home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:18:47 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:15:45 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
27 Maj 2024, 10:12 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23312
  0 Brugere, 609 Gæster Online.

Indlæg: 1132802 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: emiliaclarke
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Forbedringer til FM 2011
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FM 2011  (Læst 42666 gange)
26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #75: 20 Jul 2010, 20:09 »

Har du prøvet Sims? Grin Ej jeg kan godt se at det kunne være banebrydende, men ærligt talt, så synes jeg ikke at det hører hjemme i FM... FM er et manager-spil, derfor skal det ikke have noget med biler at gøre, hvilket virkeligt kunne gøre spillet til noget 2. rangs ragelse... Dog synes jeg idéen med at få sine børn på holdet kunne være en god idé Smiley


man kan faktisk godt få et barn. så på en englesk manager hjemmeside der var en som linkede et billed. han var kommet til 2020 plus det løse:p  han var tyrker/iraner eller noget. det var et meget specielt efternavn han havde. og på det billed viste han et regen som lige var rykket op til ungdoms holdet. og hans efternavn var det samme som ham som vidste billedet. og det efternavn var meget sjælden. og han havde allerede ham der mangeren som favorit personale. . kunne godt lyde som hans søn.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #76: 20 Jul 2010, 20:29 »


man kan faktisk godt få et barn. så på en englesk manager hjemmeside der var en som linkede et billed. han var kommet til 2020 plus det løse:p  han var tyrker/iraner eller noget. det var et meget specielt efternavn han havde. og på det billed viste han et regen som lige var rykket op til ungdoms holdet. og hans efternavn var det samme som ham som vidste billedet. og det efternavn var meget sjælden. og han havde allerede ham der mangeren som favorit personale. . kunne godt lyde som hans søn.

Det skulle ikke undre mig, om det var muligt!

Jeg oplevede i FM09 eller 08 at jeg fik en meget mystisk regen på mit FCK-hold i anden sæson. Kan ikke huske fornavnet, men hans efternavn var Özdogan. Han havde den tre år ældre Saban Özdogan som favoritpersonale, og havde samme nationaliteter (dansk/tyrkisk)

Jeg kan ikke huske om det var sådan, men mener faktisk også at Saban havde 'den yngre' som favoritpersonale. Jeg går ud fra at det skulle forestille en lillebror eller noget. Det var i al fald sjovt nok, selvom knægten ikke havde videre talent.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #77: 20 Jul 2010, 20:32 »

Jeg kan huske, der engang var en på FMD, der fik en regen med sit eget efternavn, der vist var ret specielt. Desværre fik han vist aldrig tjekket, om en person i spillet også havde det. Ellers er det jo en søn af en slags, kan man sige...
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #78: 20 Jul 2010, 21:04 »

Jeg kan huske, der engang var en på FMD, der fik en regen med sit eget efternavn, der vist var ret specielt. Desværre fik han vist aldrig tjekket, om en person i spillet også havde det. Ellers er det jo en søn af en slags, kan man sige...

Det kommer an på om hans efternavn er ret unikt crazy

Hvis han hed Johansen er der jo et par stykker der kan være far til knægten Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #79: 20 Jul 2010, 21:48 »

Det kommer an på om hans efternavn er ret unikt crazy

Hvis han hed Johansen er der jo et par stykker der kan være far til knægten Peace

Præcis. Det var noget med Bennicks eller Bennix. Eller sådan noget. Men han tjekkede det aldrig.
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #80: 21 Jul 2010, 10:02 »

Så også i en tidligere tråd hvor Laudrup var manager i Fiorentina (mener jeg), hvor en anden ung dansk Laudrup kom frem og de havde begge hinanden som favorit - og det vist ret hurtigt.

En anden og mere konstruktiv forbedring kunne imø være at man selv kan kreere sin egen type spiller, som passer i taktiksystemet.
Vi står jo alle med spillere som ikke helt svarer til de typer spillere på banen. Han måske en angriber, der passer perfekt til dybdeliggende angriber, men han kan ikke skyde langskud. Det samme måske med en box-til-box midtbane. Så kan man selvfølgelig ændre hans mængde af langskud, men så er han pludselig en anden type og ændringerne følges så ikke ad, når du beder holdet om at skyde mere udefra.
Problemet opstår også, hvis du ændrer på f.eks. mentaliteten på spilleren, så han er lidt mere def./off. på sin plads. Når du så ændrer mentaliteten, så ville det være rart hvis den automatisk fulgte med, så man ikke manuelt skulle flytte den hver gang. Håber i forstår hvor jeg vil hen Smiley
Det skal selvfølgelig være muligt at gemme spillertypen, så man derved kan opfinde nye typer og få dem implementeret blandt de øvrige.
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #81: 21 Jul 2010, 21:05 »

