home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 195 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvad sagde jeg...
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Hvad sagde jeg...  (Læst 12821 gange)
Cesc
Gæst
 
Hvad sagde jeg...
« : 14 Jul 2010, 23:47 »

Hvad sagde jeg...
Transfervinduet er ikke ret gammelt, men spekulationer der nok af. Vi alle går og venter på den kommende sæson, hvor nye spændende spillere bliver fundet, nye hold overrasker og andre hold skuffer. En masse nye oplevelser, mål og skandaler venter forude. Lad os debatere, hvad vi tror der kommer til at ske i den kommende sæson i denne tråd. Vores profetier, og vores ambitioner for vores hold i den kommende sæson!

Lad mig starte...

Mine profetier:
 - Jeg tror at Brøndby får en down-periode, som de har haft de seneste par år. En lille krise, men ikke noget specielt som påvirker deres sæson for meget. De får et godt år!
 - Liverpool kommer til at spille en bedre sæson end sidste år!
 - David Villa bliver topscorer i Spanien, men Real Madrid henter mesterskabet i år.
 - Wolfsburg får problemer med at hamre bolden i kassen, hvis Dzeko bliver solgt. Dog lukker de ikke ret mange mål ind.

Derudover tror jeg at Manchester United vinder Premier League, da spilleren vil gøre alt for at SAF får en ordentlig afslutning på sin gloværdige trænerkarriere. De har truppen til at gøre det, og med Hernandez indkøbet, tror jeg de kommer til at lave mange mål i den kommende sæson. Rooney kommer også til at lave en masse kasser, og især efter kritikken i slutrunden. De hiver den sikkert hjem, mens Arsenal og Chelsea ender lige bagved i et dødt løb. Liverpool får nok fire pladsen igen, mens Tottenham må tage plads på 5., men det bliver endnu mere tæt end denne sæson! Manchester City tror jeg personligt skuffer den del, da spillerne ikke passer heeelt perfekt sammen.

I Italien får Juventus en stor sæson forudsiger jeg, da deres nye træner har et par suveræne idéer. Blandt andet at spille Diego som hængende, og det tror jeg bliver utrolig giftig. Inter derimod tror jeg skuffer (Men det kan de jo også kun gøre...), da jeg ikke tror at Benitez er den rette mand for dem. Milan får ikke noget guldtrofæ i denne sæson heller, mens Roma har en meget stor chance med indkøbet af Adriano, som jeg tror har mulighed for titlen som topscorer i år!

I Spanien vinder Real Madrid, og det bliver lige så tæt som i denne sæson. Men jeg tror at Real Madrid vinder den ene kamp mod Barcelona, og den anden spiller de uafgjort, hvorfor de bliver de spanske mestre. Min tiltro til Mourinho er simpelthen så stor ud for så vigtige kampe, at han nok skal hente point med de ellers suveræne tropper fra Katalonien.

Det var så lidt af mine tanker, men mest et indspark til hvordan I kunne lave jeres indlæg! Diskuter gerne alle ligaer og tanker I har, så vi kan få en stor og lækker debat i gang med en masse argumenter og diskusioner!
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #1: 15 Jul 2010, 00:40 »

Hvad satan, Hr. Birk, er du blevet aktiv igen? Smiley Vil skrive mine tanker om den kommende sæson senere på dagen, men jeg er godt nok lidt uenig med dig, i nogle af dine synspunkter.
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #2: 15 Jul 2010, 00:43 »

Respekt for at du laver sådan nogle indlæg! Det er dejligt med nogen der tør at komme med sine forudsigelser, uden at man er bange for at folk er bagkloge og nedværdiger en. Er ikke specielt enig i det du forudsiger, men det er alligevel fedt at se nogen der er ligeglade med hvad andre mener. Håber virkelig at du får ret!
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #3: 15 Jul 2010, 12:40 »

Nu er jeg Liverpool fan, men jeg må sige at vi pt skal forbedre os MEGET for at få den 4 plads.. Tottenham er som jeg ser det et bedre hold end os pt.. Det er som om deres spil er bedre indgroet hos deres spillere end vores har været hos vores spillere..

