home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1053 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Den bedste billigøl
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Den bedste billigøl  (Læst 12085 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Den bedste billigøl
« Svar #30: 10 Jul 2010, 14:31 »

Livet er for kort til billig øl og sprut Wink og ja jeg er altså også på su

alex_champen
Reserveholdsspiller

« Svar #31: 10 Jul 2010, 14:40 »

Du var da ikke født, da Arla lancerede Cowie? Opstemt
Hørte i Zulu Zhitparaden, at den blev lanceret i 1980 og blev lige så hurtigt taget af markedet igen Opstemt

Præcis, men det går sku ikke alligevel Wink

jskovc
Førsteholdsspiller

« Svar #32: 10 Jul 2010, 14:43 »

Da jeg selv er på SU, har jeg det samme problem som jskovc.

Jeg vil sige, at når turen går til Tyskland, er Slots på papiret. De kan dog ikke drikkes, hvis ikke de er varme.
Men hvis du er på jagt her i Danmark, plejer jeg gerne, at tage ned i Aldi, Alta sådan noget discount butikker. Der har de tit nogle lidt anderledes øl til lave priser. Her får du også en blandet smagsoplevelse, og får drukket noget øl, hvor mange af dem smager utrolig godt. Dog skal du kunne nyde en øl og få smagsoplevelsen ud af det, eller så køb Slots, hvis de bare skal hældes ned.

NYDE ØL?!  Shockeret Det er ligesom folk der tror at man kan "nyde" vin, den type folk med en leflende stemme der kunne lyde sådan her, "Altså Moens (Mogens) og jeg har hang til, at nyde et godt glas vin"... Iøvrigt er Aldi garant for verdens dårligste øl, i form af Fuglsang... Skuffet

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

SørenA
Gæst

« Svar #33: 10 Jul 2010, 15:34 »

Livet er for kort til billig øl og sprut Wink og ja jeg er altså også på su

Big Time Enig!!

Personligt hedder det Corona for mig her i sommerperioden Smiley

Gosser
Manager

« Svar #34: 10 Jul 2010, 15:44 »

En god kold slots classic skal man ikke tage fejl af!

+1

Den er altså ikke at kimse af.

Frazonn
Reserveholdsspiller

« Svar #35: 10 Jul 2010, 15:48 »

NYDE ØL?!  Shockeret Det er ligesom folk der tror at man kan "nyde" vin, den type folk med en leflende stemme der kunne lyde sådan her, "Altså Moens (Mogens) og jeg har hang til, at nyde et godt glas vin"... Iøvrigt er Aldi garant for verdens dårligste øl, i form af Fuglsang... Skuffet
Man kan nu sagtens nyde øl, eller vin for den sags skyld - også selvom du måske ikke selv har oplevet det Smiley
Der er heller intet der slår en stor kold fadøl her i sommervarmen.
Men skal vi nu snakke billigøl, så hælder jeg lidt til Slots, hvis vi tager over grænsen, eller som tidligere nævnt Ren Pilsner  Thumbs Up

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #36: 10 Jul 2010, 17:04 »

En kold øl kan man sq sagtens nyde, med mindre det er slots eller DP. Det er til apdruk, hvilket self. også er fint, men da jeg bor lige ved grænsen, gider jeg sq ikke bruge peng på det lort. Og rødvin er forresten konge!

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #37: 10 Jul 2010, 18:47 »

Hvis/når du kommer på gymnasiet eller en anden ungdomsuddannelse, så skal du nok få smag for øl. Smiley Jeg kunne langt fra lide øl da jeg startede med at drikke, så der drak jeg vodka, men det kan jeg til gengæld ikke fordrage længere. Peace

Nu skal jeg også til at gå på Handelskolen, så mon ikke efter nogle fredagscafér, at jeg begynder at lære det Wink

:-)

Goikoetxea
Gæst

« Svar #38: 10 Jul 2010, 19:10 »

En god kold hvidvin i denne sommervarme.

jskovc
Førsteholdsspiller

« Svar #39: 10 Jul 2010, 19:42 »

Nej nu må i sgu stoppe med jeres vin... Lige så meget som jeg holder af øl, lige så lidt kan jeg lide vin. Det kan godt være at det er in i Danmark at drikke vin, men føj for satan hvor er det da bare pisse surt at sidde og spytte i! Jeg vil gå så langt og sige at jeg hellere ville drikke en Cult-shaker, end jeg ville drikke vin... Smiley

