home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 234 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvad sagde jeg...
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Hvad sagde jeg...  (Læst 12820 gange)
matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Casppers bud på 2010/2011 sæsonen
« Svar #30: 26 Jul 2010, 00:28 »

Hovmod står for fald Smiley
Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #31: 26 Jul 2010, 00:43 »

Brøndby vinder da Superligaen!!! Opstemt Opstemt Opstemt Og FCK går konkurs, og blliver tvangsnedrykket Opstemt SønderjyskE/Horsens/Silkeborg rykker ned sammen med FCK Opstemt
Logged

Aldrig alene!

Fernando
Gæst
 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #32: 26 Jul 2010, 00:48 »

Brøndby vinder da Superligaen!!! Opstemt Opstemt Opstemt Og FCK går konkurs, og blliver tvangsnedrykket Opstemt SønderjyskE/Horsens/Silkeborg rykker ned sammen med FCK Opstemt

Ej prøv nu lige at være realistisk Brøndby ender sandsynligvis i top4 efter min mening og stillingen efter sidste runder ser således ud Cool

1. FCK
2. OB
3. Brøndby
4. FC Midtjylland
5. Esbjerg
6. AaB
7. FCN
8. Randers
9. SænderjyskE
10. Lyngby BK
11. Silkeborg
12. Horsens
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #33: 26 Jul 2010, 00:57 »

Jamen så vil jeg da som en start komme med et bud på mit favorithold FC Københavns sæson. Jeg tror helt klart at vi genvinder guldet, selvom FCK traditionelt vinder to mesterskaber i træk, og så falder igennem. Men nu vil vi have 3 på stribe, og jeg tror at vi igen i går bliver dem der er mest holdbare over en hel sæson. Jeg tror igen i år at det bliver OB og BIF der bliver de største konkurrenter, og OB skal nok ligge nummer 1 igennem det meste af efteråret, for så at smide det hele i foråret og i de indbyrdes kampe. Wink

Men vi er jo også med i 2 andre turneringer! I europa forventer jeg et exit inden vi kommer i CL, for det er jo lidt en vane når vi er favoritter. Opstemt Jeg tror skam godt vi kan slå Bate, men kommer vi i den efterfølgende runde, får vi en kamp mod et stærkt mesterhold, som også har en stor vindermentalitet, så der skal vi passe på. Bliver det uden for østeuropa, er der gode chancer for at gå videre! Men som udgangspunkt tror jeg desværre endnu et gruppespil i Europa League, og så skal vi også gå videre fra gruppen igen. Jeg er ret pessimistisk.

I pokalturneringen tror jeg også vi får en sang som vi alle har hørt før. Vi bestikker DBU, og trækker lutter danmarksseriehold hvor vi må ud i to straffesparkskonkur rencer for at gå videre, og så møder vi et bundhold fra superligaen i semifinalen, og taber 3,4,5-0 på udebane til dem, da vi ikke er vant til modstand.

1 - København
2 - OB
3 - bif
4 - FCM
5 - Randers
6 - Esbjerg
7 - AaB
8 - FCN
9 - Horsens
10 - SønderjyskE
11 - Lyngby
12 - Silkeborg

« Seneste Redigering: 26 Jul 2010, 02:27 af Ghertesteas » Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #34: 26 Jul 2010, 01:09 »

Prøver lige at skrive hvordan jeg tror det går i Superligaen i år:

1. FCK
2. OB
3. Brøndby
4. FC Midtjylland
5. Esbjerg
6. AaB
7. FC Nordsjælland
8. Silkeborg
9. Sønderjyske
10. AC Horsens
11. Lyngby
12. Randers

Smiley

Har du drukket af natpotten? Eller også er du bare generalt sjov  Grin For det er fandme en styg forudsigelse Opstemt Kunne godt tænke mig at høre din argumenter for at Randers bliver sidst i ligaen.
Logged

:-)

phil0883
Gæst
 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #35: 27 Jul 2010, 13:46 »

Danmark
Sæsonen bliver totalt domineret af FCK, OB, Brøndby, og Randers. Randers overrasker alt og alle og kommer på en 4.plads, mens Brøndby og OB, slås om hver især 2 og 3.pladsen. FCK vinder Selvf. Topscoreren hedder Yora Movsisyan (Staves), og assist kongen bliver: Claudemir!
Nedrykkerne hedder Lyngby og Esbjerg.
England
England glæøder jeg mig til at følge med i, da jeg som en kæmpe fan af Javier Hernandez(har fulgt ham i snart 1 år), er jeg selvf glad for han er skiftet, og så til Man Utd. Fantastisk. Tror han bliver topscorer for Man utd, da Rooney bliver skadet i over en halv sæson tilsammen. Men i ligaen styrer Arsenal desværre i år, og Chamakh Bliver topscorer med 26 mål. Chelsea skuffer fælt og lander på en 7 plads, city kommer op på en 4.plads, liverpool ryger ned på en 5. og Aston villa på en 3.plads. Man Utd, på en 2. og Arsenal på 1.
Nedrykkerne hedder Blackpool, Wigan og,  Newcastle.

