home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:45:32 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 12:25:21 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
11 Dec 2025, 14:48 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
11 Dec 2025, 10:26 Broen13 Blogs #26 Youth to Gold
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
09 Dec 2025, 08:57 Broen13 Klubsøgnin... Mjällby AIF
08 Dec 2025, 22:45 RasmusA12 Blogs Rejsen med Como – En n...
Antal Registrerede Brugere: 23192
  0 Brugere, 759 Gæster Online.

Nyeste Bruger: pchubshop
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 431 432 [433] 434 435 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1310455 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6480: 30 Nov 2010, 18:34 »

Jeg tager i øvrigt afsted til London om 1 time, gæt selv hvorfor Smiley

Svin. Tunge

Men kampen skulle være til at klare.. Jeg frygter den ikke så meget, da det trods alt kun er Carling Cuppen og jeg tror vi stiller med et rigtigt stærkt hold:

Szczesny
Eboue Koscielny Djourou Gibbs
Denilson
Wilshere Rosicky
Walcott     Van Persie
Bendtner

Squillaci har en lille skade, og resten af det manglende hold bliver hvilet eller er i forvejen skadet. Jeg tror dog på en sejr - Og en let en af slagsen endda. 3-0

Og når jeg siger det, så taber vi selvfølgelig. Men god kamp alligevel! Smiley

Med hensyn til priserne, så er det latterligt og ganske uforventeligt af klubben. Jeg havde forventet det af visse andre klubber, men Arsenal plejer virkelig at værne om kulturen og fansene, så det er lidt surt for dem der normalt gerne ville til kamp. Det er i forvejen nogle rigtig dyre biletter for at se en fodboldkamp, så det er vildt at man vælger at sætte priserne op. Godt nok har vi det bedste og flotteste stadion i England, meeeeen... Men okay, der er vel også en grund til at vi har den bedste økonomi, hehe..

ItaliensLarsen: hehe, Indkast.dk sidder fast i valutakursen fra før krisen, hvor et pund i en overgang stod til 11 kr Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #6481: 30 Nov 2010, 18:36 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=73829&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&

Hvad synes I om det? Arsenal er det dyreste hold at følge. Synes personligt det er synd, da jeg troede det var Chelsea eller Man U. Arsenal er en sund forretning, og det skal det blive ved med at være, men det virker som om, at de presser citronen lidt.

Hvad synes I om de stigende billetpriser?

Hva har Arsenal de seneste år vundet af titler, som retfærdiggøre sådan en pris?.. Nok bliver man da til tider godt underholdt af at se Arsenal spille, men det er jo en horribel pris  Smiley
« Seneste Redigering: 30 Nov 2010, 18:41 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6482: 30 Nov 2010, 19:05 »

Jeg tror vist vi alle er klar over at Arsenal ikke har vundet et trofæ siden 2005.
Priserne kommer jo nok på baggrund af det helt nybyggede og topmoderne stadion som der skal financieres..

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #6483: 01 Dec 2010, 03:24 »

Det er ikke finansiering af stadion der gør det, men bare en rationel økonomisk betragtning om at når man har et produkt med lille udbud og stor efterspørgsel, så kan man lige så godt prisfastsætte så man lige akkurat når fuld afsætning, da man derved får høj profit og sikrer at der er fyldt på stadionet hver gang (Dette er dog nok fejlet en smule til enkelte ChL-kampe). Derved bliver det så de fans der har flest penge der får billetterne, men dette er vel i sidste ende et lige så rimeligt kriterie som så mange andre. Selvfølgelig er det ikke fedt for klubbens fans, men det er ikke anderledes end hvad 99% af alle andre virksomheder/organisationer i verden ville gøre. Spørgsmålet er så om man måske burde prioritere fans højere end profit.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6484: 02 Dec 2010, 16:30 »

Så blev Ipswich vores næste modstander i Carling Cuppen. Smiley
Dejlig lodtrækning, og det burde virkelig være overkommeligt!
Et hold der virkelig går til stålet, anført af manager Roy Keane Opstemt
« Seneste Redigering: 02 Dec 2010, 16:32 af ItaliensLarsen » Logged

Chamberlain15
Manager

« Svar #6485: 02 Dec 2010, 16:33 »

Så blev Ipswich vores næste modstander i Carling Cuppen. Smiley
Dejlig lodtrækning, og det burde virkelig være overkommeligt!

