home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
14 Dec 2025, 12:25 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
11 Dec 2025, 14:48 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
11 Dec 2025, 10:26 Broen13 Blogs #26 Youth to Gold
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
09 Dec 2025, 08:57 Broen13 Klubsøgnin... Mjällby AIF
08 Dec 2025, 22:45 RasmusA12 Blogs Rejsen med Como – En n...
Antal Registrerede Brugere: 23192
  0 Brugere, 792 Gæster Online.

Nyeste Bruger: pchubshop
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 433 434 [435] 436 437 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1310867 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6510: 08 Dec 2010, 22:48 »

Det var den ringeste Arsenal kamp jeg har set i adskillige måneder. Det med to angribere fejlede fuldstændig og især Denilson, Song og Arshavin var så langt væk så det var skræmmende. Arshavin gik ud med en afleveringsprocent på 56(!), og ud over dem var Chamakh og Van Persie slet ikke med i kampen. Det ringeste angrebsspil jeg har set længe. Som altid sejler forsvaret, og jeg forstår virkelig ikke hvordan Wenger kan forsvare sin beslutning i at lade Song gå lidt mere med frem. Det skal han bare ikke! I dag var Denilson så med til at hjælpe med det defensive men ham og Song fik ikke afstemt det, og derudover var Denilson nok det ringeste jeg nogensinde har set ham.

Offensivt var Walcott et lille frisk pust og så var Nasri Gud som han har været de sidste par måneder. Men resten.. Puuuha! Godt at vi er bedre på udebane end hjemmebane og kan sætte os bedre op til kampen mod United, så har vi stadig en chance mod dem, for ethvert andet hold en Partizan (selv FCK) ville have slået os i dag.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #6511: 08 Dec 2010, 22:49 »

Walcott gav os den speed og det engagement, som vi manglede i store dele af kampen. Arshavin og Chamakh var skandaløse i dag. Jeg håber, at de får rettet op på deres spil til på mandag, hvor det gælder topopgøret på Old Trafford. En sejr her vil være fantastisk, men hvis jeg skal vurdere ud fra dagens kamp skal vi nok ikke gøre os forhåbninger om sejr. Midterforsvaret sejlede (som sædvanligt), mens Denilson havde en af sine jeg-er-usynlig-i-den-her-kamp-dag, hvor han kun gjorde sig negativt bemærket. Song fik dog rettet lidt op på den skrantende centrale midtbane. Nasri var vores klart bedste spiller i dag. Han er virkelig i topform i øjeblikket, hvilket er fantastisk, set i lyset af Fabregas´ skade.

Mht. på mandag håber jeg på, at Wenger kan rette op på de forholdsvis mange fejl, vi lavede i dag. Forsvaret skal der styr på, og så skal han have banket noget selvtillid ind i Arshavin og Chamakh. Ellers ser det udmærket ud ift. de andre facetter i spillet.

Go Gunners!

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6512: 08 Dec 2010, 22:52 »

I vil nok ikke høre på en Liverpool fan, men det er jo ikke kun forsvaret der sejler? Du nævner selv I mangler kreativitet, det er ikke det jeg vil sige. Hvor er jeres defensive indstilling fra midtbanen? De tre som spiller inde centralt vil jo bare fremad. Song der før i tiden var defensiv midtbane, er nu begyndt at ville frem og lave kasser, og det holder bare ikke, når man samtidig har et forsvar der ikke hører til i toppen af fodboldens verden. Det ser altså ikke godt ud for jer, hvis der ikke sker noget defensivt! Offensivt ser I jo som altid skræmmende ud, I scorer jo mål på samlebånd. (L) Samir Nasri (L)

Sådan var det i dag, fordi vi spillede en 4-4-2. I ligaen er Song meget mere defensiv, og er ikke som sådan presset til at gå med frem ad, som han er i en 4-4-2. Normalt mangler vi ikke kreativitet, men det gjorde vi i dag. Ved ikke hvor mange Arsenal kampe du ser, men at sige, at Song vil frem og score kasser er da noget forfærdeligt vrøvl. Han er selvfølgelig med i det opbyggende spil, men han spiller stadig defensiv midtbane, som vores bolderobrer.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6513: 08 Dec 2010, 23:02 »

Sådan var det i dag, fordi vi spillede en 4-4-2. I ligaen er Song meget mere defensiv, og er ikke som sådan presset til at gå med frem ad, som han er i en 4-4-2. Normalt mangler vi ikke kreativitet, men det gjorde vi i dag. Ved ikke hvor mange Arsenal kampe du ser, men at sige, at Song vil frem og score kasser er da noget forfærdeligt vrøvl. Han er selvfølgelig med i det opbyggende spil, men han spiller stadig defensiv midtbane, som vores bolderobrer.

