home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 841 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvad sagde jeg...
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Hvad sagde jeg...  (Læst 13169 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #45: 28 Jul 2010, 22:33 »

Er helt enig med dig Frederik.. Jeg kan slet ikke i min vildeste fantasi forestille mig at Randers rykker ned.. Horsens, Silkeborg, AaB, Lyngby, SønderjyskE, anser jeg alle for værende svagere end Randers Smiley

Tror Randers får en fin sæson....
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #46: 28 Jul 2010, 22:39 »

Vildeste fantasi ligefrem?

Vi snakker om et hold som havde et ufatteligt ringe efterår, og derefter havde et flot forår? Hvorfor skulle de ikke kunne gå ned igen?

Silkeborg havde et pisse godt efterår men et pisse dårligt forår? Kan ikke rigtigt se forskellen her? Tunge
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #47: 28 Jul 2010, 22:41 »

Vildeste fantasi ligefrem?

Vi snakker om et hold som havde et ufatteligt ringe efterår, og derefter havde et flot forår? Hvorfor skulle de ikke kunne gå ned igen?

Silkeborg havde et pisse godt efterår men et pisse dårligt forår? Kan ikke rigtigt se forskellen her? Tunge

Se på deres hold, se hvordan de spiller pt, se på deres start, se på deres attitude.. Der skal godt nok gå AGF i den hvis de skal rykke ned, og det tror jeg ikke sker med en rutineret ræv som Ove C som træner..
Og hva vil du bruge til hvordan de spillede sidste efterår.. Det har absolut ingen relevans for i dag.. Deres hold er ikke det samme, og deres træner er ikke den samme..

Hvis man ligefrem har Randers til at blive nr 12 så har man imo ikke meget indsigt i superligaen, men fair nok..   Wink
« Seneste Redigering: 28 Jul 2010, 22:43 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #48: 28 Jul 2010, 22:41 »

Vildeste fantasi ligefrem?

Vi snakker om et hold som havde et ufatteligt ringe efterår, og derefter havde et flot forår? Hvorfor skulle de ikke kunne gå ned igen?

Silkeborg havde et pisse godt efterår men et pisse dårligt forår? Kan ikke rigtigt se forskellen her? Tunge

Det er ganske enkelt at Randers havde et godt halvår senere end Silkeborg. Silkeborg var stærke i efteråret, og lort i foråret. Så synes jeg det er mest oplagt at det er forårets form der fortsætter. Og 0 point til Silke, og 4 point til Randers efter de to første kampe understreger bare min pointe!

Dertil skal du lægge at Randers er som forvandlede, efter Faxe røg væk, og Ove fik sat sig præg på holdet
« Seneste Redigering: 28 Jul 2010, 22:43 af Ghertesteas » Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #49: 28 Jul 2010, 22:46 »

Man kan ikke vurdere superligaen ud fra 2 kampe, det beviser sidste år klart og tydeligt.

Troels Bech er bestemt ikke en ringere træner end Ove, bortset fra han skal rende til alt det TV lort hele tiden. (efter min mening) spillerne kan dog diskutteres.

Mener skam heller ikke at Randers rykker ned, mener de bliver nummer 9, men synes stadigvæk det er for meget at sige at det nærmest er sikkert de ikke rykker ned.

Her er hvad jeg tror.

1. FCK
2. OB
3. FCM
4. Aab
5. Nordsjælland
6. Brøndby
7. Esbjerg
8. Horsens
9. Randers
10. Silkeborg
11. Sønderjyske
12. Lyngby
Logged


Fernando
Gæst
 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #50: 28 Jul 2010, 22:48 »

Argh Brøndby på en 6 plads og FC nordsjælland på femte det må du sgu lige forklare mig!? Tunge
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #51: 28 Jul 2010, 22:50 »

Gerne. Synes Nordsjælland har et spændene hold, med blandt andet Nicki Bille som jeg tror får et virkeligt flot forår, mens jeg har svært ved at se hvem Brøndby har som skal gøre en forskel i forhold til sidste år.
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #52: 28 Jul 2010, 22:52 »

Man kan ikke vurdere superligaen ud fra 2 kampe, det beviser sidste år klart og tydeligt.

Troels Bech er bestemt ikke en ringere træner end Ove, bortset fra han skal rende til alt det TV lort hele tiden. (efter min mening) spillerne kan dog diskutteres.

