home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 456 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester City Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Manchester City Tråden  (Læst 61795 gange)
Fernando
Gæst
 
Manchester City Tråden
« : 13 Aug 2010, 17:59 »

Ja vi skal jo have en tråd om det fantastiske engelske hold Manchester City, så vil da lige startet debatten med dette:

http://onside.dk/nyheder/premier-league/mancini-er-taet-pa-balotelli-og-milner

Hvad synes i om det her? Jeg synes nu at vi ikke rigtig behøver en ny angriber da vi jo allerede har Emmanuel Adebayor, Craig Bellamy, Felipe Caicedo, Jô, Robinho (Udlejet) Roque Santa Cruz, og Carlos Tevez.

Men synes derimod at James Milner lyder spændene, men på den anden side kan jo være fornuftigt nok, at hente Balotelli da Bellamy jo tidligere har trået med karrierestop, hvis han ikke blev en del af truppen i City.

Glæder mig i øvrigt til kampen imorgen Smiley
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #1: 13 Aug 2010, 21:08 »

Så er det officielt Balotelli fem år i City forhåbenligt Smiley

http://www.bold.dk/nyt/Officielt-Balotelli-fem-aar-i-City
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #2: 13 Aug 2010, 21:29 »

Kanon køb af City. Balotelli er en spændend ung mand, og vil helt sikkert styrke deres noget svækkede angreb efterhånden. Bellamy, Caicedo, Jo, Robinho og Santa Cruz, er jeg sikker på, bliver solgt eller udlejet, så det er et super køb af City. Tror dog stadig ikke, at de kommer helt op i toppen, de har simpelthen bare ikke spillet sammen længe nok.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #3: 13 Aug 2010, 21:32 »

Nej men hvad med sprogbarieren? f.eks Balotelli, Yaya Toure og Kolarev kan de engelsk det burde de jo kunne Smiley men Kan Kolarev?

og ja bestemt et spændene indkøb af klubben, men vi skal vist ha sendt et par spillere videre.
Logged

Manager89
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #4: 13 Aug 2010, 21:55 »

Tillykke med ham, havde håbet Man Utd ville købe ham men tror han var for dyr for dem. Men tror også Mancini er den rette til at lærer ham rigtig op. Og det bliver også spændende og se hvor langt man city når op i tabellen Opstemt For så mange penge skulle der gerne komme et godt Resultat !
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #5: 13 Aug 2010, 22:03 »

Mancini formåede vel det, som Mourinho ikke kunne i Inter med Balotelli? Det at holde hans ego nede på et niveau, hvor han kunne fungere i truppen. Hvis Mancini kan gøre det igen, så vil Balotelli blive en rigtig god spiller, men hvis han ikke formår det, så kan Balotellis karriere gå i stå. Manchester City er blevet til en klub, hvor pengene ikke mangler, hvilket gør at hvis en spiller ikke præsterer, så køber man blot en ny og bedre. Der vil altså være store forventninger fra dag et og spørgsmålet er om Balotelli kan gå fra at være et supertalent til at skulle være en superspiller i Manchester City.
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #6: 13 Aug 2010, 22:26 »

Nej men hvad med sprogbarieren? f.eks Balotelli, Yaya Toure og Kolarev kan de engelsk det burde de jo kunne Smiley men Kan Kolarev?

og ja bestemt et spændene indkøb af klubben, men vi skal vist ha sendt et par spillere videre.

Fodbold er et universalt sprog, med simple tegn, så det tror jeg ikke bliver det store problem. Ikke på banen i hvertfald, men måske udenfor banen.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #7: 13 Aug 2010, 22:29 »

Ja ingen tvivl om at City er en klub med de store summer penge, bliver spændene om han er med i truppen i morgen selv om jeg tvivler stærkt på det.

Er dog ked af jeg aldrig har set Balotelli spille så det bliver jo spændene! men har sgu hørt han skulle være klasse Thumbs Up håber virkelig meget på at får succes.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #8: 13 Aug 2010, 22:37 »

Det jeg husker ham allerbedst for var i enten semifinalen eller finalen i Champions League, hvor han gik rundt på banen, mens resten af hans hold kæmpede røven ud af bukserne for at få et resultat. Hans attitude kan være noget nær katastrofal på de dage, hvor han ikke gider, men når han så har tur i den, så kan han lave den ene flotte detalje efter den anden. Spørgsmålet er dog hvordan han vil møde den hårde spillestil i England, hvor forsvarsspillerne går hårdt til værks på de teknisk stærke angribere. I Italien var det jo nogle gange nok til at han følte hele verden gik imod ham, hvis han ikke fik de frispark, som han mente.

Livet udenfor banen kan jo også blive et problem, hvis han begynder at blive fristet til at gå i byen og generelt mere gå op i at være kendt end at spille fodbold. Lad os da håbe Mancini har styr på ham og Balotelli kan videreudvikle sig i City, da det vil være synd at sådan et talent skal gå til spilde.
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #9: 13 Aug 2010, 22:49 »

Personligt kan jeg ikke fordrage Balotelli, på grund af hans lade attitude. Men hans fodboldfærdigheder er geniale, især hans sparketeknik, og især hans frispark i en CL-kamp, hvor han bankede den op i nettaget laaangt ude fra, husker jeg godt.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #10: 13 Aug 2010, 22:55 »

Jeg husker også det frisparks mål det var omkring 25-30 meter ude hvor den bare bliver fyret ind i kassen, så det vist i et goalshow Grin

Men hvis han har sådan en doven og umoden attitude som i siger, så håber jeg godt nok at Mancini for banket noget fornuft ind i den knægt!
Logged

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #11: 13 Aug 2010, 23:14 »

Ja ingen tvivl om at City er en klub med de store summer penge, bliver spændene om han er med i truppen i morgen selv om jeg tvivler stærkt på det.

Er dog ked af jeg aldrig har set Balotelli spille så det bliver jo spændene! men har sgu hørt han skulle være klasse Thumbs Up håber virkelig meget på at får succes.
Har læst at han ikke får sin tilladelse til imorgen, så derfor er han ikke med.
Om selve købet har jeg intet at sige. Jo en ting. Manchester City har gjort det igen.  funny
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #12: 13 Aug 2010, 23:18 »

Tipsbladet.dk skriver på en af deres artikler nederst nede at han måske godt kan få sin debut i morgen. vi må vente og se Smiley
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #13: 14 Aug 2010, 00:06 »

Håber da ikke for jer at han vil opfører sig som foreksempel her: http://www.youtube.com/v/nr5VKL1w9aE&feature=related
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Dalla
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #14: 14 Aug 2010, 01:14 »

Den pris der bliver nævnt, er fuldstændig latterlig ticked off Manchester City ødelægger fodboldverdenen. Spillerne skifter ikke til City på grund af klubben, fansene eller dens historie, de skifter kun for pengenes skyld, og det er virkelig sådan noget der ødelægger den ellers så smukke sport! ticked off ticked off
Logged

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !


Sider: [1] 2 3 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010