Jeg bryder mig ikke om Balotelli, hans attitude kan virkelig pisse mig af, ingen tvivl om at han er en fantastisk fodboldspiller, og hvis Mancini for rettet op på han attitude kan han blive meget værdifuld for City, men hvis ikke tror jeg virkelig han kan blive et mareridt at have i klubben, han er jo en ægte "TruobleMaker".
Uff, jeg glæder mig til sæsonstart idag, især Kolarev er jeg spændt på, kender ikke det store til ham, men har kun hørt godt om ham.
Glæder mig også til at se hvordan Mancini gør med den centrale midtbane, Yaya må vel være sikker mand derinde. Er stor fan af De Jong så ham synes jeg også burde starte inde, men Gareth Barry kan man vel heller ikke komme uden om? Man kan vel ikke have en fast mand på det engelske landshold siddende på bænken? Men hvis midtbanen kommer til at bestå af Yaya - De jong/Yaya - Barry kommer der vel til at mangle noget kreativt på midten?
Midterforsvaret ved jeg heller ikke helt med, Synes Kompany er helt fantastisk, men hvem skal så være starte inde af Kolo og Lescott?
Mit bud på en startopstilling i den kommende sæson må vel være:
MÅL: Hart - fortrækker ham frem for Given da Hart nok er fremtiden, og virkelig viste store ting i Birgmingham.
VB: Kolarev - synes ikke Bridge har niveauet til et tophold i PrL.
MF: Kompany - han var jo bare den bedste på pladsen sidste sæson.
MF: Kolo/Lescott - ved virkelig ikke hvem jeg fortrækker af de to.
HB: Micah Richards - synes virkelig han burde været fast mand, han er ung og egen avl, kan det blive bedre?
DM: Yaya - han er jo bare bedst.
CM: Barry/De Jong - Barry kan lidt mere i det fremadrettede, men De Jong er virkelig en fighter der kan hive hele holdet op.
OMV: Silva - ville godt have haft Bellamy med, men jeg må jo også være realistisk.
OMH: Adam Johnson - synes virkelig han har vist at han er fremtidens mand i City.
ANG: Tevez - han var jo outstanding sidste sæson.
ANG: Balotelli - bryder mig som sagt ikke rigtig om ham, men jeg har fuld tiltro til at Mancini kan styre ham.
Det var lige mine meninger om situationen i City