home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Apr 2025, 19:43 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
12 Apr 2025, 20:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
Antal Registrerede Brugere: 23557
  0 Brugere, 631 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GlitchGleam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 428 429 [430] 431 432 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1246148 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6435: 14 Nov 2010, 13:20 »

Puha det ved jeg godt nok ikke.. De to gange jeg har været på Emirates synes jeg at stemningen har været udpræget det samme rundt... Det har ikke virket som om at der var et bestemt hardcore-fans afsnit..

Til dagens kamp. Jeg frygter den nok lidt må jeg indrømme.. Everton er hamrende stærke hjemme, de har rigtig gode boldspillere og et meget engageret publikum. Efter vores lidt sløve præstationer på det seneste, kan man godt frygte et nederlag der i dag - desværre. Der er ikke rigtig så mange ændringer til i dag. Wenger har snakket om et par ændringer på midtbanen, men det er ikke meget vi kan rokere rundt der. Jeg kan forestille mig en opstilling som denne:

Fabianski
Sagna  Squillaci  Djourou  Clichy
Song
Fabregas  Wilshere
Nasri    Arshavin
Chamakh

Det kan dog være at han hviler Wilshere, rykker Nasri ned på midten og Walcott på fløjen - Det ville jeg i hvert fald synes om! Opstemt Men lad os krydse fingre for 3 point i dag, ligemeget hvordan de kommer i hus. Så ville vi sætte os på 2. pladsen og kun være 2 point efter Chelsea - Indtil de slår Sunderland senere i dag. Kampen er på 6'eren fra kl 14.55. God kamp fellow gunners!!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6436: 14 Nov 2010, 14:03 »

Tænkte mere stemningsmæssigt. Skal se dem mod Wigan, og eftersom det er eneste gang jeg kommer på Emirates i denne omgang, vil jeg selvfølgelig gerne sidde der hvor folk er så tændt som muligt.

De mest syngende fans sidder som regel i afsnittet lige til venstre for udebaneafsnittet.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6437: 15 Nov 2010, 21:06 »

Det må vist siges at have været en god fodbold weekend! Man Utd taber point (de var dog ufatteligt heldige med ikke at tabe flere), City taber point og Chelsea taber. Nu er vi 2 point efter Chelsea og 1 foran Man Scum. Hvem havde troet det efter vi tabte til Newcastle hjemme? Dejligt med en sejr ude mod Everton - En sejr jeg ikke havde forventet. Det bliver så fedt at se os tage imod Sp*rs på lørdag! Fuck jeg glæder mig! Opstemt

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6438: 15 Nov 2010, 21:08 »

Nu sidder man bare og ærgrer sig lidt, over at vi ikke vandt over Newcastle. En 1. plads ville have været så dejligt! Opstemt

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #6439: 15 Nov 2010, 21:09 »

Nu sidder man bare og ærgrer sig lidt, over at vi ikke vandt over Newcastle. En 1. plads ville have været så dejligt! Opstemt
Lige mine ord.

Men dejligt med de tre point, hvilket jeg også regnede med, da vi plejer at være gode på Goodison Park.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6440: 15 Nov 2010, 21:13 »

Det er en mærkelig liga i år. Alle slår tilsyneladende alle, nærmest bogstavelig talt. Jeg tror self mest på mit eget hold Man Utd, primært fordi vi synes at være mere stabile end de andre. Som du selv er inde på Gazlgor så er I stadig rimeligt ustabile. Chelsea har en underlig periode nu og har en smal trup, mens City ikke virker sammenspillet endnu og synes at leve ufatteligt meget på individualister som Balotelli og Tevez.

Og nej Gazlgor, den bliver altså ikke ved med at gå at kalde vores scene udligninger for heldige Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6441: 16 Nov 2010, 12:37 »

Ej tænk, tror du mest på United.. Tunge Jeg tror helt ærligt ikke at vi selv kan stå distancen. Præstationerne har ikke været så skræmmende gode som man kunne håbe på, men tilgengæld har de alligevel givet sejre som man ikke er vant til at vi får. Chelsea har mange skader for tiden, og truppen er åbenbart ikke bred nok når de møder lidt større klubber med et par skader, så de bliver også svingende. United spiller ringe, har et meget usikkert forsvar som man ikke har set i lang lang tid, og holdene frygter ikke United som de tidligere har gjort. De har været heldige med ikke at have tabt endnu, og fået nogle meget ufortjente point, så det tror jeg ikke på at de kan blive ved med. Det er dem jeg har mindst fidus til af de tre hold. City er en flok forkælede stjerner, der ikke kan møde modgang uden at gå helt i stå, så dem tror jeg heller ikke på. Men alt i alt bliver det den mest spændende sæson i mange år, og jeg tror det bliver rigtig tæt helt til sidst. Som du selv siger ser det ud til at alle kan slå alle, så man kan aldrig rigtig tro på et hold. Det er sgu dejligt at det er så spændende lige nu Smiley