City har på papiret et bedre hold, men ikke på banen, og jeg håber at deres mange indkøb vil gøre at de fra start mister en masse point da holdet ikke er sammenspillet..
Det bliver en tæt kamp mellem City, Pool og Tottenham om at komme i CL.. Hvis Arsenal for engangsskyld kan hente et navn som man ved er garant for stabilitet og høj klasse så tror jeg også godt de kan konkurrere med om mesterskabet.. Men et køb af ham Koschlinskye eller hva han nu hedder skræmmer ikke.. Jeg hører ofte at Arsenal har en rigtig god økonomi.. Hvorfor bruger man den ikke til at hente spillere der kan gøre en ALTAFGØRENDE forskel  crazy

Er derudover tæt på 100 % sikker på at Chelsea vinder guld.. Synes simpelthen de har et bedre hold end United, og det plejer jo at være afgørende i sidste ende.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Wonderboii
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #4: 15 Jul 2010, 15:45 »

Nu er jeg Liverpool fan, men jeg må sige at vi pt skal forbedre os MEGET for at få den 4 plads.. Tottenham er som jeg ser det et bedre hold end os pt.. Det er som om deres spil er bedre indgroet hos deres spillere end vores har været hos vores spillere..

City har på papiret et bedre hold, men ikke på banen, og jeg håber at deres mange indkøb vil gøre at de fra start mister en masse point da holdet ikke er sammenspillet..
Det bliver en tæt kamp mellem City, Pool og Tottenham om at komme i CL.. Hvis Arsenal for engangsskyld kan hente et navn som man ved er garant for stabilitet og høj klasse så tror jeg også godt de kan konkurrere med om mesterskabet.. Men et køb af ham Koschlinskye eller hva han nu hedder skræmmer ikke.. Jeg hører ofte at Arsenal har en rigtig god økonomi.. Hvorfor bruger man den ikke til at hente spillere der kan gøre en ALTAFGØRENDE forskel  crazy

Er derudover tæt på 100 % sikker på at Chelsea vinder guld.. Synes simpelthen de har et bedre hold end United, og det plejer jo at være afgørende i sidste ende.

Det er fordi, hvis Arsenal gør som Liverpool og investere alt i en spiller som Torres- Så kan de sidde med det samme kæmpe fjæs på, når han gang på gang er skadet!  funny
Men er ellers uenig med dig Smiley Liverpools hold, er vel ikke meget dårligere, end det hold de blev toer med forrige sæson. De har jo bare haft super mange skader, og spillere der blev skadet igen og igen. Det ville bringe alle hold ind i en krise. Tror Liverpool vil vise sig meget bedre end sidste sæson Smiley Selvom vi til en hver tid, elsker at se dem fejle !  Opstemt Tror at Arsenal har det helt rigtige flow i deres spil. og med en rigtig targetman i Chamakh, som synes jeg helt sikkert at det ser fornuftigt ud! Så kan det endelig være, at vi slipper for at se på ham dansker-tossen!!!!!!!
Logged

Retfærdig er den, der vandrer retsindigt, lykkelige hans sønner efter ham!

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #5: 15 Jul 2010, 16:14 »

Det er fordi, hvis Arsenal gør som Liverpool og investere alt i en spiller som Torres- Så kan de sidde med det samme kæmpe fjæs på, når han gang på gang er skadet!  funny
Men er ellers uenig med dig Smiley Liverpools hold, er vel ikke meget dårligere, end det hold de blev toer med forrige sæson. De har jo bare haft super mange skader, og spillere der blev skadet igen og igen. Det ville bringe alle hold ind i en krise. Tror Liverpool vil vise sig meget bedre end sidste sæson Smiley Selvom vi til en hver tid, elsker at se dem fejle !  Opstemt Tror at Arsenal har det helt rigtige flow i deres spil. og med en rigtig targetman i Chamakh, som synes jeg helt sikkert at det ser fornuftigt ud! Så kan det endelig være, at vi slipper for at se på ham dansker-tossen!!!!!!!

