home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 325 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1068960 gange)
arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #45: 23 Maj 2006, 15:21 »

Desuden virker det som om der er håb om at Cole bliver hos os, og ser ham i, modsætning til andre Arsenalfans, gerne blive. Han er, når han er på toppen, en af verdens allerbedste backs.
Logged

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #46: 25 Maj 2006, 10:10 »

NICE NICE NICE!  Thumbs Up

Lad bare Pires gå så, men han skal dog have tak for en stribe gode år, og hvis han går, så alt held fremover til vores allesammens straffesparkseksper t!  funny

Det er rigtigt.. Pires gjorde det utroligt godt for os, men jeg tror nu også at det var det rigtige tidspunkt at sælge ham på. Manden bliver jo ikke just hurtigere med alderen, og når han ikke ville forlænge med et enkelt år, er det ud af vagten Smiley

Men fedt nok at vi har fået Rosicky. Jeg har efterhånden læst en del om ham, og han lyder til at blive rigtig spændende at følge. Jeg må indrømme at jeg ikke har set så meget Dortmund fodbold, så jeg kender ham ikke fra billeder, men han skal da nok få succes på den venstre kant, eller hvor nu Wenger vælger at bruge ham. Wenger plejer jo at have ret med sådan noget Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #47: 08 Jul 2006, 21:36 »

Nu vil jeg lige opdatere rygterne Wink

Først og fremmest har Sol Campbell i dag taget sin officielle afsked med Arsenal efter 5 års tjeneste. Han har endnu ikke besluttet hvor han skal hen, men han mangler en ny udfordring, og vil gerne til udlandet. Vi ønsker ham held og lykke, og takker for alt det han har gjort for klubben, på trods af en uheldig sæson.

Yaya Touré, Kolo Touré's bror, rygtes på vej til Arsenal for £7mio. Kolo har selv udtalt at fløjspilleren er bedre end Kolo som af nogle betegnes som en af verdens bedste forsvarere, så det kan jo kun være positivt.

Javier Saviola rygtes også kraftigt på vej til Arsenal. Barcelona har udtalt at de er villige til at skille sig af med ham, og han skulle have indledt forhandlinger med Arsenal, og er faktisk spottet i London. Transfersummen skulle være sølle £2mio. Saviola havde også et tilbud fra Olympiakos, men har udtalt at han vil hellere til hans yndlingsklub i England, selvom han faktisk vil få mindre i løn end i det græske.

Det er et håb af mine at Buffon også kommer til Arsenal. Arsenal skulle have spurgt Juve om en transfer, men da Juventus ønsker £20mio for målmanden, er det ikke noget som vi følger op på pt. Dog vil sagen nok blive en anden, hvis Juve bliver fundet skyldig i bestikkelsessagen, og ryger ned i Serie C.

På danskerfronten er Nicklas Bendtner på vej til Rangers. Heldigvis har Arsenal dog indset at stjerneskuddet er værd at satse på, så det skulle kun være på 1 års lån.

Også Gilberto Silva rygtes på vej væk fra Arsenal. Lyons formand skulle have troppet op i brasiliens VM-lejr og diskuteret et muligt skifte med den 29 årige midtbanespiller. Efter sigende skulle Lyon nu være klar med et tilbud til Arsenal.

EDIT: Gilberto Silva skulle ikke være på vej til Lyon alligevel. En talsmand udtalte til Lyons hjemmeside at de ikke er interesseret i Gilberto Silva, og at de er kede af at der er blevet opgivet falske oplysninger i sagen
« Seneste Redigering: 08 Jul 2006, 21:38 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #48: 08 Jul 2006, 21:45 »

Det er nu at Arsenal også gerne må se sig om efter en ny centerforsvarer, medmindre Wenger faktisk har tillid til Djourou.
Kan ikke se hvad vi skal med Saviola, han er sgu for klejn til engelsk bold.
Yaya så RIGTIG godt ud til VM, så det ville være et spændende køb, der nok skal betale sig, tror jeg.
Buffon lyder som en blanding af en and og en drøm, det ville være skønt at se ham på Emirates no doubt.

Men hvad end der sker er vi snart klar til silly season, der før start ligner noget der skal overståes og som en slåskamp om 2. pladsen.

