home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 437 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1068926 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #60: 01 Sep 2006, 08:50 »

Her er en oversigt over hvilke transfers Arsenal har lavet

Jose Antonio Reyes til Madrid på en 1 årig låneaftale
Julio Baptista til Arsenal på en 1 årig låneaftale
Ashley Cole til Real Madrid, William Gallas + 5mio pund til Arsenal
Pascal Cygan til Villareal (YES!!)
Denilson til Arsenal (dog ikke helt bekræftet endnu)

Gode køb synes jeg!

Cole røg nu til Chelsea Wink

Men ellers ser det godt ud for Arsenal... Hvis de så bare kan vinde ville det være bedre for dem Grin
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


r0tlisbrgr
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #61: 01 Sep 2006, 08:58 »

Her er en oversigt over hvilke transfers Arsenal har lavet

Jose Antonio Reyes til Madrid på en 1 årig låneaftale
Julio Baptista til Arsenal på en 1 årig låneaftale
Ashley Cole til Real Madrid, William Gallas + 5mio pund til Arsenal
Pascal Cygan til Villareal (YES!!)
Denilson til Arsenal (dog ikke helt bekræftet endnu)

Gode køb synes jeg!

helt afgjort

cole er dog i chelsea nu Smiley

men gunners ser gode ud i år
Logged

-r0tlisbrgr                                                                                                                                                                     stål er for evigt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #62: 01 Sep 2006, 18:32 »

helt afgjort

cole er dog i chelsea nu Smiley

men gunners ser gode ud i år

Heh ja, jeg har lige rettet det...

Men Baptista er et godt køb, og det er lækkert at komme af med Cashley og så få Gallas i stedet, som er en fremragende forsvarsspiller. Og så er Cygan ude af vagten hvilket jeg kan juble over de næste mange måneder. Desuden har vi købt en 18 årig Denilson Pereira Neves fra São Paolo, som er et stort talent, og spiller på den centrale midtbane.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #63: 07 Dec 2006, 11:45 »

Nu er den anden tråd åbenbart blevet slettet ? , så jeg tager denne op igen...

Som jeg skrev i den anden, før den blev slettet, så gik vi i går videre i CL, efter en røvkedelig 0-0 kamp mod Porto, som man sagtens kunne have sat penge på før kampen... Porto og Quaresma ramte stolpen 2 gange, men det var også al den action der var i den kamp. I mellemtiden vandt HSV 3-2 over CSKA, og men det er jo uden betydning eftersom vi fik 0-0. Lad os så bare håbe at det ender med at vi trækker Celtic eller PSV i næste runde Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #64: 07 Dec 2006, 12:02 »

Nu er den anden tråd åbenbart blevet slettet ? , så jeg tager denne op igen...

Som jeg skrev i den anden, før den blev slettet, så gik vi i går videre i CL, efter en røvkedelig 0-0 kamp mod Porto, som man sagtens kunne have sat penge på før kampen... Porto og Quaresma ramte stolpen 2 gange, men det var også al den action der var i den kamp. I mellemtiden vandt HSV 3-2 over CSKA, og men det er jo uden betydning eftersom vi fik 0-0. Lad os så bare håbe at det ender med at vi trækker Celtic eller PSV i næste runde Smiley
Ja, psv eller celtic ville være bedre end barca i hvert fald  Smiley
Logged

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #65: 07 Dec 2006, 12:09 »

Evt. Lille...
Logged



arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #66: 07 Dec 2006, 12:12 »

Ja Lille ville sgu heller ikke være helt at foragte. Bare ikke Real, Barca, Inter eller Roma.
Logged

Go you Gunners!

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #67: 10 Dec 2006, 16:45 »

Nå men held og lykke til Arsenal her op til dagens kamp..

Håber lige for en gangs skyld at Arsenal vinder.. så håber I tager jer sammen og vinder 2-1 over Chelsea Smiley
Logged


Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: The Gunners!
« Svar #68: 10 Dec 2006, 16:59 »

selvfølgelig vi skal vinde idag det er livsvigtigt men så skal angrebet også fungerer
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #69: 11 Dec 2006, 14:02 »

så håber I tager jer sammen og vinder 2-1 over Chelsea Smiley

Så skulle Hleb lige for en gangs skyld tage sig sammen i sine afslutninger, og køligt have placeret den ind til 1-2, med den kæmpe chance han havde lige efter at Che£ski havde udlignet.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #70: 12 Dec 2006, 20:51 »

Så skulle Hleb lige for en gangs skyld tage sig sammen i sine afslutninger, og køligt have placeret den ind til 1-2, med den kæmpe chance han havde lige efter at Che£ski havde udlignet.

Ja det er rigtig men jeg er nu fint tilfreds med resultatet især efter chelski kæmpe chancer i overtiden.. puha puha
Logged


donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #71: 31 Dec 2006, 11:49 »

Jeg kan ikke lade værd.. jeg må drille..

Flot af arsenal i går mod Sheff Utd. En hel halvtime 10 mod 11 og uden at Sheff Utd havde en "rigtig" målmand på kassen. Nu må Arsene vel få øjene op for at det heller ikke i denne sæson bliver til guld.. ellers har han da totalt tabt sine småkager  Grin.. Men hvad sådan kan det jo gå..  Cool
Logged


freddiem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #72: 31 Dec 2006, 11:54 »

Var også lidt tosset efter kampen i går. Der var flere gang, hvor de bare stod uden for feltet og spillede den rundt, uden nogle vil afslutte.

Men så længe Chelski taber point så kan vi altid håbe på en anden plads, det kræver bare lige vi vinder mod dårlige hold Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #73: 02 Jan 2007, 16:22 »

Jeg kan ikke lade værd.. jeg må drille..

Flot af arsenal i går mod Sheff Utd. En hel halvtime 10 mod 11 og uden at Sheff Utd havde en "rigtig" målmand på kassen. Nu må Arsene vel få øjene op for at det heller ikke i denne sæson bliver til guld.. ellers har han da totalt tabt sine småkager  Grin.. Men hvad sådan kan det jo gå..  Cool

Det kan jeg godt forstå. Jeg så selvfølgelig kampen mod oprykkerne, og på trods af at vi manglede halvdelen af holdet, så er det sgu ikke holdbart at vi spiller os til chancer i de første 10 minutter, men ikke kommer til noget ud over det. Ikke engnag da Sheffield scorede, fik vi noget gejst, og det hjalp heller ikke at de stod med Jagielka på mål. Vi havde kun 1 skud efter det, og det fik han slået over overliggeren. Det er simpelthen ikke godt nok!

Det er logisk for alle (undtagen Wenger) at PL titlen ikke kommer i hus i år, nu må vi bare slutte af med stil, og i top 4! Charlton i aften på Emirates SKAL være en (stor)sejr!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

freddiem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #74: 02 Jan 2007, 22:46 »

Charlton i aften på Emirates SKAL være en (stor)sejr!

...og det blev det. Dejligt at se et velspillende arsenal hold og de skabte utrolige mange chancer og ikke mindst Henry tilbage på holdet!

Forhold til sidste uge hvor banen var grotesk dårlig, så har Arsenal nok den flotteste bane jeg har set i januar måned og mon ikke de føler sig lidt bedre tilpas på en nogenlunde ordenlig bane end den pløjemark Sheff. Utd. tonser rundt på.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 1043 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010