Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
17 Dec 2025, 22:07
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
17 Dec 2025, 15:24
ydersog
Klubsøgnin...
Manchester United
17 Dec 2025, 14:29
warmon
Blogs
#27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43
warmon
Blogs
[19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 10:24
Broen13
Klubsøgnin...
Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere:
23194
1 Bruger, 692 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
GoogleClassroo...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
448
449
[
450
]
451
452
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1312350 gange)
ItaliensLarsen
Manager
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #6735:
01 Jan 2011, 19:02 »
Citat af: Newton Heath 01 Jan 2011, 18:57
Han har jo ret?
Så du det i din magiske spåkugle?
managerlife.dk
DavidMadsen
Manager
«
Svar #6736:
01 Jan 2011, 19:04 »
Citat af: Gazlgor 01 Jan 2011, 18:25
Det er virkelig utroligt så blåøjede og naive jer United fans er, der aldrig kan finde fejl i jeres eget hold. Det er ligesom jer der udråber United til mestre fordi de har fået et par sejre i træk, på trods af at de har et langt sværere program end f.eks. Arsenal har. Og vildt at I ikke tør stå ved at United har været heldige med mange af deres point i denne sæson. Det kan enhver anden se, selv Morten Bruun indrømmer det til tider. Hvordan du kan finde 'vilje og talent' i dagens rædselsfulde kamp af United, er mig virkelig en gåde. Prøv nu lige at få en anelse indblik i virkeligheden, og indrøm dog at United var heldige med at få en sejr i dag - Og har været det adskillige gange i løbet af denne sæson. Men jeg er ikke uvant til at Man Scum fansene kalder os andre for tudefjæs fordi vi kalder dem heldige. De ord kommer tit ud af jeres munde når vi kritiserer jeres hold. Tag brillerne af og se virkeligheden.
For det første er jeg helt enig med Newton. For det andet kan jeg ikke følge dine pointer. Jeg føler mig slet ikke ramt. Jeg kan sagtens finde fejl ved United, og har gjort det mange gange før - ligesom jeg stadigvæk gør det på oldtrafford.dk's forum.
Min kommentar om "vilje og talent" var mere generel. Jeg snakkede slet ikke kun om dagens kamp, for det er langt fra første gang, jeg hører andre fans brokke sig. Hvis du vil snakke om dagens kamp, så lad være med at læse videre, for dette er også generelt. Hvordan kan det være heldigt, at vi bliver ved med at få de point? Det må da være en kombination af, at vi gør det godt, mens de andre hold gør det skidt. Tag Aston Villa-kampen som eksempel. Vi bliver rundbarberet, men pludseligt slipper Villa pedalen, og vi scorer på de chancer vi får. Vi kan da også kigge på dagens kamp. Vi kommer hurtigt foran, slipper speederen og lader WBA styre kampen. Men de formår alligevel ikke at score (mere end den ene gang), på trods af langvarigt pres, et straffespark mm. Det er sgu da ikke fordi vi er heldige - det er fordi WBA er pisse dårlige. Og så scorer Chicharito, da han står fuldstændigt fri. Det er da fordi hjørnesparket ligger perfekt, Hernandez står rigtigt, og så fordi det er hårrejsende elendig opdækning af WBA. Og at vi får mange sene point, det er da lige så meget fordi, at vi fighter til det sidste, samtidigt med at andre hold ofte sætter tempoet ned til sidst.
Men lad os da bare kalde det held. Så har vi jo ligeledes haft en tilsvarende mængde af "uheld" imod os, og så kan det vel være ligemeget? Du fremstår lige så blåøjet, som du kalder mig (eller United-fans generelt). Og ikke mindst super bitter over at I ikke kan gøre det samme, og at vi som følge af disse kampe ofte får trofæer. Ret mig endeligt, hvis jeg tager fejl, men sådan fremstår I, når I brokker jer over "held".
Newton Heath
Manager
«
Svar #6737:
01 Jan 2011, 19:06 »
Citat af: ItaliensLarsen 01 Jan 2011, 19:02
Så du det i din magiske spåkugle?