Mener skam heller ikke at Randers rykker ned, mener de bliver nummer 9, men synes stadigvæk det er for meget at sige at det nærmest er sikkert de ikke rykker ned.

Vurderer det jo for helvede da også på foråret. Grin Og de to første kampe underbygger bare min teori om at de fortsætter i samme bane.

Det er han så efetr min mening. Hvorfor tror du altid Troels ender med at blive fyret, ofte efter et succesfuldt halvår, hvorefter hans hold så falder fuldstændig igennem? Det skete i EfB, og til dels FCM og OB. Da Viborg fyrede Ove C, var det en af deres tørste fejl, og de rykkede derefter ned.

Det er jeg enig i! Det er dog ikke ret sandsynligt imo. Wink
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #53: 28 Jul 2010, 22:55 »

Gerne. Synes Nordsjælland har et spændene hold, med blandt andet Nicki Bille som jeg tror får et virkeligt flot forår, mens jeg har svært ved at se hvem Brøndby har som skal gøre en forskel i forhold til sidste år.

Jeg tror der er stor sandsynlighed for at Nicki bliver solgt for en stor sum penge som FCN har brug for! Smiley og Brøndby har jo hentet Batata som man har store forventninger til og brøndbys spil i sidste runde var fuldstændig fantastisk.

Men jeg synes det er svært at vudere holdene i Superligaen lige nu :-)
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #54: 28 Jul 2010, 22:55 »

Vurderer det jo for helvede da også på foråret. Grin Og de to første kampe underbygger bare min teori om at de fortsætter i samme bane.

Det er han så efetr min mening. Hvorfor tror du altid Troels ender med at blive fyret, ofte efter et succesfuldt halvår, hvorefter hans hold så falder fuldstændig igennem? Det skete i EfB, og til dels FCM og OB. Da Viborg fyrede Ove C, var det en af deres tørste fejl, og de rykkede derefter ned.

Det er jeg enig i! Det er dog ikke ret sandsynligt imo. Wink

Fair nok, men efter min bane får vi et godt forår  Hævet Øjenbryn

kan godt være det bare er mig der godt kan li Troels, men jeg stoler nu stadigvæk på ham og tror på han kan bevise det modsatte. Det kan da ikke være rigtigt han kun kan holde et hold i et halvt år.

Det er vel ligeså sandsynligt som det var sandsynligt at AGF Rykkede ned i vinterpausen... Eller noget   Ubeslutsom
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #55: 28 Jul 2010, 22:57 »

Jeg tror der er stor sandsynlighed for at Nicki bliver solgt for en stor sum penge som FCN har brug for! Smiley og Brøndby har jo hentet Batata som man har store forventninger til og brøndbys spil i sidste runde var fuldstændig fantastisk.

Men jeg synes det er svært at vudere holdene i Superligaen lige nu :-)

Ja, det er bestemt svært. Ligaen er lige startet og transfervinduet er ikke slut i nu.
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #56: 28 Jul 2010, 23:00 »

Fair nok, men efter min bane får vi et godt forår  Hævet Øjenbryn

kan godt være det bare er mig der godt kan li Troels, men jeg stoler nu stadigvæk på ham og tror på han kan bevise det modsatte. Det kan da ikke være rigtigt han kun kan holde et hold i et halvt år.

Det er vel ligeså sandsynligt som det var sandsynligt at AGF Rykkede ned i vinterpausen... Eller noget   Ubeslutsom

Hehe, kan være i ender som nummer sidst i efteråret og laver en Randers i foråret. Opstemt

Er også vild med Troels, og jeg forstår ikke hvorfor han går i stå.

Og så til noget helt andet. Jeg vover pelsen og siger at Real Madrid igen ryger ud i 1/8-delsfinalen i Champions League.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #57: 29 Jul 2010, 09:17 »

Man kan ikke vurdere superligaen ud fra 2 kampe, det beviser sidste år klart og tydeligt.

Troels Bech er bestemt ikke en ringere træner end Ove, bortset fra han skal rende til alt det TV lort hele tiden. (efter min mening) spillerne kan dog diskutteres.

Mener skam heller ikke at Randers rykker ned, mener de bliver nummer 9, men synes stadigvæk det er for meget at sige at det nærmest er sikkert de ikke rykker ned.

Her er hvad jeg tror.

