home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:42:10 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
19 Mar 2026, 08:02 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23352
  0 Brugere, 832 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ReveBluew
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 478 479 [480] 481 482 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1348370 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #7185: 22 Jan 2011, 10:35 »

Tja, nu kom Ramsey jo trods alt fra Cardiff, så vi vil da nok gerne forblive gode venner med dem. JET er der jo også, så de får også spillet lidt sammen Smiley.

Problemet med Vela er jo at han ikke gider til en PL klub. Jeg tror han har det fint med at sidde på bænken i Arsenal, og vil se en låneaftale med en PL klub som værende et skridt ned. Vi har jo efter sigende haft snakket en del med Bolton med ham, måske i forbindelse med en Cahill handel, uden at det har ført noget af sig. Han skulle ikke være alt for glad for at blive lånt ud til dem. Men så burde han kigge på Wilshere og se hvilken forskel det gjorde for ham..

Ja, Bolton har jo købt en ny centerforsvarer, hvilket man spekulerer i ville give plads til et salg af Cahill. Problemet er blot at de har en del skader i forsvaret, og det måske er derfor de har købt ham - en lappeløsning ligesom vi selv leder efter.

Og jo, Sakho ville være et åbenlyst emne. Det er bare længe siden man har hørt om vores interesse i ham. Men jo, han kunne da pynte. Jeg ville selv gerne se Richards i klubben, efter han skulle være på vej ud i Man C.

----

I dag spiller vi Wigan. Sidst var det skuffende da vi i juleperioden fik 2-2 ude, efter at de havde fået N'Zogbia udvist. Dengang spillede vi dog med en del reserver, og i dag stiller vi med det stærkeste hold. Plus en hjemmebanefordel = God kamp at spille på. Startopstillingen:

Szczesny
Sagna  Koscielny  Djourou  Clichy
Song
Wilshere  Fabregas
Walcott                Nasri
Van Persie

Ingen tvivl om at denne kamp bør, skal og vil give os 3 point på kontoen. Desværre har de andre tophold også lette kampe, så det gør nok ingen forskel. 6'eren har bestemt sig for at vise United, så I må finde et andet sted at se vores kamp, der også bliver spillet kl. 4. Kom så Arsenal!!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #7186: 22 Jan 2011, 10:40 »

Ser frem til det.
Glæder mig til at se Walcott, Nasri, og Fabre.
Altid underholdende at se The Gunners. Smiley

Hala Madrid!

JKJ
Gæst

« Svar #7187: 22 Jan 2011, 10:41 »

Så har vi lidt transfernyt:

Almunia: Wenger indrømmer at der er en 'lille mulighed' for at Almunia bliver solgt i januar transfervinduet.
Ramsey: Alt tyder på at Ramsey bliver lejet ud i en måned mere - Højest sandsynligt til Cardiff, for at give ham spilletid og få ham i form
Vela: Vela skulle også være på vej på lån. Der er mange klubber ude efter ham, men Spanien lyder som det mest sandsynlige sted for ham.
Lansbury: Lansbury tager nok resten af sæsonen ude på lån i Norwich
Centerforsvarer: Som altid er Wengers transferplaner indhyllet i mystik, men meget tyder på at vores transfermål nr. 1 er Cary Cahill fra Bolton. Wenger udtaler selv at han som sædvanlig ikke vil sige noget om det, men Cahill er god..

Hvor er Bendtner henne i dette spil? Er det kun den danske presse der vil sælge ham, hvis man kan sige det på denne måde.

Han har imo i denne sæson bevist at han bare ikke er god nok til Arsenal.

Han skal til en mindre klub og spille fast hver gang, ellers går han snart helt i stå.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7188: 22 Jan 2011, 10:49 »

Det er det faktisk ja.. Det er pudsigt, men det er meget lidt der er om Bendtner som transferemne i den engelske presse. Det virker lidt som om der er kommet et lille rygte, og så er den danske presse gået helt amok og i selvsving over det. Der er en masse snak om centerforsvarere og så dem jeg har nævnt, men Bendtner bliver sjældent nævnt i England - i hvert fald som transferemne.. Hvilket i og for sig er ærgerligt. Jeg synes Bendtner har fået sin chance i Arsenal, men har ikke rigtig bevist noget. Han burde skifte til en klub hvor han ville få en stamplads, så han måske kunne få udnyttet det potentiale han har. For han er ikke god nok til at få spilletid i Arsenal nok til at udvikle sig ordentligt.

