home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:35:16 GoogleClassro... Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Dec 2025, 22:07 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23194
  3 Brugere, 636 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 447 448 [449] 450 451 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1312286 gange)
anders100
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6720: 01 Jan 2011, 17:13 »

Bare fordi man fører betyder det ikke at man er det bedste hold? Der er hold som har spillet langt bedre end United, men ikke haft deres utrolige held til at hente helt så mange point. Både City, Arsenal og selv Sp*rs har spillet bedre fodbold end United i år. De fører fordi de har været pisse heldige.

De gode hold opsøger heldet, og de bedste får det også Smiley. Er enig i at United ikke har spillet det flotteste fodbold, men selvom de har kampe hvor de bliver spillet ud af banen, rent spillemæssigt, så har de også kampe hvor de er klasser bedre end alle de andre hold i PL.

Liverpool F.C

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6721: 01 Jan 2011, 18:10 »

Fabianski
Sagna, Djourou, Koscielny, Clichy
Song
Wilshere, Fabregas
Walcott, Nasri
Robin Van Persie

Szczesny, Eboue, Squillaci, Arshavin, Denilson, Rosicky, Bendtner

Ben Foster
Carr, Johnson, Dann, Rigdewell
Larsson, Ferguson, Gardner, Bowyer, Beausejour
Jerome

Taylor, Jiranek, Hleb, Fahey, Derbyshire, Phillips, Zigic

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #6722: 01 Jan 2011, 18:15 »

De gode hold opsøger heldet, og de bedste får det også Smiley. Er enig i at United ikke har spillet det flotteste fodbold, men selvom de har kampe hvor de bliver spillet ud af banen, rent spillemæssigt, så har de også kampe hvor de er klasser bedre end alle de andre hold i PL.

vil så også sige at chelsea har spillet det bedste fodbold i første del af sæsonen.. dog har de også været med til at spille det værste fodbold.. men vil give dig ret i at tophold skal også kunne hente point når de spiller som røv og nøgler Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6723: 01 Jan 2011, 18:25 »

Du kalder det held, jeg kalder det vilje og talent. Det er nu engang det, Ferguson har banket ind i hovederne på spillerne. Don't stop 'till the clock runs out. Jeg kan sagtens leve med, at I synes, vi er heldige.

Det er virkelig utroligt så blåøjede og naive jer United fans er, der aldrig kan finde fejl i jeres eget hold. Det er ligesom jer der udråber United til mestre fordi de har fået et par sejre i træk, på trods af at de har et langt sværere program end f.eks. Arsenal har. Og vildt at I ikke tør stå ved at United har været heldige med mange af deres point i denne sæson. Det kan enhver anden se, selv Morten Bruun indrømmer det til tider. Hvordan du kan finde 'vilje og talent' i dagens rædselsfulde kamp af United, er mig virkelig en gåde. Prøv nu lige at få en anelse indblik i virkeligheden, og indrøm dog at United var heldige med at få en sejr i dag - Og har været det adskillige gange i løbet af denne sæson. Men jeg er ikke uvant til at Man Scum fansene kalder os andre for tudefjæs fordi vi kalder dem heldige. De ord kommer tit ud af jeres munde når vi kritiserer jeres hold. Tag brillerne af og se virkeligheden.

Fabianski
Sagna, Djourou, Koscielny, Clichy
Song
Wilshere, Fabregas
Walcott, Nasri
Robin Van Persie

Fantastisk hold! Vi skal nok sænke dem i dag. Jeg sætter lige lidt flere freak$ på kampen, ærgerligt at oddset er så lavt Skuffet

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #6724: 01 Jan 2011, 18:36 »

