Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 23:19:03
Lavilldrymn
Pro Cyclin...
3, 5 dichloropyrido 3,...
29 Jun 2025, 22:17
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23593
0 Brugere, 608 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
kmnejbrcAtogs
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2010
Kategori: Omklædningsrummet FM2010
Forbedringer til FM 2011
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
Forfatter
Emne: Forbedringer til FM 2011 (Læst 46235 gange)
whale
Gæst
Sv: Forbedringer til FM 2011
«
Svar #90:
26 Jul 2010, 19:39 »
Citat af: asj89 26 Jul 2010, 19:32
C:/programmer/sportsinteractive/football manager 2010/data/updates/update-1030/Inc/all
Der skulle gerne være en fil der hedder Fake.inc, den skal du bare slette, og så skulle de gerne være rigtige.
EDIT: Jeps, det virker perfekt. Har selv lige gjort det. De har endda rigtige trænere + de er spilbare.
Man skal starte et nyt spil så, ikke?
asj89
Gæst
«
Svar #91:
26 Jul 2010, 19:40 »
Citat af: whale 26 Jul 2010, 19:39
Man skal starte et nyt spil så, ikke?
Jo, det er jeg rimelig sikker på.
«
Seneste Redigering: 26 Jul 2010, 19:44 af asj89
»
Fernando
Gæst
«
Svar #92:
27 Jul 2010, 00:03 »
Citat af: asj89 26 Jul 2010, 19:32
C:/programmer/sportsinteractive/football manager 2010/data/updates/update-1030/Inc/all
Der skulle gerne være en fil der hedder Fake.inc, den skal du bare slette, og så skulle de gerne være rigtige.
EDIT: Jeps, det virker perfekt. Har selv lige gjort det. De har endda rigtige trænere + de er spilbare.
Okai Tusind tak for hjælpen!
Gør det imorgen er lidt for doven lige nu
Mernild
Landsholdsspiller
«
Svar #93:
03 Aug 2010, 03:12 »
Da jeg så overskriften på denne tråd tænkte jeg med det samme: "Åååååh neeeej.. Nu skal vi til at have den samme diskussion igen i år som vi altid har". Alle de "gamle" rutinerede fm-spillere som holder på det traditionelle manager-spil, mod alle de "nye" fm-spillere som tydeligvis lige er skiftet fra FIFA-manager. Skal man eller skal man ikke kunne købe store huse og score lækre damer? Jeg forstår det simpelthen ikke. Hvis det er så fantastisk at kunne alt det, hvorfor bliver I så ikke bare ved med at spille FIFA manager?
Og nej, man kommer ikke til at kunne bygge sit eget stadion, blive sportsdirektør, starte en bolsjebutik, købe nye fodboldstøvler til spillerne, klippe sig skaldet, eller noget i den stil...
Kan vi ikke godt lave en tråd som hedder Forbedringer til FM 2011 (ingen fifa manager-forslag).
Denne tråd plejer faktisk at være meget spændende hvis man gider til at sortere alle de ligegyldige indlæg fra. (Ja jeg lavede selv lige et)
«
Seneste Redigering: 03 Aug 2010, 04:08 af Mernild
»
plutonium
Manager
«
Svar #94:
03 Aug 2010, 08:25 »
Citat af: Mernild 03 Aug 2010, 03:12
Da jeg så overskriften på denne tråd tænkte jeg med det samme: "Åååååh neeeej.. Nu skal vi til at have den samme diskussion igen i år som vi altid har". Alle de "gamle" rutinerede fm-spillere som holder på det traditionelle manager-spil, mod alle de "nye" fm-spillere som tydeligvis lige er skiftet fra FIFA-manager. Skal man eller skal man ikke kunne købe store huse og score lækre damer? Jeg forstår det simpelthen ikke. Hvis det er så fantastisk at kunne alt det, hvorfor bliver I så ikke bare ved med at spille FIFA manager?