Ja, vi manglede kreativitet fordi vi spillede 4-4-2, da det var op til Denilson og Song at skabe kampen fra midten, og det har de ikke evnerne til. Jeg har set samtlige Arsenal kampe i denne sæson, og et af vores største defensive problemer er at Song går for meget med frem og ikke når tilbage og yder den beskyttelse som han burde. Det er et alment kendt problem i denne sæson som Wenger også er blevet spurgt om, om det var Song der selv tog sig den frihed, eller om han fik lov af Wenger. Hertil svarede Wenger at det var ok med ham, da vi spiller så offensivt at Song også skal gå med frem, og så må vi klare de defensive problemer der kommer. I samme ombæring kaldte han de mål der er blevet scoret mod os på det seneste for 'freak goals' hvilket åbenbart skulle forsvare at Song desværre ikke spiller den 'holding defensive midtfielder' rolle som han skal.

Så nej det er ikke noget 'forfærdeligt vrøvl', måske skulle du lægge mærke til hvor Song står lidt for tit når vi mister bolden på modstandernes banehalvdel når du ser alle dine Arsenal kampe.

EDIT: Jeg ved godt at det ikke var til mig, men jeg kan alligevel forsvare essensen af hvad The Gerrard har skrevet Smiley. At det hele så ikke passede på kampen i dag er så noget andet, men han påpeger meget godt det problem vi har haft med defensiven delvist pga. Song
« Seneste Redigering: 08 Dec 2010, 23:04 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6514: 08 Dec 2010, 23:15 »

Ja, vi manglede kreativitet fordi vi spillede 4-4-2, da det var op til Denilson og Song at skabe kampen fra midten, og det har de ikke evnerne til. Jeg har set samtlige Arsenal kampe i denne sæson, og et af vores største defensive problemer er at Song går for meget med frem og ikke når tilbage og yder den beskyttelse som han burde. Det er et alment kendt problem i denne sæson som Wenger også er blevet spurgt om, om det var Song der selv tog sig den frihed, eller om han fik lov af Wenger. Hertil svarede Wenger at det var ok med ham, da vi spiller så offensivt at Song også skal gå med frem, og så må vi klare de defensive problemer der kommer. I samme ombæring kaldte han de mål der er blevet scoret mod os på det seneste for 'freak goals' hvilket åbenbart skulle forsvare at Song desværre ikke spiller den 'holding defensive midtfielder' rolle som han skal.

Så nej det er ikke noget 'forfærdeligt vrøvl', måske skulle du lægge mærke til hvor Song står lidt for tit når vi mister bolden på modstandernes banehalvdel når du ser alle dine Arsenal kampe.

EDIT: Jeg ved godt at det ikke var til mig, men jeg kan alligevel forsvare essensen af hvad The Gerrard har skrevet Smiley. At det hele så ikke passede på kampen i dag er så noget andet, men han påpeger meget godt det problem vi har haft med defensiven delvist pga. Song

Selvfølgelig kan du det. Det kan godt være, det er et alment kendt problem. Men synes bestemt ikke, at man kan sige, at Song går med frem i alle kampe. Muligvis gjorde han det mod Fulham, men tager vi en kamp som Aston Villa, så stod han helt fint som bolderobrer. Alle ved, at Song ikke er den klogeste fodboldspiller, men at give Song skylden for, at vores forsvar slet ikke står godt nok, vil jeg slet ikke give jer ret i. Song går nogle gange med frem, og som Wenger også har sagt, så skal han være med til at opbygge spillet. Nogle gange kan han ikke nå med hjem, men så må Wilshere, Fabregas, Nasri osv. satme tage hans tur hjem. Man kan da ikke sige, at Song skal konstant blive tilbage, så må vi spille lidt mere fleksibelt. Vi kan ikke kun leve med, at Song skal blive længere tilbage, hvis de andre ikke tager tilbageløbet (Fabregas, Arshavin) så bliver vi alligevel kørt over på midten, selvom Song nu er tilbage.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #6515: 09 Dec 2010, 00:19 »

Synes Denilson var ganske fin i dag, brød spillet rigtigt mange gange og var langt mere aggresiv i nærkampene end jeg har set ham før, med gode resultater. I pasningsspillet var han ikke op til vanlig standard, men at midtbanen ikke fungerede skal i højere grad tilskrives taktik og en dårligt spillende Song end Denilsons præstation imo.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #6516: 09 Dec 2010, 00:41 »

Synes Denilson var ganske fin i dag, brød spillet rigtigt mange gange og var langt mere aggresiv i nærkampene end jeg har set ham før, med gode resultater. I pasningsspillet var han ikke op til vanlig standard, men at midtbanen ikke fungerede skal i højere grad tilskrives taktik og en dårligt spillende Song end Denilsons præstation imo.
at spille med både Denilson og Song i startformationen er også det nye. En type som Fabregas var helt sikkert savnet mod Partizan

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #6517: 09 Dec 2010, 09:15 »

Jeg er enig med Italien. Det er i langt højere grad midterforsvaret, som halter efter. Har aldrig fattet købet af Koscielny og gør det stadig ikke. Squillaci er også en cunt, rystende usikker og langsom.

