home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:42:10 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
19 Mar 2026, 08:02 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23352
  1 Bruger, 805 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ReveBluew
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 477 478 [479] 480 481 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1348381 gange)
MichaelHarlev
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #7170: 17 Jan 2011, 00:06 »

Arsenal skal spille imod Wigan i weekenden Peace

Kan btw ikke rigtig svare på dit spørgsmål! Smiley

Ja, men han skal til London i den weekend hvor United og Arsenal spiller..  Wink

Chamberlain15
Manager

« Svar #7171: 17 Jan 2011, 00:07 »

Ja, men han skal til London i den weekend hvor United og Arsenal spiller..  Wink

Det altså ikke ret svært at misforstå det han skriver! Opstemt

Endnu en gang mislykkedes det mig at spille smart!  Forlegen

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7172: 17 Jan 2011, 00:14 »

Arsenal - United er næsten umulig vil jeg sige. Meget af det er business, og members kommer forrest i køen. Derefter kan man (i hvert fald i Chelsea) optjene point, ved bla. at købe i deres MegaStore. Derved er det meget svært, men Arsenals officielle hjemmeside er mit bedste bud. :-)

Szczesny
Manager

« Svar #7173: 17 Jan 2011, 01:02 »

Hej gunners.

Jeg står og skal til London i weekenden hvor arsenal spiller mod united, og vil derfor gerne have billetter til kampen.
Er der nogle af jer, der har erfaring med at skaffe disse, og som kender nogle steder, hvor det både er sikkert og billigt?

Sikkert: Ja.
Billigt: NEJ!

Du skal melde dig ind i fanklubben, og nok ikke kun som "red member" - derudover kosten det nok 6-700 pr billet, hvis du kommer igennem den dag, hvor de bliver sat i salg.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Madrid888
Ynglingespiller

« Svar #7174: 17 Jan 2011, 07:48 »

Mig og min far fik billetter til den seneste Arsenal-Man Utd kamp og det er ikke biligt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7175: 18 Jan 2011, 13:50 »

Jeg ville dele dette billede med jer. Det er taget da Walcott scorede mod West Ham. No wonder professionelle fodboldspiller lider af forstrækninger i ankler og knæ:

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #7176: 18 Jan 2011, 13:52 »

Du tror kun det er professionelle fodboldspillere der går til en bold sådan der, eller? Tunge

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7177: 18 Jan 2011, 13:54 »

Du tror kun det er professionelle fodboldspillere der går til en bold sådan der, eller? Tunge

Ja mine gamle led kan da i hvert fald ikke bøje så den bold bliver sparket ind Grin

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Grauhunden
Juniorspiller
**

« Svar #7178: 18 Jan 2011, 15:06 »

Jeg er 19, og mine led ville da knække hvis jeg prøvede sådan noget i en kamp Smiley

AGF, guldet er i sigte Smiley)

verdenskrig
Manager

« Svar #7179: 19 Jan 2011, 16:34 »

http://www.bold.dk/nyt/Denilson-Fabregas-er-ingen-leder

Gad vide om han har ret, eller bare er en sur lille mand, der aldrig har indfriet det potentiale han har crazy?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7180: 19 Jan 2011, 17:07 »

Nå vi må hellere få en optakt. Vi spiller jo i aften returkamp på Ellan Road mod Leeds. Første kamp endte 1-1 efter Arsenal dominans men et meget sent udligningsmål. Jeg forventer at vi stiller med et rimelig stærkt hold, med enkelte reserver. Det kunne blive som følger:

Szezczny
Eboue  Kocsielny  Djourou  Gibbs
Song
Fabregas    Wilshere
Walcott                Arshavin
Chamakh

Jeg kunne dog nemt forestille mig Denilson eller Song gå ind i startopstillingen i stedet for Wilshere/Walcott. Ikke desto mindre, skal vi selvfølgelig gå videre. Jeg er selv lidt skeptisk, vi skal spille op til vores bedste for at komme videre. En uafgjort i ordinær spilletid og så en tæt afgørelse til sidst er min mavefornemmelse. Men jeg håber da det bliver nemmere end i første kamp. Den kan ihf. ses på 6'eren, så lad os da blive ved med at være det eneste engelske hold der er med i alle 4 turneringer!

http://www.bold.dk/nyt/Denilson-Fabregas-er-ingen-leder

Gad vide om han har ret, eller bare er en sur lille mand, der aldrig har indfriet det potentiale han har crazy?

Ja det virker som en bizar udtalelse. Vermaelen, Van Persie og Fabregas virker alle som fightere der egner sig som ledere. Denilson er i hvert fald ikke, så jeg forstår ikke hvorfor han dog skal sige sådan noget. Måske er han bitter som du siger?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7181: 19 Jan 2011, 20:52 »

Startopstillingen blev:

Szezczny
Sagna  Koscielny  Djourou  Gibbs
Song
Nasri  Denilson
Bendtner      Arshavin
Chamakh

Bænk: Shea, Fabregas, Van Persie, Walcott, Wilshere, Clichy, Eboue

Dræberbænk alligevel..!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7182: 21 Jan 2011, 16:40 »

Så har vi lidt transfernyt:

Almunia: Wenger indrømmer at der er en 'lille mulighed' for at Almunia bliver solgt i januar transfervinduet.
Ramsey: Alt tyder på at Ramsey bliver lejet ud i en måned mere - Højest sandsynligt til Cardiff, for at give ham spilletid og få ham i form
Vela: Vela skulle også være på vej på lån. Der er mange klubber ude efter ham, men Spanien lyder som det mest sandsynlige sted for ham.
Lansbury: Lansbury tager nok resten af sæsonen ude på lån i Norwich
Centerforsvarer: Som altid er Wengers transferplaner indhyllet i mystik, men meget tyder på at vores transfermål nr. 1 er Cary Cahill fra Bolton. Wenger udtaler selv at han som sædvanlig ikke vil sige noget om det, men Cahill er god..

Batigol
Manager

« Svar #7183: 21 Jan 2011, 16:44 »

Nu ved jeg ikke hvad I har at gøre godt med af penge i Arsenal, rent transfermæssigt, men kunne Mamadou Sakho ikke være et åbenlyst emne til midterforsvaret? Smiley

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Szczesny
Manager

« Svar #7184: 21 Jan 2011, 16:47 »

Almunia skal bare afsted. Jeg kan ikke se hvad det hjælper at have en forsmået tidligere førstekeeper siddende som 3.valg. Det kan på ingen måde skabe harmoni i truppen.

Ramsey til Cardiff? Det ville overraske mig lidt, på trods af at han kommer derfra. Han har lige været i Nottingham og det er der jeg ville forvente han røg han, hvis han skulle nogen steder.

Vela til Spanien = håbløst! Hvor mange gange har han ikke været i Spanien? Han skal snart have noget hår på brystet, hvis han skal blive til noget i Arsenal og derfor skal han som minimum til en topklub i Championship, men meget gerne til Bolton, hvor Owen Coyle har givet udtryk for at han gerne vil have ham.

Fint med Lansbury. Han skal bare have en masse spilletid under bæltet.

Cahill vil være spændende. Man håber næsten at Chelsea får Luiz, da det så vil give plads til Cahill hos os - også uden "konkurrence-pris"

Nu ved jeg ikke hvad I har at gøre godt med af penge i Arsenal, rent transfermæssigt, men kunne Mamadou Sakho ikke være et åbenlyst emne til midterforsvaret? Smiley

Ham har vi kigget på længe, og Wenger har eftersigende også spurgt på ham, men han vil ikke skifte før til sommer, og vi har brug for en nu

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 477 478 [479] 480 481 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010