home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:45:32 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 12:25:21 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
11 Dec 2025, 14:48 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
11 Dec 2025, 10:26 Broen13 Blogs #26 Youth to Gold
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
09 Dec 2025, 08:57 Broen13 Klubsøgnin... Mjällby AIF
08 Dec 2025, 22:45 RasmusA12 Blogs Rejsen med Como – En n...
Antal Registrerede Brugere: 23192
  0 Brugere, 759 Gæster Online.

Nyeste Bruger: pchubshop
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 432 433 [434] 435 436 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1310460 gange)
V-4-E
Førsteholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6495: 04 Dec 2010, 16:28 »

Nu nå Wenger snart handle. Gang på gang har både Almunia og Fabianski kostet os dyre point, og nu står Shay Given nærmest og råber på, at vi skal købe ham. http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1463676.ece
Og når han bliver for gammel, har vi en ung polak, der er klar til at blive ekstrem god.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6496: 04 Dec 2010, 16:52 »

Fabianski har da stået fabelagtigt efter Almunias 'skade'. Jeg ser ingen grund til at købe Given. Lad os fortsætte med Fabianski og så holde Sczcesny som reserve.

I øvrigt en fin første halvleg, lige indtil Squillaci nikkede Koscielny en skalle. Vi sad på begivenhederne lige indtil målet og burde have ført med 2-3 mål. Men som altid er vi røv uheldige. Squillaci og Koscielny går efter samme bold, Squillaci nikker Koscielny en skade, og mens han STÅR med hjernerystelse, løber Kamara ind der hvor Koscielny skulle have dækket op og scoret. Hvis Koscielny nu havde lagt sig ned, skulle lortedommer Foye have fløjtet, men i stedet valgte han at blive stående og så spiller de videre og scorer. Pisse frustrerende og siden målet var vi lidt rystede og Fulham kom selvfølgelig tilbage i kampen. Dejligt med en halvleg, og lad os få lidt fokus på igen og få puttet et par kasser ind i anden halvleg også.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6497: 04 Dec 2010, 16:58 »

Helt vanvittigt, at vi ikke er foran. Fulham står meget dybt, og vi har haft spillet det meste af halvegen. Bare typisk, vi ikke helt kan få et 2 måls forspring.
Nu skal vi bare lige have to kasser, og så er den hjemme, i hvert fald ikke miste point. Det har vi sgu ikke råd til!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6498: 04 Dec 2010, 18:11 »

Puha den anden halvleg blev nervepirrende. Vi går helt ned på deres taktik med at presse vores forsvarsspillere til høje bolde og dermed generobre den på den måde. Vi får aldrig helt spillet til at køre, men heldigvis har vi en af verdens bedste midtbanespillere lige pt., og om ikke Nasri diskede op med endnu en genialitet ved 2-1 målet. Han er satme flyvende og klart vores bedste spiller - igen i dag. Jeg tør slet ikke forestille mig en midtbane med ham og Fabregas.

Så nu kan vi gå til advent med en god fornemmelse i maven. Som United fansene altid siger, så kendetegner det vindere at man vinder når man ikke spiller godt, og det gjorde vi i dag (med henblik på anden halvleg). Chelsea tabte igen point, og vi kan gå til Crappy Trafford med en førsteplads i hånden. Det bliver RIGTIGT spændende at se den kamp! Men før det, skal vi lige tæve Beograd hjemme, så vi sikrer os videre deltagelse i CL - Gerne via en 1. plads.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SørenA
Gæst

« Svar #6499: 06 Dec 2010, 13:36 »

Andre end mig, der er medlem af Arsenal Danmark, der kunne tænke sig at lave et Fmfreaks hold til indendørs turneringen den 29. januar? Smiley

V-4-E
Førsteholdsspiller

« Svar #6500: 06 Dec 2010, 14:29 »

Fabianski har da stået fabelagtigt efter Almunias 'skade'. Jeg ser ingen grund til at købe Given. Lad os fortsætte med Fabianski og så holde Sczcesny som reserve.

En målmand skal udstråle selvtillid og kompetence, for at et forsvar kan gøre det samme. Van der Sar, Cech, Reina mfl. udviser dette, men ikke Fabianski. Han står ganske vist godt, men der er imo alt for mange svipsere og usikre aktioner. For mig at se er vi heldige, at han ikke har kostet flere mål.
Dog er han bedre end Almunia.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6501: 08 Dec 2010, 18:32 »

Så er det i aften vores CL skæbne bliver besejlet. Vi SKAL simpelthen bare vinde i aften, og med lidt held (tvivler dog på at Braga kan tage point fra Shakhtar ude). Vi har ikke Djourou med, men Koscielny er mod forventning blevet klar.
Jeg kan forestille mig følgende opstilling

Fabianski
Sagna  Koscielny  Squillaci  Clichy
Song
Wilshere Nasri
Rosicky  Arshavin
Van Persie

Tror han hviler Chamakh og giver Van P noget mere spilletid. Han hviler måske også Nasri og spiller Denilson i stedet, og så kan Walcott nok også starte inde. Det vil tiden vise. Men kampen kan for en gangs skyld ses på TV. Den bliver nemlig vist direkte på Tv2 Sport! God kamp!