Hvis du synes.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #6738:
01 Jan 2011, 19:08 »
Citat af: DavidMadsen 01 Jan 2011, 19:04
For det første er jeg helt enig med Newton. For det andet kan jeg ikke følge dine pointer. Jeg føler mig slet ikke ramt. Jeg kan sagtens finde fejl ved United, og har gjort det mange gange før - ligesom jeg stadigvæk gør det på oldtrafford.dk's forum.
Min kommentar om "vilje og talent" var mere generel. Jeg snakkede slet ikke kun om dagens kamp, for det er langt fra første gang, jeg hører andre fans brokke sig. Hvis du vil snakke om dagens kamp, så lad være med at læse videre, for dette er også generelt. Hvordan kan det være heldigt, at vi bliver ved med at få de point? Det må da være en kombination af, at vi gør det godt, mens de andre hold gør det skidt. Tag Aston Villa-kampen som eksempel. Vi bliver rundbarberet, men pludseligt slipper Villa pedalen, og vi scorer på de chancer vi får. Vi kan da også kigge på dagens kamp. Vi kommer hurtigt foran, slipper speederen og lader WBA styre kampen. Men de formår alligevel ikke at score (mere end den ene gang), på trods af langvarigt pres, et straffespark mm. Det er sgu da ikke fordi vi er heldige - det er fordi WBA er pisse dårlige. Og så scorer Chicharito, da han står fuldstændigt fri. Det er da fordi hjørnesparket ligger perfekt, Hernandez står rigtigt, og så fordi det er hårrejsende elendig opdækning af WBA. Og at vi får mange sene point, det er da lige så meget fordi, at vi fighter til det sidste, samtidigt med at andre hold ofte sætter tempoet ned til sidst.
Men lad os da bare kalde det held. Så har vi jo ligeledes haft en tilsvarende mængde af "uheld" imod os, og så kan det vel være ligemeget? Du fremstår lige så blåøjet, som du kalder mig (eller United-fans generelt). Og ikke mindst super bitter over at I ikke kan gøre det samme, og at vi som følge af disse kampe ofte får trofæer. Ret mig endeligt, hvis jeg tager fejl, men sådan fremstår I, når I brokker jer over "held".
Det er simpelthen ikke rigtigt. Det er heldigt for United, WBA brænder straffe, det har intet at gøre med WBA er ringe. Det har heller intet at gøre med Aston Villa slap speederen. Det gjorde de ikke. I var kørt ud af banen. Derudover kan Wolves-kampen nævnes med Park i overtiden osv. Der var i også elendige. Det er ikke fordi modstanderen er ringe i vinder. Det er ikke rigtigt.
ItaliensLarsen
Manager
«
Svar #6739:
01 Jan 2011, 19:11 »
Citat af: DavidMadsen 01 Jan 2011, 19:04
Der findes jo så mange eksempler på, at i spiller elendigt, og så stadig får point med. I dag fik WBA jer til at ligne et bundhold, men alligevel får i point med. WBA blev endda snydt for et straffe i første halveg. Det virker utrolig tilfældigt hvilke kampe i fighter i, og andre kampe giver i bare slip. Men det er da pudsigt, at alle andre end United fans kan se det.
managerlife.dk
DavidMadsen
Manager
«
Svar #6740:
01 Jan 2011, 19:17 »
Citat af: Jakob E 01 Jan 2011, 19:08
Det er simpelthen ikke rigtigt. Det er heldigt for United, WBA brænder straffe, det har intet at gøre med WBA er ringe. Det har heller intet at gøre med Aston Villa slap speederen. Det gjorde de ikke. I var kørt ud af banen. Derudover kan Wolves-kampen nævnes med Park i overtiden osv. Der var i også elendige. Det er ikke fordi modstanderen er ringe i vinder. Det er ikke rigtigt.
