home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 437 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  '11' Back on track
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: '11' Back on track  (Læst 21236 gange)
dida
Gæst
 
'11' Back on track
« : 03 Aug 2010, 12:37 »

INTRO
Velkommen til min nye blog. Jeg var desværre nødt til at lukke min gamle blog om Viborg FF, da jeg har fået en ny computer og solgt den gamle. Uheldigvis nåede jeg ikke at ligge alle mine saves ned på et USB-stik, så jeg kunne få dem over på den nye computer. Derfor er jeg nu tvunget til at starte en ny blog, da skrivelysten stadig er meget stor.

Et af mine problemer i den gamle blog, var at den var fyldt med skriflige fejl. Det beklager jeg naturligvis meget, men det skyldes primært at jeg har været for doven til at læse mine updates igennem, efter jeg har skrevet dem og bare postet dem så hurtigt som muligt. Nu har jeg dog indset, at det er langt bedre at give sig lidt bedre tid til sine updates, selvom det så vil komme til at gå en lille smule langsommere.

Denne nye blog vil blive sat op som en avis, eller måske mere en internethjemmeside. Jeg har nemlig tænkt mig at stille mine updates op ligesom de gør det inde på Bold.dk. Grafikken vil også blive ligesom den inde på  Bold.de, altså med et aflangt billede ude i højre side. Hvilken klub det kommer til at dreje sig om, må i vente lidt endnu, med at finde ud af. Jeg kan dog afsløre så meget, at vi har afgøre med en dansk Superligaklub, som har mange fans her inde på side.

Jeg håber at de læsere jeg mistede i min forrige blog, på grund af den dårlige stavning, vil komme tilbage. Jeg har virkelig tænkt mig at gøre mig umage i denne blog og gøre det bedste jeg kan. Jeg håber at så mange som muligt vil følge med, for jeg tror på at det her kan gå hen og blive en rigtig god og spændende blog. Så vi må hellere se at komme igang.
« Seneste Redigering: 09 Aug 2010, 19:11 af dida » Logged

dida
Gæst
 
Sv: Back on track
« Svar #1: 03 Aug 2010, 12:38 »

« Seneste Redigering: 09 Aug 2010, 19:13 af dida » Logged

dida
Gæst
 
Sv: Back on track
« Svar #2: 03 Aug 2010, 13:32 »


BRØNDBY IF
02.06.2009


Kent Nielsen fyret
- Så er det officielt. Idag valgt Brøndby IF at tage afsked med deres nu forhenværende manager Kent Nielsen. Otte kampe uden sejr kostede ham jobbet. -

Brøndby IF meldte idag ud, på et pressemøde, at de havde brudt samarbejdet med manager Kent Nielsen. Det tegnede ellers så lovende, da Kent Nielsen den 1. januar 2010 blev ansat som manager i Brøndby IF, efter mange succesrige år i Horsens. Desværre for Brøndby var Kent ikke den rette til jobbet.

Kent Nielsen var ellers en lovende manager inden han kom til Brøndby IF. Han var blandt andet manden der i år 2005 sikrede AC Horsens oprykning til landets bedste liga. Kent Nielsen har ikke kun imponeret på trænerbænken, men i hans fodbold karrier var han blandt andet med til at vinde EM med Danmark tilbage i år 1992.

- Jeg er meget ked af at skulle forlade Brøndby IF, men selvfølgelig må jeg også se i øjnene at jeg langt fra har leveret mit arbejde godtnok og har skuffet. Jeg havde måske håbet på en lille smule mere snor, men jeg må bare indse at Brøndby er en stor klub med masser af fans, og de vil se resultater. Sagde Kent Nielsen.

Brøndby IF skal nu ud og finde en ny manager inden den nye sæson starter. Allerede nu fikurere der en masse rygter om mulige nye managers. Et af de højt stående emner er blandt andet den tidligere landsholdsmålmand Peter schmeichel, som også tidligere har stået for Brøndby IF.

- Jeg vil slet ikke kommentere på hvem der skal være vores nye manager og hvem der ikke skal. Det er alt for tidligt at bekræfte eller afkræfte nogen endnu, men det er da klart vi har følehornene ude, men vi kan ikke fortælle noget om hvem vi har i tankerne endnu. Sagde Brøndbys Bestyrelses formand.