Super dejligt! Den anden semi finale bliver så imellem West Ham og Birmingham. Jeg bliver altså sindsygt skuffet hvis vi ikke vinder Carling Cuppen når man tænker på de hold der er tilbage. Med al respekt for de øvrige hold men vi burde sku være stærke nok til at hive det første trofæ i 5 år hjem! Smiley

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6486: 02 Dec 2010, 17:43 »

Ja det må siges at være den perfekte lodtrækning. Vi starter endda ude mod Ipswich, så det burde bestemt være en overkommelig opgave. Som du siger, så burde vi vinde cuppen hvis man tænker på hvilke hold der er tilbage. Men det hjælper heller ikke at blive for selvsikre. Ipswich har aldrig været i finalen og vil kæmpe røven ud af bukserne for at komme det. Det betyder hårdt spil og et defensivt hold der bliver svært at lirke op. Vi burde være opgaven moden, så lad os da håbe at vi får det mindste trofæ først.

På lørdag venter endnu en overkommelig opgave - Vi tager hjemme imod Fulham. Det burde give 3 point. Man U tager til Blackpool, så der kan vi nok ikke forvente hjælp (men okay, nu fik de jo også røv af West Ham), mens Chelsea tager imod Everton - Det kan tilgengæld blive tæt.. Det er en spændende tid vi går i møde!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #6487: 02 Dec 2010, 17:50 »

Det er ikke finansiering af stadion der gør det, men bare en rationel økonomisk betragtning om at når man har et produkt med lille udbud og stor efterspørgsel, så kan man lige så godt prisfastsætte så man lige akkurat når fuld afsætning, da man derved får høj profit og sikrer at der er fyldt på stadionet hver gang (Dette er dog nok fejlet en smule til enkelte ChL-kampe). Derved bliver det så de fans der har flest penge der får billetterne, men dette er vel i sidste ende et lige så rimeligt kriterie som så mange andre. Selvfølgelig er det ikke fedt for klubbens fans, men det er ikke anderledes end hvad 99% af alle andre virksomheder/organisationer i verden ville gøre. Spørgsmålet er så om man måske burde prioritere fans højere end profit.

Nej, det er ikke rationel finansiering, det er griskhed. Det er uforskammeligt. Hold kæft hvor ville jeg være skuffet, hvis jeg var Arsenal fan, havde fulgt hele holdet i mange år, men ikke kunne mere pga. priserne. Det koster jo det dobbelte af United.

Vind Premier League et par gange og priserne kunne forsvares.. men det der er jo fuldstændigt absurd.

Badefar
Manager

« Svar #6488: 02 Dec 2010, 17:58 »

Sært med billetpriserne når man tænker på det kvarter Emirates ligger i. Har været der og det er ikke det mest mondæne i London. Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6489: 02 Dec 2010, 18:25 »

Heh nej det er det ikke - Det er jo gamle fabriksarbejdere som har støttet Arsenal, og derfor er det da også skuffende at priserne er så høje. Men de ved så også at de kan fylde stadion hver gang, og folk kommer fra hele verden for at se Arsenal, så der vil stadig altid være udsolgt. Og så sælger man de gamle præmisser for højere profit. Det er trist når Arsenal ellers gør så meget for fankulturen, men lige på det punkt skyder de desværre forbi.

Badefar
Manager

« Svar #6490: 02 Dec 2010, 18:30 »

Man bliver selvfølgelig også nødt til at rose Arsenal for at bygge en masse boliger i forbindelse med bygningen af Emirates. Godt nok var de tvunget til det men stadigvæk en flot gestus af en fodboldklub vel og mærke.

Brodersen93
Gæst

« Svar #6491: 02 Dec 2010, 18:37 »

Efter dagens lodtrækning bliver jeg lidt skuffet, hvis vi ikke formår at hive titlen hjem al ære til de tilbageværende hold, men det burde være en nem kop Te :-)

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #6492: 02 Dec 2010, 18:43 »

Synes det er endnu vildere at Spurs har de dyreste sæsonkort i hele PL..