Men på trods af hans skadeshelvede så har han alligevel scoret flere mål end nogle andre Arsenal spillere sidste sæson Wink.. Var Arsenal smarte ville de måske købe en uden den samme skadeshistorik som den kære El nino   Smiley..
Men du har selvfølgelig ret i at det er et problem at ens førsteangriber er så ofte skadet når reserverne hedder N'gog og Kuyt  ticked off.. Der har Arsenal en større bredde

Problemet med vores trup det er at den er ALT alt for smal.. Vi lider under at vi gennem 5-6 år har haft en træner som ikke har haft et dyt forstand på hvordan en trup skal opbygges.. Han har hentet det ene flop efter det andet, og det gør at vi i dag har en trup hvor relativt mange spillere ikke har skyggen af det niveau der skal til for at vinde PL!

Problemet for Arsenal er ikke deres flow i spillet men deres stabilitet.. Arsenal har som jeg ser det for mange udsving på en sæson til at blive nr 1.. Kan de få bugt med dem kan jeg ikke se hvorfor de ikke kan lege med til det sidste!
Jeg gad f.eks godt se hvor United ville ende hvis Rooney var lige så meget ude som Torres har været i denne sæson Smiley

Derudover forstår jeg ikke din kritik af Bendtner.. Han spillede da en flot sæson og scorede talrige vigtige mål i slutfasen af kampene som gjorde at i længe var med i mesterskabskampen  Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #6: 15 Jul 2010, 16:51 »

Jeg er sikker på at vi i Arsenal får en super sæson og det vil sige, at vi ender placeret som et af de to øverste hold. Marouane Chamakh har jeg villet have til Arsenal siden at der kom rygter om det for ca. et års tid siden. Fantastisk spiller der er stærkt, god i luftspillet, men samtidig besidder en super teknik, som jo er en vigtig del af en spiller, når vi taler om Arsenal. Jeg håber meget på at se et langt bedre presspil, da det ikke er stressende nok for modstanderne. Måske har Wenger set på hvordan Los Maricónes' presspil fungerer, da det jo i særklasse er fodboldens bedste. Laurent Koscielny skal nok bidrage positivt i forsvaret, uden tvivl. Det er ikke for sjov at han blev kåret som den bedste forsvarsspiller i Ligue 1 - og så for et oprykkerhold. Wengers indkøb er altid velovervejede og undervurderede. Det har han vist gang på gang på gang, og det er alligevel kun Arsenals fans der som regel ikke rynker panden over indkøbene. Så mangler vi bare lige en keeper, endnu en central forsvarsspiller og en defensiv midtbanespiller, som kan kæmpe med Song om pladsen som skraldemand foran forsvaret.
Logged


Arsenal Football Club


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #7: 15 Jul 2010, 17:00 »

Wengers indkøb er altid velovervejede og undervurderede. Det har han vist gang på gang på gang, og det er alligevel kun Arsenals fans der som regel ikke rynker panden over indkøbene.

Hmm men efter at have været titelløse i 6 sæsoner (mener jeg) bør man måske alligevel overveje om man ikke burde handle på en lidt anden måde Smiley ?

Ingen tvivl om at de spillere han henter er dygtige ellers kommer man ikke til en topklub som Arsenal, men er de også dygtige nok til at gøre den altafgørende forskel i en titelkamp?
Taget i betragtning at der er gået mange år uden et trofæ til Arsenal + at Arsenals økonomi så vidt jeg kan forstå er ganske sund, så kan jeg personligt undrer mig over at man ikke går ud og henter spillere fra en lidt højere hylde, til de pladser man virkelig mangler på Smiley
Det må vel være meningen at man skal vinde noget og ikke at man "blot" skal udvikle spillere Peace


Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #8: 15 Jul 2010, 17:07 »