Frankrig

Jeg følger ikke så meget med i denne liga mere. Men tror det bliver Bordeaux der vinder ligaen. Og Gignac der bliver topscorer.

Italien
Roma bliver suveræne mestre i år. Inter kommer ned på en 5.plads, pga. Rafa benitez. Milan kommer nummer 2, Genoa og Napoli som 3 og 4.

Spanien
Selvom jeg er inkarneret  Barca fan, tror jeg på et Real Mesterskab i år. Alt andet ville være skuffende.
Barca kommer på en 2.plads, og Getafe på en 3.(lyder sygt, men tror på dem)

Tyskland
FC Bayern vinder.!!


Champions League
Finalen i år bliver mellem Chelsea, og Real Madrid.
Og vinderen bliver Real Madrid fordi Chelsea ifølge guds lov, ikke må vinde.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #36: 27 Jul 2010, 13:50 »

Sådan tror jeg placeringerne i Superligaen ser ud ved sæsonens ende. Smiley

1. FCK
2. OB
3. Randers
4. FCM
5. BIF
6. FCN
7. AaB
8. Esbjerg
9. SønderjydskE
10. Lyngby
11. Silkeborg
12. ACH
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #37: 28 Jul 2010, 17:01 »

Har du drukket af natpotten? Eller også er du bare generalt sjov  Grin For det er fandme en styg forudsigelse Opstemt Kunne godt tænke mig at høre din argumenter for at Randers bliver sidst i ligaen.

Rolig nu, du behøver ikke angribe mig, bare fordi jeg kritiserer dit hold...

For det første har de mistet Kevin Stuhr, der havde en stor andel i at de blev oppe.
Desuden forventer ingen at de rykker ned, ligesom sidste sæson, hvor det gik som det gik.
Jeg har det også på fornemmelsen, men vi får jo at se...
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #38: 28 Jul 2010, 17:22 »

For det første har de mistet Kevin Stuhr, der havde en stor andel i at de blev oppe.

Til gengæld har de hentet en ny keeper, som er mindst lige så god.

Mit bud:
1. Fck
2. Brøndby
3. OB
4. Midtjylland
5. Randers
6. Nordsjælland
7. Esbjerg
8. Aab
9. Silkeborg
10. Sønderjyske
11. Horsens
12. Lyngby
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #39: 28 Jul 2010, 18:21 »

Danmark
Sæsonen bliver totalt domineret af FCK, OB, Brøndby, og Randers. Randers overrasker alt og alle og kommer på en 4.plads, mens Brøndby og OB, slås om hver især 2 og 3.pladsen. FCK vinder Selvf. Topscoreren hedder Yora Movsisyan (Staves), og assist kongen bliver: Claudemir!
Nedrykkerne hedder Lyngby og Esbjerg.
England
England glæøder jeg mig til at følge med i, da jeg som en kæmpe fan af Javier Hernandez(har fulgt ham i snart 1 år), er jeg selvf glad for han er skiftet, og så til Man Utd. Fantastisk. Tror han bliver topscorer for Man utd, da Rooney bliver skadet i over en halv sæson tilsammen. Men i ligaen styrer Arsenal desværre i år, og Chamakh Bliver topscorer med 26 mål. Chelsea skuffer fælt og lander på en 7 plads, city kommer op på en 4.plads, liverpool ryger ned på en 5. og Aston villa på en 3.plads. Man Utd, på en 2. og Arsenal på 1.
Nedrykkerne hedder Blackpool, Wigan og,  Newcastle.

Frankrig

Jeg følger ikke så meget med i denne liga mere. Men tror det bliver Bordeaux der vinder ligaen. Og Gignac der bliver topscorer.

Italien
Roma bliver suveræne mestre i år. Inter kommer ned på en 5.plads, pga. Rafa benitez. Milan kommer nummer 2, Genoa og Napoli som 3 og 4.

Spanien
Selvom jeg er inkarneret  Barca fan, tror jeg på et Real Mesterskab i år. Alt andet ville være skuffende.
Barca kommer på en 2.plads, og Getafe på en 3.(lyder sygt, men tror på dem)

Tyskland
FC Bayern vinder.!!


