home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 538 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1067877 gange)
arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #30: 28 Mar 2006, 11:54 »

Du er jo bare stadig sur over at vi slog Real ud Opstemt
Logged

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #31: 28 Mar 2006, 12:43 »

Jeg er overbevist om at Juventus kører Arsenal ud af banen - der er klasse forskel på de 2 mandskaber - Arsenal kan hvis de er heldige måske klare uafgjort hjemme - men det rækker ikke - den gamle dame vil gokke dem med tasken  Opstemt

Jeg kan personligt ikke se den store forskel i klasse mellem Arsenal og Juventus. Hvis du især kigger på CL præstationerne, har Arsenal da spillet lige så godt. Men så stor en forskel er der nu ikke, så det bliver en tæt kamp, og forhåbentlig spiller vi op til vores bedste, hvor vi godt kan slå dem.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #32: 01 Apr 2006, 18:55 »

Så blev det til en 5-0 sejr over et utroligt ringe Villa hold. Jeg så ikke kampen, men har hørt at vi har domineret den fuldstændig, og vi kunne og burde have vundet større. Adebayor lagde ud med et hovedstød fra tæt hold, Henry lobbede den over Sørensen efter at have rundet et par mand, og allerede 1 minut inde i 2. halvleg blev det 3-0, da Henry placerede den ind på aflevering fra Adebayor. Van Persie gjorde det til 4-0 efter at have rundet Sørensen, og skudt den ind i en svær vinkel, og Diaby gjorde det til sidst til 5-0.

Den dårlige nyheder at Cesc blev skadet efter 17 minutter, og blev erstattet af Diaby. Jeg ved dog ikke hvor slem skaden er, om han er med i midtugen mod Juve...

Den gode nyhed er at Spurs tabte med 3-1 mod upåagtede Newcastle, og Bolton tabte (desværre?) mod Man Utd 1-2 på et sent mål af van Diver. Så med en kamp i hånden og 2 point up til Spurs, er vi parat til at komme op på den vigtige 4. plads, hvis CL trofæet glipper Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #33: 12 Apr 2006, 16:59 »

Cole forlader Arsenal

Hvor mon han fortsætter ??

Hvis Chelsea sælger Del Horno, er de da et bud. Men samtidig bør Real skaffe sig en ny venstre back, hvor Cole er en mulighed
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #34: 12 Apr 2006, 17:37 »

Cole forlader Arsenal

Hvor mon han fortsætter ??

Hvis Chelsea sælger Del Horno, er de da et bud. Men samtidig bør Real skaffe sig en ny venstre back, hvor Cole er en mulighed

Hvis klubben reelt vil holde på ham så finder de sikkert de "små penge" - men det kunne jo også tænkes at dette er en måde at komme af med ham på - han har jo været på kant med ledelsen efter hans små samtaler med Chelsea.

Han får sikkert ikke svært ved at finde en ny klub - der findes jo ikke mange klasse spillere som spiller venstre back.

En hel anden ting er at jeg får bræk fornemmelse når jeg oplever en spiller som Cole - prøve at gøre en principiel sag ud af en lønforhandling hvor beløbene er 30 eller 33 millioner - det er ganske enkelt uanstændigt at hæve det til noget principielt - hvor mange mennesker i england lever der ikke i fattigdom hvor en brøkdel af hans månedsløn vil udgøre deres årsløn - det er griskhed af værste skuffe !  ticked off
Logged

YNWA

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #35: 12 Apr 2006, 17:37 »

Skulle Mourinho skille sig af med del Horno? der er mange rygter om Chelsea hele tiden, men de er rent faktisk meget fornuftige med hensyn til indkøb. Og at købe en ny venstreback lige nu, tror jeg ikke sker. Cole ender i Madrid er jeg sikker på, Carlos skal til Qatar og tjene nemme olie-penge og der er stærkt brug for en ny ung arvtager.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #36: 12 Apr 2006, 17:42 »

Nu skal dette ikke blive en snak om Chel$ki. Det ville ikke gøre så meget at Cole smutter, eftersom han er lidt af en forræder og vi har Clichy som er mindst lige så god. Spørgsmålet er bare hvorvidt vi får nok penge for ham Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #37: 12 Apr 2006, 17:44 »

En hel anden ting er at jeg får bræk fornemmelse når jeg oplever en spiller som Cole - prøve at gøre en principiel sag ud af en lønforhandling hvor beløbene er 30 eller 33 millioner - det er ganske enkelt uanstændigt at hæve det til noget principielt - hvor mange mennesker i england lever der ikke i fattigdom hvor en brøkdel af hans månedsløn vil udgøre deres årsløn - det er griskhed af værste skuffe !  ticked off


Hørt!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #38: 07 Maj 2006, 19:19 »

Så må jeg hellere hive denne tråd frem igen.

