home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
08 Sep 2025, 18:37 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
05 Sep 2025, 17:14 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 617 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Forbedringer til FM 2011
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FM 2011  (Læst 46839 gange)
søgaard
Gæst

Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #60: 15 Jul 2010, 22:02 »

Disse tilråb kan man da også sagtens komme med i 2D, så længe du er i TV-mode, så det er skam ingen undskyldning for en afskaffelse af 3D.. Du har de helt samme muligheder i 2D som i 3D, men blot et anden vinkel, som Plutonium også tidligere har været inde på.

Swizz CataR
Manager

« Svar #61: 15 Jul 2010, 22:08 »

Nu har jeg tilfældigvis spillet FM på mine to forskellige bærbare computere i flere år, og jeg vil gerne lige lade det stå klart, at jeg ingen problemer har haft med 3D ? Så det er ikke et godt argument for ikke at have det, slet ikke i forhold til SIs målsætning om at opnå en form for realisme. Selvfølgelig er der grænser, det er og skal der være.
Hvorvidt man selv bør kunne handle spillere i Italien og diverse andre steder, så skal man selvfølgelig kunne det, da der ellers ikke er nogen der gider at være der Smiley

Men et spring på den front er på ingen måde en retfærdiggørelse af den tanke du rodder med. Ja, vi har hver vores ønsker, og det skal vi have lov til, men derfor kan vi godt diskutere dem. I den sag støtter jeg Pluto, da jeg heller ikke ser det som en del af det at være manager. Man skal helt sikkert kunne anmode til bestyrelsen for at presse på, men angående den egentlige udformning af stadion og andet, så mener jeg ikke man skal have en afgørende betydning Smiley

Angående "uretfærdigheden" ved at spille på en bærbar, så er det jo ikke noget SI kan gøre noget ved. Jo, de kan arbejde med at løse det som et problem, men de kan ikke tage forbehold for alles computere når de laver spillet. Der er jo heller ingen online spil der tager forbehold for, at nogle computere er hurtigere og bedre end andre, og deraf har små fordele Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Wonderboii
Juniorspiller
**

« Svar #62: 15 Jul 2010, 23:26 »

Så skal jeg da ellers lige love for, at hele siden crew lige kom efter mig der Peace

Disse tilråb kan man da også sagtens komme med i 2D, så længe du er i TV-mode, så det er skam ingen undskyldning for en afskaffelse af 3D.. Du har de helt samme muligheder i 2D som i 3D, men blot et anden vinkel, som Plutonium også tidligere har været inde på.

Jeg spiller skam heller ikke med 2D, holder det i gammel stil med kun tekst Wink

Nu har jeg tilfældigvis spillet FM på mine to forskellige bærbare computere i flere år, og jeg vil gerne lige lade det stå klart, at jeg ingen problemer har haft med 3D ? Så det er ikke et godt argument for ikke at have det, slet ikke i forhold til SIs målsætning om at opnå en form for realisme. Selvfølgelig er der grænser, det er og skal der være.
Hvorvidt man selv bør kunne handle spillere i Italien og diverse andre steder, så skal man selvfølgelig kunne det, da der ellers ikke er nogen der gider at være der Smiley

Men et spring på den front er på ingen måde en retfærdiggørelse af den tanke du rodder med. Ja, vi har hver vores ønsker, og det skal vi have lov til, men derfor kan vi godt diskutere dem. I den sag støtter jeg Pluto, da jeg heller ikke ser det som en del af det at være manager. Man skal helt sikkert kunne anmode til bestyrelsen for at presse på, men angående den egentlige udformning af stadion og andet, så mener jeg ikke man skal have en afgørende betydning Smiley

Angående "uretfærdigheden" ved at spille på en bærbar, så er det jo ikke noget SI kan gøre noget ved. Jo, de kan arbejde med at løse det som et problem, men de kan ikke tage forbehold for alles computere når de laver spillet. Der er jo heller ingen online spil der tager forbehold for, at nogle computere er hurtigere og bedre end andre, og deraf har små fordele Smiley

Okay, så har du en bedre bærbar end min Smiley Min bærbar lagger som en i helved, hvis jeg prøver at kører en kamp i 3D. Og jeg husker da egentlig også, at der var massere af folk, som beklagede sig, over at der pc ikke kunne trække det nyeste fm, da det kom ud i sin tid Smiley Så, tror nu ikke at min bærbar er alene om dette Smiley

Det var ikke så meget tanker jeg rodder med, det var bare modargumenter, til de ting der blev skrevet til mig Smiley Altså at en manager ikke rodder med økonomi og stadions. Så skrev jeg bare, at en manager i Italien kun beskæftiger sig med spiller indkøb og ikke selve træningen og holdet Smiley Det var for at vise, at argumentet omkring spillet navn, ikke kunne bruges til at påvise, hvad spillet burde og ikke burde indeholde.

