

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Fernando
Gæst

« Svar #493: 29 Okt 2010, 15:07 »

ehm benløft har jeg sgu aldrig prøvet før Grin men tak for det fine svar Smiley

Chakana
Manager

« Svar #494: 10 Nov 2010, 00:07 »

Nu har jeg købt en håndvægt der kan justeres til i alt 15 kg. Jeg vil meget gerne træne min arme, så de bliver markerede. Hvor tit skal jeg træne? Hvor lang tid? Hvilke øvelser? Hvad skal jeg spise før/efter?

Ved INTET om styrketræning, så vil meget gerne have nogle råd fra nogle der ved hvad det handler om. :-)

Arsenal Football Club

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 71 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010