1. FCK
2. OB
3. FCM
4. Aab
5. Nordsjælland
6. Brøndby
7. Esbjerg
8. Horsens
9. Randers
10. Silkeborg
11. Sønderjyske
12. Lyngby

Hvordan i guds navn kan du få AaB til at ende over Brøndby Rullende Øjne ?

AaB har solgt ud af to profiler, har stort set ingen mærkbare tilbage, har ingen penge til at købe nye for, og har en træner der åbenlyst ikke kan få det til at fungere.. Mener jeg så inden AaB-Brøndby kampen af Phersson kun har vundet 17 ud af 50 superligakampe med AaB..

Brøndby er derimod på vej frem, virker som et hold der har fundet sig selv, har en træner der får det bedste ud af de fleste spillere og virker generelt til at have en positiv indgang til kampene.. Plus at Brøndby har en LANGT bedre trup end AaB.

Kender en del AaB fans der er ved at gå nedenom og hjem af deres elendige trup som de selv udtaler det.. Du må meget gerne forklare hvordan det i din verden kan lade sig gøre at AaB ender over os Smiley `?
------------------------

Men mig eget gæt

1. FCK (Desværre, men det virker jo efterhånden som utopi at de nogensinde skulle ende på andre pladser igen crazy )
2. Brøndby
3. OB
4. FCM
5. Randers
6. FCN
7. Esbjerg
8. AaB
9. SønderjyskE
10.Silkeborg
11.Lyngby(Desværre, det bliver close race med Silkeborg og håber Lyngby bliver oppe.. Da jeg godt kan lide deres spillestil, og klubfilosofi med at give så mange unge spillere chancen Smiley )
12.Horsens

I Premie League tror jeg at Chelsea tager skabet igen, da de simpelthen har det bedste hold, med flest profiler der kan afgøre kampene.. Er meget positivt overrasket over den måde Ancelotti har valgt at spille med Chelsea på, og når man scorer over 100 mål på en sæson så er det en klar indikation af at den stil man har ville indføre i klubben er lykkedes til fulde.. De øvrige pladser tør jeg ikke spå om.. Man United, Liverpool, Arsenal, Tottenham, samt City kan alle ende på de næste pladser i vilkårlig rækkefølge, så det skal nok blive spændende at følge Smiley

Bundesligaen tror jeg Bayern München vinder, da de ganske enkelt har den bedste trup, med flest individualister.. Robben, Ribery, Müller, Schweinsteiger, Lahm er alle klassespillere på ypperste internationale niveau.. Men Bundesligaen er så tæt og indeholder så meget kvalitet at de nok skal få kamp til stregen.. Tror dog de står med trofæet i sidste ende..

Håber derudover at HSV samt Dortmund får en CL billet da jeg synes godt om begge klubber med hensyn til spil, fans, stadions osv.

La liga bliver vel bare det sædvanlige parløb mellem de to tosseklubber Real og Barca, som begge prøver at overgå hinanden i at forbruge mest muligt.. Egentlig er ligaen for mig at se dybt uinteressant da de to store absolut ingen modstand får, men tror Real løber med trofæet ene og alene pga Mourinho. Men så bliver han vel fyret når sæsonen er slut, pga man igen røg ud i Ottendelsfinalen i CL  crazy  Grin
« Seneste Redigering: 29 Jul 2010, 09:59 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cassano99
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #58: 29 Jul 2010, 09:22 »

Man kan ikke vurdere superligaen ud fra 2 kampe, det beviser sidste år klart og tydeligt.

Troels Bech er bestemt ikke en ringere træner end Ove, bortset fra han skal rende til alt det TV lort hele tiden. (efter min mening) spillerne kan dog diskutteres.

Mener skam heller ikke at Randers rykker ned, mener de bliver nummer 9, men synes stadigvæk det er for meget at sige at det nærmest er sikkert de ikke rykker ned.

Her er hvad jeg tror.

1. FCK
2. OB
3. FCM
4. Aab
5. Nordsjælland
6. Brøndby
7. Esbjerg
8. Horsens
9. Randers
10. Silkeborg
11. Sønderjyske
12. Lyngby


Randers de ender i top 7  Hævet Øjenbryn
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #59: 29 Jul 2010, 13:46 »

men tror Real løber med trofæet ene og alene pga Mourinho. Men så bliver han vel fyret når sæsonen er slut, pga man igen røg ud i Ottendelsfinalen i CL  crazy  Grin

Til gengæld skal Real da spille Champions League overhovedet Wink
Logged

Vuelve la ilusión

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010