-Citat Jørgen Leth

Goikoetxea
Gæst

« Svar #40: 10 Jul 2010, 19:44 »

Nej nu må i sgu stoppe med jeres vin... Lige så meget som jeg holder af øl, lige så lidt kan jeg lide vin. Det kan godt være at det er in i Danmark at drikke vin, men føj for satan hvor er det da bare pisse surt at sidde og spytte i! Jeg vil gå så langt og sige at jeg hellere ville drikke en Cult-shaker, end jeg ville drikke vin... Smiley

Vin er bare bedre til mad end øl efter min mening, især en god pastaret med fisk også kold hvidvin, så er jeg sku klar :-)

Alt Cult og især breezer er det værste som findes, hvis man skal drikke noget med sodavand og sprut så drik da whiskey og cola i det mindste.
« Seneste Redigering: 10 Jul 2010, 19:47 af Goikoetxea » Logged

søgaard
Gæst

« Svar #41: 10 Jul 2010, 19:52 »

Mener at du tidligere har skrevet at du er ca. 18 år, hvilket meget vel passer med at du aldrig rigtig har smagt en rigtig vin Smiley
Det sprøjt, som pigerne tager med til festerne er netop ikke særlig godt og det kan jeg heller ikke lide, hvis de kommer med deres billige Verdi osv. Men hvis du kommer med en god kold flaske hvidvin til en god middag, så vil jeg også tusind gange hellere drikke et par glas hvidvin.

Omvendt så findes der ikke andet end en kold Heineken, hvis man sidder og griller nogle gode frankfurtere.
Netop Heineken er faktisk tit på tilbud i Fakta og kan erhverves for rimelige penge. En Carlsberg kan også altid drikkes på en varm sommerdag, men Heineken er det fortrukne mærke.

jskovc
Førsteholdsspiller

« Svar #42: 10 Jul 2010, 19:52 »

Vin er bare bedre til mad end øl efter min mening, især en god pastaret med fisk også kold hvidvin, så er jeg sku klar :-)

Alt Cult og især breezer er det værste som findes, hvis man skal drikke noget med sodavand og sprut så drik da whiskey og cola i det mindste.

Lige præcis! Men frem for vin, så ville jeg slå til... Men det kommer lidt an på hvad man spiser om øl passer til, jeg vil eksempelvis sige at hvis du spiser stegt flæsk eller stegte ål, så passer det perfekt med en Bajer og en lille skarp til Smiley

-Citat Jørgen Leth

jskovc
Førsteholdsspiller

« Svar #43: 10 Jul 2010, 19:54 »

Mener at du tidligere har skrevet at du er ca. 18 år, hvilket meget vel passer med at du aldrig rigtig har smagt en rigtig vin Smiley
Det sprøjt, som pigerne tager med til festerne er netop ikke særlig godt og det kan jeg heller ikke lide, hvis de kommer med deres billige Verdi osv. Men hvis du kommer med en god kold flaske hvidvin til en god middag, så vil jeg også tusind gange hellere drikke et par glas hvidvin.

Omvendt så findes der ikke andet end en kold Heineken, hvis man sidder og griller nogle gode frankfurtere.
Netop Heineken er faktisk tit på tilbud i Fakta og kan erhverves for rimelige penge. En Carlsberg kan også altid drikkes på en varm sommerdag, men Heineken er det fortrukne mærke.

Tjoo altså jeg arbejder som tjener og har derfor været tvunget til det. Men hvis man kigger ud i det store billede og siger mange forskellige vine, så er det helt rigtigt... Smiley

-Citat Jørgen Leth

Goikoetxea
Gæst

« Svar #44: 10 Jul 2010, 19:55 »

Lige præcis! Men frem for vin, så ville jeg slå til... Men det kommer lidt an på hvad man spiser om øl passer til, jeg vil eksempelvis sige at hvis du spiser stegt flæsk eller stegte ål, så passer det perfekt med en Bajer og en lille skarp til Smiley

Ja, men lidt finere mad er vin altså det bedste, også til oste fx. Det gode ved vin er jo at det fremhæver smagen helt vildt.

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010