Det er virkelig utroligt så blåøjede og naive jer United fans er, der aldrig kan finde fejl i jeres eget hold. Det er ligesom jer der udråber United til mestre fordi de har fået et par sejre i træk, på trods af at de har et langt sværere program end f.eks. Arsenal har. Og vildt at I ikke tør stå ved at United har været heldige med mange af deres point i denne sæson. Det kan enhver anden se, selv Morten Bruun indrømmer det til tider. Hvordan du kan finde 'vilje og talent' i dagens rædselsfulde kamp af United, er mig virkelig en gåde. Prøv nu lige at få en anelse indblik i virkeligheden, og indrøm dog at United var heldige med at få en sejr i dag - Og har været det adskillige gange i løbet af denne sæson. Men jeg er ikke uvant til at Man Scum fansene kalder os andre for tudefjæs fordi vi kalder dem heldige. De ord kommer tit ud af jeres munde når vi kritiserer jeres hold. Tag brillerne af og se virkeligheden.

United irriterer mig også, og de har bestemt haft deres held i denne sæson, men man må også huske på kampe som de faktisk har haft under kontrol men alligevel tabt sejren på enten hovedløse fejl, eller rent uheld..

En kamp som mod Villa hvor de ikke har noget i hele kampen og er totalt nedspillet, bagud 2-0 med 10 igen, og alligevel får kæmpet sig op på 2-2 på deres to eneste chancer i kampen er sgu effektivt..

United har været heldige men effektive er de også, og de behøver sjældent mange chancer for at afgøre en kamp Peace
Men inter er afgjort og det kan lige så godt blive United der vinder, som det kan blive Arsenal, Chelsea..

Så må man håbe at vi næste år kan spille med hvor det er sjovt så i kan få lidt mere konkurrence end bare jer tre , for Citys købehold tvivler jeg på har det som skal til i det lange løb crazy 

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Newton Heath
Manager

« Svar #6725: 01 Jan 2011, 18:43 »

Vi kalder jer for tudefjæs fordi i konstant whiner hver gang United vinder. Javist, United har da fået nogle heldige point i denne sæson, men vi har fandeme også haft vores uheldige momenter. Hvis du ikke kan indrømme det, så er det sku dig der er latterligt. Birminghams udligning i tirsdags skulle aldrig have været der, vi var røvuheldige med et afrettet mål mod Everton, et afrettet mål mod Bolton fra Fletchers skulder og så videre. Vi har haft en fin kombination af mistede sejre på uheld og hentede point på held. Vi har hverken været mere eller mindre uheldige end jer. Du ser kun de ting hvor vi har været heldige og aldrig de ting hvor vi har været uheldige. Det gør vel dig lige så blåøjet som os.

Men fint, vi må vel have haft heldet på vores side de sidste fire-fem år siden vi står med tre PL-titler, to CC-titler og en PL-titel, mens Arsenal ikke står med en skid.

EDIT: Ihh hvor er i uheldige med et afrettet frispark der.
« Seneste Redigering: 01 Jan 2011, 18:45 af Newton Heath » Logged

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #6726: 01 Jan 2011, 18:45 »

Prøv nu lige at få en anelse indblik i virkeligheden. [..] Tag brillerne af og se virkeligheden.

Arsenal vinder ingen titler i år. Eller næste år. Måske næste år igen.

Madrid888
Ynglingespiller

« Svar #6727: 01 Jan 2011, 18:49 »

Hold kæft Van Persie filmer der! han bliver næsten ikke rørt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6728: 01 Jan 2011, 18:51 »

Vi kalder jer for tudefjæs fordi i konstant whiner hver gang United vinder. Javist, United har da fået nogle heldige point i denne sæson, men vi har fandeme også haft vores uheldige momenter. Hvis du ikke kan indrømme det, så er det sku dig der er latterligt. Birminghams udligning i tirsdags skulle aldrig have været der, vi var røvuheldige med et afrettet mål mod Everton, et afrettet mål mod Bolton fra Fletchers skulder og så videre. Vi har haft en fin kombination af mistede sejre på uheld og hentede point på held. Vi har hverken været mere eller mindre uheldige end jer. Du ser kun de ting hvor vi har været heldige og aldrig de ting hvor vi har været uheldige. Det gør vel dig lige så blåøjet som os.

