home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 392 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester City Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Manchester City Tråden  (Læst 61463 gange)
Goikoetxea
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #15: 14 Aug 2010, 07:47 »

Den pris der bliver nævnt, er fuldstændig latterlig ticked off Manchester City ødelægger fodboldverdenen. Spillerne skifter ikke til City på grund af klubben, fansene eller dens historie, de skifter kun for pengenes skyld, og det er virkelig sådan noget der ødelægger den ellers så smukke sport! ticked off ticked off

Hvorfor er det så at Gerrard er en af de bedst betale i PL? Det kan næppe være hans kærlighed til klubben som driver det?

Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #16: 14 Aug 2010, 10:17 »

Det er ved at blive et cirkus. Spillere som de købte for 1/1½ år siden, er nu helt ude i reserverne eller på bænken. F. eks. Kompany, Lescott(200mio), Bellamy(160 mio?), Santa Cruz og mange flere!

Hvordan ser deres startopstilling ud?
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Fernando
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #17: 14 Aug 2010, 10:35 »

Se lige Balotellis opførsel han er virkelig et svin han burde virkelig ikke komme til Manchester City med den opførsel og jeg tror da også at det er klart at han kun gør det for pengenes skyld - Han sagde jo han hellere ville være i Inter! Smiley

http://www.youtube.com/v/1pzYynd_700&NR=1
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #18: 14 Aug 2010, 10:38 »

Se lige Balotellis opførsel han er virkelig et svin han burde virkelig ikke komme til Manchester City med den opførsel og jeg tror da også at det er klart at han kun gør det for pengenes skyld - Han sagde jo han hellere ville være i Inter! Smiley

http://www.youtube.com/v/1pzYynd_700&NR=1
Har set videoen før og det er stort mysterie hvordan han kan få det røde. Det rigtige havde været frispark til Italien og gult til den svenske skuespiller.
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Fernando
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #19: 14 Aug 2010, 10:40 »

Ja men man smadre sgu da ikke bare en modspiller ned! sådan der ticked off det er sgu da den dårligste opførsel på en fodboldbane man har set i mange år!
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #20: 14 Aug 2010, 10:44 »

Ja men man smadre sgu da ikke bare en modspiller ned! sådan der ticked off det er sgu da den dårligste opførsel på en fodboldbane man har set i mange år!
Se lige videoen igen. Han rører ham næsten ikke!! Det er jo ren refleks at når han lige er faldet så stikker han lige benet ud og snitter den svenske spiller. Klart gult kort til svenskeren.
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Fernando
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #21: 14 Aug 2010, 10:55 »

Ja du har vist ret Smiley han snitter ham kun det så jeg på denne video hvor han både slagter andre ned og hvor man ser han fantastiske evner på banen bla. hans mål i Champions League Smiley

http://www.youtube.com/v/o71W2iT3z4E&feature=related
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #22: 14 Aug 2010, 11:02 »

I øvrigt, så læg lige mærke til, at det er det modsatte ben, af hvor han angiveligt sparker, at han ømmer sig på. Det ser altså ud som om, at han ømmer sig over, at han måske lander så hans ben?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Fernando
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #23: 14 Aug 2010, 11:06 »

Klart skuespil, men glæder mig virkelig meget til kampen idag Smiley
Logged

Dalla
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #24: 14 Aug 2010, 12:25 »

Hvorfor er det så at Gerrard er en af de bedst betale i PL? Det kan næppe være hans kærlighed til klubben som driver det?



Hvis han kun gik efter pengene hvorfor skiftede han så ikke til Chelsea i 2005?? for de ville da uden tvivl betale meget mere end Liverpool gjorde. og nu er Steven Gerrard jo heller ikke en 20-årige knægt, som vanære den klub han spiller for. Han er en spiller som har spillet for Liverpool i mere end 10 år, og er en af de bedste på hans plads, og er ikke bare er en fodboldspiller men et Liverpool ikon. så jeg synes at han har gjort sig fortjent, i modsætning til Balotelli som har gjort mere skade i Inter end han har gjort godt.
Logged

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !


cityfan00
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #25: 14 Aug 2010, 12:29 »

Jeg bryder mig ikke om Balotelli, hans attitude kan virkelig pisse mig af, ingen tvivl om at han er en fantastisk fodboldspiller, og hvis Mancini for rettet op på han attitude kan han blive meget værdifuld for City, men hvis ikke tror jeg virkelig han kan blive et mareridt at have i klubben, han er jo en ægte "TruobleMaker".