Champions League
Finalen i år bliver mellem Chelsea, og Real Madrid.
Og vinderen bliver Real Madrid fordi Chelsea ifølge guds lov, ikke må vinde.
Er det seriøst, eller et elendigt forsøg på humor?
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #40: 28 Jul 2010, 19:09 »

Har du drukket af natpotten? Eller også er du bare generalt sjov  Grin For det er fandme en styg forudsigelse Opstemt Kunne godt tænke mig at høre din argumenter for at Randers bliver sidst i ligaen.

Rolig nu, du behøver ikke angribe mig, bare fordi jeg kritiserer dit hold...

Hvis du ser det som et angreb, så er du fandme pylret.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #41: 28 Jul 2010, 19:12 »

Hvis du ser det som et angreb, så er du fandme pylret.

vil nok ikke kalde det et angreb, men Frederik reagere godt nok som om at det er fuldstændigt umuligt at Randers rykker ned, hvilket jo bestemt ikke er tilfældet.
Logged


Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #42: 28 Jul 2010, 19:31 »

vil nok ikke kalde det et angreb, men Frederik reagere godt nok som om at det er fuldstændigt umuligt at Randers rykker ned, hvilket jo bestemt ikke er tilfældet.

Var sådan jeg ville formulere det, men at skrive angribe, troede jeg ville opfattes som næsten det samme Smiley

Men nu er det ikke kun pga. af det her, men jeg synes godt nok folk er hårde ved hinanden, i denne tråd. I stedet for at rakke andre ned, kunne man eventuelt selv skrive sine argumenter for at det ikke holdt, eller give sin mening selv.

Det ligger ikke op til meget debat hvis man giver en sviner, snarere tværtimod.
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

nzio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #43: 28 Jul 2010, 19:54 »

Jeg vil da også lige give mit input!

Danmark:
FCK bliver mestre for tredje gang i træk efterfulgt af OB og FCM. Brøndby skuffer endnu engang og kunne godt ende som nr. 5-6 hvor FCN eller Randers hopper forbi dem. Topscorer: Frank Kristensen, Nikki Bille, Yura Movsisyan.

England:
Man Utd bliver mestre med 4 points ned til Chelsea. Tottenham overrasker og tager tredjepladsen, da de virkelig har holdet til det. Arsenal fejler hvorimod Liverpool snupper 4 pladsen. Topscorer: Rooney, Drogba, Bent.

Italien: Roma bliver mestre og indkøbet Adriano bomber løs. Inter snupper andenpladsen mens Juventus tager tredjepladsen. Topscorer: Di Natale, Adriano, Pazzini.

Spanien: Real Madrid snupper mesterskabet via Mourinho Barca 2 points efter med Atl Madrid på tredjepladsen. Topscorer: Villa, Ronaldo, Messi.

Tyskland: Ked af at sige det men Bayern vinder efterfulgt af HSV og Wolfsburg. Topscorer: Dzeko, Barrios, Kiessling.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #44: 28 Jul 2010, 22:30 »

Danmark:

1. FCK
2. OB
3. BIF
4. Randers
5. FCM
6. FCN
7. Esbjerg
8. AaB
9. SønderjyskE
10. Horsens
11. Silkeborg
12. Lyngby

FCK er bare bedst, OB runner-up once again, Brøndby får sine sædvanlige svingninger men ender med bronzen mens et stærkt Randers-mandskab revancerer den skuffende sidste sæson. FCM har holdet til den øverste halvdel, mens FCN har en god offensiv og med lidt stabilitet kan blive en god bobler i toppen af ligaen. Esbjerg og AaB går en midtersæson i møde, mens SønderjyskE med fighterattituden redder sig endnu engang. Horsens, Lyngby og Silkeborg i nedrykningskampen.

England:
Chelsea og Manchester United kommer som altid til at kæmpe om mesterskabet, som ender hos United selvfølgelig. Arsenal tager som altid tredjepladsen, mens Manchester City, Tottenham og Liverpool kæmper om de tre næste pladser. West Bromwich, Blackpool og Wigan ryger ned.

Spanien:
Real Madrid og Mourinho er en giftig kombination, men David Villa er en massiv katalansk forstærkning. Jeg tror på Barcelona som vinder og Real på en andenplads trods mange point og et tæt opløb. Atletico ender højt, mens Valencia med salgene af de altoverskyggende profiler går en skuffende sæson i møde. Laudrup og Mallorca redder sig fra nedrykning.

Italien:
1. Inter
2. Roma
3. Milan

Tyskland:
Bayern vinder, resten af underordnet.

CL:
Har fidus til United, Chelsea, Real og Barca som de sidste fire hold, hvis altså de undgår hinanden forinden, hvilket selvfølgelig ikke er sandsynligt.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010