Kan godt se hvad du mener. Men Chelsea og United har været sindssyg stærke de sidste 5-6 år, hvilket selvfølgelig også har haft en form for indvirkning på pokal-tørken. Men nu har vi hentet Chamakh og de sidste par "store" indkøb var Nasri og Arshavin. Samtidig køber vi spillere som er delvis eller fuldstædig ukendte, som Wenger kender og når han køber en ukendt spiller er det som sagt ikke hvilken som helst spiller. Kombinationen af større og mindre indkøb virker fint. Sidste sæson var Chelsea jo outstanding og urørlige. Og den sæson kan de helt sikkert ikke gentage. Vores problem har været defensiven og masser af skader. Hvis vi bliver langt mere skadesfri og får styr på defensiven (hvilket vi 100% gør), så kan vi sagtens være med i titelkampen.

Smiley
Logged


Arsenal Football Club


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #9: 15 Jul 2010, 17:08 »

Jeg er helt enig med verdenskrig. Det lugter lidt naivt, at man blindt tror på Wengers indkøb. I har jo intet vundet de sidste seks år, i er tæt på hvert år, men jeg ved ikke om jeg skal ligge noget i, at jeres trup bliver ældre, når i ikke er nået længere frem end for tre år siden. Chamakh er en god targetangriber, men målmæssigt minder han mest om Emile Heskey. Koscielny kender jeg ikke noget til, men et år på topplan (Godt nok et flot et) er imo. et tvivlende grundlag for det indkøb. Og jeres økonomi skulle jo være meget sund...
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #10: 15 Jul 2010, 17:16 »

Altså nu har vi jo trods alt givet i omegnen af £10mio for Koscielny, og med Wengers modstand for at give mange penge for spillere, virker det som mange for en ukendt spiller. Hvis en nærig gnier som Wenger tør smide £10mio efter en spiller som ingen kender, så tyder noget på at han har fundet et guldkorn. Hvorvidt det kommer til at fungere, vil tiden vise, men jeg er da optimistisk med ham og Vermaelen i midterforsvaret. Det lader til at vi får forstærket målmandsposten og centerforsvaret i forhold til sidste sæson, hvor det var vores svageste punkt, og samtidig har vi hentet en ordentlig angriber som kan spille når Van Persie løber ind i sin sædvanlige 6 måneders skade. Så jo, selvfølgelig er vi med Arsenal hjerte optimistiske, der er ingen grund til ikke at være det Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #11: 15 Jul 2010, 17:21 »

Men jeg tvivler stadig på Koscielny. Han er 25 år gammel allerede, og det virker på mig lidt sent, at man kun har én sæson på topniveau som 25-årig. Jeg kan ihvertfald ikke forstå, hvorfor i Arsenal-fans er mere optimistiske end før, omend det altid er et fremskridt når man kommer af med William Gallas.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #12: 15 Jul 2010, 17:36 »

Kan godt se hvad du mener. Men Chelsea og United har været sindssyg stærke de sidste 5-6 år, hvilket selvfølgelig også har haft en form for indvirkning på pokal-tørken. Men nu har vi hentet Chamakh og de sidste par "store" indkøb var Nasri og Arshavin. Samtidig køber vi spillere som er delvis eller fuldstædig ukendte, som Wenger kender og når han køber en ukendt spiller er det som sagt ikke hvilken som helst spiller. Kombinationen af større og mindre indkøb virker fint. Sidste sæson var Chelsea jo outstanding og urørlige. Og den sæson kan de helt sikkert ikke gentage. Vores problem har været defensiven og masser af skader. Hvis vi bliver langt mere skadesfri og får styr på defensiven (hvilket vi 100% gør), så kan vi sagtens være med i titelkampen.

Smiley

Altså jeg har altid ment man som topklub skal vurdere sin transferstrategi på om den giver titler eller ej.. Det er vilkårene i min verden, for er man en stor klub som Arsenal så skal man i hvertfald vinde noget hvert andet år..
Enig i at Man U og Chelsea har været sindsyge de senere år.. Men jeg mener ikke svaret på den dominans er at købe ukendte spillere.. Bevares jeg vil endnu engang gerne pointere at de køb Wenger har gjort de seneste to år har været af ganske fin kvalitet, men det virker bare som om jeres hold mangler nogle spillere som gør en altafgørende forskel(Fabregas ligaen)..