Og det er ikke fordi jeg føler med snydt eller føler at spillet er uretfærdigt. Igen, var det bare for at vise et punkt, hvor 3D "ødelagde" noget for folk, som ikke bruger det. Det er ikke mig som tuder, det var bare et sted, hvor 3D rent faktisk påvirker sådan en som mig, som der blev argumenteret for, at det ikke gjorde Smiley

Retfærdig er den, der vandrer retsindigt, lykkelige hans sønner efter ham!

søgaard
Gæst

« Svar #63: 15 Jul 2010, 23:36 »

Heh, vi er ikke bange for at blande os i debatterne, os fra crewet Wink

Men du er sgu også rigtig oldschool, hvis du kun spiller med tekst! Tunge

De massive protester, som kom da 3D blev lanceret, var jo fordi folks computere reelt var forældet, men stadigvæk kunne trække FM, fordi spillet faktisk ikke krævede noget som helst af grafikkortet. Det er nu snart to år siden, at 3D kom i spillet og langt de fleste har nok skiftet deres computere ud eller fået dem opdateret, så de kan trække FM.

99% af de almindelige bærbare, som sælges i dag, kan jo trække spillet og sådan har det efterhånden været længe og netop computeren et jo et sted, hvor folk skifter ud ca. 2-3 år, hvilket er levetiden på en computer, hvis du bare skal være nogenlunde opdateret hvad angår ydeevne og fart i computeren.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #64: 16 Jul 2010, 00:04 »

Derudover ville jeg rigtigt gerne have mulighed for at bruge de penge jeg tjener, jeg tænker hvis man er som mig, og starter et spil med et hold, hvor man så er 5-10 år måske, og så tager ud til en storklub en 3-4 år, så har man måske optjent en 30-40 millioner, der ville der være fedt at kunne købe sig ind i en lille klub (eller hvis man har tålmodigheden til at arbejde sig 50-100 år frem, købe sig ind i en storklub). Jeg siger ikke der skal være meget at kunne bruge pengene på, men bare sådan en "når du har rundet x antal sæsoner, bliver denne mulighed åben" eller "når du har tjent x millioner, bliver denne mulighed åben". en anden mulighed kunne også være at tilbyde at købe en spiller for holdet selv, eller tilbyde en opgradering af faciliteterne, altså noget hvor man "køber" sig på klubbens legende liste nærmest.

Og sidst, men ikke mindst, ville jeg RIGTIGT gerne have mulighed for at tilføje spillere som mine favoritter - enten via tilvalg, eller ved at bruge dem i x antal kampe (eventuelt 100 kampe, da det er opnåeligt, men ikke kræver at man får spillere til at hade sig. En anden mulighed kunne være, når en spiller/træner/manager får "mig" som favorit personale, at jeg så kan godkende vedkommende, som værende en af mine favorit personer også. samme med klubber, syntes det er lidt trist når man har et spil med 1 hold, at man har været der 20 år, afvist kontrakt efter kontrakt med United, Madrid, Barcelona, Inter, Bayern osv. osv. osv. - at man så STADIGVÆK kun har den ene favorit klub man startede med, betyder min troværdighed overfor Svendborg da ingenting?!!!

Er helt enig i de her ting....
Har tit undret mig over hvorfor man ikke kan vælge nogle favoritter... man har jo, afhængig af hvilken erfaring man vælger fra start, haft en spillerkarierre inden man blev manager... Smiley

Så kunne det også, som andre også skriver, være vildt fedt hvis man kunne starte en fodboldskole rundt omkring i verden... Hævet Øjenbryn

Aldrig alene!

plutonium
Manager

« Svar #65: 16 Jul 2010, 00:50 »

Så skal jeg da ellers lige love for, at hele siden crew lige kom efter mig der Peace

Hehe, på ingen mulig måde  crazy

Det vi hver især siger i denne debat står for egen regning, og er ikke crewets mening Peace

Ved ikke om jeg blev opfattet sur/gnaven eller lignende, for det var nu ikke meningen. Jeg er træt af at folk brokker sig over 3d (ikke så slemt igen her på sitet, mere folk jeg taler med irl), fordi de kommer med den ene påstand efter den anden om det 'djævelskab' 3d er. Jeg har hørt argumenter om, at 3d gjorde det sværere at få gode resultater, hvilket er noget pjat, fordi der kun er én kampmotor i FM, og det er derfor ligegyldigt hvordan man ser kampen. Så er der andre der siger at det er for krævende for computeren. Det kan jeg så til dels forstå irritationen over, men der er jo så muligheden for at spille det i 2d (eller tekst Wink). Min computer er 3-4 år gammel, og har svært ved at køre de nyere spil. Men FM er der absolut nada problemer med. Andre argumenter har været, at 3d ikke var 'flot' nok endnu til at de gad bruge det. Jamen igen må jeg henvise til, at 2d ikke er fjernet.

