home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 469 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  '11' Back on track
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: '11' Back on track  (Læst 21234 gange)
jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '7' Back on track
« Svar #30: 07 Aug 2010, 01:33 »

Rigtig fin blog Dida, jeg har ikke fået læst det hele af den endnu, og får det med al sandsynlighed heller ikke gjort på denne side af sengetid, men hvad jeg har skimtet indtil nu, så der det rigtig fint ud... KIU Thumbs Up
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

dida
Gæst
 
Sv: '7' Back on track
« Svar #31: 07 Aug 2010, 11:38 »

Rigtig fin blog Dida, jeg har ikke fået læst det hele af den endnu, og får det med al sandsynlighed heller ikke gjort på denne side af sengetid, men hvad jeg har skimtet indtil nu, så der det rigtig fint ud... KIU Thumbs Up
mange mange tak Jskovc. håber også du syntes om det hele igennem (:
Logged

vt11
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '6' Back on track
« Svar #32: 07 Aug 2010, 11:45 »

Mange tak (: har uploadet et ss af kampene, så er der lidt oversigt, håber det var det du mente (:
Det er rigtig fint Wink
KIU Wink
Logged

Barça: Més que un club <3

dida
Gæst
 
Sv: '7' Back on track
« Svar #33: 07 Aug 2010, 11:58 »


Brøndby IF
25.07.2009


Sikkert videre i Europa
- Så har Brøndby IF spillet den anden runde i Euro League, hvor de sikkert spillede sig videre i kampen mod Fram. -
 

Målet for Euro League var at Brøndby som minimum skulle nå til gruppespillet. Derfor krævede det en sejr over Fram i anden runde af cuppen. Fram lød umiddelbart som  en meget let modstander, som Brøndby burde tvære ud så let som ingenting.

Den første kamp blev spillet på Island. Et sted Brøndby langt fra var vant til at spille på, derfor kunne de også  godt gå hen og få en smule problemer. Så galt gik det dog ikke og Brøndby spillede sikkert en flot 0:2 sejr hjem. Målscorerne var Farnerud og Agger, som begge leverede en flot præstation og Farnerud blev da også "man of the match".

Kampen efter skulle spilles på hjemmebane. Nu skulle de islændinge virkelig sættes på plads. Der var mødt 13.000 tilskuere op på Brøndby stadion for at følge kampen. Ved halvleg var Brøndby allerede i front med hele 4:0. kampen var allerede nu lukket, men Brøndby forsatte i anden halvleg og det hele endte med en 5:1 sejr.

Så er Brøndby altså kommet sikker videre. Der var ikke på noget tidspunkt tvivl om hvem der skulle gå videre og Brøndby var bare i en klasse for sig. Lodtrækningen til tredjerunde er allerede gennemført. i næste runde venter den svenske klub Göteborg på Brøndby. En svær kamp, som Brøndby dog burde kunne vinde.

- Jeg er meget tilfreds med en sammenlagt 7:1 sejr over Fram. Vi spillede rigtig flot fodbold, jeg tror faktisk vi kan nå meget langt i denne turnering, hvis vi kan forsætte det flotte spil. Jeg glæder mig til at skulle spille mod Göteborg, hvilket virker til at være en overkommelig modstander som vi burde kunne slå. Sagde Peter Schmeichel.


De to kampe
Logged

dida
Gæst
 
Sv: '6' Back on track
« Svar #34: 07 Aug 2010, 12:03 »

Det er rigtig fint Wink
KIU Wink
mange tak (:
Logged

dida
Gæst
 
Sv: '8' Back on track
« Svar #35: 08 Aug 2010, 17:28 »


Brøndby IF
06.08.2009


Brøndby øjner gruppespillet
- Det ser rigtig godt ud for Brøndby og deres forhåbninger om at nå hele den lange vej til gruppespillet, efter de i dag slog Göteborg ud af Euro League. -
 

Så er Brøndby videre til fjerde og sidste runde før gruppespillet, efter de spillede to flotte kampe mod Göteborg, hvor det sammenlagt blev til en 4:3 sejr over de tapre svenskere. Brøndby spillede rigtig godt i begge kampe. Efter de skabte et godt udgangspunkt på udebane, kunne de let sikre sejren hjemme på Brøndby Stadion.