Uff, jeg glæder mig til sæsonstart idag, især Kolarev er jeg spændt på, kender ikke det store til ham, men har kun hørt godt om ham.

Glæder mig også til at se hvordan Mancini gør med den centrale midtbane, Yaya må vel være sikker mand derinde. Er stor fan af De Jong så ham synes jeg også burde starte inde, men Gareth Barry kan man vel heller ikke komme uden om? Man kan vel ikke have en fast mand på det engelske landshold siddende på bænken? Men hvis midtbanen kommer til at bestå af Yaya - De jong/Yaya - Barry kommer der vel til at mangle noget kreativt på midten?

Midterforsvaret ved jeg heller ikke helt med, Synes Kompany er helt fantastisk, men hvem skal så være starte inde af Kolo og Lescott?

Mit bud på en startopstilling i den kommende sæson må vel være:

MÅL: Hart - fortrækker ham frem for Given da Hart nok er fremtiden, og virkelig viste store ting i Birgmingham.
VB: Kolarev - synes ikke Bridge har niveauet til et tophold i PrL.
MF: Kompany - han var jo bare den bedste på pladsen sidste sæson.
MF: Kolo/Lescott - ved virkelig ikke hvem jeg fortrækker af de to.
HB: Micah Richards - synes virkelig han burde været fast mand, han er ung og egen avl, kan det blive bedre?
DM: Yaya - han er jo bare bedst.
CM: Barry/De Jong - Barry kan lidt mere i det fremadrettede, men De Jong er virkelig en fighter der kan hive hele holdet op.
OMV: Silva - ville godt have haft Bellamy med, men jeg må jo også være realistisk.
OMH: Adam Johnson - synes virkelig han har vist at han er fremtidens mand i City.
ANG: Tevez - han var jo outstanding sidste sæson.
ANG: Balotelli - bryder mig som sagt ikke rigtig om ham, men jeg har fuld tiltro til at Mancini kan styre ham.

Det var lige mine meninger om situationen i City Peace
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #26: 14 Aug 2010, 12:34 »

Tror du ikke at Boateng bliver foretrukket i stedet for Kompany?
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

cityfan00
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #27: 14 Aug 2010, 12:37 »

Ups, havde helt glemt Boateng, men jeg tror nu mere på at han bliver sat ud på højre back i stedet for Richards Smiley
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #28: 14 Aug 2010, 12:47 »


MÅL: Hart - fortrækker ham frem for Given da Hart nok er fremtiden, og virkelig viste store ting i Birgmingham.
VB: Kolarev - synes ikke Bridge har niveauet til et tophold i PrL.
MF: Kompany - han var jo bare den bedste på pladsen sidste sæson.
MF: Kolo/Lescott - ved virkelig ikke hvem jeg fortrækker af de to.
HB: Micah Richards - synes virkelig han burde været fast mand, han er ung og egen avl, kan det blive bedre?
DM: Yaya - han er jo bare bedst.
CM: Barry/De Jong - Barry kan lidt mere i det fremadrettede, men De Jong er virkelig en fighter der kan hive hele holdet op.
OMV: Silva - ville godt have haft Bellamy med, men jeg må jo også være realistisk.
OMH: Adam Johnson - synes virkelig han har vist at han er fremtidens mand i City.
ANG: Tevez - han var jo outstanding sidste sæson.
ANG: Balotelli - bryder mig som sagt ikke rigtig om ham, men jeg har fuld tiltro til at Mancini kan styre ham.

Det var lige mine meninger om situationen i City Peace


Micah har da spillet 100 kampe de sidste 3 år? Det er vel mere eller mindre fast? Smiley
Logged


cityfan00
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #29: 14 Aug 2010, 12:50 »

Han spillede da ikke ret mange kampe i den sidste tredjedel af sidste sæson? Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010