home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:25:05 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 10:06:48 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 14:48 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
11 Dec 2025, 10:26 Broen13 Blogs #26 Youth to Gold
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
09 Dec 2025, 08:57 Broen13 Klubsøgnin... Mjällby AIF
08 Dec 2025, 22:45 RasmusA12 Blogs Rejsen med Como – En n...
Antal Registrerede Brugere: 23189
  0 Brugere, 768 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Medendx
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 427 428 [429] 430 431 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1309965 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6420: 31 Okt 2010, 19:30 »

Synes nu ikke man kan sige at Fabregas kun har leveret dårlige præstationer i denne sæson, han var da ved at komme i rigtigt fin form før han blev skadet i Sunderland, kampen mod Bolton er vel en af hans bedste præstationer nogensinde, og mod Braga dominerede han kampen fuldstændigt. Jeg er overbevist om at der højest går 1-3 kampe før han er tilbage på vanlige niveau igen, han har ikke spillet særligt meget i denne sæson, og skal lige ind i rytmen igen.

Derudover var det jo dejligt med en sejr over West Ham, omend det holdt hårdt, tror jeg fik skræmt et par af mine naboer med mit brøl da Song scorede.

Jeg håber da bestemt at du har ret og vi ser Fab tilbage for fuldt flor igen snart. Pointen var nu mere at jeg tror sagtens at vi kunne undvære ham hvis han blev solgt til sommer. Jeg regner stærkt med at dette er hans sidste sæson i vore rød/hvide farver.

Og ja, jeg lå med baby og så kampen, han fik godt nok også et chok, men så lærer han jo tidligt hvordan det er at se Arsenal Opstemt

Og dejligt at høre med Szczesny .. Lad os håbe at vi snart får ham bundet Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #6421: 31 Okt 2010, 22:40 »

Vi er også i gang med at forlænge med Wilshere, der vist kun har 1½ år tilbage af sin kontrakt, har dog svært ved at se at vi skulle løbe ind i problemer dér, hvorimod der jo er en lille risiko for at Szczesny ikke forlænger.

Går i øvrigt ud fra at han er behørigt klædt på til kampene Hawkins.

(http://onlinestore.arsenal.com/invt/a3879&bklist=)

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6422: 01 Nov 2010, 16:19 »

Szczęsny har valgt at stoppe forhandlinger om en kontraktforlængelse allerede. Han fortæller, at hvis han får kampe for førsteholdet, vil han ikke overveje andre tilbud, men så længe hans rolle er på reserveholdet, så vil han ikke tage stilling til det. Han vil spille CL gruppekampe, hvis vi er sikret videre deltagelse.

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #6423: 01 Nov 2010, 16:40 »

Wilshere har til gengæld forlænget med Arsenal- nu er han på langtidskontrakt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6424: 01 Nov 2010, 17:09 »

Vi er også i gang med at forlænge med Wilshere, der vist kun har 1½ år tilbage af sin kontrakt, har dog svært ved at se at vi skulle løbe ind i problemer dér, hvorimod der jo er en lille risiko for at Szczesny ikke forlænger.

Går i øvrigt ud fra at han er behørigt klædt på til kampene Hawkins.

(http://onlinestore.arsenal.com/invt/a3879&bklist=)

Haha han har faktisk sit første Arsenal sæt, han kan bare ikke passe det endnu... Lige den der ønsker han sig til barnedåben Wink

Men gode nyheder med Wilshere. Der er ingen tvivl om at han er Englands største talent, så det er herligt at han er sikret hos os. Jeg synes tilgengæld at Szczesny er blevet liiige lovlig flabet nok - Man kan godt forstå at han vil spille, men det er sgu sjældent man kommer tilbage fra et låneophold i Brentford og så direkte ind på førsteholdet. Især ikke når en af vores målmænd endelig er begyndt at spille godt. Men ja, hvis vi kvalificerer os til CL i overmorgen, kan han da godt stå i de resterende kampe. Jeg kan bare ikke lide den whiner metode han har pålagt sig.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #6425: 02 Nov 2010, 04:06 »

Tror ikke det har været nævnt før i tråden, så vil lige skrive det selvom nyheden er lidt forældet. Bob Wilson skulle for nyligt på BBC have udtalt følgende: "I was pushing a certain individual and Arsène (Wenger) went in over the summer and offered amazing money for who I consider to be to most consistent goalkeeper in the Premier League. It was absolutely not [Mark] Schwarzer. The person involved is at a club that under normal circumstances would be challenging Arsenal. One of the clubs with a great history and tradition."