At købe ham der fra den franske liga til jeres forsvar er med garanti bedre end at have Gallas derinde, men jeg tvivler alligevel på at det føre jer langt videre  Peace.. Han er trods alt allerede 25 år, og sikkert dygtig men ikke nogen topklasseforsvarer og tvivler på han kan nå at udvikle sig til en..

Og nej Chelsea kan næppe få over 100 point igen, men der er jo heller ingen garanti for at i igen holder et så højt niveau som i trods alt gjorde sidste år.. I sæson 07/08 var i også med fremme længe og spilled en flot sæson, hvorefter i så i 08/09 gik helt ned i efteråret, og halsede efter i foråret bare for at få CL pladsen Smiley

Men igen sæsonen er ikke startet, og meget kan nå at ske endnu.. Jeg skal selvfølgelig heller ikke komme for godt i gang med tanke på hvor røvhamrende elendig min egen klub har ageret på transfermarkedet i lang tid  Ubeslutsom.. Vi henter også ofte ukendte spillere men de har bare på ingen måde et niveau man kan være tilfreds med  Skuffet

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Wonderboii
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #13: 15 Jul 2010, 18:09 »

Men på trods af hans skadeshelvede så har han alligevel scoret flere mål end nogle andre Arsenal spillere sidste sæson Wink.. Var Arsenal smarte ville de måske købe en uden den samme skadeshistorik som den kære El nino   Smiley..
Men du har selvfølgelig ret i at det er et problem at ens førsteangriber er så ofte skadet når reserverne hedder N'gog og Kuyt  ticked off.. Der har Arsenal en større bredde

Problemet med vores trup det er at den er ALT alt for smal.. Vi lider under at vi gennem 5-6 år har haft en træner som ikke har haft et dyt forstand på hvordan en trup skal opbygges.. Han har hentet det ene flop efter det andet, og det gør at vi i dag har en trup hvor relativt mange spillere ikke har skyggen af det niveau der skal til for at vinde PL!

Problemet for Arsenal er ikke deres flow i spillet men deres stabilitet.. Arsenal har som jeg ser det for mange udsving på en sæson til at blive nr 1.. Kan de få bugt med dem kan jeg ikke se hvorfor de ikke kan lege med til det sidste!
Jeg gad f.eks godt se hvor United ville ende hvis Rooney var lige så meget ude som Torres har været i denne sæson Smiley

Derudover forstår jeg ikke din kritik af Bendtner.. Han spillede da en flot sæson og scorede talrige vigtige mål i slutfasen af kampene som gjorde at i længe var med i mesterskabskampen  Smiley

Jeg syens at Bendtner lider af en ussel teknik! Også synes jeg næsten altid, at han gør sig uheldigt bemærket. I en klub som Arsenal (hvor man- når man erobre bolden, skal spille hurtige korte afleveringer op ad banen- tit med førstegangs afleveringer) har Bendtner på toppen, så synes jeg hans manglende teknik ødelægger meget mere, end de få "vigtige" mål du påstår at han har lavet. Synes han er ALT for overvurderet, og håber at de sender ham langt væk! Chamakh har gangske vist ikke scoret mål som hverken Ronaldo eller van Nistelrooij, men hans tekniske kunnen, vil passe langt bedre ind i Arsenals spilsystem. Og mon ikke også, at hans målhøst bliver forhøjet på et så teknisk velspilende hold  Rullende Øjne
Logged

Retfærdig er den, der vandrer retsindigt, lykkelige hans sønner efter ham!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #14: 16 Jul 2010, 14:57 »

I Italien får Juventus en stor sæson forudsiger jeg, da deres nye træner har et par suveræne idéer. Blandt andet at spille Diego som hængende, og det tror jeg bliver utrolig giftig.

Diego ryger nok, da han ikke passer ind i Del Neris 4-4-2, mener jeg, at have læst et sted. Ellers er det ikke skudt helt ved siden af, dine forudsigelser.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010