home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 423 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  Øjeåbnerne!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Øjeåbnerne!  (Læst 29215 gange)
United-styrer
Gæst
 
Sv: Øjeåbnerne!
« Svar #15: 12 Jul 2010, 11:00 »

Ud over de oplagte, Özil, Müller etc. - ja, faktisk bare hele det tyske hold, så var jeg meget imponeret over Mexicos venstre back Salcido. Han skød lidt for ofte, men var ellers ganske solid defensivt og samtidig et af Mexicos stærkeste offensive våben. En imponerende fysik og glimrende teknik. Klart VM's bedste venstre back i mine øjne. Miroslav Stoch og Robert Vittek imponerede også.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Øjeåbnerne!
« Svar #16: 12 Jul 2010, 11:17 »

Jeg synes faktisk, at Xavi Hernandez er verdens bedste fodboldspiller.

Han er verdens bedste pasninsspiller, det er helt sikkert. Men tråden handler jo om de spillere der har overrasket. Altså spillere der har vist sig at være langt bedre end man troede før VM  Peace

Det har jo været længe kendt at Xavi er knusende dygtig  Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Øjeåbnerne!
« Svar #17: 12 Jul 2010, 11:25 »

Javier 'Chicharito' Hernandez. Han har vist en utrolig hurtighed, og scoret to virkeligt flotte mål mod stærke modstandere som Frankrig og Argentina. Jeg glæder mig helt vildt til at se ham i Premier League.
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Øjeåbnerne!
« Svar #18: 12 Jul 2010, 11:44 »

Javier 'Chicharito' Hernandez. Han har vist en utrolig hurtighed, og scoret to virkeligt flotte mål mod stærke modstandere som Frankrig og Argentina. Jeg glæder mig helt vildt til at se ham i Premier League.
"Synes godt om" button! funny
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Øjeåbnerne!
« Svar #19: 12 Jul 2010, 11:56 »

Mesut Özil: Jeg synes at ôzil har været en stor fryd for øjet her til VM han har spillet fantastisk!

Van Bommel: Grunden til at jeg tager Van Bommel med her i ''Øjenåbnerne'' er fordi jeg virkelig har fået øjnene op for hvor stor, stærk og hvor vild fysisk han kan være, alle hold skal jo have nogen spillere der kan slå fra sig. Han er hellere ikke ligefrem den hurtigeste spiller i verden - jeg synes han løber ret langsomt Rullende Øjne

Thomas Müller: Han har jo også været fuldstændig fantastisk med 5 mål og vinderen af ''Den Gyldne Støvle'' og også med hans kun 20 år er han vel nok også en af de yngste og bedste her ved VM i Syd Afrika :-)
Logged

bazoom
Gæst
 
Sv: Øjeåbnerne!
« Svar #20: 12 Jul 2010, 12:17 »

Jeg er blevet yderst imponeret af Fabio Coentrao, syntes virkelig han spillede godt!!
andre overraskelser var Gio Dos Santos ( syntes han viste flot spil!)
ellers har spillere som Forlan, Muller, Oezil osv. spillet et flot vm.
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Øjeåbnerne!
« Svar #21: 12 Jul 2010, 12:22 »

Rommedahl spillede perfekt! Thumbs Up
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Wicked Sick!
Gæst
 
Sv: Øjeåbnerne!
« Svar #22: 12 Jul 2010, 12:29 »

Rommedahl spillede perfekt! Thumbs Up

Det er da ikke en overraskelse? Tunge

Fábio Coentrão
Kendte ham ikke rigtig inden VM, men jeg har virkelig fået øjnene op for ham. Han har været en dejlig offensiv back på et ellers tamt portugisisk hold offensivt. God hurtighed og teknik, dog mangler der lidt defensivt, men han har ikke været direkte dårlig defensivt.

Mesut Özil
Tjaa der er vel ikke så meget at sige. Han har svinget dirigentstokken i en fremragende dynamisk tysk offensiv. Fantastisk blik for spillet, god teknik, skud og relativ hurtig - Den perfekte 10er.
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Øjeåbnerne!
« Svar #23: 12 Jul 2010, 13:03 »

I kan sige hvad i vil om Mark van Bommel, men han er en fremragende fodboldspiller, og nok den vigtigste på Hollands hold. Jeg tror ikke der er et eneste hold, der ikke ville ønske de havde van Bommel til at rydde op på midtbanen. Finalen er et godt eksempel. I forhold til resten af Spaniens kampe var deres offensiv jo lammet fuldstændig af van Bommels mandsopdækning af Xavi. Alle hold har en van Bommel på holdet, forskellen er bare at van Bommel er den bedste.