Det var sgu da pisse ringe sparket af Odemwingie. Aston Villa kørte os ud af banen i de første 80 minutter, men hvad fanden hjælper det, når de ikke kunne score mere end to gange, når vi kun skulle bruge 10 minutter på at score en tilsvarende mængde mål? Parks første mål var pga. ringe opdækning, og køligt sat ind. Det andet mål var jo bare fantastisk lavet af Park. Hvis han havde scoret det mål i det 75. minut, ville du jo ikke brokke dig. Det er bare fordi, det skete i overtiden.
@ItaliensLarsen:
Jeg siger jo ikke, at vi spiller godt? Desuden er det pisse ringe, at de ikke kunne score flere mål, når de nu var så gode.
«
Seneste Redigering: 01 Jan 2011, 19:19 af DavidMadsen
»
Madrid888
Ynglingespiller
«
Svar #6741:
01 Jan 2011, 19:17 »
Nu når vi er så heldige hele tiden hvordan kan de så være at vi vandt over Liverpool,Tottenham og Arsenal som jo har spillet bedre end os?
verdenskrig
Manager
«
Svar #6742:
01 Jan 2011, 19:19 »
Men jeg synes nu Arsenal har haft den heldigste situation af alle i denne sæson so far.. Mod Liverpool i første kamp..
Arsenal og Liverpool minder om hinanden på den måde at de første kampe afgører om det bliver en god sæson eller ej..
Vi fik et vanvittigt rødt kort, og var alligevel det bedste hold i anden halvleg samt førte fuldt fortjent, hvorefter i nok får sæsonens heldigste mål.. Havde vi vundet den kamp med en mand i undertal, havde vi fået det vildeste rygstød, og i havde haft vores problemer med at komme i gang...
Det vil jeg stadig betegne som den mest heldige ting i pl i denne sæson, og det var noget som gav de to klubber to helt forskellige skub!
Bevares jeg hader da United som alle andre, og de har også haft deres held, men tænker jeg nærmere over det så er det sgu nok lige så meget kynisk effektivitet der har gjort at de ligger hvor de ligger nu
Jeg er dog omvendt også sikker på at de pludselig rammer ind i en lang række pointtab hvis deres spil fortsætter.. Så er spørgsmålet om Arsenal og Chelsea har stabiliteten til at udnytte det
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Newton Heath
Manager
«
Svar #6743:
01 Jan 2011, 19:19 »
Citat af: Madrid888 01 Jan 2011, 19:17
Nu når vi er så heldige hele tiden hvordan kan de så være at vi vandt over Liverpool,Tottenham og Arsenal som jo har spillet bedre end os?
Vi var klart bedre end alle tre hold i de sejre.
Dog skal vi også huske på at det var hjemme på OT. Der er en verden til forskel på OT og udebane.
Chamberlain15
Manager
«
Svar #6744:
01 Jan 2011, 19:24 »
Så er 1. halvleg blevet overstået. Vi fører som bekendt 1-0 på mål af Van Persie. Jeg mener ligesom Gazlgor at han overspillede den men der kunne godt dømmes frispark. Ellers synes jeg Koscielny har været fantastisk nede i forsvaret. Godt nok har Birmingham fået deres chancer men han har stadigvæk været fantastisk. Ellers er jeg skuffet over at vi ikke har scoret mere end en gang. Vi skulle gerne have scoret i hvert et mål mere. Van Persie og Wilshere har haft store chancer.
Lad os håbe på at vi får scoret hurtigt i 2. halvleg og derefter bare kører sejren hjem.
COME ON ARSENAL!
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
DavidMadsen
Manager
«
Svar #6745:
01 Jan 2011, 19:26 »
Jeg siger ikke, at vi aldrig er heldige. Jeg argumenterer for, at det umuligt kan være held det hele. Ligeledes skriver jeg, at I ikke skal brokke jer, når der går lige så meget imod os, som vi får tilkendt. Desuden ser I ikke United-fans whine konstant over andre holds held. Det er bl.a. fordi held er en del af spillet, og fordi de andre storhold er lige så "heldige", som vi er.
Vi laver en del gode comebacks i kampe, hvor vi bliver spillet under græstæppet. Men det er dét, jeg mener, er en evne. Når vi gør det så ofte, så kan det ikke være en tilfældighed hver eneste gang.
