home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 372 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  '11' Back on track
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: '11' Back on track  (Læst 21233 gange)
mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: '3' Back on track
« Svar #15: 04 Aug 2010, 13:17 »

Jeg synes, at du har fået en rigtig godt start dida (:
Dejligt at se, at du tilfører siden så mange blogs - det er altid spændende at læse.

Jeg er enig i, at der er nogle få fejl ind i mellem, men du har helt klart forbedret dig fra nogle af dine tidligere updates. Så bare klø på, og så vil det stavemæssige følge med dig (:
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

asj89
Gæst
 
Sv: '3' Back on track
« Svar #16: 04 Aug 2010, 13:18 »

Ærgeligt at du bruger dit talent på BIF. Skuffet
Logged

dida
Gæst
 
Sv: '3' Back on track
« Svar #17: 04 Aug 2010, 13:50 »

Jeg synes, at du har fået en rigtig godt start dida (:
Dejligt at se, at du tilfører siden så mange blogs - det er altid spændende at læse.

Jeg er enig i, at der er nogle få fejl ind i mellem, men du har helt klart forbedret dig fra nogle af dine tidligere updates. Så bare klø på, og så vil det stavemæssige følge med dig (:
Mange tak (:
Ærgeligt at du bruger dit talent på BIF. Skuffet
hehe det er heller ikke fordi jeg selv er bif fan, men håber du vil følger med alligevel

Update om lidt (:
Logged

dida
Gæst
 
Sv: '3' Back on track
« Svar #18: 04 Aug 2010, 14:02 »


Brøndby IF
05.07.2009


Jim skifter til vestegnen
- Der har længe gået rygter om, at Jim Larsen skulle være på vej til Brøndby IF. Nu er det så endelig blevet virkelighed og Jim Larsen har skrevet under på en kontrakt med Brøndby. -

Så er det officielt, den tidligere Silkeborg spiller, har skrevet under på en fireårig kontrakt med Brøndby IF. Det har længe været under opsejling og nu skete det endelig. Brøndby har i lang tid søgt en ny styrmand i forsvaret som turde tage ansvar. Det kan godt være Jim ikke tør tage ansvar endnu, men han er også stadig  ung og det skal nok komme.

Jim har som sagt tidligere spillet i Silkeborg. Det var dog ikke der hans karriere startede, men derimod i Grenaa fodbold klub. Der var han i fire år, før han kom til Brabrand og tog to sæson. Han var en markant figur i Brabrand, hvilket udmundede i at Silkeborg fik øjnene op for ham.

Han nåede tre sæsoner i Silkeborg IF, hvor det blev til 33 kampe og to mål. Nu har han så skiftet til Brøndby, hvor han virkelig skal vise hvad han dur til. Jim Larsen spiller central forsvar, og det er også det han vil komme til at spille i Brøndby. Han er blot 23 år gammel, så han har stadig en del at lære, men man må sige Brøndby er en af de bedste lærerpladser i landet.

Som sagt har Jim Larsen nu skrevet under på en fireårig lang kontrakt, som gælder til år 2013. Jim Larsen får en løn i omegnen af 14.000 kroner om ugen, hvilket må siges at være meget godt for en 23årig fodboldspiller. Brøndby måtte spille hele 8.000.000 kroner for at købe ham fri af Silkeborg, men nu har de også fået sig en god ung forsvar.

- Selvfølgelig er jeg meget stolt over at være kommet til Brøndby. Det er en af Danmarks største klubber, selvom det i løbet af de seneste år er gået ned af bakken for dem. Jeg glæder mig dog til at være med til at rejse denne klub op igen, og forbedre mine chancer for at komme på det danske landshold. Fortalte Jim Larsen.


Jim Larsen
« Seneste Redigering: 04 Aug 2010, 15:19 af dida » Logged

dida
Gæst
 
Sv: '4' Back on track
« Svar #19: 04 Aug 2010, 16:16 »


Brøndby IF
18.07.2009


To ulve og en teenager 
- Så har Brøndby endnu engang været ude og handle ind. Denne gang er det virkelig de unge talenter i dansk fodbold Brøndby har været ude efter. - 

Tre spillere med en gennemsnitsalder på 17 år, det er hvad Brøndby netop har erhvervet sig. Alle sammen er de meget store talenter og går en meget lysende fremtid i møde. Der er Brøndby helt klart et godt springbræt, hvor de også kan blive vist på den internationale scene.