Brodersen93
Gæst

« Svar #6502: 08 Dec 2010, 19:13 »

Vi skal simpelthen videre i dag, kampen skal vindes mod Partizan selvom jeg heller ikke helt har den store fidus til Braga sejr i Ukraine.
Gazlgor helt enig med dig angående start 11'eren... Denne kamp må simpelthen ikke tabes, det ville være direkte pinligt, hvis vi måtte ryge ud i aften! Come on, The Gunners :-)

Chamberlain15
Manager

« Svar #6503: 08 Dec 2010, 19:18 »

Helt afgjort enig med jer begge! Smiley Vi skal simphelten videre. Længere er den ikke. Et hold som Partizan burde heller ikke kunne give os alt for mange problemer. Selvom de har Cléo.

Er også næsten helt enig med din startopstilling Gazlgor, dog tror jeg at han måske putter Nasri på kanten og bruger Rosicky på midten. Ellers tror jeg også at Chamakh starter inde! Smiley

God kamp til alle Gunners! Smiley

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

fc-hansen
Manager

« Svar #6504: 08 Dec 2010, 19:19 »

Hvad med Bendtner. Er det ikke sådan en kamp Wenger vil spille ham i, eller er han for langt fra holdet til det pt? Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Chamberlain15
Manager

« Svar #6505: 08 Dec 2010, 19:20 »

Hvad med Bendtner. Er det ikke sådan en kamp Wenger vil spille ham i, eller er han for langt fra holdet til det pt? Smiley

Det er jo trodsalt en ret vigtig kamp da vi skal bruge en sejr for at være 100 % sikre på at gå videre! Smiley

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

fc-hansen
Manager

« Svar #6506: 08 Dec 2010, 19:24 »

Det er jo trodsalt en ret vigtig kamp da vi skal bruge en sejr for at være 100 % sikre på at gå videre! Smiley
Når ja, men nu plejer Wenger jo at roterer en del, og med det in mente, at i har en meget vigtig kamp mod United i weekenden, og så skal man jo heller ikke tage fejl af at Bendtner scorede i Liga cuppen, hvilket RVP ikke gjorde, men okay, i ved nok bedre end mig hvor Bendtner står henne i det her Wink

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6507: 08 Dec 2010, 19:33 »

Bendtner starter ikke inde nej. Kampen er som der bliver sagt for vigtig til at man skal satse på Bendtner der har spillet utroligt ringe i de kampe han har været med i, i denne sæson. Han kan måske komme ind hvis vi er 2-3 mål foran på et tidspunkt, men han starter i hvert fald ikke. Bendtner kan bruges i Liga Cuppen ja, men det er jo også som regel der man spiller med reservespillere. Kampen mod United er alligevel ikke før mandag, og så vigtig som kampen er i dag, hviler han ikke spillere medmindre vi har et stort forspring med ikke ret lang tid tilbage.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6508: 08 Dec 2010, 22:39 »

Bestemt ikke nogen overbevisende kamp. Vi manglede lidt kreativitet oppe foran, men vi får sejren og det er det vigtigste. Idiotisk at Sagna får et rødt kort, og at vi lukker et mål ind. Midterforsvaret sejlede også fuldstændig.

Så nu kan vores kommende modstandere være Barcelona, Real Madrid, Bayern eller Schalke. Jeg håber for guds skyld vi trækker Barcelona.

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #6509: 08 Dec 2010, 22:43 »

I vil nok ikke høre på en Liverpool fan, men det er jo ikke kun forsvaret der sejler? Du nævner selv I mangler kreativitet, det er ikke det jeg vil sige. Hvor er jeres defensive indstilling fra midtbanen? De tre som spiller inde centralt vil jo bare fremad. Song der før i tiden var defensiv midtbane, er nu begyndt at ville frem og lave kasser, og det holder bare ikke, når man samtidig har et forsvar der ikke hører til i toppen af fodboldens verden. Det ser altså ikke godt ud for jer, hvis der ikke sker noget defensivt! Offensivt ser I jo som altid skræmmende ud, I scorer jo mål på samlebånd. (L) Samir Nasri (L)

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Sider: 1 ... 432 433 [434] 435 436 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010