home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Apr 2025, 19:43 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
12 Apr 2025, 20:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
Antal Registrerede Brugere: 23551
  0 Brugere, 591 Gæster Online.

Nyeste Bruger: financerefd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 426 427 [428] 429 430 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1245950 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6405: 30 Okt 2010, 13:07 »

Så må vi også hellere lige få gang i tråden her igen. I dag tager vi hjemme imod West Ham og der er ingen tvivl om at vi skal vinde kampen. Vi kommer med selvtillid efter et par gode resultater (0-3 og 0-4) og dermed hele 2 clean sheets i træk hvilket er første gang siden 2009 (hvor vi fik hele 3 i træk  Shockeret). Kampen bør og skal vindes for at holde trit med Chelsea og holdet er virkelig begyndt at vise formen. Vi mangler stadig Verminator, Van Persie, Ramsey, Diaby og Frimpong og nu er Gibbs også på listen af skader og samtidig er Englands største talent Wilshere i karantæne. Det betyder dog ikke at holdet ikke er stærkt nok til at slå Hammers. Nasri er i fantastisk form, Fabregas er tilbage og Walcott og Bendtner er tilbage i god form. Derudover har vi Chamakh der har scoret i alle hjemmekampene bortset fra 1 og Arshavin der også kan score. Og samtidig en Song der allerede har scoret 2 mål i sæsonen (hvilket er ret vildt efter hans standarder). Nå men frem til en startopstilling:

Fabianski
Sagna  Koscielny  Squillaci  Clichy
Song
Fabregas  Nasri
Rosicky       Arshavin
Chamack

Jeg ville personligt hellere have Walcott end Arshavin men tvivler på det, og så er det muligt at Denilson kommer ind i stedet for Rosicky og Nasri kommer på fløjen. Det er selvfølgelig også muligt at Rosicky kommer på midten og Nasri på fløjen Ellers bliver dette nogenlunde holdet der igen får en storsejr. 3-0 er vist ikke at skyde for højt. West Ham har lukket mange mål ind i denne sæson og defensivt begynder det lykkes lidt for os. Kampen bliver i øvrigt vist på 6'eren direkte kl 16.

Kom så Arsenal!
« Seneste Redigering: 30 Okt 2010, 13:09 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6406: 30 Okt 2010, 13:12 »

Hov beklager, Song har faktisk scoret 3 mål i denne sæson, hvilket er rekord for ham i en enkelt sæson. Og Nasri har scoret lige så mange mål som han tidligere har i løbet af en hel sæson...

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #6407: 30 Okt 2010, 13:24 »

Jeg glæder mig utrolig meget til idag især efter den fantastiske sejr over Man City sidste uge og sejren over Newcastle i midtugen.

Jeg tror det bliver en komformtabel sejr på 3-1 Smiley

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #6408: 30 Okt 2010, 13:25 »

Real Madrid var i 2001 ude i ret store problemer rent økonomisk. Men de solgte deres træningsanlæg til Madrid kommune for et latterligt højt beløb, og lejede sig derefter ind igen, for et lige så latterligt lille beløb.
Real Madrid fik ikke en rigmand, men i stedet en kommune der hjalp dem! Men det er nok nemmere at hade når man kan sætte ansigt på den person der giver pengene.

Ud over det kører Real pt. med bragende underskud.

Men ellers har du da ret.

Ah Real Madrid kom ud med et overskud på 178 millioner i sidste regnskabsår Wink plus at man betalte 1/4 del af sin gæld af i samme regnskabsår.

AFC
Manager

« Svar #6409: 30 Okt 2010, 23:27 »

Vigtig sejr som medførte et meget sent mål sat ind af Song, og netop Song, syntes jeg har været imponerende god i de seneste kampe. Han er begyndt at score vigtige mål såsom i dag og virker til at være en af vores bedste idag, men også for tiden sammen med speciel Nasri.

Vi hænger på i toppen - 5 point op til Chelsea og ja, hvis bare vi kan holde formen ved lige, så tror jeg vi overhaler Chelsea på et eller andet tidspunkt.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6410: 30 Okt 2010, 23:39 »

Synes Fabregas indstilling var temmelig ringe i dag, for at sige det mildt. Han spillede ikke særlig godt, men hver gang han mistede bolden, var hans retur løb altid i lunte tempo. Man kan godt se, at han lige skal tilbage efter pausen, men det er bestemt ingen undskyldning for ikke at kæmpe. Arshavin havde bestemt heller ikke sin bedste dag, men alligevel virker han farlig på bolden, og han skaber noget når han har bolden.
En meget vigtig sejr, som gav grå hår lige til det sidste. Der var nogle udfald i kampen, hvor vi gav dem lidt plads til at spille, men ellers kontrollerede vi kampen mere eller mindre.
Forsvaret stod godt i dag, og man kunne godt se, at det pyntede at få Koscielny tilbage derinde, han gav lidt mere ro.
Alt i alt var det dejlige 3 point, som gjorde at vi stadig er der hvor det sker. Smiley

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #6411: 30 Okt 2010, 23:56 »

Mesterskabsløbet er ikke kørt endnu, og Gunners skal
som minimum i CL

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6412: 31 Okt 2010, 00:22 »

Synes Fabregas indstilling var temmelig ringe i dag, for at sige det mildt. Han spillede ikke særlig godt, men hver gang han mistede bolden, var hans retur løb altid i lunte tempo. Man kan godt se, at han lige skal tilbage efter pausen, men det er bestemt ingen undskyldning for ikke at kæmpe.