« Seneste Redigering: 03 Aug 2010, 23:59 af dida » Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '1' Back on track
« Svar #3: 03 Aug 2010, 14:04 »

Hvis jeg var dig, ville jeg ikke skele så meget til bold, men måske mere prøve at finde din egen layout form.

Af kopiere bold.dk virker - ja, som at hoppe over, hvor gærderet er lavest - mens du med din egen stil, måske skal bruge mere tid på at få folk til at kunne lide det, men samtidig kan du jo få respons på noget originalt og ikke noget "efteraberagtigt" Smiley
Logged

dida
Gæst
 
Sv: '1' Back on track
« Svar #4: 03 Aug 2010, 14:08 »

kan godt se hvad du mener, og tror faktisk du har ret (; skal godtnok til at på arbejde, men når jeg kommer hjem i aften, så vil jeg lave mit eget layout. tak for kommentaren
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '1' Back on track
« Svar #5: 03 Aug 2010, 14:20 »

kan godt se hvad du mener, og tror faktisk du har ret (; skal godtnok til at på arbejde, men når jeg kommer hjem i aften, så vil jeg lave mit eget layout. tak for kommentaren

Hehe, det var så lidt Wink Men er sikker på at hvis dine updates formår at fange læserne, er jeg sikker på de hellere vil have noget originalt layout Wink

Men held og lykke med tænketanken derhjemme i aften Smiley Og glæder mig da til at se resultatet.
Logged

dida
Gæst
 
Sv: '1' Back on track
« Svar #6: 03 Aug 2010, 14:22 »

har liga lavet det hurtigt om inden jeg tager afsted, men vil arbejde videre med det i aften (:
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '1' Back on track
« Svar #7: 03 Aug 2010, 18:53 »

Sådan en Brøndby blog..!
Glæder mig til at følge med fremover!!!
Logged


jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: '1' Back on track
« Svar #8: 03 Aug 2010, 19:00 »

Det bliver konge at følge en Brøndby blog.
Glæder mig til at se, hvad du kan gøre. Thumbs Up
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '1' Back on track
« Svar #9: 03 Aug 2010, 19:21 »

Spændende start. Og som Vester siger, synes jeg også du skal lave dit eget Smiley..

Men jeg læser da med her, kan du godt regne med! Håber du får nogle resultater i land og skriver på et højt niveau!
Logged

dida
Gæst
 
Sv: '1' Back on track
« Svar #10: 03 Aug 2010, 23:11 »

Sådan en Brøndby blog..!
Glæder mig til at følge med fremover!!!
tak for kommentaren og godt at hører du følger med (:
Det bliver konge at følge en Brøndby blog.
Glæder mig til at se, hvad du kan gøre. Thumbs Up
tak for kommentaren og godt at hører du følger med (:
Spændende start. Og som Vester siger, synes jeg også du skal lave dit eget Smiley..

Men jeg læser da med her, kan du godt regne med! Håber du får nogle resultater i land og skriver på et højt niveau!
mange tak og godt at hører du følger med (:
Logged

dida
Gæst
 
Sv: '1' Back on track
« Svar #11: 03 Aug 2010, 23:57 »


Brøndby IF
20.06.2009


Brøndby ansætter Schmeichel
- Der skulle gå hele atten dage, før Brøndby IF var klar til at præsentere deres nye manager. valget falde på den tidligere verdens bedste målmand, Peter Schmeichel. -

Efter at Brøndby for atten dage siden valgte at kappe båndet til deres tidligere manager Kent Nielsen, har de været på jagt efter en ny manager. Der har naturligvis været en masse rygter, hvor både Michael og Brian Laudrup har været indblandet. valget faldt dog på Peter Bolesaw Schmeichel.

Navnet er Peter Bolesaw Schmeichel , han skal de næste to år stå i spidsen for Vestegnen.  Schmeichel har tidligere stået på mål for Brøndby IF, men han er dog mest husket for sin tid i Manchester United, hvor han blandt andet blev kåret til verdens bedste målmand.