Men det er rigtig, at han godt kan virke lidt for "kreativ". Han skal selvfølgelig sætte hans defensive pligter i førsteprioritet, men er også nødt til at bidrage offensivt i det system de nu engang spiller.

verdenskrig
Manager

« Svar #6518: 09 Dec 2010, 11:28 »

Alle ved, at Song ikke er den klogeste fodboldspiller, men at give Song skylden for, at vores forsvar slet ikke står godt nok, vil jeg slet ikke give jer ret i.

Som jeg læser det er der ingen der giver Song hele skylden, men blot noget af skylden.. Jeres forsvar med Koscielyny og Squillaci er i mine øjne ikke engang top 5 i pl, men de bliver reddet af at jeres offensiv scorer så mange mål.. Tror i får problemer med United, og kunne godt forestille mig at i vil se jeres midterforsvar på glatis en gang eller fem!

Det undrer mig at Wenger år efter år undlader at hente en stabil makker til jeres belgier i midterforsvaret, da et mesterskab oftest vindes på et godt forsvar Smiley !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SørenA
Gæst

« Svar #6519: 09 Dec 2010, 12:13 »

Hvis man skal give nogen skylden, er det vel Vermaelen og Fabregas, med deres fravær pga. Skader.. Chelsea har jo pt. Samme problem, med at Terry og Lampard sidder udenfor..

I kampen igår spiller vi med 2 "nye" midterforsvarer. - Det kan vel tælles på en hånd hvor mange kampe de har spillet sammen..

Selvfølgelig var det en dårlig kamp, og det skal man da ikke være tilfreds med, dog er der et gammelt udsagn der hedder: det kendetegner et rigtigt topholf at de vinder selv på de dårligste dage, og det må man jo sige var tilfældet igår.. Smiley

Det bliver spændende mod United, men hvis vi spiller som igår, kommer vi i hvert fald ikk ud af den kamp med point..

Vi må håbe at Fabregas på forunderlig vis bliver klar til kampen.. Smiley
« Seneste Redigering: 09 Dec 2010, 12:17 af SørenA » Logged

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #6520: 09 Dec 2010, 16:06 »

Jeg er både enig og uenig omkring vores forsvar. Jeg kan ikke huske at vores centerforsvar tabte en eneste duel i går udover ved målet, og jeg ser i højere grad vores problem som værende taktisk, at vi ikke forsvarer godt nok som hold, står for højt på banen og ikke har nok folk tilbage, alt sammen noget som Wenger ikke vil forsøge at ændre på. Havde vi to fænomenale fysisk komplette centerbacks som for en del sæsoner tilbage, ville de taktiske mangler være nemmere at leve med, men det har vi desværre ikke. I modsætning til mange er jeg dog rigtigt glad for Koscielny. Synes manden virker eminent læser af spillet og hans tacklinger er fantastiske, at han desuden presser sin mand enormt aggressivt gør kun tingene bedre. Til gengæld er det dog også ret tydeligt at han lige mangler lidt tilvænning og fysisk styrke ift. Premier League. Det er egentlig mere købet af Squid jeg ikke er helt tilfreds med, han er ikke decideret dårlig, men han er heller ikke fantastisk, og på ingen måde det vi manglede i vores forsvar. Havde vi i stedet købt en stor fysisk stærk samt dyr forsvarsspiller, kunne vi stille op med en kombination af en fysisk stærk og en taktisk stærk centerforsvar, i modsætning til nu, hvor vi medmindre Djourou er på banen stiller op med to fysisk svage forsvarsspillere, noget der især har udstillet os mod de mere hovedstødsstærke angribere til tider. Jeg kan godt lide Koscielny, men han skulle have været 3. valg bag et stort stærkt monster.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6521: 10 Dec 2010, 15:33 »

Så er det om en uge, d. 17 december kl 12.00, at lodtrækningen vil finde sted. Hvem håber i, at vi trækker? Smiley
Håber personligt selv på Barcelona, så vi kan få revanche fra sidste år.

Szczesny
Manager

« Svar #6522: 10 Dec 2010, 15:38 »

FCK.. Så skal man da under alle omstændigheder på stadion Wink

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6523: 10 Dec 2010, 15:39 »

FCK.. Så skal man da under alle omstændigheder på stadion Wink

Vi kan ikke trække FCK. Vi endte nr. 2 lige som dem. Smiley

Seller95
Manager

« Svar #6524: 10 Dec 2010, 15:39 »

Nu ligger landet bare sådan, at det er umuligt at trælle FCK, da både Arsenal og FCK blev 2'er i gruppen Peace

Arsenal <3

Sider: 1 ... 433 434 [435] 436 437 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010