home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
02 Apr 2025, 18:53 g00n Blogs Minimalistic 2020
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
18 Mar 2025, 22:03 andersnomanni Blogs SAF Challenge
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23547
  0 Brugere, 514 Gæster Online.

Nyeste Bruger: CrimsonLullaby
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1241801 gange)
Rooland
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #90: 21 Jan 2007, 13:51 »

Det er jo ikke stjernerne, men holdet.

Det navn der står foran på trøjen er vigtigere end det der står bagpå.

Jeg tror at Manchester vinder 3 eller 2-1

« Seneste Redigering: 21 Jan 2007, 13:53 af Rooland » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #91: 21 Jan 2007, 14:05 »

Tror dog ikke VP starter inde, hvis kun han er 80%. Så vil jeg hellere have en Adebayor eller Baptista ind som har vist målfarlighed for nyligt.

Det tror jeg! Nu må vi se hvad lægestaben siger i dag, men hvis han er tæt på at være fit for fight, så tror jeg at Wenger vælger ham fremfor Adebayor og Baptista. Men jeg ville dog ikke have noget imod at se en af de andre to på toppen med Henry. Adebayor og Henry har et fantastisk venskab, og derfor tror jeg også at de vil samarbejde godt på banen, og Baptista's spillestil passer perfekt til Henry.

Men tror det bliver en super kamp, måske ikke så meget fint spil, men intens bliver den ihf.

Jeg er enig i det meste som du skriver, bortset fra dette Wink Jeg er sikker på at kampen bliver fyldt med gode tekniske detaljer, eftersom begge hold både kan og tør spille flot teknisk fodbold. Intens bliver den også ja, men jeg håber at Riley er en hjemmedommer, og ikke bare en Old Trafford dommer, som han har vist indtil videre. Så kan det jo være at Scholes eller Rooney for en gangs skyld bliver smidt ud når de har fortjent det Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #92: 21 Jan 2007, 14:13 »

Manchester Vinder over Arsenal selvom Arsenal har stjerner som: Henry, Van Persie, Fabregas, Walcott og Adebayor

tja har manchester ikke også stjerner? Jeg nævner Ronaldo, Rooney, Ferdinand, Saha osv. Og når du nævner walcott kan man vel også nævne hele unitedholdet som stjerner, ja han er et stort talent, men har ikke engang en fast plads på holdet endnu.

Jeg er enig i det meste som du skriver, bortset fra dette Wink Jeg er sikker på at kampen bliver fyldt med gode tekniske detaljer, eftersom begge hold både kan og tør spille flot teknisk fodbold. Intens bliver den også ja, men jeg håber at Riley er en hjemmedommer, og ikke bare en Old Trafford dommer, som han har vist indtil videre. Så kan det jo være at Scholes eller Rooney for en gangs skyld bliver smidt ud når de har fortjent det Wink

ja ingen tvivl om at begge hold kan og tør spille bold, men tror alligevel at intensiteten bliver så høj, og spillet så meget pakket sammen at der ikke bliver særlig meget plads til de detaljer. Men for jeres skyld må jeg gerne tage fejl, kan ikke se kampen selv Wink

Niko
Gæst

« Svar #93: 24 Jan 2007, 07:53 »

Hva så? Glæder i jer til i aften? Smiley

Jeg glæder mig sygt meget, til at  se Spurs få kæmpe smader!
  Djævel

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #94: 24 Jan 2007, 10:58 »

Tjah nu har de unge/reserverne fået os til semifinalen i 2 sæsoner i træk, så det bliver da spændende om vi kan nå finalen denne gang. Tror ikke det bliver nemt, men hvis man kan slå Liverpool 6-3 på Anfield, kan man måske også slå de hviiii over 2 kampe. Håber.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #95: 25 Jan 2007, 11:18 »

2-2 ville jeg have været godt tilfreds med inden kampen, så det er ikke helt galt. Vi var ikke med i 1. halvleg men owner dem fuldstændig i 2. Lækkert at Baptista får svaret igen efter et noget uheldigt selvmål, ærgerligt at Theo ikke får puttet den ind til 2-3. Nu venter vi så bare på hvor alvorlige skaderne til Ali, Hleb og Eboue er...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #96: 31 Jan 2007, 16:35 »

Lige i en kort bemærkning er Sebastian Larsson blevet solgt permanent til Birmingham, mens Bendtner (selvfølgelig) har forlænget sin lejeaftale indtil sommer.