I øvrigt skulle vi været interesseret i Woodgate fra Sp*rs. Jeg må give Arseblog ret i følgende:

the only reason I can think of is that the medical staff are bored and need somebody to look after. We might as well go out and sign Cripply Joe and Paraplegic Pete. They’ve got a better chance of playing for us than that zombie looking gobshite.
« Seneste Redigering: 22 Jan 2011, 10:53 af Gazlgor » Logged

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Batigol
Manager

« Svar #7189: 22 Jan 2011, 10:58 »

Ham har vi kigget på længe, og Wenger har eftersigende også spurgt på ham, men han vil ikke skifte før til sommer, og vi har brug for en nu.

Okay, det var ærgeligt. Men er en mulighed så ikke at leje en eller anden spiller, hvem det skulle være ved jeg ikke lige, og så forsøge at hente Sakho til sommer?

Bendtner lavede nu ellers en glimrende assist mod Leeds i onsdags - men det var så også det eneste af kampen jeg fik set, så jeg kan ikke rigtigt udtale mig om hvordan han spillede.

Men det bliver godt med noget Arsenal bold i dag. Det er uden tvivl det hold i England jeg bedst kan lide. Spillestilen minder jo lidt om den Barcelona praktisere, og så har man jo bare et møghamrende spændende hold, med mange store talenter. Især Song har imponeret mig i denne sæson. Jeg synes virkelig at han er vokset rent spillemæssigt - og så er han begyndt at score ualmindeligt mange mål, taget hans position på banen i betragtning. En ting der dog ærgrer mig med Arsenal, er at Arshavin er forsvundet fuldstændig efter hans ellers så fantastiske start på tilværelsen i det engelske.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

JKJ
Gæst

« Svar #7190: 22 Jan 2011, 11:03 »

Det er det faktisk ja.. Det er pudsigt, men det er meget lidt der er om Bendtner som transferemne i den engelske presse. Det virker lidt som om der er kommet et lille rygte, og så er den danske presse gået helt amok og i selvsving over det. Der er en masse snak om centerforsvarere og så dem jeg har nævnt, men Bendtner bliver sjældent nævnt i England - i hvert fald som transferemne.. Hvilket i og for sig er ærgerligt. Jeg synes Bendtner har fået sin chance i Arsenal, men har ikke rigtig bevist noget. Han burde skifte til en klub hvor han ville få en stamplads, så han måske kunne få udnyttet det potentiale han har. For han er ikke god nok til at få spilletid i Arsenal nok til at udvikle sig ordentligt.

I øvrigt skulle vi været interesseret i Woodgate fra Sp*rs. Jeg må give Arseblog ret i følgende:

the only reason I can think of is that the medical staff are bored and need somebody to look after. We might as well go out and sign Cripply Joe and Paraplegic Pete. They’ve got a better chance of playing for us than that zombie looking gobshite.

Det kommer ikke bagpå mig. Jeg tjekker nogle engelske sider ud og det har også været begrænset hvad jeg har knnet finde om Bendtner.
Men nu er han jo dansk og tæt på at være en af de få stjerner vi faktisk har, derfor er mediehysteriet nok også noget højere herhjemme end i England.

Men han skal skifte, leje eller sag er ligemeget, men han kommer jo ikke videre hvis han ikke får spilletid i den alder han er nu.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7191: 22 Jan 2011, 11:06 »

Okay, det var ærgeligt. Men er en mulighed så ikke at leje en eller anden spiller, hvem det skulle være ved jeg ikke lige, og så forsøge at hente Sakho til sommer?

Bendtner lavede nu ellers en glimrende assist mod Leeds i onsdags - men det var så også det eneste af kampen jeg fik set, så jeg kan ikke rigtigt udtale mig om hvordan han spillede.

Men det bliver godt med noget Arsenal bold i dag. Det er uden tvivl det hold i England jeg bedst kan lide. Spillestilen minder jo lidt om den Barcelona praktisere, og så har man jo bare et møghamrende spændende hold, med mange store talenter. Især Song har imponeret mig i denne sæson. Jeg synes virkelig at han er vokset rent spillemæssigt - og så er han begyndt at score ualmindeligt mange mål, taget hans position på banen i betragtning. En ting der dog ærgrer mig med Arsenal, er at Arshavin er forsvundet fuldstændig efter hans ellers så fantastiske start på tilværelsen i det engelske.

