home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 304 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 197 198 [199] 200 201 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1068561 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2970: 04 Aug 2008, 15:01 »

Der har været lidt gang i den i dag. Der rygtes om at vi er tæt på at sikre den spanske midtbanespiller, Xabi Alonso. hvilket jeg rigtig gerne vil have. Han er gode venner med Fàbregas, har læst at de ofte sms'er sammen og sådan. Så tror de har et fint kendskab sammen, og måske kan Fàbregas lokke ham til klubben.

Derudover har det nyeste skud på stammen, Jack Wilshere, fået nyt nummer i dag. Han overtager Gilberto Silvas nummer 19, hvilket betyder at han er med i førsteholdstruppen næste sæson. Håber på at han får spilletid i Premier League, da jeg synes han har potentiale til det. Han er en fantastisk joker, som vi nok skal få en masse gavn af. Han har spillet godt i alle opstartskampe, så hvorfor skulle han ikke forsætte sådan.

Det tegner rigtig godt for næste sæson, da reserverne er  blevet stærkere, og hvis vi får en Xabi ser vi skræmmende ud. I mine øjne er Alonso meget bedre end Flamini. Måske fighter han ikke lige så meget, men næsten. Og Fab og Xabi skal nok udgøre den stærkeste centrale midtbane sammen.

Glæder mig til den 16!
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2971: 04 Aug 2008, 22:51 »

Der har været lidt gang i den i dag. Der rygtes om at vi er tæt på at sikre den spanske midtbanespiller, Xabi Alonso. hvilket jeg rigtig gerne vil have. Han er gode venner med Fàbregas, har læst at de ofte sms'er sammen og sådan. Så tror de har et fint kendskab sammen, og måske kan Fàbregas lokke ham til klubben.

Derudover har det nyeste skud på stammen, Jack Wilshere, fået nyt nummer i dag. Han overtager Gilberto Silvas nummer 19, hvilket betyder at han er med i førsteholdstruppen næste sæson. Håber på at han får spilletid i Premier League, da jeg synes han har potentiale til det. Han er en fantastisk joker, som vi nok skal få en masse gavn af. Han har spillet godt i alle opstartskampe, så hvorfor skulle han ikke forsætte sådan.

Det tegner rigtig godt for næste sæson, da reserverne er  blevet stærkere, og hvis vi får en Xabi ser vi skræmmende ud. I mine øjne er Alonso meget bedre end Flamini. Måske fighter han ikke lige så meget, men næsten. Og Fab og Xabi skal nok udgøre den stærkeste centrale midtbane sammen.

Glæder mig til den 16!

Ja, Xabi Alonso er virkelig en klassespiller, med rigtig gode dødboldsegenskaber. Hvis ham og Fabregas er så gode venner, bliver det bare en ekstra bonus for os. Han har været skadet meget i sidste sæson, og derfor har han haft det svært i sidste sæson. Hvis han holder sig skadesfri har vi to spillere på midten, som sjældent laver fejlafleveringer!

Jeg er også dybt imponeret over den lille, unge Jack Wilshere! Det var vildt godt da han snørede Salgado, den gamle rutinerede ræv. Hvis han får masser af spilletid, og de andre reserver også får spilletid, kan vi nemt spare ekstra penge på transfers, som vi ellers allerede er gode til.
Smiley
Logged


Arsenal Football Club


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2972: 04 Aug 2008, 22:56 »

Jeg var også glad for at se Vela, og Nasri i aktion.

Vela lavede ingen fejl, men skilte sig heller ikke ud. Han holder utrolig godt på bolden, indtil han kan spille en den til en fri medspiller.
Han skal nok blive rigtig god og et par sæsoner, endnu bedre en han allerede er!

Nasri spillede en rigtig god kamp. Han står aldrig stille, og vi kommer ikke til at savne Hleb på banen, når vi har Nasri. Når han udfordrer, og han kan se at det ikke kan lykkedes, spiller han den bare, i stedet for at udfordre, og miste bolden. Det er en rigtig god ting.
Logged


Arsenal Football Club


Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2973: 04 Aug 2008, 23:12 »

Det var nydeligt og se Arsenal mod Real Madrid. De ser skræmmende gode ud. Jack Wilshere så ud til at være en mand man skal holde øje med. men jeg har kun set ham denne ene gang, så jeg kan ikke rigtigt vurdere ham Opstemt.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2974: 04 Aug 2008, 23:30 »

Dejligt og lidt vildt, at Wilshere er blevet sat på 1. holdet efter træningskampene. Jeg så ikke kampen mod hverken Juve eller Real, men i de andre kampe har han ihf. imponeret voldsomt (som jeg også skrev) - Så det er dejligt at Wenger viser ham tiltro.

Vi har desuden også skrevet en langtidskontrakt med Traoré i dag - Den nye Clichy. Dejligt med verdens bedste venstre back, og et ungt talent der tegner til at blive lige så god på den plads.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2975: 05 Aug 2008, 18:45 »

Dejligt og lidt vildt, at Wilshere er blevet sat på 1. holdet efter træningskampene. Jeg så ikke kampen mod hverken Juve eller Real, men i de andre kampe har han ihf. imponeret voldsomt (som jeg også skrev) - Så det er dejligt at Wenger viser ham tiltro.