Der kan vist ikke være den store tvivl om hvilken keeper der snakkes om (Reina). Sammenholdt med tidligere udtalelser fra Everton omkring et bud på Jagielka, betyder det at Wenger har været villig til at bruge op omkring de 250 mio kr. i sommers, hvilket vel giver lidt vægt til hans udtalelser om at han gerne vil bruge store penge, når bare det er de rette spillere.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6426: 03 Nov 2010, 13:06 »

I dag skal vi så til Shakhtar og se om vi kan følge op på sidste CL kamps storsejr. Der er ingen tvivl om at Shakhtar vil gøre det meget bedre denne gang, og i Ukraine bliver det rigtig svært. De har ikke tabt på deres nye stadion endnu, og vi har til gode at vinde i østeuropa. På den negative side har vi ikke Arshavin, Fabregas, Diaby, Denilson, Song, Ramsey, Van Persie, Vermaelen, Gibbs, Frimpong med. På den positive side giver det chancen til nogle af de folk der ellers ikke får alt for meget spilletid, og vi kan få nogle af de unge at se. Wilshere er med igen, og det kan blive en rigtig spændende midtbane vi stiller op med. Et bud på en startopstilling:

Fabianski
Sagna  Koscielny   Squillaci  Clichy
Wilshere
Rosicky   Nasri
Walcott      Chamakh
Bendtner

Vi har dog også nogle gode unge garderinger i Eastmond og JET med, så det bliver spændende at se hvordan vi kan kapere. Jeg tvivler på en sejr, men en uafgjort ville også være ganske fint. Man kan dog håbe på en 1-2 sejr til the Gunners. Kampen bliver desværre vist forskudt på TV3+ og ikke på TV2Sport som hjemmekampen ellers blev, så man må finde en udenlandsk kanal eller noget, hvis man vil se kampen....

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6427: 03 Nov 2010, 17:48 »

Dejligt at læse om, hvor vigtig og stor en stjerne, JET er på vores reservehold. Der blev stillet med et meget ungt hold, mod Aston Villas reserver, som dog havde 6 førsteholdspillere med i startopstillingen. Efter sigende var det en meget lige kamp, hvor Aston Villa dog vandt 2-0, ved mål af Delfouneso og Carruthers (oplæg af Albrighton)
Dejligt lovende tagter fra det unge reservehold, som stadig er godt med i titelkampen!

Meget svær kamp i aften, som kan gå begge veje, men jeg mener at vi spiller godt for tiden, og vi er bare et stærkere hold end Shakhtar, selv med nogle reserver. Positivt må det være, at Shakhtar bestemt ikke har spillet godt i deres seneste liga kampe, hvor det kun er blevet til spinkle 1-0 sejre over midterhold, som stadig er langt fra Shakhtars niveau. Opstillingsmæssigt er det formentlig som Gazlgor skriver, med den mulighed at Vela muligvis tager venstre kanten i stedet for Chamakh.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6428: 03 Nov 2010, 21:37 »

En helt igennem rigtig skidt første halvleg.. Vi startede ellers fint og de var nervøse og så spurtede Walcott afsted og gjorde det til 1-0. Så gik der ca. 5 minutter, og så begyndte det hele at sejle. Fejlafleveringerne har været utroligt mange og utrolig simple afleveringer der gik galt. Djourou har igen været helt ved siden af sine afleveringer og markeringer, Bendtner er ringere end nogensinde på toppen, stortset hver gang han rører bolden ryger den væk, og Eboue har været endnu ringere. Clichy lavede en elementær fejl (igen) ved deres andet mål, og i det hele taget hænger det ikke sammen.