Problemet med at leje en spiller for en klub af Arsenals statur, er kvaliteten man får. Der er jo ingen klubber der vil leje deres topspillere ud, og samtidig er det ikke godt nok at hente et ungt talent fra en storklub. Vi får først Vermaelen tilbage til marts, og det holder ikke med en marginaspiller til at dække ind for ham. Jeg kan desværre forestille mig at Wenger i stedet leder efter en udbrændt spiller som man kan få for få penge - Som vi gjorde med Silvestre og Campbell.

Ja Bendtner havde en god assist mod Leeds. Desværre er det sjældent man ser den slags ting fra ham. I forhold til hvor tit han spiller, så er der meget langt imellem snapsene, og det er bare ikke godt nok for os. Selvom han var backup spiller, skal han være i stand til at gå ind og gøre en forskel. Det har Bendtner bare ikke niveauet til. Det er alt for sjældent at han laver imponerende ting. Bare se vores andet mål mod Leeds. Der lavede han et godt raid op af banen, og da han så ville spille 1-2 med Nasri blev hans andenberøring alt for dårlig og løb væk fra ham - Heldigvis kom der så en retur til Sagna som han bankede ind, men det er bare ikke godt nok til et hold som Arsenal som er afhængig af god teknik i deres offensive spillere.

Og ja, Song er vokset utroligt meget. Vi så en tendens til det i sidste sæson hvor han forbedrede sit defensive spil, men i denne sæson er han virkelig blomstret. Det virker også til at ham og Wilshere har fået et godt samarbejde hvor de afstemmer hvem der går frem hvornår, og så kan Cesc koncentrere sig om de offensive opgaver samtidig med at vi er begyndt at lukke af defensivt. Jeg er sikker på at dette samarbejde har ført til at vores defensiv har været meget bedre over de sidste 2-3 uger end tidligere på sæsonen.

Og ja, Arshavin kunne godt skride for min skyld. Der var lidt forbedringer fra hans side imod Leeds, men det virker som om han er alt for langt fra topformen, og jeg frygter at en dårlig kamp ville sætte ham tilbage igen, ligemeget hvor meget han så havde forbedret sig i mellemtiden. Nej, kom med Downing eller Young i stedet...

Newton Heath
Manager

« Svar #7192: 22 Jan 2011, 11:07 »

Enig med FC Barcelona.

Alexandre Song har jo udviklet sig helt vanvittigt de seneste to-tre år og er virkelig blevet en spiller der gør en kæmpe forskel for Arsenal på midten af banen. Han er blevet meget mere iøjnefaldene også fordi han tager løbene ind i feltet nu og har scoret nogle vigtige mål. Han har uden tvivl været en af hovednøglerne i jeres flotte sæson indtil videre.

Jeg er utroligt imponeret af franskmandens evner og synes det er utroligt at han er gået fra en middelmådig spiller til sådan en klassespiller som han er nu, hvor han udfylder sin boldvindende rolle, men samtidig er en trussel i modstanderens felt.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7193: 22 Jan 2011, 11:08 »

Det kommer ikke bagpå mig. Jeg tjekker nogle engelske sider ud og det har også været begrænset hvad jeg har knnet finde om Bendtner.
Men nu er han jo dansk og tæt på at være en af de få stjerner vi faktisk har, derfor er mediehysteriet nok også noget højere herhjemme end i England.

Men han skal skifte, leje eller sag er ligemeget, men han kommer jo ikke videre hvis han ikke får spilletid i den alder han er nu.

Ja helt sikkert. De ved også at så mange interesserer sig for Bendtner, netop fordi han er noget nær den største stjerne på det danske landshold, så det sælger jo aviser når de skriver om ham..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7194: 22 Jan 2011, 11:09 »

Enig med FC Barcelona.

Alexandre Song har jo udviklet sig helt vanvittigt de seneste to-tre år og er virkelig blevet en spiller der gør en kæmpe forskel for Arsenal på midten af banen. Han er blevet meget mere iøjnefaldene også fordi han tager løbene ind i feltet nu og har scoret nogle vigtige mål. Han har uden tvivl været en af hovednøglerne i jeres flotte sæson indtil videre.

Jeg er utroligt imponeret af franskmandens evner og synes det er utroligt at han er gået fra en middelmådig spiller til sådan en klassespiller som han er nu, hvor han udfylder sin boldvindende rolle, men samtidig er en trussel i modstanderens felt.