Nej jeg er enig, Fab var en skygge af sig selv igen i dag. Han har slet ikke fundet formen efter VM, jeg tror ikke at jeg mindes at have set 1 god kamp af ham, hvor han spillede op til det han kan, efter VM. Måske har hele Barca affæren alligevel påvirket ham. På den positive side kan man så sige at Wilshere er ved at blomstre op til en værdig aftager, så det ville faktisk ikke ærge mig frygteligt meget hvis vi solgte ham til en uhyrlig sum til næste sommer. Tidligere var jeg meget imod det, men jeg tror efterhånden godt at vi kan klare os uden ham. Du har ret i det med hans tilbageløb. Det virker som om at han er blevet placeret en tand for langt fremme, så han tager slet ikke de tilbageløb som han gjorde tidligere, og er slet ikke så kreerende som tidligere heller. Måske kan burde smide Nasri helt op på midtbanen og så have Fabregas som balancespilleren og Song som den mest defensive?
Med hensyn til Arshavin, ser vi lidt den samme tendens. Han har meget en 'jeg er større end klubben' attitude, selvom det dog har hjulpet i de sidste par kampe. Men på trods af hans gode start rent assist/mål mæssigt, har han også bare luntet rundt og været spild af plads. På det sidste er han dog begyndt at løbe en smule mere, så man skulle tro at han har lyttet til kritikken og måske fået en skideballe af Wenger.

Men dejlige 3 point i dag, selvom det holdt hårdt. Lad os lige få en lidt større sejr når vi i næste weekend tager imod Newastle. I mellemtiden skal vi dog først lige til Shakhtar og sikre os førstepladsen i gruppen i CL.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6413: 31 Okt 2010, 00:34 »

På den positive side kan man så sige at Wilshere er ved at blomstre op til en værdig aftager, så det ville faktisk ikke ærge mig frygteligt meget hvis vi solgte ham til en uhyrlig sum til næste sommer. Tidligere var jeg meget imod det, men jeg tror efterhånden godt at vi kan klare os uden ham.

Helt enig. I sommers var jeg rigtig bange for, at holdet ville falde sammen uden Fabregas, men efter at have set Wilsheres høje niveau, og den udvikling han har haft, ville det ikke være verdensundergang. Ramsey er også på vej tilbage, han har fået nogle kampe på reserveholdet, og vi må håbe, at han finder tilbage til fordums styrke.

V-4-E
Førsteholdsspiller

« Svar #6414: 31 Okt 2010, 08:42 »

-Fabregas skal nok komme tilbage i form. Sommeren kan være hård med alle rygterne osv., og med hans skade, tager det endnu længere tid. Når vi først begynder at kunne ane vores første pokal, skal han nok blive klar.
-Arshavin derimod er jeg ved at være godt træt af. Han smider tit bolden væk, udfordrer modstanderen på ugunstige tidspunkter og virker heller ikke særligt oplagt.
-Wilshere er god, ingen tvivl om det, men han er stadig langt fra Fabregas, som jeg synes vi skal beholde så længe som muligt.

Vi sad godt på kampen i går, selvom det holdt hårdt. Jeg må indrømme, at jeg er blevet optimistisk efter at Chelsea var tæt på at smide point i går imod Blackburn.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6415: 31 Okt 2010, 13:28 »

Han kommer muligvis tilbage i form, men manden har jo de seneste 3 kampe slet ikke kæmpet for holdet?
Han mister den, og så slår han ud med armene, før han i luntetempo tager sit returtempo.
Jeg ville ihvertfald ikke blive ked af det mere, hvis han bliver solgt for en kæmpe sum. Vi har spillerne som kan tage overfor ham.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6416: 31 Okt 2010, 14:37 »

Wilshere har selvfølgelig brug for at blive modnet, men som der bliver sagt så har vi også en Ramsey tilbage (der dog ikke kan regnes med at være lige så god som før, jf. Eduardo), Rosicky der er begyndt at komme i form og ikke-skadet, Nasri der spiller fantastisk og bedst på midten, Denilson (meh) og Diaby (meh x2).

Fabregas sagde efter kampen i går at det var den værste første halvleg han nogensinde har spillet, så han er vist godt klar over at det ikke helt hænger sammen endnu, men hans arkilles driller ham stadigvæk, så det har nok også noget med det at gøre. Men nej, holdet ser stærkt nok ud til at vi godt ville kunne klare os HVIS han skulle blive solgt. Ikke at jeg ville have noget imod hvis han ikke gjorde det Wink

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #6417: 31 Okt 2010, 14:56 »

Fabregas skal ikke sælges, og Wenger siger selv, at Arsenal har råd til at beholde ham

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #6418: 31 Okt 2010, 17:46 »

Synes nu ikke man kan sige at Fabregas kun har leveret dårlige præstationer i denne sæson, han var da ved at komme i rigtigt fin form før han blev skadet i Sunderland, kampen mod Bolton er vel en af hans bedste præstationer nogensinde, og mod Braga dominerede han kampen fuldstændigt. Jeg er overbevist om at der højest går 1-3 kampe før han er tilbage på vanlige niveau igen, han har ikke spillet særligt meget i denne sæson, og skal lige ind i rytmen igen.

Derudover var det jo dejligt med en sejr over West Ham, omend det holdt hårdt, tror jeg fik skræmt et par af mine naboer med mit brøl da Song scorede.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6419: 31 Okt 2010, 18:22 »

Nye forhandling om en kontraktforlængelse er gået i gang med Szczęsny.

Sider: 1 ... 426 427 [428] 429 430 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010