home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1162 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2011
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2011  (Læst 101331 gange)
patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #165: 06 Jul 2011, 12:55 »

TV2 skaber en hel speciel stemning over touren, så det er helt sikkert der at jeg ser touren og vil fortsætte med det.
Synes at Rolf, Ritter og Leth gør det fuldstændig fremragende som kommentatorer, og jeg får sgu ikke ondt i røven over at Rolf har prøvet mere end mange andre nogensinde kommer til. Synes netop alle de små ting sjove indslag osv, gør det sjovere at følge Tour de France. Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #166: 06 Jul 2011, 12:59 »

TV2 skaber en hel speciel stemning over touren, så det er helt sikkert der at jeg ser touren og vil fortsætte med det.
Synes at Rolf, Ritter og Leth gør det fuldstændig fremragende som kommentatorer, og jeg får sgu ikke ondt i røven over at Rolf har prøvet mere end mange andre nogensinde kommer til. Synes netop alle de små ting sjove indslag osv, gør det sjovere at følge Tour de France. Smiley

Helt enig. Men det er sjovt så stor kontrast der er til kommentator trioen, der har høj kvalitet, og så til studie udsendelsen, der virkelig har den der håndbold opbygning, hvor hele familien Danmark skal være med. Der er ikke plads til nogen form for dybde. Bevars Henrik Jul er god, men han får vel kun lov til at snakke ca. 20 sekunder om hvert emne.
Heldigvis bliver det opvejet af kommentator trioen, der kommer godt i dybden med det hele  Smiley
Facebook kommentarene der bliver smidt op på skærmen, kunne jeg dog godt undvære.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #167: 06 Jul 2011, 13:12 »

Jeg forstår heller ikke den gimic de har med de der kaffekopper???
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #168: 06 Jul 2011, 13:14 »

Jeg synes det er grimt, at man skal se på den bar!

I øvrigt er jeg helt enig med Rolf. Rojas vinder i dag, tror jeg!
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #169: 06 Jul 2011, 13:29 »

Jeg satser sku på Petacchi igen. Han er min favorit sprinter, så han får min stemme igen
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #170: 06 Jul 2011, 13:35 »

Jeg forstår heller ikke den gimic de har med de der kaffekopper???

Ja, eller det der med: ''Hvor godt kender du Chris Anker?'', det er sgu lidt plat ifølge mig..
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #171: 06 Jul 2011, 14:29 »

Ritter og Leth havde ikkke interesse i at kommentere på at Cofidis holdkaptajn havde fået defekt.

Det er da langt mere interessant at snakke om end en jagthund, en fugl, kajak og en mand som befinder sig i studiet som har tabt ca. 30 kg.

Og nu tager vi da lige et emne om et criterium løb som blev købt eller andet mærkeligt sted.

De er jo en katastrofe....

Nok skal Taaraamae nok komme op igen, men det er da et mærkeligt emne at bringe op!
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #172: 06 Jul 2011, 14:36 »

Sidder du i en boks 7 timer om dagen i 21 dage, så kan den satme ikke stå på cykling konstant. Det er blandt andet derfor Leth er med. Og hvornår har en Cofidis-rytter nogensinde været interessant.. Havde det været en vigtigere rytter, skulle de jo nok afbryde deres historie - hvilket de rent faktisk gjorde da Cavendish punkterede.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #173: 06 Jul 2011, 14:40 »

Godt sagt - og ja, de reagerede så da Cav havde defekt.

Dengang de var i den gule føretrøje fik de da en del opmærksomhed samt at de har en Moncoutie som har gjort sig bemærket en til 2 gange i hver tur - særligt på bastiliedagen.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #174: 06 Jul 2011, 15:10 »

Hvor om alting er, så gør det ikke Taaraamae mere interessant. Jeg elsker simpelthen de tre, fantastisk med en sætning som "Det der med en lille dunk, det skal du ikke bekymre dig om. Det har foreksempel aldrig forhindret Rolf" Jeg synes det er så sjovt, og om ikke andet noget af det der gør en flad forudsigelig etape interessant... Smiley
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #175: 06 Jul 2011, 15:29 »

Ser ikke godt ud for Brajkovic....

Edit: Åh, han er da i det mindste oppe igen. Synd at han ryger ud nu - havde troet at han ville kunne vise sig i bjergene. Det må blive næste år.
« Seneste Redigering: 06 Jul 2011, 15:31 af Nove » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #176: 06 Jul 2011, 15:31 »

av.....
Nu er der kun tre kaptajner på The Shack....
Logged

Kolo Abib Touré

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #177: 06 Jul 2011, 15:32 »

CONTADOR!
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #178: 06 Jul 2011, 15:32 »

av.....
Nu er der kun tre kaptajner på The Shack....

 funny Det var alligevel sjovt.

Ej ej ej - Contador.
Ser nui ikke som om at han er mærket andet end tøjet er flået i stykker.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #179: 06 Jul 2011, 15:48 »

NICKI! Skuffet

Fucking motorcykel!!
Logged

Kolo Abib Touré

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010