home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 483 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester City Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Manchester City Tråden  (Læst 61792 gange)
ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #30: 14 Aug 2010, 12:55 »

Han spillede da ikke ret mange kampe i den sidste tredjedel af sidste sæson? Smiley

Det er der skam også en grund til, han var skadet en del af foråret Smiley
Logged


nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #31: 14 Aug 2010, 13:20 »

Citys opstilling:
Hart
Richards-Kompany-K.Toure-Kolarov
Barry-de Jong-Y. Toure
SWP-Tevez-Silva
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #32: 14 Aug 2010, 20:01 »

Manchester City ødelægger fodboldverdenen.

Rullende Øjne
Hvordan det? Ved at bruge de penge, de har fået stillet til rådighed, ligesom alle hold gør det?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Dalla
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #33: 15 Aug 2010, 02:37 »

Rullende Øjne
Hvordan det? Ved at bruge de penge, de har fået stillet til rådighed, ligesom alle hold gør det?

Så vidt jeg ved så har de ikke fået noget stillet til rådighed, de får det de peger på. det minder lidt om et enebarn med rige forældre, som får alt hvad han peger på. det er sgu ikke den rigtige måde at opdrage sine børn på, ligesom det heller ikke er måden man driver en fodboldklub på. Det viste de fint i kampen mod Tottenham.
Logged

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !


John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #34: 15 Aug 2010, 02:49 »

Så vidt jeg ved så har de ikke fået noget stillet til rådighed, de får det de peger på. det minder lidt om et enebarn med rige forældre, som får alt hvad han peger på. det er sgu ikke den rigtige måde at opdrage sine børn på, ligesom det heller ikke er måden man driver en fodboldklub på. Det viste de fint i kampen mod Tottenham.

De har fået en ekstremt ambitiøs ejer, der har pengepungen i orden. Det er ikke første gang i verdenshistorien det er sket. Og jeg synes det er fint, at der kommer sådan en klub en gang i mellem. De bliver aldrig verdens største ved at købe og købe. Men ja, de køber og køber, men det er vel bare fordi deres ejer finder det nødvendigt? Det er jo nu engang ham der ligger pengene i klubben.
Logged

Naah.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #35: 15 Aug 2010, 09:37 »

City holdet ser stærkt ud, men i kampen mod Tottenham skal de være glad for at Hart havde en super dag... jeg er sikker på at City kommer højt op i år, de har et super hold som kan blive stærkt nå de bliver spillet sammen.
Logged

YNWA

Fernando
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #36: 15 Aug 2010, 10:01 »

City spillede okay i går efter min mening og ja Hart han stod bare fuldstændig fantastisk, men jeg gad godt se dem ændre taktik/spillestil de spiller kun med en angriber og lagde mærke til igår at Tévez tit når vi var i angreb lå på midten og nogle andre spiller var helt oppe i toppen der hvor Tévez skulle være gad godt se dem spille 4-4-2. Forsvaret fungede kanp så godt synes jeg de presede ikke nok op på modstanderne og Micah Richards lavede flere fejl-afleveringer (

Men en 0-0 er da fin nok, selvom jeg havde regnet med en sejr Thumbs Up

Synes virkelig også snart at de skal få solgt nogle angriber som de kun har haft i et års tid eller to som f.eks Roque Santa Cruz som jo sikkert for en god løn, som IKKE for særlig meget spilletid og som er købt en for mange millioner kroner og Bellamy som ikke er registret med til 25-mands truppen i denne sæson som højst sandsynlig stopper karrien hvis han ikke skifter til en anden klub hvor han for spilletid og så er der Jö han må også gerne sælges efter min mening, har vi alt for mange angribere og jeg tror at Adebayor kommer til at kæmpe for sin plads nu hvor Balotelli er kommet til Manchester City. Og hvad nu med Robinho bliver han solgt? Nu hvor Silva er kommet til for jeg skulle mene at Robinho er kommet hjem igen efter lejeopholdet i Santos, så spændene at se hvad der vil ske med ham og resten af angriberne.
« Seneste Redigering: 15 Aug 2010, 10:09 af Fernando » Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #37: 16 Aug 2010, 07:04 »

Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #38: 16 Aug 2010, 08:23 »

Han må gerne komme til Chelsea! Vi mangler en angriber.
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Whitetiger
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #39: 16 Aug 2010, 10:20 »

City spillede okay i går efter min mening og ja Hart han stod bare fuldstændig fantastisk, men jeg gad godt se dem ændre taktik/spillestil de spiller kun med en angriber og lagde mærke til igår at Tévez tit når vi var i angreb lå på midten og nogle andre spiller var helt oppe i toppen der hvor Tévez skulle være gad godt se dem spille 4-4-2. Forsvaret fungede kanp så godt synes jeg de presede ikke nok op på modstanderne og Micah Richards lavede flere fejl-afleveringer (

Men en 0-0 er da fin nok, selvom jeg havde regnet med en sejr Thumbs Up

Synes virkelig også snart at de skal få solgt nogle angriber som de kun har haft i et års tid eller to som f.eks Roque Santa Cruz som jo sikkert for en god løn, som IKKE for særlig meget spilletid og som er købt en for mange millioner kroner og Bellamy som ikke er registret med til 25-mands truppen i denne sæson som højst sandsynlig stopper karrien hvis han ikke skifter til en anden klub hvor han for spilletid og så er der Jö han må også gerne sælges efter min mening, har vi alt for mange angribere og jeg tror at Adebayor kommer til at kæmpe for sin plads nu hvor Balotelli er kommet til Manchester City. Og hvad nu med Robinho bliver han solgt? Nu hvor Silva er kommet til for jeg skulle mene at Robinho er kommet hjem igen efter lejeopholdet i Santos, så spændene at se hvad der vil ske med ham og resten af angriberne.

