home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1188 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Den bedste billigøl
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Den bedste billigøl  (Læst 12111 gange)
plutonium
Manager

Sv: Den bedste billigøl
« Svar #15: 09 Jul 2010, 23:20 »

Personligt synes jeg en kold 'Ren Pilsner' (forhandles i Netto) er ganske udmærket.

Til gengæld synes jeg ikke Dansk Pilsner er noget særligt. I det hele taget har jeg smagt for meget god øl til at jeg gider forurene mine smagsløg med discountøl. Ren Pilsner (igen, hvis den er KOLD) kan lige gå an efter arbejde, men ellers drikker jeg nødig andet end øl fra 'Tuborg/Carlsberg'-prisklassen eller højere.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

HansenLFC
Gæst

« Svar #16: 09 Jul 2010, 23:23 »

Nogle steder får man ikke forlænget ens "kontrakt" med arbejdsgiveren, efter man bliver 18. Opstemt

Korrekt ... Men synes da selv at der var rigtig mange muligheder da jeg selv blev 18. Men kan jo have ændret sig det sidste år. Stort set hele min klasse havde også job, ved siden af skolen, penge skal til.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #17: 09 Jul 2010, 23:30 »

Nogle steder får man ikke forlænget ens "kontrakt" med arbejdsgiveren, efter man bliver 18. Opstemt

Det er selvfølgelig rigtigt. Men hvis ens arbejdsgiver har brug for en mere over 18 år, så vil han højst sandsynlig beholde én hvis han ellers har været tilfreds med én. Jeg har selv haft job i en butik og jeg fortsatte efter jeg blev 18 år Smiley

plutonium
Manager

« Svar #18: 09 Jul 2010, 23:31 »

Korrekt ... Men synes da selv at der var rigtig mange muligheder da jeg selv blev 18. Men kan jo have ændret sig det sidste år. Stort set hele min klasse havde også job, ved siden af skolen, penge skal til.

Især her under krisen er der mange arbejdspladser der spænder livremmen ind, og det gøres bedst ved at skære ufaglærte arbejdere væk.

Men ved da at de fleste Netto'er med glæde tager imod folk  Tunge

I hvert fald i mit område

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ariana Grande
Manager

« Svar #19: 10 Jul 2010, 10:28 »

Slots Classic! Ingen tvivl der!

Du skal vel og mærke over grænsen efter skidtet men det er satme også godt! Dog foretrækker jeg Tuborg, men det er sgu ikke til at få råd til altid.

verdenskrig
Manager

« Svar #20: 10 Jul 2010, 10:37 »

Personligt synes jeg en kold 'Ren Pilsner' (forhandles i Netto) er ganske udmærket.

Ganske enig .. Den køber jeg også ofte  Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

jskovc
Førsteholdsspiller

« Svar #21: 10 Jul 2010, 12:43 »

Nå ja Sort slots havde jeg helt glemt, den har jeg naturligvis også smagt. Den er efter min mening bedst kold, og smager en del hen af Tuborg Classic, synes jeg... Smiley

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #22: 10 Jul 2010, 12:51 »

Utroligt i overhovedet kan lig øl. Magen til bittert lort skal man lede langt efter, eller så skulle det da lige være lige kaffè. De eneste øl jeg kan lide er Tuborg Lime og en iskold Corona med et slice af lidt citron i. Men nu er de jo desværre nolge dyre øl. 

:-)

jskovc
Førsteholdsspiller

« Svar #23: 10 Jul 2010, 12:55 »

Utroligt i overhovedet kan lig øl. Magen til bittert lort skal man lede langt efter, eller så skulle det da lige være lige kaffè. De eneste øl jeg kan lide er Tuborg Lime og en iskold Corona med et slice af lidt citron i. Men nu er de jo desværre nolge dyre øl. 

Det er sjovt du siger det, for det eneste jeg bedre kan lide end øl er faktisk kaffe... Wink Når det så er sagt, synes jeg det er underligt at Corona, SOL osv. kan betegnes som øl, jeg synes på ingen det minder om det vi her hjemme kalder øl. Men okay det smager faktisk udemærket, men jeg sidestiller det lidt med Cult, Sommersby og Rekorderlig, men sådan er vi jo så forskellige. Smiley

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Ariana Grande
Manager

« Svar #24: 10 Jul 2010, 12:57 »

Tuborg Lime er da nok den mest fesne øl de har lavet til dato. Nej hvor er den altså bare ringe.

alex_champen
Reserveholdsspiller

« Svar #25: 10 Jul 2010, 13:43 »

Tuborg Lime burde være forbudt, minder mig om dengang Arla lancerede mælk med appelsinjuice, det går sku ikke Smiley

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #26: 10 Jul 2010, 13:52 »

Tuborg Lime burde være forbudt, minder mig om dengang Arla lancerede mælk med appelsinjuice, det går sku ikke Smiley

Du var da ikke født, da Arla lancerede Cowie? Opstemt
Hørte i Zulu Zhitparaden, at den blev lanceret i 1980 og blev lige så hurtigt taget af markedet igen Opstemt

Enged
Gæst

« Svar #27: 10 Jul 2010, 14:08 »

Hvis/når du kommer på gymnasiet eller en anden ungdomsuddannelse, så skal du nok få smag for øl. Smiley Jeg kunne langt fra lide øl da jeg startede med at drikke, så der drak jeg vodka, men det kan jeg til gengæld ikke fordrage længere. Peace

Ariana Grande
Manager

« Svar #28: 10 Jul 2010, 14:09 »

Vodka er godt nok heller ikke mig. Fy for satan en gang lort.

mikk1446
Reserveholdsspiller

« Svar #29: 10 Jul 2010, 14:17 »

Da jeg selv er på SU, har jeg det samme problem som jskovc.

Jeg vil sige, at når turen går til Tyskland, er Slots på papiret. De kan dog ikke drikkes, hvis ikke de er varme.
Men hvis du er på jagt her i Danmark, plejer jeg gerne, at tage ned i Aldi, Alta sådan noget discount butikker. Der har de tit nogle lidt anderledes øl til lave priser. Her får du også en blandet smagsoplevelse, og får drukket noget øl, hvor mange af dem smager utrolig godt. Dog skal du kunne nyde en øl og få smagsoplevelsen ud af det, eller så køb Slots, hvis de bare skal hældes ned.

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010