home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 429 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1068953 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #75: 03 Jan 2007, 19:55 »

Ja, det blev en 4-0 sejr, men det var godt nok også på en billig baggrund. Charlton har noget nær PL's værste forsvar, og når de så også får en udvist, så er det en overkommelig opgave. Men som du selv siger, så var det godt at se et sprudlende hold, og især Henry der ser ud til at være tilbage i noget nær fuld flor, man kunne virkelig se på ham i går, at han nyder at spille fodbold. Det kunne man ikke se før han blev skadet.

Mht. kampen var det selvfølgelig fuldt fortjent at vi vandt, men vi burde faktisk have scoret flere mål, med 2 stolpeskud, et forkert annulleret mål, 2 gange reddet på stregen, samt fremragende redninger af Carson, og mange afslutninger som ikke var skarpe nok. Det kunne let have blevet 7-8 mål, med lidt mere held, og lidt mere kynisme. Jeg venter stadig spændt på at Hleb tør at skyde..
Og så kunne det være fortjent hvis Fab også fik scoret, han lægger op til så mange, men mangler den sidste skarphed i afslutningerne. Rosicky kan man også onde sit første mål i PL.
EDIT: Godt at se at Man Usa og Chelski begge kun fik et enkelt point \o/
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #76: 18 Jan 2007, 21:31 »

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav=News&article=442525&lid=NewsHeadline&Title=Lauren+departs+Arsenal+and+signs+for+Portsmouth
Så røg Lauren til Portsmouth. Der er endnu ikke oplyst en transfersum, men det kan ikke være meget eftersom hans kontrakt udløb til sommer. Det er egentlig fint med mig, så behøver han ikke at sidde på bænken og trække løn, når vi har en Eboue, med Hoyte og Djourou som opbakning Smiley
« Seneste Redigering: 18 Jan 2007, 21:35 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #77: 18 Jan 2007, 21:32 »

Ja, det er rigtigt, Eboue er en helt fantastisk back, og hoyte og Djorou har jeg desværre ikke set. Er ikke "Gooner" Smiley
Logged

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #78: 18 Jan 2007, 21:34 »

godt salg - de har jo gode unge afløser
Logged



Læs min blog Randers FC

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #79: 18 Jan 2007, 21:37 »

Ja, det er rigtigt, Eboue er en helt fantastisk back, og hoyte og Djorou har jeg desværre ikke set. Er ikke "Gooner" Smiley

Du er undskyldt Peace I Gallas og Senderos skadefravær, har Djourou (19) ageret centerforsvarer sammen med Toure og har gjort det forbløffende godt, set i forhold til hans lave alder. Han kan dog også bruges som højre back, men der har han ikke spillet på førsteholdet indtil videre, så det har jeg heller ikke set Smiley Hoyte er en udemærket højre back, lidt samme stil som Clichy - Meget hurtig, kan godt lide at komme frem og ligge indlæg, og samtidig er han rimelig stabil defensivt. Han er dog også meget ung, og mangler rutine.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

søgaard
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #80: 18 Jan 2007, 21:41 »

Du er undskyldt Peace I Gallas og Senderos skadefravær, har Djourou (19) ageret centerforsvarer sammen med Toure og har gjort det forbløffende godt, set i forhold til hans lave alder. Han kan dog også bruges som højre back, men der har han ikke spillet på førsteholdet indtil videre, så det har jeg heller ikke set Smiley Hoyte er en udemærket højre back, lidt samme stil som Clichy - Meget hurtig, kan godt lide at komme frem og ligge indlæg, og samtidig er han rimelig stabil defensivt. Han er dog også meget ung, og mangler rutine.
Synes faktisk gernerelt at Arsenals hold er blevet meget ungt...Smiley de har hvert fald fået nogle talenter op i 1.holdstruppen...Smiley
Synes det er fedt de gør det..Tunge i stedet for at købe dyre spillere udefra..Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #81: 18 Jan 2007, 21:42 »

Synes faktisk gernerelt at Arsenals hold er blevet meget ungt...Smiley de har hvert fald fået nogle talenter op i 1.holdstruppen...Smiley
Synes det er fedt de gør det..Tunge i stedet for at købe dyre spillere udefra..Smiley

Ja, hvis der er noget som Wenger er god til, er det at finde unge talenter! Jeg nævner i flæng: Djourou, Clichy, Eboue, Fabregas, Van Persie, Adebayor, Bendtner, Lupoli, Hoyte, Walcott

Jeg kan ikke lade være med at tilføje Anelka til denne liste Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

søgaard
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #82: 18 Jan 2007, 21:44 »

Ja, hvis der er noget som Wenger er god til, er det at hente unge talenter! Jeg nævner i flæng: Djourou, Clichy, Eboue, Fabregas, Van Persie, Adebayor, Bendtner, Lupoli, Hoyte, Walcott

