home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:25:05 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 10:06:48 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 14:48 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
11 Dec 2025, 10:26 Broen13 Blogs #26 Youth to Gold
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
09 Dec 2025, 08:57 Broen13 Klubsøgnin... Mjällby AIF
08 Dec 2025, 22:45 RasmusA12 Blogs Rejsen med Como – En n...
Antal Registrerede Brugere: 23189
  0 Brugere, 744 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Medendx
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 430 431 [432] 433 434 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1310023 gange)
ItaliensLarsen
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6465: 20 Nov 2010, 21:53 »

Nordtveit tæt på kontraktforlængelse og Miyaichi er tæt på at have skrevet kontrakt i klubben.

Miyaichi, som var på prøveophold i sommers. Hvor han imponerede alle i mod Boreham og Wimbledon. Han skriver formentlig kontrakt til december, når han fylder 18. Han brækkede benet i August, men er tilbage nu.

Jeg var i sommers stor tilhænger af, at han skulle til klubben. Nu bliver jeg dælme glad, hvis han kommer til klubben! Smiley

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #6466: 27 Nov 2010, 12:42 »

Så er der 30 min til jeg daffer afsted til Villa Park, glæder mig som et barn til for første gang at se gutterne live, faktisk næsten mere end jeg glæder mig til min første tur på Emirates, her på tirsdag.

Spillemæssigt tror jeg det bliver svært at forudse hvad vi får, det kan blive både en trodsreaktion ovenpå de seneste resultater, en kedelig omgang og en total nedsmeltning, håber dog at vi i hvert fald kommer til at se flere mål end i samme kamp sidste sæson.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Chamberlain15
Manager

« Svar #6467: 27 Nov 2010, 14:43 »

Såååååådan 2-0 føring imod Aston Villa. Måske ikke så godt at det er 2-0 ved halvlegen men mon ikke at vi har lært det! Aston Villa har stortset ingen chancer og vi skal bare have et hurtigt 3-0 mål og så burde den være hjem! Wink

Tror på at den ender 4-1 hvor Chamakh får scoret 2 gange mens John Carew får reduceret for Aston Villa! Opstemt

Ohhhhhh it's gooooood to be a Gunner!!!!!!!! Kys

Også rigtig dejligt at Arshavin får scoret igen! Det var 11 Premier League kampe siden han havde scoret! Shockeret
« Seneste Redigering: 27 Nov 2010, 14:45 af petur » Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #6468: 27 Nov 2010, 15:08 »

Såååååådan 2-0 føring imod Aston Villa. Måske ikke så godt at det er 2-0 ved halvlegen men mon ikke at vi har lært det! Aston Villa har stortset ingen chancer og vi skal bare have et hurtigt 3-0 mål og så burde den være hjem! Wink

Tror på at den ender 4-1 hvor Chamakh får scoret 2 gange mens John Carew får reduceret for Aston Villa! Opstemt

Ohhhhhh it's gooooood to be a Gunner!!!!!!!! Kys

Også rigtig dejligt at Arshavin får scoret igen! Det var 11 Premier League kampe siden han havde scoret! Shockeret
Klart Arsenal spillede en fantastisk 1. halveg og 3-1 er helt fortjent - sandt at sige its good to be a Gunner Thumbs Up

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6469: 27 Nov 2010, 15:44 »

Dejlig og flot sejr i dag! Bortset fra 10 min i starten og slutningen af anden halvleg, styrede vi fuldstændig begivenhederne og kunne nemt have scoret flere. Man sad og blev nervøs mod slutningen nu hvor vi har været gode til at smide føringer væk, men holdte den flot hjem i dag! Og dejligt at Arshavin for første gang i sæsonen spillede helt fantastisk. Ham har jeg savnet.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6470: 28 Nov 2010, 14:22 »

Super kamp i går! I første halveg var hele holdet fantastisk. I anden halveg blev jeg lidt bange for, at vi ville lave en Tottenham, men dejligt at se, at vi afværgede faren. Og ja, dejligt at se Arshavin præstere! Endelig en kamp, hvor man ser ham kæmpe og virkelig ville det! 3 vigtige point!

Aaron Ramsey er blevet lejet ud til Nottingham Forrest indtil d. 3 januar 2011. Dejligt at få ham lejet ud i kort tid, sådan så han kan komme i form igen!

V-4-E
Førsteholdsspiller

« Svar #6471: 28 Nov 2010, 14:35 »

En lækker kamp i går, ingen tvivl om det. Arshavin var rigtig god, og Chamakh spillede endnu engang fantastisk. Bendtner kommer ikke ind, hvis Chamakh bliver ved med at spille så forrygende. Aston Villa pressede hårdt på lige efter 2. halvleg, og det lignede faktisk en nedsmeltning, og kun pga. en heldig scoring ødelægger vi deres tro på et resultat. Det ser godt ud for os Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6472: 28 Nov 2010, 14:41 »

For min skyld kan Bendtner godt snart smutte.. Han har altså ikke niveauet til at spille ret ofte, og når han så selv mener at han skal starte inde hver gang, så vil han jo altid være utilfreds. Og jeg tror heller ikke at han skaber den bedste stemning i omklædningsrummet. Send ham til Juve eller hvem der nu vil have ham, og køb en bedre bænkspiller i stedet, til når Chamakh skal hviles - For det er jo ikke fordi at Van P ser ud til at kunne blive skadesfri i mere end et par uger af gangen.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chamberlain15
Manager