Til der med at man kan få sig en søn, så er det vidst også muligt at lave en regen der og så selv bestemme hvornår han skla komme ind i spillet. Sådan kan man jo lave sig en "søn", hvis man nu skule have behov for det Tunge
Logged

19-18!

søgaard
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #82: 21 Jul 2010, 21:29 »

Noget der faktisk også kunne være dejligt, at få med i det kommende spil, er disse transfers, hvor man køber spilleren, men lader spilleren blive i sin nuværende klub på en lejekontrakt. Altså ligesom Søren Frederiksen i øjeblikket er ejet af FCK, men er udlejet til SønderjyskE. Jeg har før oplevet at jeg har købt et talent, som jeg ville udleje en sæson, før jeg selv ville bruge ham, men har så ikke kunne finde en klub, som ville leje ham. Talentets forhenværende klub vil jo næppe sige nej tak til at beholde spilleren endnu en sæson Smiley
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #83: 21 Jul 2010, 21:30 »

Jeg vil gerne have at man kan snakke lidt mere med spillerne, hvis nu de er sure. kan man ikke rigtig gøre noget. Det kunne også være fedt hvis gå ind og snakke lidt mere med en spiller man vil købe.. så man kan overtale ham til at komme til klubben.
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #84: 21 Jul 2010, 23:31 »

Noget der faktisk også kunne være dejligt, at få med i det kommende spil, er disse transfers, hvor man køber spilleren, men lader spilleren blive i sin nuværende klub på en lejekontrakt. Altså ligesom Søren Frederiksen i øjeblikket er ejet af FCK, men er udlejet til SønderjyskE. Jeg har før oplevet at jeg har købt et talent, som jeg ville udleje en sæson, før jeg selv ville bruge ham, men har så ikke kunne finde en klub, som ville leje ham. Talentets forhenværende klub vil jo næppe sige nej tak til at beholde spilleren endnu en sæson Smiley
Du kan jo bare sætte han ankomstdato til slutningen af sæsonen. Smiley
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #85: 26 Jul 2010, 19:12 »

her er nogle forbedringer jeg gerne vil se i Football Manager 2011:


- Få licens for landsholdet i Tyskland, man kan jo ikke se deres landshold! Græder (eller kan man downloade et eller andet for at kunne se landsholdet?)

- Tænk over genindspilningen af ''pressemøder'' funktionen. Det er for kedeligt nu, jeg sender altid min assistænt Manager.

- Jeg vil gerne se alt spiller statistik over alle sæsoner (ikke kun én indeværende sæson): vandt overskrifter, mål,  skud, præcis afleveringer.

- Mere realistisk ting med henblik til fans, måske noget med de synger eller laver banner eller jubler mere Smiley

- Det ville være fantastisk at deltage mere i unges udvikling og investere i de unge akademi eller være med til deres udvikling på en anden måde..
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #86: 26 Jul 2010, 19:20 »

- Få licens for landsholdet i Tyskland, man kan jo ikke se deres landshold! Græder (eller kan man downloade et eller andet for at kunne se landsholdet?)
Du kan godt lave Tysklands landshold real. Smiley Du skal bare gå ind i en eller anden mappe, og slette en fil ved navn 'fake.inc'. Så er landsholdet der. Wink
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #87: 26 Jul 2010, 19:21 »

Du kan godt lave Tysklands landshold real. Smiley Du skal bare gå ind i en eller anden mappe, og slette en fil ved navn 'fake.inc'. Så er landsholdet der. Wink

Kan du mon fortælle hvordan jeg finder den? Tak Kys
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #88: 26 Jul 2010, 19:26 »

Kan du mon fortælle hvordan jeg finder den? Tak Kys
Ved det faktisk ikke, for har ikke selv gjort det. Men ved man kan. Vender tilbage om lidt, så kan det være jeg kan finde ud af det. Peace
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #89: 26 Jul 2010, 19:32 »

C:/programmer/sportsinteractive/football manager 2010/data/updates/update-1030/Inc/all

Der skulle gerne være en fil der hedder Fake.inc, den skal du bare slette, og så skulle de gerne være rigtige. Smiley

EDIT: Jeps, det virker perfekt. Har selv lige gjort det. De har endda rigtige trænere + de er spilbare. Smiley
« Seneste Redigering: 26 Jul 2010, 19:37 af asj89 » Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010