Så hvis jeg lukkede for meget galde ud før, så er det fordi du blev offer for generel irritation crazy

Anyways, så synes jeg du havde fat i en del gode punkter (som jeg også pointerer i det første indlæg jeg skrev). Men at vi ikke er enige i alle punkter... well that's human nature  crazy

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #66: 16 Jul 2010, 01:03 »

Jeg kunne godt tænke mig en side med "personal achievements", sådan en side kunne rumme (dog vil jeg ikke begrænse den til..) Titler, Løn opnået i en klub, Største handler/salg, Bedste scoops (nok mest relevant for de lidt mindre klubber da det nok er sjældent man tager chancen på en lottokupon i en storklub.), Ynglings system(er)(gerne med et link, til opstillingen med de spillere man har brugt mest på disse pladser)..
Alt hvad du nævner findes stort set allerede i spillet. Hvis du trykker på dit navn, så kommer din profil frem med ynglingstaktik, trænermentalitet nuværende løn og diverse facts Smiley Derudover kan du trykke på Historie i din profil, hvor du vil finde Højeste beløb brugt og modtaget, antal spillere solgt og købt, summen af solgte og købte spillere, indtjening ialt i karrieren for dig selv, antal priser vundet osv. Smiley

Du har alt hvad du skal bruge Smiley

Haps
Ynglingespiller

« Svar #67: 16 Jul 2010, 02:45 »

Som mange af jer andre nok også har nævnt, kunne jeg virkelig godt tænke mig, at kampmotoren blev bedre. Kampene ligner alt for meget hinanden.
Men den vigtigste ting.. Som jeg virkelig håber de får ændret, er priserne. Det kan ikke passe, at hvis man søger efter en mellem-klasse spiller, at han så koster 300+.

Risager3
Juniorspiller
**

« Svar #68: 16 Jul 2010, 13:20 »

syntes der er alt for mange skader og gule kort

You'll Never Walk Alone

EFB<3

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #69: 16 Jul 2010, 14:18 »

Er det muligt og sende forslag til dem der laver FM og er det noget der overhovedet vil blive taget seriøst? Altså selvfølglig ordenlige forslag, ikke sådan noget med damer, biler osv ;-)

[Min signatur er for stor]

plutonium
Manager

« Svar #70: 16 Jul 2010, 21:03 »

Er det muligt og sende forslag til dem der laver FM og er det noget der overhovedet vil blive taget seriøst? Altså selvfølglig ordenlige forslag, ikke sådan noget med damer, biler osv ;-)

Skriv det på SI's eget forum. Det tjekker de i hvert fald hele tiden, og der ser de gode forslag.  Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #71: 16 Jul 2010, 21:12 »

Syntes det kunne være fedt hvis spillere kunne lave finter. FX. er det jo ikke særligt realistisk at Ronaldo aldrig laver en finte  Grin

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

plutonium
Manager

« Svar #72: 16 Jul 2010, 21:15 »

De laver da mange finter? Der er bare ikke animationer til det Smiley

Men du kan se på spillernes statistik hvor mange driblinger de laver i kampene. Spillere med meget kreativ frihed laver selvsagt flere driblinger. Mine mest kreative spillere laver et sted mellem 7 og 9 pr. kamp, og de har ikke det Foretrukne Træk, at drible modstanderen flere gange.

-LFC-
Manager

« Svar #73: 16 Jul 2010, 21:40 »

Er der er anden funktion som jeg gerne vil se ændret, så er det managerens indflydelse. Det er klart, at hvis man starter en karriere, så skal man ikke have indflydelse på så meget andet end køb og salg af spillere, men hvis man f.eks. bygger et nyt stadion efter 20 år i samme klub, så synes jeg det kunne være fedt, hvis man fik tilbudt at få det opkaldt efter én, og enten kunne takke ja, eller foreslå et andet navn. Og samtidigt også kunne foreslå størrelsen, indenfor en realistisk skala i forhold til klubben. Jeg ved ikke om det er noget man ville gøre i dag, men jeg kom bare i tanke om managerens indflydelse, da jeg hørte, at Capello var inde over designet af Englands VM-trøjer. En ældre og succesrig manager (Som Capello) bør også få mere ansvar med start i en ny klub end en yngre manager, med knap så mange år på bagen. Den eneste ændring i managerens indflydelse, er jo når man får lov til at foreslå samarbejdsklubber. Smiley

Bare en lille leg med tankerne! Smiley

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #74: 20 Jul 2010, 19:33 »

Håber der bliver inført en regel af UEFA at man minimum skal have så og så mange spiller med på sin start opstilling fra klubbens hjemland. Så der ikke kommer sådan et hold i finalen igen som Inter hvor de ikke havde en eneste Italiener på start opstillingen.

Ville være dejligt hvis der kom sådan noget i FM, for det er lidt fesen at man kan lave et hold med kun udlændinge.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010