« Svar #6473: 28 Nov 2010, 14:44 »

Fantastisk kamp igår! Jeg var så nervøs da Clark reducerede til 2-3! Så var jeg sikker på at vi ville lave en Tottenham men heldigvis fik Wilshere scoret sit første PL mål! Smiley

Vil lige fremhæve Clichy, Arshavin, Chamakh og Nasri som jeg mener var de bedste på banen fra os! Især Clichy var jeg virkelig imponeret over. Han har ikke spillet alt for godt på det seneste men igår var han amazing! Det samme kan siges om Arshavin!! Smiley

Ohhhhhhh It's Goooooooood To Be A Gunner!!!!!!!!!!! Kys Opstemt

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6474: 28 Nov 2010, 14:57 »

Jeg synes i det hele taget bare, at vi skal have skiftet ud i angrebet. Chamakh må gerne blive. Han spiller jo forrygende pt. Derimod må Bendtner og Van Persie for min skyld gerne smutte. Bendtner er ikke god nok til at starte inde, og ikke eksplosiv nok som indskifter. Van Persie har kvaliteterne, men vi kan for guds skyld ikke bruge en spiller der er skadet hele året rundt. Før sæsonen regnede jeg med, at Vela ville få mere spilletid i år, men det er heller ikke blevet til det store. Synes dog han har store tekniske kvaliteter, og det ville være synd at lade ham gå. Men jeg synes helt sikkert, at vi skal have nye angribere ind!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6475: 28 Nov 2010, 15:04 »

Især Clichy var jeg virkelig imponeret over. Han har ikke spillet alt for godt på det seneste men igår var han amazing!

Så du ikke Villas mål til 1-2? Bolden er på vej til at dumpe ned foran Clark. Clichy begynder at løbe ud imod ham, for at presse ham til ikke at kunne skyde. I stedet for at gøre det, skifter han pludselig mening og løber tilbage på sin backplads. Derfor nåede forsvaret ikke ud og fik blokeret, og han fik en ordentlig skideballe af Squillaci for det. Ja, Clichy spillede en fin kamp, men endnu engang fik han en pludselig hjerteblødning der i værste fald kostede os målet. Det varer ikke længe før min tålmodighed med ham er brugt op, og vi skal til at bruge Gibbs mere regelmæssigt.

Jeg ved ikke helt om vi skal skille os af med Van Persie. Det er virkelig sørgeligt at han hele tiden er skadet, for der er ingen tvivl om at han er en af de allerbedste angribere - når han er klar. Han er indbegrebet af Arsenal, har en fantastisk fanden-i-voldskhed som man ofte kunne ønske af andre af vores spillere. Det skulle ikke undre mig hvis vi solgte ham og han så blev sine skader kvit og spillede fabelagtigt igen.

Med hensyn til Vela, tror jeg at han nemmere ville kunne begå sig i spansk fodbold. Han har en rigtig god teknik ja, men han har alt for tit anonyme kampe, hvor han overhovedet ikke kan ses på banen. Han mangler lige det sidste for at kunne blive god for os, og jeg tvivler efterhånden på at han nogensinde får det.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #6476: 30 Nov 2010, 11:30 »

Så står den på Carling Cup i aften. Jeg tror det bliver en rigtigt fin kamp, med et par mål. Opstillingen er nok svær at gætte, det eneste jeg frygter lidt er en midtbane bestående af Eastmond og Denilson, da det ikke fungerede voldsomt godt sidst, derudover håber jeg at vi ikke kommer til at se alt for lidt kreativitet i angrebet. Wigan er heldigvis ikke voldsomt godt kørende, så det burde helt klart være en overkommelig opgave på hjemmebane.

Jeg tager i øvrigt afsted til London om 1 time, gæt selv hvorfor Smiley

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

V-4-E
Førsteholdsspiller

« Svar #6477: 30 Nov 2010, 18:22 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=73829&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&

Hvad synes I om det? Arsenal er det dyreste hold at følge. Synes personligt det er synd, da jeg troede det var Chelsea eller Man U. Arsenal er en sund forretning, og det skal det blive ved med at være, men det virker som om, at de presser citronen lidt.

Hvad synes I om de stigende billetpriser?

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #6478: 30 Nov 2010, 18:28 »

Alt for høj pris! Ingen fodboldkamp burde koste så meget.

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6479: 30 Nov 2010, 18:31 »

Nu skal vi lige tage nogle troværdige hjemmesider. Arsenal.dk skriver, at prisen stiger til 100£ (måske lidt over) på de almindelige sæder. Det kan Indkast.dk åbenbart ikke omregne til danske kroner, hvilket er 890 kr, og ikke 1100, som de skriver. Men ja, det er alt for mange penge, og uforståeligt at vores overskud ikke kommer til at dække denne momsstigning, hvilket den formentlig kommer til at gøre i andre klubber.

Men altså, Arsenal har jo i mange år været det dyreste hold i England, så det er som sådan ingen nyhed.

Sider: 1 ... 430 431 [432] 433 434 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010