Og nej, man kommer ikke til at kunne bygge sit eget stadion, blive sportsdirektør, starte en bolsjebutik, købe nye fodboldstøvler til spillerne, klippe sig skaldet, eller noget i den stil...
Kan vi ikke godt lave en tråd som hedder Forbedringer til FM 2011 (ingen fifa manager-forslag).
Denne tråd plejer faktisk at være meget spændende hvis man gider til at sortere alle de ligegyldige indlæg fra. (Ja jeg lavede selv lige et)
Amen, amen, amen, A-MEN!!!
Jeg vil helt klart mene, at det der er vigtigst for dem at få styr på er kampmotoren. Den har et par brister der virkelig generer mig.
1) hvis en bold bliver clearet (fx på et hjørne) ud af boksen, så bør den nærmeste spiller forsøge at samle den op og spille den videre. Det bør ikke være en spiller der er længere væk fra bolden, for hvis han skal løbe så meget længere, så er risikoen for at en modstander kan komme hurtigere på den. Det er ganske enkelt ikke logisk, sådan som spillerne løber i FM10.
2) ALT for mange langskudsmål af drømmekvalitet. På en sæson i Superligaen ser vi måske 5 drømmekasser på langskud af den kaliber som jeg ser 10-15 gange i FM. Sjovt nok størstedelen af gangene IMOD mig. Den centrale midtbanespiller får en flad spilning fra kanten og HAMRER den op i krogen. Ikke noget med at den til tider sidder midt i målet. Den kliner sig op ad stolpen, så man tænker 'årets mål. Lige dér!'. Men nej, for det bliver gentaget om et par kampe.
3) Kampene ligner hinanden meget. Jeg har efterhånden lært mig selv, at jeg kan spille med 'Attacking' som strategi fra startfløjt til omkring det 70. minut. Herefter skal jeg skifte til 'Standard' hvis jeg ikke vil lukke et mål ind. Det holder 8/10 gange, at hvis jeg glemmer at ændre strategien, så bliver jeg sat under massivt pres i de sidste 20 minutter, og det ender i en scoring til modstanderen. Men hvis jeg ændrer til Standard, så vedligeholder jeg den kontrol over kampen, som jeg har ellers har haft i resten af kampen. Det er en anelse for forudsigeligt...
Derudover ser jeg gerne større mulighed for talentudvikling. Lige nu så er det bare at signe et stort talent og eventuelt give ham en mentor. Ellers er det bare at lade tiden gå sin gang, for så når han sit potentiale hurtigt hvis man giver ham den fornødne spilletid. Der var en der nævnte det tidligere, at det kunne være fedt med noget feedback fra trænerne om, at en spiller har forbedret sig meget pga det og det. Det kunne jo friste en til at teste en ung spiller i en enkelt kamp, for at se hans udvikling. Ved godt, at der allerede er feedback, hvor trænerne siger at en eller anden spiller har forbedret en eller anden del af sit spil (sine langskud, hurtighed eller hvad ved jeg), men hvis man har 'Recent attribute changes' slået til, så har man jo allerede en finger på pulsen angående dét! Jeg vil gerne have mere feedback af den slags jeg ikke selv 'bare lige' kan se.
Derudover, så har jeg stor tiltro til at SI igen laver et godt spil. Men de tre ME-punkter må MEGET gerne blive fikset, og så kunne jeg godt ønske mig det sidste punkt. Det tror jeg dog ikke sker, men ville være fedt at få
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Mernild
Landsholdsspiller
«
Svar #95:
03 Aug 2010, 16:32 »
Godt indlæg plutonium.
Jeg synes det er fedt at man i FM10 får en masse feedback fra alle træner når man holder stabsmøder. Dog synes jeg at det, ligesom pressekonferencerne, hurtigt bliver det samme, og alt for forudsigeligt. Ofte foreslår min assistent at min venstre kant skal lære et personligt træk så han udelukkende skal føre bolden op af højre side af banen.. Ja ja det er muligt at han også kan spille i højre side, men de burde da lige overveje at jeg KUN har brugt ham på venstrekanten i 3 år nu.