Den første af de tre spillere der er kommet til klubben, er  teenageren Franck Semou. han er blot 16 år gammel, og har først lige fået sit knallertkørekort, men nu skal han altså også til at spille professionel fodbold i en af landets største klubber. Den centrale midtbanespiller blev købt på en fri transfer og har nu fået en  treårig kontrakt til værdig af 5.500 kroner om ugen. Selvom  navnet ikke antyder det, så kommer Semou faktisk fra Danmark og er meget tæt på det danske u Landhold.

Efter Franck Semou fulgte endnu et dansk stortalent. denne gang er navnet  dog Erik Sviatchenko . Han blev hentet fra den jyske hede, hvor han havde spillet tre år i FC Midtjylland. Den 17årig forsvarsspiller har nu fået en treårig kontrakt med Brøndby til værdi af 8.250 kroner om ugen. Erik Sviatchenko var dog ikke helt billig og Brøndby måttet slippe 4.500.000 kroner.

Til sidst var Brøndby igen på den jyske hede for at handle ind. denne gang faldt valget på den offensive midtbanespiller Mads Albæk.  Et af Danmarks største talenter, som nu har løbet rundt i fire år på den jyske hede. det var dog først sidste år han fik sit gennembrud, hvor det blev til 14 kampe. I de 14 kampe imponerede han Schmeichel så meget, at han nu var villig til at smide 8.000.000 kroner for at få lov til at forhandle med Mads. De blev enige om en treårig kontrakt til værdi af 16.000 kroner om ugen.

- Jeg må sige at jeg er ganske tilfreds med mine indkøb. Selvom transfervinduet endnu ikke er lukket i, så tror jeg at vi er ved at være færdige med at handle ind for denne gang. Jeg vil dog ikke afvise at der kommer en spiller mere, hvis vi får et godt tilbud selvfølge. Udtalte Peter Schmeichel.

Franck Semou

Erik Sviatshenko

Mads Albæk
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '5' Back on track
« Svar #20: 04 Aug 2010, 16:31 »

Det er skam nogle gode unge spillere du har fået fat i der!

KIU!
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '5' Back on track
« Svar #21: 04 Aug 2010, 16:50 »

Ja de er udemærkede, men hold kæft det skin ville jeg blive træt af at se på Peace
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

dida
Gæst
 
Sv: '5' Back on track
« Svar #22: 04 Aug 2010, 17:46 »

Det er skam nogle gode unge spillere du har fået fat i der!

KIU!
mange tak (:
Ja de er udemærkede, men hold kæft det skin ville jeg blive træt af at se på Peace
mange tak (: syntes nu det er veldig fedt (:
Logged

dida
Gæst
 
Sv: '5' Back on track
« Svar #23: 05 Aug 2010, 16:56 »

i får desværre ikke nogle updates idag, men i morgen kan i godt regne med et par stykker (:
Logged

dida
Gæst
 
Sv: '5' Back on track
« Svar #24: 06 Aug 2010, 14:19 »



Brøndby IF
20.07.2010


Farvel til de gamle
- Selvom transfervinduet næsten lige er åbnet, har Brøndby allerede gjort en masse handler. I dag røg der så to spillere ud af klubben. -

Siden den nye manager Peter Schmeichel tiltrådt i Brøndby, har der været masser af aktivitet. Han har allerede købt hele fire spillere ind. I dag valgte han så at sælge to spillere. De to spillere, der ikke længere er en del af Brøndby truppen er  Thomas Rasmussen og Max Von Schlebrügge.

Det kommer formentlig ikke til at blive det helt store tab for Brøndby, da de har købt nogle gode erstatninger, som burde kunne udfylde de afgåendes plads. Der er sikkert mange fans der bliver glade, når de ser at Schlebrügge nu er solgt, da han længe har været udstødt blandt klubbens fans.

Den 32årige Max Von Schlebrügge blev  solgt til den italienske klub Napoli. En meget stor klub, og det skal blive spændende at se hvad Max kan urette der nede. Han blev solgt for hele 5.250.000 kroner og har nu fået en toårig kontrakt til værdi af 67.500 kroner om ugen, hvilket også er en slags penge.