I'm just sayin'. Don't hate the player, hate the game. Jeg vil ikke spolere jeres fine, lille tråd.
MBJ
Landsholdsspiller
«
Svar #6746:
01 Jan 2011, 19:28 »
Hold kæft United fans er blevet ulidelige at høre på efter at de blevet nummer et.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #6747:
01 Jan 2011, 19:30 »
Citat af: verdenskrig 01 Jan 2011, 19:19
Men jeg synes nu Arsenal har haft den heldigste situation af alle i denne sæson so far.. Mod Liverpool i første kamp..
Haha, ja der var havde vi ikke fortjent point, og det drop Reina kom med, var da totalt grinagtigt. Der var vi heldige (what, jeg sagde mit eget hold var heldigt, hvad sker der for det??), men samlet over sæsonen synes jeg ikke at nogen hold har fået lige så mange ufortjente og heldige point som United.
Citat af: Newton Heath 01 Jan 2011, 18:57
Han har jo ret?
Som tidligere crew burde du vide noget om at skrive kommentarer i klubtråde blot for at provokere. Det er jo generelt det eneste JG bruger siden til, og den kommentar var så intetsigende og lam som noget kunne være, så selvfølgelig hørte den ingen steder henne. Det burde du vide.
Citat af: ItaliensLarsen 01 Jan 2011, 19:11
Der findes jo så mange eksempler på, at i spiller elendigt, og så stadig får point med. I dag fik WBA jer til at ligne et bundhold, men alligevel får i point med. WBA blev endda snydt for et straffe i første halveg. Det virker utrolig tilfældigt hvilke kampe i fighter i, og andre kampe giver i bare slip. Men det er da pudsigt, at alle andre end United fans kan se det.
Amen sister!
Jeg gider ellers ikke kommentere på de andre indlæg fra NH og DM, da der er blevet svaret til det hvad der skal. Vi snakker om hvor heldige United har været i denne sæson, og at kalde det 'fortjent' og snakke om 'hey, vi har fået flere mesterskaber end jer' og sige 'vi har da også været uheldige et par gange' er langt ude latterlige "argumenter". Kom nu ind i kampen, alle andre end jer kan se at United har været uovertruffent heldige i denne sæson, og fået rigtig mange point de ikke har fortjent - Og spillet ringere end jeg har set dem i mange sæsoner.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #6748:
01 Jan 2011, 19:32 »
Citat af: DavidMadsen 01 Jan 2011, 19:26
Jeg siger ikke, at vi aldrig er heldige. Jeg argumenterer for, at det umuligt kan være held det hele. Ligeledes skriver jeg, at I ikke skal brokke jer, når der går lige så meget imod os, som vi får tilkendt. Desuden ser I ikke United-fans whine konstant over andre holds held. Det er bl.a. fordi held er en del af spillet, og fordi de andre storhold er lige så "heldige", som vi er.
Vi laver en del gode comebacks i kampe, hvor vi bliver spillet under græstæppet. Men det er dét, jeg mener, er en evne. Når vi gør det så ofte, så kan det ikke være en tilfældighed hver eneste gang.
I'm just sayin'. Don't hate the player, hate the game. Jeg vil ikke spolere jeres fine, lille tråd.
Du mener ikke seriøst at Villa pointet og sejren i dag var pga. et 'godt comeback'? WBA var langt bedre i hele kampen - det samme var Villa. I fik et par tilfældige chancer og scorede. Det er held, det er sgu ikke dygtighed.
I øvrigt flot Messi888 at du nævner at United har slået Liverpool (svært?), Tottenham hjemme (uuuh) og Arsenal (ikke just imponerende kamp). Fuck jeg glæder mig til når I kommer til at spille nogle hårde udekampe og forhåbentlig ikke besidder det samme ufattelige held som hidtil mod forholdsvis ringe hold.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Madrid888
Ynglingespiller
«
Svar #6749:
01 Jan 2011, 19:35 »
Jeg siger bare vi slået de hold og ja vi har være heldige.
Sider:
1
...
448
449
[
450
]
451
452
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »