home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Dec 2025, 22:07 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23193
  0 Brugere, 633 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigademotinagar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 446 447 [448] 449 450 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1312185 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6705: 01 Jan 2011, 16:42 »

Vi er Premier League's bedste hold, sådan som vi høster point.
Det behøves I jo ikke nødvendigvis at være. Jeg synes f.eks. Arsenal spiller langt bedre, og pt. fortjener de førstepladsen mere end jer. Og så er jeg heller ikke i tvivl om at vi er det bedste hold, når vi er ude af den her dårlige periode.

Newton Heath
Manager

« Svar #6706: 01 Jan 2011, 16:43 »

Hold kæft hvor i whiner. Selvfølgelig er det fortjent at vi fører rækken. No doubt.

Tror i får det svært idag. Birmingham er umådeligt stærke på St. Andrews og kæmper røven ud af bukserne. Men som sagt er der jo heller ikke nemme kamp i PL. Det kræver dog en toppræstation hvis i skal nedkæmpe Birmingham på deres eget fort. Så må vi jo se om jeres champagnebold giver point idag. Jeg tvivler. :-)

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6707: 01 Jan 2011, 16:44 »

Hold kæft hvor i whiner. Hvis i er så meget bedre end os, så tag da at slå os i stedet for at bitche over det. Arsenal spillede selv som en sæk hø mod United, så selvfølgelig er det fortjent at vi fører rækken. No doubt.
Vi har ikke haft chancen.

Newton Heath
Manager

« Svar #6708: 01 Jan 2011, 16:46 »

Vi har ikke haft chancen.

Også derfor jeg lige rettede det.

Men den var henvendt til Arsenals fans.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #6709: 01 Jan 2011, 16:47 »

United er ubesejrede i PL i denne sæson og fører ligaen = de er det bedste hold pt.

Liverpool F.C

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6710: 01 Jan 2011, 16:49 »

United er ubesejrede i PL i denne sæson og fører ligaen = de er det bedste hold pt.
Men med jeres mange uafgjorte, kunne det lige så godt have betalt sig at tabe fem, og så vinde tre af de 8 kampe de har spillet uafgjort. Det havde givet flere point. Det giver jeg ikke meget for, det der.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6711: 01 Jan 2011, 16:50 »

Hold kæft hvor i whiner. Selvfølgelig er det fortjent at vi fører rækken. No doubt.

Tror i får det svært idag. Birmingham er umådeligt stærke på St. Andrews og kæmper røven ud af bukserne. Men som sagt er der jo heller ikke nemme kamp i PL. Det kræver dog en toppræstation hvis i skal nedkæmpe Birmingham på deres eget fort. Så må vi jo se om jeres champagnebold giver point idag. Jeg tvivler. :-)

Tabellen lyver jo aldrig som man siger, men i spiller satme ikke særlig god fodbold. I dag spiller i jo slet ikke som rækkens bedste hold, og man kan da godt blive sur, når i vinder sådan en kamp.

Madrid888
Ynglingespiller

« Svar #6712: 01 Jan 2011, 16:51 »

Ja west Brom havde flere chancer end Manchester United men det er jo lige meget når de ikke kan score på dem

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #6713: 01 Jan 2011, 16:52 »

Men med jeres mange uafgjorte, kunne det lige så godt have betalt sig at tabe fem, og så vinde tre af de 8 kampe de har spillet uafgjort. Det havde givet flere point. Det giver jeg ikke meget for, det der.
Er ikke United fan... Liverpool her du  Wink.
United har ikke været prangende i alle kampe, men når de spiller mod de store hold, så er de der 100 %. Fodbold handler om at holde sit eget mål rent, og score i modstanderens, og det er United de bedste til i PL pt. Held er jo en del af fodbolden.

Liverpool F.C

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6714: 01 Jan 2011, 16:57 »

Vi er Premier League's bedste hold, sådan som vi høster point.

Heldigste*

Hold kæft hvor i whiner.

Hold lige sådan en provokerende kommentar væk fra vores tråd, eller hold dig væk fra vores tråd.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Madrid888
Ynglingespiller

« Svar #6715: 01 Jan 2011, 17:02 »

Vis vi fører pl hvordan kan vi så ikke være det bedste hold?? og i dag er det West broms egen fejle at de ikke vinder, de brænder et straffe og dækker slet ikke op på hjørnesparket hvor Mancester score.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6716: 01 Jan 2011, 17:03 »

Vis vi fører pl hvordan kan vi så ikke være det bedste hold?? og i dag er det West broms egen fejle at de ikke vinder, de brænder et straffe og dækker slet ikke op på hjørnesparket hvor Mancester score.

Bare fordi man fører betyder det ikke at man er det bedste hold? Der er hold som har spillet langt bedre end United, men ikke haft deres utrolige held til at hente helt så mange point. Både City, Arsenal og selv Sp*rs har spillet bedre fodbold end United i år. De fører fordi de har været pisse heldige.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Madrid888
Ynglingespiller

« Svar #6717: 01 Jan 2011, 17:06 »

Som der også er sagt tidliger er held en del af fodbold

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6718: 01 Jan 2011, 17:10 »

Som der også er sagt tidliger er held en del af fodbold
Selvfølgelig er det det. Og det er uheldig også. United har meget af det første, mens nogle har mest af det sidste.

DavidMadsen
Manager

« Svar #6719: 01 Jan 2011, 17:12 »

Heldigste*

Hold lige sådan en provokerende kommentar væk fra vores tråd, eller hold dig væk fra vores tråd.
Jeg undlod selv at skrive det, men Newton har jo ret. Det er én stor omgang tudefjæs, fordi vi kan finde ud af at få point. Det har vi jo altid kunnet, så man kan sige, at held er blevet en vane for os. Du kalder det held, jeg kalder det vilje og talent. Det er nu engang det, Ferguson har banket ind i hovederne på spillerne. Don't stop 'till the clock runs out. Jeg kan sagtens leve med, at I synes, vi er heldige. Især når vores trofæ-skab er fyldt til randen, og der fortsat kommer nye til.

Selvfølgelig er det det. Og det er uheldig også. United har meget af det første, mens nogle har mest af det sidste.
Jeg vil vove at påstå, at vi er det hold, der har mistet flest point efter det 85. minut. Det er sgu ikke specielt heldigt.

Sider: 1 ... 446 447 [448] 449 450 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010