home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 363 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  Øjeåbnerne!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Øjeåbnerne!  (Læst 29211 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Øjeåbnerne!
« Svar #45: 14 Jul 2010, 21:44 »

Jo, den så jeg godt. Jeg mener kun, at han kostede ved tyskens første scoring. Ved deres anden scoring får han ikke ramt bolden, da han vil bokse den væk - det er set før, og det har heller ikke gjort dem dårligere. Mit helhedsindtryk er og bliver, han stod en fin turnering, til trods for nogen dumme fejl.

Andet mål er da 100 % hans.. Hvis han går derud SKAL han have den.. Var han blevet stående derinde var den bold aldrig gået i mål.. Kæmpe fejl, selvom han ikke ligefrem kaster den i eget net crazy
Mit indtryk af ham er at han gjorde en rigtig god og sikker figur i gruppespillet mens han i knockout kampene var mere tvivlsom.. Mener b.la også han skal have Muntaris langskud, mens han bør få fingrene i Gio's langskud..

En målmand med udmærkede redninger undervejs, men som også havde sine blundere.. Måske pga manglede rutine i international sammenhæng?

Nå men hvis du havde en god fornemmelse omkring ham skal du da have lov til det.. Personligt var jeg bare på ingen måde imponeret Smiley..
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Øjeåbnerne!
« Svar #46: 14 Jul 2010, 22:38 »

Når vi snakker om målmand, så var det en der virkelig imponerede og som jeg ikke havde set helt vildt meget før. Diego Benaglio fra Schweiz. Havde kun set ham et par få gange i Wolfsburg, hvor jeg ikke rigtigt lagde mærke til ham, men han skulle eftersigende have stået en rigtig god sæson i deres mesterskabssæson og sådan som han stod ved VM, tror jeg på dem. I alle kampe, selv mod Honduras, var der mange chancer til Schweiz' modstanderne, men kun et mål gik ind, hvilket først og fremmest var på grund af Benaglio.

Wolfsburgs defensiv næste år burde blive rigtig god. Benaglio bag Friedrich og Simon Kjær. Og så Josue liggende på den defensive midtbane.
« Seneste Redigering: 14 Jul 2010, 22:41 af kerzhakov » Logged

It's gonna be legendary

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Øjeåbnerne!
« Svar #47: 14 Jul 2010, 23:33 »

Vil lige komme med mit indput:

Asamoah Gyan

Har set ham spille før, hvor han også var rimelig god. Tog ham tilfældigvis også med på mit managerhold, og blev derfor nødt til at følge Ghana. Han har virkelig været målfarlig, samtidig med at han har betydet alverden for hans hold. Jeg synes helt klart at han er den der har imponeret mig mest, for de "små" hold.

Thomas Müller

Havde ikke hørt så meget omkring ham før dette VM, men han har virkelig overrasket. Vinder af den gyldne støvle, i en så ung alder siger det meste. Ekstremt målfarlig, og Tyskland manglede ham virkelig mod Spanien!

Fabio Coentrao

Kendte ham ikke før VM, men har virkelig vist godt sammenspil med Ronaldo. Offensivt orienteret, men kan også godt defensivt. Jeg er sikker på at han snart vil skifte til en storklub, hvor han også burde kunne klare sig godt.
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010