home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 791 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2011
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2011  (Læst 101308 gange)
jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #150: 05 Jul 2011, 23:34 »

Rolf Sørensen savner også de gamle tider. Så sent som i dag, kom han til at nævne Laurent Jalabert, fremfor en af de deltagende ryttere. Der måtte legenden Leth også lige træde til, og fortælle at det altså var forkert! Smiley

Jeg tror det er Leths eneste funktion, foruden at røre ved unge piger  Hævet Øjenbryn
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #151: 05 Jul 2011, 23:44 »

Jeg tror det er Leths eneste funktion, foruden at røre ved unge piger  Hævet Øjenbryn

Han fortæller også en del om de forskellige seværdigheder, i de franske regioner. Jeg er stor fan af ham, og jeg synes at noget så kedeligt som slotte, bliver fantastisk spændende, når han fortæller! Wink
Logged

If you can't join them, beat them.


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #152: 06 Jul 2011, 00:12 »

Jeg syntes han de senere år, har virket en anelse uskarp, som om han var ved og blive lige en tand for gammel. Men jeg syntes han i år, er vendt tilbage til tidligere tiders niveau, og det er bestemt glædeligt!  Smiley
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #153: 06 Jul 2011, 00:19 »

Jeg har længe ikke brudt mig om teamet men sidste år og i år så har jeg fulgt TV2 mere end Eurosport.
Leth er dog faldet lidt af på den rent cykelfagligt men jeg synes derimod at Ritter især er god til at hjælpe ham.

Savner dog stadig det gode grin med Mader/Leth-teamet.
Fagligt af helvedes til men konge humor!
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #154: 06 Jul 2011, 00:52 »

Jeg har længe ikke brudt mig om teamet men sidste år og i år så har jeg fulgt TV2 mere end Eurosport.
Leth er dog faldet lidt af på den rent cykelfagligt men jeg synes derimod at Ritter især er god til at hjælpe ham.

Savner dog stadig det gode grin med Mader/Leth-teamet.
Fagligt af helvedes til men konge humor!

Utroligt at man på nogen måde kan vægte Eurosport som en seriøs bejler til TV2 i dette henseende. Selv dengang det var Ritter og Kristensen, var det på højere niveau end på Eurosport. På Eurosport er det muligvis cykelfagligt, men det er ederbrølme også røvsygt at høre på, samt de lange "kunstpauser" de (bevidst eller ubevidst) lægger ind mellem hver 4. sætning. Nej nu må jeg bede om mine himmelblå, og sige at Eurosport aldrig har kunne konkurrere med Tv2's dækning. Dog var der noget helt anderledes magisk over det, (så vidt jeg husker, for jeg var ikke så gammel dengang) dengang Leth og Mader kommenterede sammen.
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #155: 06 Jul 2011, 01:18 »

Eurosport med Thomas Bay og Leif Mortensen synes jeg nu stadig er eminent.
At Leif så ikke altid udtaler navnene rigtigt er så hvad det er, men begge kommer med meget mere fagligt end TV2.

Derudover kommer Eurosport ikke med alt muligt 'lir' som TV2 gør. Det eneste de egentlig har er seerspørgsmål, hvilket også er fint nok, fordi de tager nogle af de spørgsmål som er stærk relevante ift. løbet.

Jeg ved nu ikke om det er fagligt - ja, de tager da lidt nogle pauser en gang imellem, men omvendt hvis ikke der er noget ordentligt at sige, så lad være.
F.eks. idag kommenterede Leth på at udbruddet var ved at blive hentet ind "og det her er et resultat af at Zabriskie er gået frem" (eller noget i den dur) - jamen hey! Det kunne man slet ikke se, eller tænke sig til efter de mange sætninger forinden hvor de forklarede at Zabriskie er benhård til at sidde og holde højt tempo.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #156: 06 Jul 2011, 08:24 »

Hvis jeg ser Eurosport falder jeg mere eller mindre i søvn. Synes de er knastørre at høre på.

Så er jeg ligeglad om TV2's faglighed ligger under Eurosports. Der er sikkert også nogle fodboldkommentatore r der ved længder mere end Frimann og Werge, men jeg vælger dem frem for alle andre alligevel.
Logged

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #157: 06 Jul 2011, 10:10 »