Som mange af jer andre nævner, så er FM10s 3d engine aaalt for kedelig og forudsigelig. 80% af de mål jeg scorer ligner hinanden på en prik. En anden ting jeg har lagt mærke til er, at når bolden bliver skudt ned bag mit forsvar, så lunter mine midterforsvarer, på en meget mærkelig langsom måde, hen efter bolden mens det angribende hold styrter imod bolden. Så det ender altid med at min spiller må losse bolden væk fordi han ikke har tid til at slippe af med den ordentligt, selvom han var laaangt foran.
Der er mange andre irriterende ting ved kampmotoren.
En anden latterlig bug er, at hvis jeg har et kæmpe lønbudget, så ønsker min topangriber 56.000 dkr i ugen for at underskriver en ny kontrakt, men hvis jeg så går ind og justerer mit budget så jeg kaster alle lønningspengene over til transferbudgettet, så kan min angriber åbenbart se at mit budget ikke er stort, og så ønsker han kun 28.000 dkr i ugen. Når han så har skrevet under, så ændrer jeg bare budgettet igen.
TroelsJ
Førsteholdsspiller
«
Svar #96:
04 Aug 2010, 11:44 »
Jeg har nogle gange været udenfor at der kommer en stikning i dybden, og at min målmand er 2 meter fra bolden og angrebsspilleren der kommer imod er 5 meter fra bolden. Så vælger målmanden bare at stå stille og vente på at angrbsspilleren kommer og tar bolden og scorer, istedet for at gå ud og samle den op eller sparke den væk.
Det vil jeg gerne hvae forbedret til FM11 for har mistet mange point på det efterhånden.
C
h
e
l
s
e
a
;
Hate United - Love Glazer!
LosBlancos26
Gæst
«
Svar #97:
04 Aug 2010, 11:49 »
Kunne godt tænke mig hvis taktik delen blev endnu mere forbedret.
Kunne være godt hvis man kunne holde møder med ens spillere, også vil jeg gerne kunne opbygge et godt forhold til min assistent igennem møder med ham.
Også ideen med ungdomsakademier. Også måtte kontraktforhandling
delen også godt blive lidt bedre f.eks. kunne tilbyde forskellige sponsorgoder til nye spillere.
Vil også godt have lidt mere indblik i træningen, mener jeg trods alt også en manager har. Ville være fint hvis man kunne styre træningspassene, men det kommer nok til at tage for lang tid, desværre. Men så en lidt mere detaljeret træningsdel.
«
Seneste Redigering: 04 Aug 2010, 11:57 af LosBlancos26
»
Marchena
Landsholdsspiller
«
Svar #98:
04 Aug 2010, 14:57 »
Ved ikke om det er sagt, men det økonomiske aspekt skal ændres - især efter finanskrisen.
Det er alt for let at få orden på økonomien. I FM10 kan man eks. nemt klare sig med Valencia uden at sælge Silva/Villa og til første årsskifte får man endda ca. 10m£ at bruge til transfers.
Der er imo rigtig mange klubber i FM11, som bør have langt større økonomiske problemer. Det vil gøre det langt mere udfordrende, realistisk og interessant eks. at være manager for Mallorca.
“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza
http://threelittlefantas.blogspot.com/
TMazz
Førsteholdsspiller
«
Svar #99:
04 Aug 2010, 15:34 »
Jeg håber egentlig meget på at FM 2011 kommer til at ligne FM 2010 ret meget, syntes det er det bedste spil i FM serien.
Det jeg godt kunne tænke mig med 2011 er at man bare udvikler spillet detaljer.
Spillet må for mig gerne generalt blive svære, nogle få eksempler :
- Debatmødet før en kamp, hvor din ass. manager kommer med råd om hvordan man skal dække en spiller op osv. Det virker for mig ikke som noget man skal tage særlig seriøst, om du bruger rådet eller ej er det samme syntes jeg.
- Det taktiske skal også udviges, det er jo ikke nødvendigt at indstille de muligheder du har nu, ens hold spiller godt bare du vælger den rette opstilling.
- Der skal være langt flere valgmuligheder når man skal lave taktiske fif osv, og hvordan man vil have spilleren skal bevæge sig på banen.
Generalt må det bare gerne blive svære at styre et hold.
Andre ting jeg også godt kunne se var at spillet "forbliver" realistisk hvad angår indkøb/salg af spillere, bare som eksempel så vil jeg bruge Brøndby og FCK i mit save med dortmund hvor jeg er i 2015 og de spillere der bliver købt er fuldstændig langt ude, spillere fra østeuropa vælter ind og det er ikke spillere man kender overhoved og det er aldrig spillere som ville være gode nok til Danmark i virkeligheden. Så lidt mere styr på hvad der hentes og sælges af spillere....
Man skal også have flere svar muligheder når man taler med pressen, der er alt for lidt svar i 2010.
Er man i en klub hvor der sidder en bestyrelse eller en sportsdirektør, så burde man drøfte evt indkøb/salg med ham/dem.
Spillertransfers kan man også godt finpudse, jeg forestiller mig en ekstra menu når man kigger på en spiller man er interesseret i at købe, hvor der står "Henvend dig til spillerens agent" for så og få svar om spilleren overhoved er interesseret i at komme til din klub og hvad han forlanger, inden man giver et bud til klubben.
Det er bare lidt om hvad jeg går og tænker på kunne blive bedre..
Ellers syntes jeg ikke spillet skal ændres på nogen måde med at ens løn man får kan man bruge på at købe hus, familie osv som jeg har læst tidligere, for så stopper jeg prompte med at spille.
emilo1996
Juniorspiller
«
Svar #100:
06 Aug 2010, 20:37 »
Hej er der nogen der ved hvad for en patch man skal bruge for at Agf spiller i 1 division:)
ved godt det måske ikke lige er her den skal postes:)
Legenden
Manager
«
Svar #101:
06 Aug 2010, 20:44 »
Citat af: emilo1996 06 Aug 2010, 20:37
Hej er der nogen der ved hvad for en patch man skal bruge for at Agf spiller i 1 division:)
ved godt det måske ikke lige er her den skal postes:)
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=26600.0
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
emilo1996
Juniorspiller
«
Svar #102:
06 Aug 2010, 20:47 »
Citat af: NicklasJakobsen 06 Aug 2010, 20:44
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=26600.0
Tak:)
Marchang
Landsholdsspiller
«
Svar #103:
09 Aug 2010, 09:37 »
En lille ændring jeg gerne så, var at når man er landholdstræner og ens spillere vælger at stoppe på landsholdet så blev det gjort mere tydeligt.
Jeg synes som det er nu, skal man selv grave info frem for at finde ud af det. Kunne bare godt bruge der kom en nyhed der dukkede op hvor der stod at den og den valgte at stoppe karrieren på landsholdet på grund det og det.
Maradona good; Pelé better; George Best
Green and Gold..
Cactus
Førsteholdsspiller
«
Svar #104:
09 Aug 2010, 10:27 »
Er fuldstændig ligeglad hvordan spillet kommer til at se og blive.
Det eneste jeg håber de ændre er kamp motoren. Den er alt for forudsigelig, der er flere eksempler hvor modstanderen får bolden et bestemt sted på banen og løber i samme scenarie som du har set før og du ved også hvad resultatet vil være inden han når at sparke på mål.
Det må de gerne ændre. Og gerne flere stolpe mål, oplever også dette meget sjældent.
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »