home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 309 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 199 200 [201] 202 203 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1068548 gange)
Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3000: 10 Aug 2008, 17:09 »

Barry for dyr til The Scousers
Jeg har en lille teori om at det måske kan have noget med Arsenal at gøre.
Tidligere er der blevet sagt i pressen at Wenger efter sigende skulle ha' kontaktet Villa's manager og med sine gode kontakter fik lavet en eller anden deal sammen. Det kan måske være at det kunne ha' noget at gøre med at Barry nu lige pludselig er for dyr til Liverpool.
Altså, jeg tænker at Wenger har en aftale med Villa's manager og fået en deal sat sammen så at de hæver prisen på Barry så Liverpool ville melde sig ud af kampen om Barry og at Wenger så i de sidste dage af transfersvinduet henter Barry for en behagelig sjat penge. Så måske var Wengers presseudtalelse i går et spil fra galeriet. Men som sagt, så er det jo bare nogle tanker jeg har gjort mig Wink

Liverpools ejere har jo været ude at sige at Benitez skal sælge, hvis han har tænkt sig at investere yderligere, så jeg tror nærmere det er et forsøg på at presse Arsenal en smule på Alonsos pris - skulle han blive erhvervet, selvom Wengers seneste udtalelser ikke umiddelbart peger derpå. Ellers kan jeg ikke se den store 'connection' til Arsenal.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3001: 10 Aug 2008, 17:17 »

Jeg vil meget hellere se Alonso end Barry, i Arsenal.
Jeg har altid haft respekt for Alonso, og så er ham og Fabregas rigtig gode venner.

Fabregas & Alonso på den centrale det ville være helt fantastisk.. Smiley Hævet Øjenbryn
Logged


Arsenal Football Club


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3002: 10 Aug 2008, 19:06 »

Heh, jeg havde ikke lige haft læst den artikel fra bold.dk. Som det ser ud nu, ser det ud til at Alonso og Barry er de to der rygtes mest til Arsenal. Jeg må helt ærligt sige at jeg stadig ikke ser Alonso som den næste Arsenal spiller. Det er yderst YDERST sjældent at vi handler med Liverpool, og på trods af (og måske også på grund af?) at Alonso har været plaget af skader, så tror jeg at Wenger undsiger sig ham. Alonso har ikke spillet specielt meget for Liverpool i seneste sæson, og jeg tror ikke at han vil satse på en spiller der er meget skadet, og især ikke fra Liverpool. Jeg tror (og håber) mest på Barry af de to. Bl.a. fordi at Barry er en af de få englændere i England, som ikke er blevet snuppet af Liverpool eller United for en forfærdelig høj pris, og fordi at han er en af de få der har talent nok til at være på Arsenals hold. Han er desuden lige præcis den spillertype som vi har brug for, og som Grønthandleren også pointerer, så tror jeg at Wenger har gode forbindelser til Aston Villa.

Jeg tror dog i bund og grund ikke på at det bliver hverken Alonso eller Barry. Wenger har en tendens til ikke at købe i England, og hans forsøg med f.eks. Jeffers og Wright er jo bare pragteksempler på at det ikke kan betale sig at hente dyre spillere i England. Jeg tror ikke at han henter nogen før den allersidste uge af transfervinduet, og måske også først på den allersidste dag. Det skulle ikke undre mig om det bliver en af de spillere som der IKKE har været oppe og vende, men jeg sætter min lid til ordene "Wenger knows".
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3003: 10 Aug 2008, 23:44 »

Der er også rygter om Yaya Toure samt Cani. Cani var lidt af en helt i FM inden patchen.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3004: 11 Aug 2008, 12:16 »

Ruben De La Red ville være et super køb!
Fabregas og De La Red kender også hinanden fra landsholdet, ligesom Alonso. De er nok ikke lige så tætte venner som Fabregas og Alonso, men det ville da være en fordel.
Logged


Arsenal Football Club


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3005: 11 Aug 2008, 12:25 »

Barry ville være perfekt.
Alonso ville være fint.
De La Red ville være ok.

Der er dog en som ligner en mere sandsynlig Wenger-handel: Gökhan Inler fra Udinese. Jeg kender intet til ham, og vil derfor ikke kommentere på hans evner, men rygterne svirrer kraftigt omkring ham, og han ville være en mere typisk signing end nogen af de førnævnte.
Logged



Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3006: 11 Aug 2008, 12:39 »

Ved ikke om jeg bare er langsom, men hvor er Arsenals officielle hjemmesides design dog fedt!
www.arsenal.com
Logged


Arsenal Football Club


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3007: 11 Aug 2008, 12:43 »

Det er blevet ændret over natten, men ja det er lidt mere overskueligt og fremhæver de seneste nyheder mere end det gamle design.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3008: 11 Aug 2008, 12:45 »

Nice nok at de har en reklame for Community Shield, hvor de ikke engang selv er med, men derimod deres konkurrent Man Utd.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3009: 11 Aug 2008, 12:49 »

Håber for alt i verden at Kolo er klar til Twente kampen.
Bliver den vist i flimmeren?
Logged


Arsenal Football Club


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3010: 11 Aug 2008, 13:16 »

Ved ikke om jeg bare er langsom, men hvor er Arsenals officielle hjemmesides design dog fedt!
www.arsenal.com

Det kan godt være jeg bare er forandringssky, men jeg kunne bedre lide det gamle.
Logged



Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3011: 11 Aug 2008, 14:13 »

Nice nok at de har en reklame for Community Shield, hvor de ikke engang selv er med, men derimod deres konkurrent Man Utd.

Hvor er det et godt bidrag til tråden. Desuden så er det en reklame fra Setanta Sports.
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3012: 11 Aug 2008, 14:19 »

Det kan godt være jeg bare er forandringssky, men jeg kunne bedre lide det gamle.

Ja det tager nok lidt tid at vænne sig til. Men det gjorde det jo også med det nye manager-skin og det er jo fint nok efter lidt tid.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3013: 11 Aug 2008, 14:21 »

Det nye manager-skin er absolut ikke fint nok efter lidt tid, og af samme grund fik jeg heller ikke spillet FM08 før jeg fandt et tilfredsstillende skin. Tunge
Logged



Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #3014: 11 Aug 2008, 14:30 »

Det nye manager-skin er absolut ikke fint nok efter lidt tid, og af samme grund fik jeg heller ikke spillet FM08 før jeg fandt et tilfredsstillende skin. Tunge

Hehe.. For os dovne er det  Wink Men opsætningen på den 'nye' side er ihvertfald bedre synes jeg, måske knap så lys i det, så ville det være bedre.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 199 200 [201] 202 203 ... 1043 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010