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6442: 16 Nov 2010, 22:09 »

Wilshere er nomineret til Årets Golden Boy pris, som bliver uddelt af Tuttosport. Det er en temmelig prestigefyldt pris, som sidste år gik til Pato, og i 2006 gik til Cesc. Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #6443: 16 Nov 2010, 22:19 »

Jeg tror ikke United vinder i år. Chelsea virker heller ikke helt så skræmmende som de senere år. Liverpool vinder ikke. Citys penge heller ikke, det hænger simpelthen ikke ordentligt sammen, Tottenham er for ustabile.

Jeg tror, at Arsenal vinder. RVP tilbage, Fab nærmer sig topformen og Nasri spiller fremragende. Jeg tror det bliver rigtigt spændende mellem Arsenal, United og Chelsea i år.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6444: 20 Nov 2010, 12:35 »

Så er det sgu snart. Tottenham gæster Emirates. Det er så vigtigt, at vi får en sejr i denne kamp, men den kan bestemt godt blive svær. Tottenham har i de sidste 4 kampe, kun fået 4 point ud af det. De må siges at være svingende, og især i år med deres Champions League osv. De har mange spillere, som individuelt er gode fx. Bale, Van der Vaart, Modric, Defoe osv. men i mange kampe, finder de spillere slet ikke hinanden, og så ender det med, at de skal klare det hele selv. Vi har derimod været temmelig imponerende i år, og kan med en sejr blive nr. 1, bare lige for nogle timer. Så må vi jo bare håbe, at Chelsea taber.

Fabianski
Sagna – Squillaci – Koscielny/Djourou – Clichy
Song - Wilshere
Nasri– Fabregas – Arshavin
Chamakh

Wenger har udtalt, at han ikke er sikker på, at han vil bryde makkerskabet mellem Squillaci og Djourou, men også, at han ikke var helt sikker. Ellers er resten af holdopstillingen temmelig sikker, men der kan forekomme ændringer. Walcott kan sagtens komme ind og spille højre kant, så han kan hjælpe Sagna lidt med Walcott. Hvis Walcott starter inde, bliver Nasri rykket over til venstrekanten og Arshavin skubbet ind.

God kamp!

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6445: 20 Nov 2010, 14:34 »

FANTASTISK FØRSTE HALVEG!!

Vi kører bolden lige så stille rundt, og så slår vi til! Tottenhams forsvar sejler, så det kunne sagtens blive til en endnu større sejr! HVOR ER DET FANTASTISK!
Lad os nu lige smadre dem!

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #6446: 20 Nov 2010, 15:35 »

FANTASTISK FØRSTE HALVEG!!

Vi kører bolden lige så stille rundt, og så slår vi til! Tottenhams forsvar sejler, så det kunne sagtens blive til en endnu større sejr! HVOR ER DET FANTASTISK!
Lad os nu lige smadre dem!

Jeg ville blot understrege hvor meget der kan ændres på en time. Du har dog stadig ret, Arsenal var fantastiske i første halvleg.

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6447: 20 Nov 2010, 15:41 »

Hold kæft hvor er det pinligt. Nej nej nej. Hvor er det dog klamt.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6448: 20 Nov 2010, 15:43 »

Ja, Sp*rs "tilspiller" sig 3 chancer (altså lykkedes 3 af deres dødbolde) og scorer på dem alle tre. De satser på frispark og høje bolde, da de ikke kan spille fodbold på jorden som rigtige fodboldspillere. At de sætter Crouch ind mens vi sætter Walcott ind siger det hele om deres stil. Skidt skidt at vi taber en kamp som aldrig skulle være tabt. Chamakh skulle have været noget skarpere i første halvleg og scoret på de friløbere han fik, men ikke denne gang. Surt surt nederlag.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6449: 20 Nov 2010, 15:47 »

Det var jo ikke engang chancer, som du selv siger. De satser på, at deres høje mænd lige header bolden ind. Chamakh skulle have scoret minimun 1 mål mere, Fabregas skulle bare have afsluttet selv og Koscielny viste igen, at han er utrolig uskarp.

Nu må vi bare håbe, at der går noget tid, før vi skal have Phil Dowd som dommer. Vi kan tydeligvis ikke vinde med ham som dommer.

Sider: 1 ... 428 429 [430] 431 432 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010