En fremragende kamp så vi i dag. Gyser 1. halvleg som endte 2-2, og med 1-1 på Upton Park var alt åbent før 2. halvleg. Her slog vi dog hurtigt til, og Henry slog sejren fast på straffe, med at fuldende sit hattrick. Straffesparket var begået af netop indskiftede Johansson, som i øvrigt fik rødt for forseelsen. Han begik det mod Ljungberg. Som var blevet indskiftet på samme tidspunkt som Johansson, blot et minut tidligere. Henry kyssede desuden græsset efter målet, hvilket jeg synes var flot.

En ting mere der var flot, var at stadion var inddelt i rødt/hvidt, da alle tilskuerne havde fået enten rød eller hvid t-shirt alt efter sektionen. En levende Tifo, utrolig flot!

Men et flot farvel til Highbury. Hammers slog overraskende et halvsygt Spurs hold med 2-1, og dermed er 4. pladsen sikret, og dermed også CL bold til næste år, hvis nu finalen skulle glippe Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #39: 07 Maj 2006, 19:26 »

Så må jeg hellere hive denne tråd frem igen.

En fremragende kamp så vi i dag. Gyser 1. halvleg som endte 2-2, og med 1-1 på Upton Park var alt åbent før 2. halvleg. Her slog vi dog hurtigt til, og Henry slog sejren fast på straffe, med at fuldende sit hattrick. Straffesparket var begået af netop indskiftede Johansson, som i øvrigt fik rødt for forseelsen. Han begik det mod Ljungberg. Som var blevet indskiftet på samme tidspunkt som Johansson, blot et minut tidligere. Henry kyssede desuden græsset efter målet, hvilket jeg synes var flot.

En ting mere der var flot, var at stadion var inddelt i rødt/hvidt, da alle tilskuerne havde fået enten rød eller hvid t-shirt alt efter sektionen. En levende Tifo, utrolig flot!

Men et flot farvel til Highbury. Hammers slog overraskende et halvsygt Spurs hold med 2-1, og dermed er 4. pladsen sikret, og dermed også CL bold til næste år, hvis nu finalen skulle glippe Opstemt

Tifo'en kan der ikke pilles ved, en af de bedste jeg nogensinde har set.  Thumbs Up

Flot afskedssejr til Arsenal, selvom Lehmann ikke så alt for god ud ved Wigans mål

Hammers
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #40: 07 Maj 2006, 19:29 »

Enig, det så skidt ud med Lehmann. Men ok, han har haft en fabelagtig sæson, han skulle vel lige runde den af med en fejl. Det er jo det omvendte af sidste sæson Grin
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #41: 07 Maj 2006, 19:32 »

Enig, det så skidt ud med Lehmann. Men ok, han har haft en fabelagtig sæson, han skulle vel lige runde den af med en fejl. Det er jo det omvendte af sidste sæson Grin

Så står han sikkert en dårlig sæson efter VM Grin

mht. afstemningen, så ved alle jo godt hvem der vinder Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #42: 23 Maj 2006, 14:34 »

Arsenal sikrer sig Rosicky

Godt for Arsenal, har altid godt kunne lide Rosicky! Wink
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: The Gunners!
« Svar #43: 23 Maj 2006, 14:42 »

Arsenal sikrer sig Rosicky

Godt for Arsenal, har altid godt kunne lide Rosicky! Wink

Rigtig godt køb. Deres midtbane bliver da efterhånden rigtig stærk, men nu mister de naturligvis også Pires. En god handel.
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Gunners!
« Svar #44: 23 Maj 2006, 15:17 »

NICE NICE NICE!  Thumbs Up

Lad bare Pires gå så, men han skal dog have tak for en stribe gode år, og hvis han går, så alt held fremover til vores allesammens straffesparkseksper t!  funny
Logged

Go you Gunners!

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 1043 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010