Men ja man bør måske gøre som man gør i Tyskland .. Loft over hvor meget en billet/et sæsonkort må koste.. Godt nok sætter det en begrænsning for hvilken profit på entre klubberne kan lave men på den anden side sikrer det at de fleste har råd til at gå ind og se en kamp og det sikrer en hjernedød fankultur.. Det er også på det det eneste punkt Bundesligaen er Premier League overlegen.. Fans'ne i tyskland er bedre til at skabe stemning og man bør måske gå ind og gøre det samme i England så man ikke i fremtiden ser et sæsonkort komme op over 20.000 .. Spurs koster vidst nok 16.000 og arsenals 12.000 det er jo totalt hjernedødt i mine øjne i hvert fald..

Chamberlain15
Manager

« Svar #6493: 04 Dec 2010, 14:48 »

Idag skal vi altså møde Fulham på hjemmebane. Fulham er ikke vanvittigt godt kørende for tiden og har ikke vundet i deres seneste fem PL kampe. Til gengæld er vi jo fint kørende med sejr over Aston Villa og siden imod Wigan i Carling Cuppen.

Sådan her tror jeg at vi stiller op:

Fabianski
Sagna, Squillaci/Djourou, Koscielny, Clichy
Alex Song
Nasri/Rosicky, Wilshere
Walcott/Van Persie/Nasri(hvis ikke på midten), Arshavin
Chamakh.

Ved ikke helt om Squillacis form er der til at starte inde men hvis den ikke er så bliver det med sikkerhed Djourou og Koscielny i midter forsvaret. Cesc Fabregas er desværre skadet op til denne kamp og derfor tror jeg at han vælger at sætte enten Nasri eller Rosicky ind på hans plads. Så komemer vi til højrekanten som jeg var meget i tvivl om. Hvis Rosicky starter inde på midten så bliver det med sikkerhed Nasri ude på højrekanten. Men hvis ikke så er det næsten lidt 50:50 om det bliver Van Persie eller Walcott. Selvom Walcott er en af mine yndlings spillere så håber jeg på at det bliver Van Persie.

Jeg tror på at det bliver en forholdsvis let kamp men vi skal dog ikke være alt for selvsikre. 2-0 til os med Chamakh og Arshavin som målscorere!

Har desværre ikke selv mulighed for at se kampen da jeg skal til noget inddørs stævne! Smiley

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6494: 04 Dec 2010, 15:23 »

Jeg ved sgu ikke helt med dagens kamp, tror på en storsejr, men vi har haft problemer med bundholdene, når vi har mødt dem hjemme på Emirates. Sidste gang vi virkelig var overbevisende mod et bundhold, var vel d. 21 august mod Blackpool. Siden den kamp, har vi enten tabt eller først afgjort kampen i de sidste minutter. Jeg håber virkelig, at vi denne gang kan sætte 3 sikre point på kontoen. Fulham har ikke fået en ude sejr endnu, og de har i det hele taget bare været utrolig ringe på udebane. De har derimod været rigtig solide i forsvaret, når de har spillet på udebane. Deres målscorer på udebane indikere tydeligt, at de står meget defensivt, når de ikke er på hjemmebane.

Vi går ind i december måned, som er årets hårdeste måned. Kan vi komme ud af denne måned som nr 1 eller 2, så er mesterskabet et skridt tættere på. Vi kan også tabe hele mesterskabet her i december, så det kan gå begge veje. Vi har et svært kampprogram, som er med modstandere som Chelsea og Manchester United, så vi kan sagtens være nr 1 efter denne måned. 1 Januar skal vi også til Birmingham, som heller ikke er en let kamp. Så det bliver en spændende måned!

Startopstilling:
Fabianski
Sagna - Djourou - Koscielny - Clichy
Song
Rosicky - Wilshere
Nasri - Chamakh - Arshavin

Squillaci blev halvskadet mod Aston Villa, men man mener, at han er klar til kampen, så det er lidt af et spørgsmålstegn. Ellers tror jeg klart, at holdopstillingen ser sådan ud, ellers så skal Wenger da overraske lidt.

Vi er i rimelig god form, med en vigtig sejr i Birminham sidste weekend, og så en sejr trods knap så godt spil mod Wigan i midtugen. Jeg tror på en 3-0 sejr, hvor Arshavin x2 og Wilshere bliver målscorerne.

Sider: 1 ... 431 432 [433] 434 435 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010