Så vi den samme kamp. Det var da en elendig kamp for City, en flok spillere som kun tænker for dem selv og absolut ikke som et hold. Det er forståeligt eftersom, hvis de ikke præstere så vil de enten blive sat ned på reserveholdet eller måske solgt. Så man kan forstå, hvis man tænker lidt på dem selv. Hvorimod Tottenham spillede fantastisk, specielt i første halvleg, hvor mange svagheder blev udstillet hos city holdet.

Jeg er enig i, at der snart skal ske noget med de spillere, som er i overskud. Så harmonien i truppen kan falde på plads og der kan komme en balance i spillet. Men behandlingen af Bellamy er bare dårlig stil. En af jeres bedste spillere sidste sæson, men nu er der ikke plads til ham, så nu skal han bortvises. Efter han har været noget uprofessionel nede hos reserverne.

Lige til sidst, er der nogen af jer city fans, som kan forklarer mig, hvordan Tevez kunne være jeres anfører imod Tottenham? Jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg så ham med anførerbindet. Hvis en spiller lige har været ude i pressen og fortælle at hans spillerlyst er næsten ikke eksisterende og manden er sprogligt ikke til at forstå, hvad skal man gøre ved ham? Jo giv ham anførerbindet. Er der en som kan se logikken i det?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #40: 16 Aug 2010, 21:13 »

Så vidt jeg ved så har de ikke fået noget stillet til rådighed, de får det de peger på. det minder lidt om et enebarn med rige forældre, som får alt hvad han peger på. det er sgu ikke den rigtige måde at opdrage sine børn på, ligesom det heller ikke er måden man driver en fodboldklub på. Det viste de fint i kampen mod Tottenham.

Tja, og dog. De har stadig afvist de beløb, som andre klubber har forlangt ved enkelte spillere, Dzeko bl.a. Om det er rette vej eller ej, må være op til den enkelte at bedømme, jeg kan bare ikke se problemet i det, når de nu har penge.

Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


søgaard
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #41: 16 Aug 2010, 21:26 »

Tja, og dog. De har stadig afvist de beløb, som andre klubber har forlangt ved enkelte spillere, Dzeko bl.a. Om det er rette vej eller ej, må være op til den enkelte at bedømme, jeg kan bare ikke se problemet i det, når de nu har penge.

Smiley
Nemlig.
 City betaler priserne for de verdensklassespille re, som de henter og de få dem ikke til spotpris og klubberne hæver måske endda et hak mere, når City kommer med en forespørgsel, fordi alle ved de har røven fuld af penge. Hvis prisen så overskrider det, som City føler spilleren er værd, så trækker de selvfølgelig buddet tilbage, da de heller ikke har nogen interesse i at alle spillere koster 1 milliard i fremtiden.
 Det ødelægger på ingen måde fodboldverdenen, men derimod synes jeg det skaber spænding. De "normale" storhold får pludselig hård konkurrence fra en side, som de tidligere ikke direkte har frygtet. Man kan argumentere for, at det gør det sværere for andre storhold at hente spillere, fordi det skubber grænserne for hvad man kan kræve for sine spillere. For 10 år siden havde folk grinet, hvis man havde sagt Ronaldo var blevet solgt for et så enormt beløb sidste år og om 10 år vil priserne måske endda have steget endnu mere.

For mig, så lyder det til du (Dalla) har nogle følelser hos en klub, som må føle sig truet af City eller en klub, som har smidt stjernen til Manchester. For os der er tilpas neutrale, når det kommer til Premier League, så er det spændende om City kan gøre det samme nummer, som Chelsea lavede for efterhånden nogle år siden. De springer en række skridt over i vejen til at blive storklub, men det gør det jo ikke mindre spændende nu.

Til sidst vil jeg knytte en kommentar til dette citat:
Så vidt jeg ved så har de ikke fået noget stillet til rådighed, de får det de peger på. det minder lidt om et enebarn med rige forældre, som får alt hvad han peger på. det er sgu ikke den rigtige måde at opdrage sine børn på, ligesom det heller ikke er måden man driver en fodboldklub på. Det viste de fint i kampen mod Tottenham.
Hvis du havde 15.000 til at købe et nyt fjernsyn ville du så nøjes med et billigt og dårligere fjernsyn, hvis du kunne få topmodellen? Nej vel? Wink Alle vil have de bedste spillere på markedet og når man har penge, så kan man få. Sådan er det i fodbold og vil altid være det.
« Seneste Redigering: 16 Aug 2010, 21:27 af Søgaard » Logged

Whitetiger
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #42: 17 Aug 2010, 12:54 »

Så nu har I fået jeres vilje igennem med Craig Bellamy, der har snakt ja til at blive udlejet til Cardiff i The Championship i 6 måneder. Efter at I skulle have afvist tilbud fra både Fulham og Tottenham. Jeg synes at I har lavet en kæmpe fejl, ved at udleje en af jeres bedste spillere fra sidste sæson. Men håber at I nu er tættere på en balance i truppen.
Logged

Whitetiger
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #43: 18 Aug 2010, 17:01 »

Så er turen kommet til den næste spiller. Jeres egen klubmand Stephen Ireland er blevet sat ned på reserveholdet og man regner med at han bliver solgt i løbet af den næste uges tid efter degraderingen. Hvordan er det I behandler jeres spillere?

Jeg håber at Ireland tager til United.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #44: 18 Aug 2010, 17:15 »

Skal han ikke til Villa som led i Milner-handlen?
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010