home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 988 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2011
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2011  (Læst 101392 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #135: 05 Jul 2011, 18:51 »

Har spillet 200 kr på Gilbert imorgen. (odds 1.57)
Gav desværre ikke så meget men det gør det lidt sjovere at se på.

Desuden 50 kr på at Fränk Schleck bliver bedre placeret end Jurgen van der Broeck. Broecks ordds var lavest - wtf? Odds 2.20 på Fränk.

Muren skal nok blive spændende at se - håber at se Contador med fremme. Han er da okay eksplosiv og den er ikke lang - men derimod stejl. Bliver spændende

Crap med Gilbert. Men det kunne måske nok have været fugl eller fisk. Alle var tydeligt mærket af en hård dag.

Derimod gik mit Fränk Schleck odds med nød og næppe hjem - lækkert! Så er mit tab ikke helt så stort Smiley

Men spændende etapeafslutning som desværre ikke blev til dansk holds sejr. Er overrasket over at Evans kan knalde sig over sådan en lille knold, men respekt for det.  Thumbs Up
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #136: 05 Jul 2011, 21:38 »

Lad nu vær'. Du formåede at have absolut ingen af dine formodninger rigtige - som jeg også forsøgte at fortælle dig. Du snakker, som du har forstand på.

Jeg havde 1 ud af 1 formodning forkert, wow ja, så har jeg ingen forstand på emnet? Vil stadig mene, at Andy har fucked meget op mht. hvordan han har placeret sig, når han taber tid på sådan en afslutning, hvor Hushovd, Rojas, Basso, Klöden kommer ind i forreste gruppe. Hvis ikke dette er tilfældet så er han utrolig svag i år og skuffer fælt senere, for det bør ikke kunne lade sig gøre for en Andy i god form, hvis han kan finde ud af at placere sig.
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #137: 05 Jul 2011, 21:46 »

Jeg havde 1 ud af 1 formodning forkert, wow ja, så har jeg ingen forstand på emnet? Vil stadig mene, at Andy har fucked meget op mht. hvordan han har placeret sig, når han taber tid på sådan en afslutning, hvor Hushovd, Rojas, Basso, Klöden kommer ind i forreste gruppe. Hvis ikke dette er tilfældet så er han utrolig svag i år og skuffer fælt senere, for det bør ikke kunne lade sig gøre for en Andy i god form, hvis han kan finde ud af at placere sig.

Man kunne forestille sig mange mulige scenarier. Et af dem kunne i hvert fald være, at Andy har haft en dårlig dag, og dermed ikke har kunnet side med. At Thor sidder med, kan vel også være fordi, at man som ordsproget siger, får ekstra kræfter, når man bærer den gule trøje. Det sjove i hele diskussionen er, at du var så kold-høne, og så utrolig sikker på, at Contador ikke ville få noget som helst ud af, at forsøge et angreb. Nu vandt han 7/8 sekunder på en af hans største 2 konkurrenter, hvilket han SAGTENS kan bruge senere i Touren. Det var en FANTASTISK dag for Contador, da han samtidig fik en masse selvtillid, som han vil kunne bruge senere.
Logged

If you can't join them, beat them.


KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #138: 05 Jul 2011, 21:47 »

Forstår ikke hvorfor Aftentour starter hver udsendelse med en kæmpe spoiler. Derudover er jeg til gengæld helt vild med hende værtens overdrevne mimik, prøv at bemærke hendes ansigt næste gang.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #139: 05 Jul 2011, 21:50 »

Man kunne forestille sig mange mulige scenarier. Et af dem kunne i hvert fald være, at Andy har haft en dårlig dag, og dermed ikke har kunnet side med. At Thor sidder med, kan vel også være fordi, at man som ordsproget siger, får ekstra kræfter, når man bærer den gule trøje. Det sjove i hele diskussionen er, at du var så kold-høne, og så utrolig sikker på, at Contador ikke ville få noget som helst ud af, at forsøge et angreb. Nu vandt han 7/8 sekunder på en af hans største 2 konkurrenter, hvilket han SAGTENS kan bruge senere i Touren. Det var en FANTASTISK dag for Contador, da han samtidig fik en masse selvtillid, som han vil kunne bruge senere.