Og til jer der mener van Bommel skulle have været smidt ud i finalen, så vil jeg gerne have nogle argumenter? "Han er et svin, derfor skulle han smides ud" holder jo ikke Wink Hvis van Bommel skulle have været smidt ud for det på Iniesta, så ville der godt nok ikke være mange spillere tilbage på banen - hverken hollanske eller spanske Smiley
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Øjeåbnerne!
« Svar #24: 12 Jul 2010, 13:05 »

Hvis van Bommel skulle have været smidt ud for det på Iniesta, så ville der godt nok ikke være mange spillere tilbage på banen - hverken hollanske eller spanske Smiley

Korrekt... Smiley
Logged

Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Øjeåbnerne!
« Svar #25: 12 Jul 2010, 13:54 »

VMs bedste og mest lortede skuespiller og verdens mest usympatiske.

Jeg bryder mig personligt heller ikke om Van Bommel, men VM's største skuespillere er uden tvivl Iniesta.. Jeg synes det er ufattelig ærgerligt, at sådan en boldbegavet spiller skal synke så dybt!

Jeg væmmes over de svinske taklinger fra De Jong og co., men jeg væmmes endnu mere over Iniesta's skuespil. Inzaghi ligner jo en engel sammenlignet med Iniesta!

Hvorfor Iniesta?
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Øjeåbnerne!
« Svar #26: 12 Jul 2010, 14:04 »

Jeg bryder mig personligt heller ikke om Van Bommel, men VM's største skuespillere er uden tvivl Iniesta.. Jeg synes det er ufattelig ærgerligt, at sådan en boldbegavet spiller skal synke så dybt!

Jeg væmmes over de svinske taklinger fra De Jong og co., men jeg væmmes endnu mere over Iniesta's skuespil. Inzaghi ligner jo en engel sammenlignet med Iniesta!

Hvorfor Iniesta?

Ved ikke om det er fordi, at jeg som tilhænger af spansk fodbold er så vandt til det, men synes på ingen måde Iniesta er specielt slem i den kategori...David Villa og Marchena, for at nævne nogen fra min egen klub (eller forhenværende), er begge værre imo

Edit: http://www.skysports.com/football/world-cup-2010/story/0,27032,12021_6256679,00.html
Dette er blot komisk.. van Bommel og de Jong har intet at klage over, medmindre de ønskede et tidligt bad..
« Seneste Redigering: 12 Jul 2010, 14:08 af Marchena » Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Øjeåbnerne!
« Svar #27: 12 Jul 2010, 14:33 »

 ticked off jeg må indrømme at jeg er slemt skuffet over Holland, jeg var overbevist over at de kunne gå ud og spille lige op mod Spanien... men hvad sker der så... de spiller destruktiv fodbold og vælger at spille direkte svinsk....
Van Bommel burde være sendt ud flere gange.

Hollan kunne have afgjort denne kamp og vundet finalen, de har kun sig selv at takke for at de tabte.

Dommeren burde have sent en eller to ud med direkte rødt kort.... men ville vi så ikke have set en ødelagt finale og ville Webb ikke blive beskyldt for at ødelægge en finale ?

Det bedste hold vandt.... men jeg ærger mig over at Holland som jeg holdt med ødelagde deres egen mulighed for at vinde deres første VM titel  Græder
Logged

YNWA

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Øjeåbnerne!
« Svar #28: 12 Jul 2010, 16:00 »

I kan sige hvad i vil om Mark van Bommel, men han er en fremragende fodboldspiller, og nok den vigtigste på Hollands hold. Jeg tror ikke der er et eneste hold, der ikke ville ønske de havde van Bommel til at rydde op på midtbanen. Finalen er et godt eksempel. I forhold til resten af Spaniens kampe var deres offensiv jo lammet fuldstændig af van Bommels mandsopdækning af Xavi. Alle hold har en van Bommel på holdet, forskellen er bare at van Bommel er den bedste.

Det var De Jong som mandsopdækkede Xavi, og ikke Van Bommel Wink
Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Øjeåbnerne!
« Svar #29: 12 Jul 2010, 16:09 »

Thomas Müller, Bastian Schweinsteiger, Philip Lahm, Mesut Özil, Manuel Neuer, Arne Friedrich, Diego Forlán og Diego Lugano er klart de spillere der imponerede mig mest. Man kan så sige at Schweinsteiger, Lahm, Neuer og Forláns gode præstationer ikke kom som de helt store overraskelser, men de fire andre har overrasket mig meget. Synd at Tyskland og Uruguay ikke kom i finalen.

Nå ja, så har De Jong, van Bommel, Pepe (surprise) og Felipe Melo da også fået mig til at åbne øjnene stort op. Magen til psykopater skal man lede længe efter.
Logged


Arsenal Football Club


Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010