Thomas Rasmussen tog ikke til Italien, men derimod til Frankrig. Det var klubben AS Nancy, som skrev en treårig kontrakt med Thomas, hvor han får hele 80.000 kroner om ugen. Nancy måtte også slippe en god sjat penge for at få ham væk fra Brøndby, faktisk hele 5.000.000 kroner.

- Allerede nu kan jeg godt love, at vi er færdige med at handle for denne gang. Jeg syntes selv vi har gjort nogle rigtig gode handler, og jeg glæder mig til at se alle spillerne i aktion. Fortalte Peter Schmeichel
.

Thomas Rasmussen

Max von Schelbrüggen
« Seneste Redigering: 06 Aug 2010, 14:39 af dida » Logged

Gangster_Calle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '6' Back on track
« Svar #25: 06 Aug 2010, 16:28 »

God update! Kommer der flere idag?  Opstemt
Logged

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

dida
Gæst
 
Sv: '6' Back on track
« Svar #26: 06 Aug 2010, 17:06 »

God update! Kommer der flere idag?  Opstemt
mange tak (: skal til at på bones og sikre mig min aften mad, men måske når jeg kommer hjem der fra (:
Logged

dida
Gæst
 
Sv: '6' Back on track
« Svar #27: 07 Aug 2010, 01:14 »



Brøndby IF
23.07.2010


De første kampe
- Så har Brøndby og Peter Schmeichel spillet deres obligatoriske fem venskabskampe. Brøndby har gjort en rigtig flot figur og vundet en masse kampe. -

Den første af de fem venskabskampe blev spillet på udebane mod Lolland Falster Alliancen. En meget kedelig kamp, hvor Brøndby langt fra nåede deres fulde potentiale. De kan dog glæde sig over en flot defensiv præstation, hvor man faktisk må sige at de var fejlfri.

I kampen efter havde Brøndby taget den lange vej til Sønderjylland, hvor de skulle møde Viasat Divisions klubben AC Horsens. Endnu en kamp hvor Brøndby vist flot defensivt arbejde, til og med vist de også offensivt fodbold, hvor først Remco Van Der Schaaf og sidenhen Alexander Farnerud scorede.

Så galt det Holstebro. En let kamp, som Brøndby burde vinde. Det blev da også den rene målfest, og Brøndby var virkelig overlegne. Først fik de to mål af Bernburg og sidenhen to mål af den unge Daniel Wass. Det hele sluttede med at Jens Stryger Larsen scorede til kampens resultat 0:5.

Derefter tog Brøndby den lange rejse til Færøerne for at spille mod HB. Endnu en meget let kamp, som  blev afgjort i løbet af de først ni minutter. Der skulle blot gå et minut og så havde Jallow bragt Brøndby i front. Holmén ville også lege med og gjorde det til 0:2 efter seks minutter.Blot tre minutter senere var den gal igen, da Bernburg scorede til kampens resultat 0:3.

I årets sidste venskabskamp skulle Brøndby møde HIK. For første gang i denne sæson kom Brøndby bagud, da Knudsen scorede for HIK. Det chokerede dog ikke Brøndby, som allerede var foran ved halvleg, efter to mål af Bernburg. Kampen endte 1:3 da Peter Madsen lukkede kampen.


Venskabskampe
« Seneste Redigering: 07 Aug 2010, 01:24 af dida » Logged

vt11
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '6' Back on track
« Svar #28: 07 Aug 2010, 01:17 »

Super godt skrevet, men en smule overblik ville gøre underværker; husk at rette dine updates helt igennem, inden du poster dem Smiley
Flot arbejde ellers :-)
Logged

Barça: Més que un club <3

dida
Gæst
 
Sv: '6' Back on track
« Svar #29: 07 Aug 2010, 01:25 »

Super godt skrevet, men en smule overblik ville gøre underværker; husk at rette dine updates helt igennem, inden du poster dem Smiley
Flot arbejde ellers :-)
Mange tak (: har uploadet et ss af kampene, så er der lidt oversigt, håber det var det du mente (:
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010