Jaja, vi lader den ligge. Jeg tog fejl denne gang Smiley

EDIT: Rojas kom ikke ind i forreste gruppe, som jeg skrev før.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #140: 05 Jul 2011, 22:17 »

Jaja, vi lader den ligge. Jeg tog fejl denne gang Smiley

EDIT: Rojas kom ikke ind i forreste gruppe, som jeg skrev før.

Jep........ men rigtige mænd rejser sig igen så kom igen og kom med et bud på morgendagens vinder  Peace

Du kan trøste dig med at jeg har kørt på den "bakke" de sluttede af på i dag.... og det var derfor let at "gætte" på at der blev angrebet  Cool
Logged

YNWA

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #141: 05 Jul 2011, 22:50 »

Forstår ikke hvorfor Aftentour starter hver udsendelse med en kæmpe spoiler. Derudover er jeg til gengæld helt vild med hende værtens overdrevne mimik, prøv at bemærke hendes ansigt næste gang.
Hvis man ikke har bemærket det må man sq være blind...Det er så overdrevet at det er fedt  Thumbs Up
Logged

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #142: 05 Jul 2011, 23:04 »

Jep........ men rigtige mænd rejser sig igen så kom igen og kom med et bud på morgendagens vinder  Peace

Du kan trøste dig med at jeg har kørt på den "bakke" de sluttede af på i dag.... og det var derfor let at "gætte" på at der blev angrebet  Cool

Imorgen er en klassisk sprinteretape og jeg tror på, at Cavendish får revanche, så ikke de store overraskelser i mine forudsigelser der Smiley
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #143: 05 Jul 2011, 23:08 »

Jeg siger sgu Farrar imorgen.

Nu har han fået sin første sejr og han vil have mere!
Jeg tror at Julian Dean samt THOR får afleveret ham perfekt endnu en gang.

Cavendish er dog også oplagt da han er den hurtigste - men tror alligevel mest på Sky.

Edit: Garmin Cervelo
« Seneste Redigering: 05 Jul 2011, 23:13 af Nove » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #144: 05 Jul 2011, 23:10 »

Jeg siger sgu Farrar imorgen.

Nu har han fået sin første sejr og jeg tror at Julian Dean samt THOR får afleveret ham perfekt endnu en gang.

Cavendish er dog også oplagt da han er den hurtigste - men tror alligevel mest på Sky.

Du tror på, at Farrar vinder og Sky??
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #145: 05 Jul 2011, 23:12 »

Haha! Hov Opstemt
Garmin Cervelo. Ikke Sky.

Alle de hold Wink

Hvorfor fanden er Telekom?!?! Opstemt

Edit: Hvor* fanden er Telekom
- det går godt i aften.
« Seneste Redigering: 05 Jul 2011, 23:21 af Nove » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #146: 05 Jul 2011, 23:17 »

Jeg kigger også stadig håbefuldt efter Saeco hver gang der kommer en spurt   Peace
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #147: 05 Jul 2011, 23:20 »

Manglede også Bettini på dagens etape for Mapei.
Ærgeligt at han var så usynlig - han kommer igen senere!
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #148: 05 Jul 2011, 23:30 »

Manglede også Andy Schleck på dagens etape for Leopard.
Ærgeligt at han var så usynlig - han kommer igen senere!

Helt enig!!!  Grin

Appropos, så ved jeg ikke om det her er blevet sendt på TV, men ellers er det måske et besøg værd for dem der ikke har set det. Det er en dokumentar om Andy Schleck: http://www.dr.dk/Sporten/Dokumentar/AndySchleck/20110609204022.htm
« Seneste Redigering: 05 Jul 2011, 23:34 af jskovc » Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #149: 05 Jul 2011, 23:33 »

Rolf Sørensen savner også de gamle tider. Så sent som i dag, kom han til at nævne Laurent Jalabert, fremfor en af de deltagende ryttere. Der måtte legenden Leth også lige træde til, og fortælle at det altså var forkert! Smiley
Logged

If you can't join them, beat them.


Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010