Men fint, vi må vel have haft heldet på vores side de sidste fire-fem år siden vi står med tre PL-titler, to CC-titler og en PL-titel, mens Arsenal ikke står med en skid.

EDIT: Ihh hvor er i uheldige med et afrettet frispark der.

Jeg har aldrig sagt at United ikke har været uheldige i nogle kampe. Prøv lige at argumenter om det jeg snakker om, i stedet for at forsvare det med noget som ikke har en skid med det at gøre. Jeg sagde at United igen var pisse heldige i dag, og DM sagde at det ikke var held, men vilje og talent. Det er fuldstændig latterligt, og at du forsvarer det ved at snakke om at de har været uheldige og jeg ikke har snakket om det, er endnu længere ude. Og ja, det var et heldigt mål vi scorede nu. Jeg tør indrømme det, prøv at se om du selv kan få nogle nosser.

Hvis I ikke kan tåle at vi brokker os over United i vores egne klubtråde, så hold jer dog væk og snak om hvor utroligt ikke-heldige de er, i jeres egen tråd.

EDIT: I øvrigt mega relevant at snakke om jeres seneste titler (som Missen også bruger som argument), når vi snakker om hvor heldige I har været i denne sæson.

Hvad har det med noget at gøre? En hul i hovedet kommentar blot for at provokere? Flot.
« Seneste Redigering: 01 Jan 2011, 18:53 af Gazlgor » Logged

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6729: 01 Jan 2011, 18:52 »

Hold kæft Van Persie filmer der! han bliver næsten ikke rørt

Ja det virkede som et noget let fald. Men mener nu stadig der var frispark, på trods af at han overdrev.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #6730: 01 Jan 2011, 18:52 »

Hvad har det med noget at gøre? En hul i hovedet kommentar blot for at provokere? Flot.

Undskyld. Du er mig overlegen.

Madrid888
Ynglingespiller

« Svar #6731: 01 Jan 2011, 18:52 »

Men det var smart lavet af Farbregas
« Seneste Redigering: 01 Jan 2011, 18:56 af Madrid888 » Logged

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #6732: 01 Jan 2011, 18:54 »

Tror de vinder Carling Cup, men ellers vinde de nok ikke noget nej...

Newton Heath
Manager

« Svar #6733: 01 Jan 2011, 18:57 »

Jeg har aldrig sagt at United ikke har været uheldige i nogle kampe. Prøv lige at argumenter om det jeg snakker om, i stedet for at forsvare det med noget som ikke har en skid med det at gøre. Jeg sagde at United igen var pisse heldige i dag, og DM sagde at det ikke var held, men vilje og talent. Det er fuldstændig latterligt, og at du forsvarer det ved at snakke om at de har været uheldige og jeg ikke har snakket om det, er endnu længere ude. Og ja, det var et heldigt mål vi scorede nu. Jeg tør indrømme det, prøv at se om du selv kan få nogle nosser.

Hvis I ikke kan tåle at vi brokker os over United i vores egne klubtråde, så hold jer dog væk og snak om hvor utroligt ikke-heldige de er, i jeres egen tråd.

Skrev jeg ikke at United havde fået nogle heldige point? Måske du selv skulle læse hvad jeg skriver inden du gør mig så ked af det med dit diss. Så skulle i måske lade være med at kalde os heldige konstant, når i ikke ser eller kommenterer vores uheldige kampe og situtationer. Det er sku da noget pis. Og omkring det med titlerne har Arsenal-fansene jo altid whinet og kaldt os heldige osv fordi i ikke selv magter at vinde en skid. Det har ikke kun været i denne sæson.

Han har jo ret?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6734: 01 Jan 2011, 19:00 »

Han har jo ret?
Det tror jeg ikke han har. Jeg føler mig alligevel ret overbevist om at Arsenal vinder Carling Cuppen i år.

Sider: 1 ... 447 448 [449] 450 451 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010