Den første kamp skulle som sagt spilles i Sverige på Gamla Ullevi, ikke at forveksle med Nya Ullevi, hvor Danmark vandt Europamesterskabern e tilbage i år 1992. Brøndby kom skidt fra start, da Hysén Bragte hjemmeholdet foran.  Brøndby kom dog godt igen og Bernburg udlignede lige inden pausen. Anden halvleg var knapt begyndt før Daniel Wass lavede en kæmpe brøler og lagde bolden i eget net. Dog var Bernburg ikke færdig med at brillere og scorede til kampens resultat 2:2.

Så galt det kampen på hjemmebane. Brøndby havde et rigtig godt udgangspunkt med hele to udebane mål, som kunne gå hen og blive meget afgørende.  Dog startede Brøndby igen dårligt og svenskerne bragt sig foran på mål af Andersson, og de var stadig foran ved halvleg. Brøndby gav dog ikke op, og da Jan Kristiansen scorede efter 60 minutter eksploderede Brøndby stadion. Det blev heller ikke bedre da  Bischoff scorede til kampens resultat 2:1. Jublen ville ingen ende tage.

Efter den flotte sammenlagte sejr på 4:3 over Göteborg, er  Brøndby nu klar til at tage hul på den sidste kvalifikationsrunde . Her venter de norske mestre Rosenborg. En meget svær modstander, som Brøndby uden tvivl vil få mange problemer med at overkomme.

- Jeg er yders tilfreds med de resultater vi har leveret i Europa ind til videre. Vi er nu meget tæt på at nå vores mål om at komme i gruppespillet. Dog venter der stadig en meget svær modstander, som jeg overhovedet ikke er sikker på at vi kan slå, vi vil dog gøre vores bedste og så må vi se om det er godt nok. Udtalte Peter Schmeichel.


De to kampe

Logged

dida
Gæst
 
Sv: '9' Back on track
« Svar #36: 08 Aug 2010, 20:56 »


Brøndby IF
27.08.2009

Farvel og tak
- Så skete det desværre. Det som bare ikke måtte ske. Efter en ellers flot præstadion, blev Brøndby slået ud af Euro League, af det norske hold Rosenborg. -

Der var sikkert ikke mange der havde regnet med at Brøndby, skulle være i stand til at slå Rosenborg ud af Euro League. Det var de da heller ikke, selvom de gjorde et rigtig flot forsøg, blev det alligevel til et ærgerligt 3:2 nederlag efter de to kampe.

Den første af de to kampe, skulle spilles hjemme på Brøndby Stadion. 17.000 tilskuere var mødt op for at give Brøndby det bedst mulige udgangspunkt, før den svære kamp i Norge. Brøndby startede godt, og kort før pausen, bragte Nikolaj Agger Brøndby i front. Dog var anden halvleg ikke mange minutter gammel, før den tidligere AaB angriber Rade Prica gjorde det til 1:1, som kampen også endte.

Derefter ventede den meget vanskelige udebanekamp på Lerkendal i Trondhjem, Hvor 20.000 tilskuere bragede løs. Det skræmte dog ikke Brøndby og efter 20 minutter smækkede Krohn Dehli et langskud af sted, som ramte overlæggeren og røg ind. Et minut inde i anden halvleg udlignede Rosenborg dog til 1:1. Tre minutter inde i overtiden skete det der bare ikke måtte ske, Rosenborg scorede til 2:1 og så var Brøndby ude.

En meget sørgelig dag i Brøndbys historie, især fordi det var et mål i overtiden der gjorde at Brøndby måtte forlade Euro League. Dog kan de se tilbage på en række gode kampe, hvor de har leveret en masse flotte resultater og virkelig gjort det godt.

- Selvfølgelig er jeg skuffet over ikke at kunne leve op til bestyrelsens og egne målsætninger. Dog syntes jeg vi har gjort det godt og kan være stolte over at vi er nået så langt. Sagde Peter Schmeichel.