- Jeg er meget beæret over at få jobbet som den nye Brøndby manager. Efter jeg lagde handskerne på hylden, har jeg fulgt Brøndby meget tæt, og jeg tror at jeg har regnet ud hvad der skal til, for at vi igen kan få Brøndby tilbage til toppen af dansk fodbold. Berettede Peter Schmeichel.

Peter Schmeichel har skrevet under på en toårig kontrakt med Brøndby. Der  ligger allerede nu et meget stort pres på Schmeichel, og alle ved at Brøndby har nogle meget krævende fans som vil se resultater med det sammen, men det er op til Peter at vise han er den rette.

- Peter Schmeichel er et meget stort navn, og det glæder os selvfølgelig at vi har fået hans navn på vores kontrakttilbud. Vi har høje forventninger til ham, og vi tror selvfølgelig på at han er den helt rette for vores hold, men det er dog kun tiden der kan vise om vi har ret eller ej. Fortalte Brøndbys bestyrelsesformand.   

  

« Seneste Redigering: 04 Aug 2010, 00:59 af dida » Logged

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '2' Back on track
« Svar #12: 04 Aug 2010, 00:28 »

Super fint med en Brøndby blog. Smiley
Men for at jeg skal kunne læse yderligere med så må du læse dine updates igennem nogle flere gange. At der er så mange stave og grammatiske fejl forstyrrer mig så meget, at jeg ikke kan læse dine updates uden at kigge efter fejl og ikke helheden i det du skriver.

God vind med bloggen. Jeg vil kigge ind i ny og næ.
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

dida
Gæst
 
Sv: '2' Back on track
« Svar #13: 04 Aug 2010, 01:00 »

Super fint med en Brøndby blog. Smiley
Men for at jeg skal kunne læse yderligere med så må du læse dine updates igennem nogle flere gange. At der er så mange stave og grammatiske fejl forstyrrer mig så meget, at jeg ikke kan læse dine updates uden at kigge efter fejl og ikke helheden i det du skriver.

God vind med bloggen. Jeg vil kigge ind i ny og næ.
Nu har jeg læst den igennem to gang, og har godt nok fundet en del fejl og rettet dem, så håber det er blevet bedre (: godt du vil kigge lidt med (:
Logged

dida
Gæst
 
Sv: '2' Back on track
« Svar #14: 04 Aug 2010, 11:30 »


Brøndby if
23.06.2009


Lad de unge komme til
- Peter Schmeichel havde indkaldt til pressemøde, hvor han blandt andet fortalte om at han ville satse på unge spillere frem for ældre. -

sølle tre dage efter Peter Schmeichel overtog jobbet som Brøndby manager, havde han indkaldt til pressemøde for at fortælle om hans fodbold filosofi, mål for sæsonen og hvad han vil gøre for at vende Brøndby skuden. Man må også sige at det er nogle meget spændende planer han havde.

Først og fremmest vil han satse på unge spillere. Brøndby har et meget talentfuld hold, men desværre for dem er det alt for sjældent at de unge talenter bliver brugt. Det er en skam, for der er helt sikkert mange af dem der har potentialet til at spille Superliga. Nu vil Schmeichel heldigvis lave om på det og give de unge chancen

- Jeg har, som tidligere nævnt, fulgt Brøndby meget tæt i de seneste år. Jeg er blevet utrolig træt af at se på overbetalte spillere, som tror de får det hele foræret. Jeg vil give de unge chancen, så de ældre kan komme til at kæmpe mere for pladsen og på den måde spille bedre. Sagde Peter Schmeichel

Det skal blive meget spændende at se om Peter Schmeichel har ret. Det er dog helt sikkert at der er noget om snakken, og de unge vil helt sikkert give den fuldt gas når de får chancen for at bevise at de burde have en fast plads i startopstillingen.

- Nu er der kun to uger tilbage før sæsonen starter, og vi har selvfølgelig en række mål til den kommende sæson. I ligaen skal vi som minimum kvalifikacere os til Europa, men vi må også meget gerne ende højre oppe.  I Euro League, skal vi som minimum komme til gruppespillet, det tror jeg dog også vi har holdet til, hvis vi bare er lidt heldige i lodtrækningen. Til sidst skulle vi meget gerne ende i en finale i Pokalturneringen. det bliver nok straks svære, men jeg tror selvfølgelig på det. udtalte Peter Schmeichel.
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010