Det tyder på at det meget unge hold er skræmte af den heksekedel som de spiller i, hvilket man et sted godt kan forstå, men der skal virkelig andre boller på suppen hvis vi skal have noget hjem derfra. Bendtner kan godt komme ud for Chamakh og Eboue ud for Chamakh.. Og så varer det ikke længe før Eastmond skal ud og Vela ind, så vi kan komme lidt ud over stepperne. Det lader til at Eastmond og Wilshere ikke kan afstemme deres roller. De løber meget i de samme mønstre og dækker ikke for hinanden.. Lad os håbe at Wenger får ændret på en del her i pausen.

Szczesny
Manager

« Svar #6429: 03 Nov 2010, 21:42 »

Det er godt nok at slide på Chamakh, at lade ham spille 2 positioner Wink

Ej, jeg fanger den er og er faktisk meget enig. Sad og "håbede" på en skade til Bendtner, da han fik behandling, så Chamakh ku komme ind.

Derudover er vi bare skræmmende i pasningsspillet og bliver konstant fanget i omstillingsspillet. Katastrofalt!

edit: derudover er de virkelig farlige på dødbolde, så lad nu være med at lave de idiotiske frispark på kanterne... især dig Eboue!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6430: 03 Nov 2010, 22:44 »

Heh mente selvfølgelig Sagna.. Anden halvleg var en smule bedre, men vi har svært ved at skabe chancer. Rosicky var helt væk og Wilshere kom til at spille den defensive rolle og kunne derfor ikke ligge sukkerballerne. Squillaci skulle have scoret og vi manglede lige det sidste i et par afleveringerne. Og hvad sker der lige for nogle divere/whinere de har i Ukraine? Det var jo som at se et hold af Nani'er, sådan som de faldt adskillige gange uden kontakt i feltet og også udenfor og så lod som om de var åååh så frygeligt skadet så dommeren ikke kunne tvinge dem op, for derefter at finde ud af at der intet var galt. Jeg forstår ikke at dommeren så hele tiden prøvede at få dem op og i gang og gav gult kort for tidsspilde, og så alligevel kun lagde 3 minutter til. Nå men nok om dommeren, det var vores egen fejl at vi ikke vandt i dag. Præstationerne var forfærdelige, og man kunne godt se at vi savnede rigtig mange stamspillere. Squillaci begynder efterhånden at ligne et halvringe køb, jeg synes virkelig han laver mange elementære fejl, og ham og Djourou kommunikerer overhovedet ikke i forsvaret. Og så hjælper det ikke at Eboue er tilbage i sin 'form' fra 2 sæsoner siden, og Clichy bliver ved med at lave hjerneblødninger.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6431: 07 Nov 2010, 12:24 »

I dag tager vi hjemme imod Newcastle, og vi skal have en bedre kamp end mod West Ham hvor vi lige akkurat fik de 3 point. Heldigvis har vi en del spillere tilbage fra midtugen, både Arshavin, Fabregas, Denilson, Song og måske endda Van Persie skulle være klar til i dag. Det betyder at vores midtbane er væsentlig forstærket, og vi SKAL bare vinde denne kamp, så vi kan følge trit med heldige Man Utd og Chelsea der senere spiller mod Liverpool. Jeg er enig med ArseBloggeren i startopstillingen:
Fabianski
Sagna Koscielny Squillaci Clichy
Song
Fabregas Wilshere
Walcott   Nasri
Chamakh

Og hvis det så ikke skulle gå som forventet, så har vi en bænk med Bendtner, Arshavin, Rosicky, Van Persie.. Kampen er kl 14.30 og vises på 6'eren.. God kamp, og kom så Arsenal!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #6432: 13 Nov 2010, 17:57 »

Nogen der har styr på hvor på Emirates det er bedst at sidde?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6433: 13 Nov 2010, 21:27 »

Hvad mener du med hvor? Man sidder vel altid bedst midtfor på langsiderne Smiley Men på Emirates sidder man så godt hele vejen rundt, synes jeg, fordi den er oval..

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #6434: 14 Nov 2010, 04:32 »

Tænkte mere stemningsmæssigt. Skal se dem mod Wigan, og eftersom det er eneste gang jeg kommer på Emirates i denne omgang, vil jeg selvfølgelig gerne sidde der hvor folk er så tændt som muligt.

Sider: 1 ... 427 428 [429] 430 431 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010