De to kampe

Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '10' Back on track
« Svar #37: 08 Aug 2010, 21:12 »

Typisk danske hold at tabe til Rosenborg i Europæiske turneringer, men ærgeligt. Synes det er fedt at se en Brøndby blog, da det er en utroligt spændende klub de har, så håber da den kommer til at foregå i mange sæsoner, så vi kan se hvad du kan Wink - Men et lidt stort minus er noget som du nok ved, og har fået at vide mange gange. Grammatikken er altså ikke for god, men jeg følger med her Dida Thumbs Up
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

dida
Gæst
 
Sv: '10' Back on track
« Svar #38: 08 Aug 2010, 21:36 »

Typisk danske hold at tabe til Rosenborg i Europæiske turneringer, men ærgeligt. Synes det er fedt at se en Brøndby blog, da det er en utroligt spændende klub de har, så håber da den kommer til at foregå i mange sæsoner, så vi kan se hvad du kan Wink - Men et lidt stort minus er noget som du nok ved, og har fået at vide mange gange. Grammatikken er altså ikke for god, men jeg følger med her Dida Thumbs Up
tak for kommentaren, ved godt at gramatikken ikke er tip top, men er da glad for at du vil følge med alligevel (:
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '10' Back on track
« Svar #39: 09 Aug 2010, 00:22 »

pisse ærligt med Rosenborg kampen, men ellers synes jeg også det er en god blog, nok også fordi jeg rigtig godt kan lide holdet heheh Smiley

er enig i det de andre siger med gramatikken, men ikke noget jeg går så meget op i når jeg alligevel synes du for fortalt det du skal på en ordentlig måde man godt kan forstå. Men det med gramatikken skal du nok for ordnet Smiley
Logged

dida
Gæst
 
Sv: '10' Back on track
« Svar #40: 09 Aug 2010, 15:52 »

pisse ærligt med Rosenborg kampen, men ellers synes jeg også det er en god blog, nok også fordi jeg rigtig godt kan lide holdet heheh Smiley

er enig i det de andre siger med gramatikken, men ikke noget jeg går så meget op i når jeg alligevel synes du for fortalt det du skal på en ordentlig måde man godt kan forstå. Men det med gramatikken skal du nok for ordnet Smiley
mange tak. håber også at det med grammatikken kommer hen af vejen, nu er vi jo startet i skole igen, så må det jo snart blive frisket op (:
Logged

dida
Gæst
 
Sv: '10' Back on track
« Svar #41: 09 Aug 2010, 19:07 »


Brøndby IF
15.09.2009

Brøndby er uovervindelige    
- Så er Superligaen endelig blevet skudt igang, og holdene kan igen komme på græs. Brøndby har startet ud med syv sejre ud af syv mulige. -

Brøndby har virkelig været i en klasse for sig. De har spillet samtlige hold ud af banen. Det ser ikke ud til at noget hold i hele Danmark er i stand til at sætte en stopper for Brøndby lokomotivet. Alt er gået Brøndbys vej, og hvis det forsætter sådan her, så ved jeg snart ikke hvad det kan ende med.

Der er selvfølgelig en masse spillere, som har imponeret under Schmeichels ledelse. Blandt andet har den dygtige angriber Martin Bernburg gjort det godt ved at score syv mål i syv kampe. Også den unge Nicolaj Agger har gjort det godt med seks mål i seks kampe.

Der var selvfølgelig mange fans der var jublende glade, da Brøndby slog ærkerivalerne fra FC København. kampen blev spillet på et fuldt Brøndby Stadion. Kampen endte med en flot 3:1 sejr til hjemmeholdet, hvor  Bernburg scorede to mål og Jallow et mål.

næsten endnu mere imponerende var det dog da de spillede hjemme mod Randers. Et hattrick af Jallow grundlagde fundamentet  i en meget flot 7:0 sejr over kornjyderne. Det ser virkelig ikke ud til at der er nogen hold der kan rokke ved dem.

- Jeg kan ikke være andet en tilfreds med mit hold. Vi spiller gude fodbold og er uovervindelige fortiden. Jeg er virkelig så lykkelig fortiden. Fortalte Peter Schmeichel.


kampe

Liga

« Seneste Redigering: 09 Aug 2010, 19:10 af dida » Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '11' Back on track
« Svar #42: 09 Aug 2010, 19:16 »

Har ikke andet at sige end: WOW!

Har spillet med Brøndby før, og der var jeg ikke ligeså god som dig. :p
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: '11' Back on track
« Svar #43: 09 Aug 2010, 19:45 »

Imponerende resultater i ligaen indtil videre... Kan man høre lidt om din taktik/roller samt din fortrukne startellever?
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '11' Back on track
« Svar #44: 09 Aug 2010, 19:48 »

Hvordan stiller du op?
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010