I aften skal vi til Emirates, og tage imod Tottenham. Wenger har igen udtalt at det bliver de unge der skal slå Tottenhams første hold, hvilket egentlig er fint med mig, eftersom de har klaret det så fabelagtigt indtil videre. Vi mangler dog Baptista som jo har været den helt store spiller i Carling Cuppen, men Gilberto er klar igen efter hans karantæne, hvilket bliver godt i aften. Derudover er Hleb og Eboue skadet (de var også på bænken sidste gang), og derfor har vi i stedet Adebayor og Rosicky med.

Startopstillingen bliver noget nær sidste uge, hvilket gør dette til at kvalificeret bud til denne uges kamp:

Almunia, Hoyte, Toure, Senderos, Traore, Denilson, Diaby, Fabregas, Walcott, Aliadiere, Adebayor
Bænk: Poom, Clichy, Rosicky, Gilberto, Flamini

Med det gode udgangspunkt fra første kamp, og hjemmebanefordelen, tror jeg at vi hiver den hjem, selvom det nok bliver knebent! En 2-1 sejr er nok et meget godt bud Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

freddiem
Førsteholdsspiller

« Svar #97: 31 Jan 2007, 16:44 »

Jeg er fuldstændig enig med dig. Ærgeligt at vi har mistet Hleb og Eboue, som var med til at rede os fra et nederlag sidste gang. Jeg ser os gerne vinde den her, men nu må vi se...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #98: 31 Jan 2007, 20:51 »

Startopstillingen bliver noget nær sidste uge, hvilket gør dette til at kvalificeret bud til denne uges kamp:

Almunia, Hoyte, Toure, Senderos, Traore, Denilson, Diaby, Fabregas, Walcott, Aliadiere, Adebayor
Bænk: Poom, Clichy, Rosicky, Gilberto, Flamini

Puha det var skidt at jeg ikke forudså at Gilberto og Cesc bytttede, ellers var det rigtigt  Peace

For jer der ikke er klar over det, vises den nu på Viasat Sport 1 Smiley

Benja91
Gæst

« Svar #99: 08 Feb 2007, 17:54 »

Arsenal henter 'ny Henry'

Arsenal har sikret sig det franske supertalent Gilles Sunu fra miniputterne Chateauroux. Sunu skifter når han fylder 16 år, og iflg. den lille franske klub, har Wenger gjort et scoop.

Chateaurouxs vice-direktør siger, at The Gunners har hentet det største talent siden Thierry Henry.

- Han spiler som en slags hængende angriber ligesom Thierry Henry, siger Patrick Trotignon til engelske medier.

- Han er lynhurtig og han har en stor teknisk formåen. Men nøglen er, at han er meget intelligent. Nærmest forud for sin alder, slutter vice-direktøren, der tydeligvis gerne have beholdt det unge stjernefrø.

Kilde: http://fodboldnyt.com/nyheder.php?id=33192

Badefar
Manager

« Svar #100: 08 Feb 2007, 18:21 »

det er jo godt nyt for alle Arsenal fans vi må da have et giftigt u-18 hold nu

Benja91
Gæst

« Svar #101: 08 Feb 2007, 18:55 »

det er jo godt nyt for alle Arsenal fans vi må da have et giftigt u-18 hold nu

Ja det tror jeg på  Wink

Spændende og se om Carlos Vela er så god i virkeligheden som han er i manager.
Han er jo rigtigt god i manager .

Zone 43
Manager

« Svar #102: 09 Feb 2007, 11:34 »

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #103: 09 Feb 2007, 13:09 »

Jeps. Interessant at vi køber os ind i en amerikansk klub i modsætning til en rig amerikaner skulle købe vores klub. Men det giver vel nogen knaster at have samarbejde med en klub derovre...

koldingenseren
Ynglingespiller

« Svar #104: 09 Feb 2007, 13:11 »

ja lad os satse på det..  er også sindsygt spændende og se hvad vi får ud af walcott

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010