Always remember one thing son, he knows, WENGER knows! Thumbs Up
Logged

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #49: 08 Jul 2006, 21:57 »

Ja, umiddelbart ligner det også en centerforsvarer som vi først køber. Wenger har selv udtalt at han måske køber 1 spiller, men jeg tror dog at han køber 2-3 spillere, heriblandt Yaya og måske Saviola. Jeg er selv fan af Saviola (altså fodboldspilleren, ikke vores admin), men jeg tvivler også selv på at at han ville kunne stille noget op over for de store engelske forsvarsspillere, og det hårde engelske spil.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #50: 08 Jul 2006, 21:58 »

Med hensyn til Buffon, så er det nok også mig der har fået mine håb for højt op, men han ville da være perfekt til at erstatte den aldrene Lehmann, og rygterne ser ud til at være tiltagende.. Lad os håbe at det bliver til noget Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #51: 08 Jul 2006, 22:06 »

Man kan forsvare Saviola og sige, at han sgu gjorde det ok imod de serbiske klipper, så måske han kan overraske en, hvem ved?

Ja, Buffon beviser jo gang på gang at han er en keeper i en klasse for sig selv, så kan slet ikke se en bedre signing mellem stængerne.

Kunne godt tænke mig at få flere af Wengers ukendte mennesker til klubben, det har virket før. Alle køb behøver ikke være superforstærkninger, nogle gange er lidt ukendt klasse også godt nok Smiley
Logged

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #52: 09 Jul 2006, 12:07 »

Ja, jeg kunne da også godt tænke mig at se en af Wengers køb, hvor han gør en ukendt spiller verdensklasse.. Men jeg tvivler på at det sker i år, vi har trods alt masser af unge talenter som ingen kendte noget til før de kom til Arsenal. Jeg snakker her om Eboue, Senderos, Bendtner, Hoyte, Fabregas, Flamini, Clichy osv...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DelPiero
Gæst
 
Sv: The Gunners!
« Svar #53: 09 Jul 2006, 14:12 »

Ja, det kunne være sjovt at se Bendtner i aktion i premier leage!
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #54: 11 Jul 2006, 15:49 »

Ja, jeg fortsætter rygtebasen, direkte importeret fra indkast.dk

Arsenal har afgivet et bud på 12 mill. £ for Juventus målmand Gianluigi Buffon. (Daily Mirror)

Arsenals bud på 10 mill. £ på Marseilles kantspiller Franck Ribery vil blive overgået af et bud på 26 mill. fra Real Madrid. (The Guardian)
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #55: 11 Jul 2006, 16:04 »

Uinteressante facts om Thierry Henry
Marco van Basten was his favourite player
he eats lunch and dinner very late
he has two cats called Jungle and Cookie
his uncle was a sprint champion for France
he met his wife while filming an advertisement
his dad is from Guadolupe and his mother is from Martinique
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #56: 21 Jul 2006, 08:35 »

Jeg ved godt at Arsenal ikke er verdens mest spændende klub, men jeg synes det er synd for Hawk1nZ, at han skal blive ved med at skrive i denne tråd alene, så jeg må hellere puste lidt liv i denne tråd igen.  Grin

20.000 tilskuere til Gunners første træning på det nye stadion!
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #57: 21 Jul 2006, 11:01 »

Tak, men dit link er bogus, det sender én til forsiden af onside Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst
 
Sv: The Gunners!
« Svar #58: 21 Jul 2006, 11:39 »

Tak, men dit link er bogus, det sender én til forsiden af onside Wink

Dobbeltklik Wink
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #59: 01 Sep 2006, 08:40 »

Her er en oversigt over hvilke transfers Arsenal har lavet

Jose Antonio Reyes til Madrid på en 1 årig låneaftale
Julio Baptista til Arsenal på en 1 årig låneaftale
Ashley Cole til Chelsea, William Gallas + 5mio pund til Arsenal
Pascal Cygan til Villareal (YES!!)
Denilson Pereira Neves til Arsenal fra São Paolo for £4mio

Gode køb synes jeg!
« Seneste Redigering: 01 Sep 2006, 18:30 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 1043 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010