Song er så fra Cameroun. Ellers er jeg enig Smiley

Newton Heath
Manager

« Svar #7195: 22 Jan 2011, 11:11 »

Song er så fra Cameroun. Ellers er jeg enig Smiley

Selvfølgelig ;-)

I hentede ham jo i Frankrig, det er sikkert derfor jeg altid har troet han også var der fra.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #7196: 22 Jan 2011, 11:15 »

Haha.. Spænde kamp og i stærkeste opstilling forhåbentligt. Hvor er det dejligt at se Walcott og RVP i stedet for Chamakh og Arshavin Smiley

Kan ikke se kampen, men den bliver vidst heller ikke sendt, så det sgu fint nok. Go Gunners!

Ud: Bendtner, Almunia, Arshavin
Ind: Sakho, Hazard (ikke Cahill, kan ikke lide ham)

Batigol
Manager

« Svar #7197: 22 Jan 2011, 11:23 »

Klart, det er selvfølgelig et problem at skulle bruge Djorou og Koscielny, som begge uden tvivl er markant dårligere end Vermaelen, indtil sidstnævnte kommer tilbage. Problemet er jo bare netop at der ikke er så mange spillere der er villige til at skifte i januar. Hvis I havde været lidt hurtige kunne det være I kunne have lokket Milito væk fra Barcelona, men nu er han tilsyneladene blevet overtalt til at blive. Men han er jo også altid skadet - desværre. Men Gary Cahill er da absolut også en god fodboldspiller, der også efterhånden har imponeret tilstrækkeligt længe nok til at han skal videre til en større klub end Bolton.

Med hensyn til Bendtner så har du jo nok ret - når det kommer til stykket har jeg langt fra set alle Arsenal-kampe i denne sæson, og da slet ikke dem hvor Bendtner har været med. Mon ikke det ville være bedst for samtlige parter hvis Bendtners tid i Arsenal sluttede nu, og han kom til en midterklub hvor han kan få den nødvendige spilletid og tillid til at komme op i gear?

Downing eller Young kunne helt sikkert være spændende emner for jer, men hvis I virkelig skulle trumfe igennem kunne det være fedt at se en Eden Hazard i Arsenal trøjen. Kæmpe talent, han taler fransk (hvilket jo må siges at være lidt af en fordel, hvis man skal spille under Wenger) og som spiller virker han jo som en der passer rigtig godt ind i Arsenal. Hurtig, teknisk dygtig og med et godt blik for spillet. Det eneste der vel taler imod ham er den manglende erfaring, hvor både Downing og Young har 'lidt' mere at trække på.

Edit: Ja, Riis sagde det - ind med Hazard! Wink

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

verdenskrig
Manager

« Svar #7198: 22 Jan 2011, 11:40 »

Med hensyn til Bendtner så har du jo nok ret - når det kommer til stykket har jeg langt fra set alle Arsenal-kampe i denne sæson, og da slet ikke dem hvor Bendtner har været med. Mon ikke det ville være bedst for samtlige parter hvis Bendtners tid i Arsenal sluttede nu, og han kom til en midterklub hvor han kan få den nødvendige spilletid og tillid til at komme op i gear?

Jeg fatter personligt ikke hvorfor Chamakh foretrækkes frem for Bendtner pt.. Chamakh laver INTET brugbart for holdet, smider ofte simple bolde væk, virker decideret som om han ikke gider, og gider dårligt nok ofre sig for at nå frem til bolde i feltet..
Med det niveau han lægger for dagen pt burde han jo nærmest trækkes i løn, og at man bruger ham centralt og Bendtner på kanten (Når RVP ikke spilller) er mig en gåde.. Bendtner er langt mere kraftfuld og viljestærk i sit spil end Chamakh er pt, og spørgsmålet er om Chamakh red på en bølge i starten af sin Arsenal tid, men at vi ser hans reelle niveau nu ? Det tror jeg Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7199: 22 Jan 2011, 11:52 »

Jeg tror ikke det er den store fordel at kunne tale fransk under Wenger, der bliver jo konsekvent snakket engelsk på holdet. Wenger er bare glad for at hente spillere fra den franske liga, fordi den minder meget om den engelske, men har langt billigere spillere. Muligvis også fordi klubben har et stærkt netværk i Frankrig.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Sider: 1 ... 478 479 [480] 481 482 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010