Jeg kan ikke lade være med at tilføje Anelka til denne liste Opstemt
engang for nu mange år siden..Smiley der hentede han jo også en utilpas Henry, mener det var i Juventus..Smiley Det tror jeg hvert fald ikk han fortryder..Tunge
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #83: 18 Jan 2007, 21:45 »

Ja, fantastiske unge spillere. Cesc, Eboue, Persie, Bendtner, Adebayor og Walcott har alle bevist sit vær
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #84: 18 Jan 2007, 21:47 »

engang for nu mange år siden..Smiley der hentede han jo også en utilpas Henry, mener det var i Juventus..Smiley Det tror jeg hvert fald ikk han fortryder..Tunge

Ja, det var egentlig også et godt eksempel Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #85: 18 Jan 2007, 21:57 »

Ja, fantastiske unge spillere. Cesc, Eboue, Persie, Bendtner, Adebayor og Walcott har alle bevist sit vær

Det har Clichy godt nok også på det sidste.. Mod Blackburn var han kampens bedste spiller (sammen med Cesc), og han er på højde med Cashley hvis du spørger mig
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #86: 19 Jan 2007, 20:36 »

Så er næste kamp mod United på søndag. Dommeren er Mike Riley (hvor meget mon Utd har betalt FA for det?)
Af alle dommere havde jeg blot håbet at det ikke blev #1 United fan, Mike Riley. Her er en lille statistik over hans United kampe

According to our research, which goes to back to the beginning of the 1997-98 season, Riley has refereed 23 United games in all competitions. In that time, their record is: W13 D3 L7. Of more interest to the conspiracy theorists, however, is the fact that he has given 12 penalties for United in that time, but only three against them. And he has sent off five of United's opponents, while booking 44, as opposed to dismissing two United players

At Old Trafford, Riley's record is weighted more heavily in favour of United, though that is to be expected given that they dominate more games at home. United's record is: P14 W10 D1 L3, with ten penalties for United and one against (again Liverpool were the beneficiaries, this time when Gary Neville took Steven Gerrard out last season), and with three red cards and 26 bookings for United's opponents as against one and 14 for United.


Denne statistik blev lavet efter Mike Rileys sidste MU-Arsenal kamp, hvor han gav United et uforståeligt tyndt straffespark, som de vandt kampen på. På det tidspunkt havde han i 8 kampe på OT, dømt 8 straffespark til dem, og ingen til modstanderne... Lad os håbe at han dømmer anderledes når det er på Emirates!

Tilbage til de fodboldmæssige betragtninger. Til kampen kommer vi til at mangle Gilberto (karantæne), Van Persie har 80% chance for at spille, mens Gallas, Djourou og Ljungberg er skadet, mens Song er væk med landsholdet. Så det er ikke så forfærdeligt mange skader vi har, selv Eboue er klar og derfor gætter jeg på denne holdopstilling:

Lehmann
Eboue, Toure, Senderos, Clichy
Hleb, Flamini, Fabregas, Rosicky
Henry, Van Persie

Bænk: Almunia, Hoyte, Baptista, Adebayor, Walcott

Et meget stærkt hold, dog er jeg ked af at Gilberto mangler, da han er en meget vigtig defensiv brik. Senderos spillede desuden meget nervøst mod Chelsea, men jeg håber at det bliver anderledes på søndag. Jeg tror at det bliver en meget intens kamp, men jeg føler mig faktisk også ret sikker på at vi vinder.

Prediction: 3-1
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

freddiem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #87: 21 Jan 2007, 13:12 »

Kan næsten ikke vente!

Tror det bliver en kanon kamp, og forhåbentlig falder den ud til Arsenal's fordel. Tror dog ikke VP starter inde, hvis kun han er 80%. Så vil jeg hellere have en Adebayor eller Baptista ind som har vist målfarlighed for nyligt.
Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #88: 21 Jan 2007, 13:30 »

ja det bliver helt sikkert en god kamp. Arsenal har spillet imponerende i den sidste stykke tid, hvilket de egentlig har gjort hele sæsonen, dog har målene manglet en smule. De er så, desværre kommet nu efter at henry er kommet tilbage.

Men tror det bliver en super kamp, måske ikke så meget fint spil, men intens bliver den ihf. Og for mit eget vedkommmende, så er jeg sådan set ligeglad med resulatet, da jeg kan bruge alle mulige resultater Opstemt

Men tror Arsenal henter en sejr, de har hjemmebane, har vist skræmmende styrke, hvor jeg til gengæld tror at man utd vil begynde at gå ned. De har spillet super i hele 06 og tror simpelthen ikke at de kan holde gejsten oppe. Men de vil helt sikkert give arsenal modstand.

Jeg tror på 2-1

Henry
Ronaldo
Rosicky
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #89: 21 Jan 2007, 13:42 »

Manchester Vinder over Arsenal selvom Arsenal har stjerner som: Henry, Van Persie, Fabregas, Walcott og Adebayor
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 1043 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010