Jeg synes klart TV2 er mest UNDERHOLDENDE at høre på, men Eurosport har langt bedre cykelhistorier, TV2 handler jo altid om Rolf og hans mange udbrud (som han så ikke vandt) Rolf´s mange dage i gult og at han styrtede i gult, Rolf´s enkelte sejre (SÅ træt af den ko historie) og Rolf´s minder om præcis de 10 meter asfalt de køre på lige nu, for der slugte han en flue i 94.
Derfor ser jeg gerne bjerg etaper på ES, så slipper man for at Rolf lige skal forklare hvordan "bussen" nu sætter sig på vej op af det sidste bjerg, det ved alle der har set bare en etape jo. Ligeledes virker det som om ES har et mere professionalt syn på løbet, hvor imod TV2 altid skal spille på personlige historier, så man får langt mere info om cykling på ES, hvor TV2 handler mere om forhold mellem aktørene og hvilken vin Jørgen Leth drak da han var her med Luis Ocaña (en stoouuur ryyytter, en graciøs maskine eller hvad han kalder ham Grin)

Men idag er det røvsyg sprinte etape, så den bliver set på TV2, for selv ikke den mest spændende historie om Leif Mortensens tour i 62, kan slå den store produktion med indklip fra studiet og de forskellige biler, som TV2 spiller ud med.



undre mig forresten over at Rolf ikke har Bjarne Riis´ job, for han virker altid til at kende rytterne bedre end deres egne holdledere og han tager da ALDRIG fejl når han analysere et løb
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #158: 06 Jul 2011, 10:40 »

Ingen tvivl om at TV2 er langt bedre, eurosport er virkelig søvndyssende. Skal lige siges jeg ikke har set noget af det i år (plejer kun at se det, når dækningen på tv2 bliver afbrudt af en eller anden lortet tennis kamp).
Og hvis man vil have cykelfaglighed, så kommer man altså ikke udenom at Rolf ved hvad han snakker om.
Jeg er stor fan af Rolf, og da der ikke ligefrem sker noget nyt i løbet hele tiden, så er det nødvendigt med nogle historier fra Rolf og Leth.
Når det virkelig spidser til på en etape, så kaster Rolf sig altså heller ikke ud i lange anekdoter..
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #159: 06 Jul 2011, 10:59 »

Jeg smiler over hele femøren, når jeg ved hvor mange danskere, der får ondt i popo'en, når Rolf snakker om egne bedrifter. Jeg håber, han laver et program KUN om sig selv.
« Seneste Redigering: 06 Jul 2011, 11:20 af Njaourinho » Logged

mikemhf
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #160: 06 Jul 2011, 11:42 »

De eneste tidspunkter, hvor jeg kan få mig selv til at skrue over på Eurosport, er når der er Nyhederne kl. 16 - eller andre pauser på TV2.
TV2 har de seneste år fået skabt et utroligt godt hold sammen, som har skabt et utrolig godt brand - "Tour de France på TV2".
De formår virkelig at gøre en kedelig sprinteretape, til bare lidt underholdende hele etapen igennem.

Big up til Tour de France-holdet på TV2!
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #161: 06 Jul 2011, 11:58 »

Tv2 er fyldt med latterlige tiltag som ødelægger alt for meget, simulator, en håbløs thomas kristensen i studiet, den håbløse afbrydelse fordi man skal ha en gang 16 nyheder, så man kan få fyret 2 reklame blokke af.

Kommentatorer der sidder og lukker lort ud og siger de mest åndsvage ting, uden hold i virkeligheden.

Hvis eurosport ikke havde alle de forbandede reklamepauser så så jeg helt klart hele touren på eurosport hd
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #162: 06 Jul 2011, 12:06 »

TV2s kommentator-trio er i mine øjne helt ekseptionel. Det er en meget dynamisk trio, hvor alle kommentatorerne hver har sine "forcer". Det gør, at man ikke bliver lullet i søvn på de lange etaper, som man godt kan på Eurosport. Problemet med TV2 er dog, at der ikke er nok kompetence blandt andre end kommentatorerne. TV2s journalister i Frankrig (minus Leth) er simpelthen en omvandrende katastrofe. Det samme kan siges om produceren, der har valgt at bruge indslag med 9-10 årige drenge, og en latterlig 14 km simulator. Jeg foretrækker TV2, men det er udelukkende pga. Rolf, Leth og Ritter.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #163: 06 Jul 2011, 12:33 »

Jeg smiler over hele femøren, når jeg ved hvor mange danskere, der får ondt i popo'en, når Rolf snakker om egne bedrifter. Jeg håber, han laver et program KUN om sig selv.

Jeg kan ikke udstå manden, og kan ikke tage ham seriøst før han indrømmer det vi alle ved.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #164: 06 Jul 2011, 12:52 »

Rolf er fantastisk. Der er sku få der ved lige så meget om cykelsport som ham.
Jørgen Lether fantatisk. Der er sku få der ved lige så meget om cykel historie som ham
Dennis Ritter er vel en af de få gode kommentatorer vi har i Danmark, altså når man snakker den del af kommentator holdet, der ikke er en ekspert.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010