Vi har desuden også skrevet en langtidskontrakt med Traoré i dag - Den nye Clichy. Dejligt med verdens bedste venstre back, og et ungt talent der tegner til at blive lige så god på den plads.
Ja, og hverken Clichy, Sagna eller Flamini var med til EM.. Raymond Domenech har vidst ikke styr på tingene!
 Grin
Logged


Arsenal Football Club


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2976: 05 Aug 2008, 20:59 »

Vi så jo også hvordan det gik Frankrig - De tre gunners ville i det mindste have vist det kampgejst som ingen af de andre gjorde! Især Flamini ville have kæmpet røven ud af bukserne, men Clichy ville også kunne skabe noget ravage fremad!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2977: 05 Aug 2008, 21:01 »

Vi så jo også hvordan det gik Frankrig - De tre gunners ville i det mindste have vist det kampgejst som ingen af de andre gjorde! Især Flamini ville have kæmpet røven ud af bukserne, men Clichy ville også kunne skabe noget ravage fremad!

Ja, og han er bedre end Abidal, helt sikkert..
Flamini er da bedre end Toulalan efter min mening, men det var Domenechs valg, og det fik han at mærke.
 Grin
Logged


Arsenal Football Club


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2978: 05 Aug 2008, 21:06 »

Ja, og hverken Clichy, Sagna eller Flamini var med til EM.. Raymond Domenech har vidst ikke styr på tingene!
 Grin
Raymond Domenech er en retarderet nar for at sige det mildt. Han har ikke styr på noget som helst og det undrer mig voldsomt meget, at Federátion Football Francaise (Det franske fodboldforbund) valge at forlænge med ham. ticked off
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2979: 06 Aug 2008, 09:37 »

Logged


Arsenal Football Club


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2980: 06 Aug 2008, 09:38 »

Det ser lyst ud for den unge herre. Han skal have en masse indskiftninger i de kommende sæsoner, og så er han en kommende storspiller. Han bliver rigtig spændende at følge, og jeg vil da følge ham tæt, uden tvivl.
Logged


Arsenal Football Club


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2981: 09 Aug 2008, 17:31 »

Nogen der så kampen i går? Dejligt at de viser træningskampene på C+!

Vi var bagud 0-2 i halvlegen på to dumme forsvarsfejl. Især Touré så ikke godt ud i 1. halvleg. Vi kom dog stærkt ud efter pausen, og Ade scorede på et flot indlæg fra Eboue, og så scorede vores egen Bendtner - På et oplæg fra Ade. Ade sluttede selv af med at score til stillingen 3-2. Fantastiskt comeback. Som Wenger sagde bagefter kampen, så er vores midtbane dog for tynd, da Nasri og Diaby lige pt. er ude med skader, og han vil derfor stadig gerne hente en forstærkning.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2982: 09 Aug 2008, 17:40 »

Jeg så ikke kampen som sådan. Men jeg har set highlightsene og det så meget fornuftigt ud, hvis vi ser bort fra Ajax' to mål. Comebacket viser at truppen har selvdicisplin og det er vigtigt. Det er én af de ting vi får brug for næste sæson. Angrebsspillet virker til at køre godt og hurtigt som det plejer og det er dejligt at se Ade og Nick arbejde sammen på den måde som de gjorde igår. Flot kamp af Ade da han, som du siger, står for alle 3 mål. Derudover er Bendtner også kommet rigtig godt igang i år.
Jeg er enig i Wengers konklusion, SELVOM jeg ikke så kampen. Jeg har hele tiden gerne ville ha' haft en rigtig defensiv arbejdsivrig midtbanespiller og det mener jeg stadig vi mangler. Jeg glæder mig til at se hvad Wenger smidder op på bordet inden vinduet lukker.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2983: 09 Aug 2008, 19:52 »

I dag spilles kamp 2 i Amsterdam Tournament så hvor vi møder Sevilla. Vi har byttet hele start 11'eren ud, så opstillingen ser i dag således ud:
Fabianski, Gibbs, Djourou, Senderos, Hoyte, Wilshere, Ramsey, Randall, Thomas, Vela, Bendtner. I går var det:
Almunia, Clichy, Gallas, Toure, Sagna, Eboue, Fabregas, Denilson, Walcott, Van Persie, Adebayor.

Efter 1. halvleg, står stillingen 1-0 til Arsenal. Bendtner var tæt på allerede i det første minut, og efter 4 minutter var det Vela der stod for stillingen. Vi har dog ikke haft specielt meget af spillet siden da, og Sevilla har haft nogle store chancer. Jeg vil fremhæve Senderos der har stået rigtig godt i forsvaret, samt Fabianski der har haft nogle gode indgreb. På den negative side, kan man godt se at Thomas er med på afbud fra Traore, og så har Ramsey mistet mange nemme bolde, og han bør takke Senderos for at vi ikke har indkasseret nogle mål..

Det bliver spændende at se hvad der sker i 2. halvleg!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2984: 09 Aug 2008, 20:11 »

Nu har jeg så mistet forbindelsen i starten af 2. halvleg, så hvis du vil skrive lidt om dit synspunkt på 2. halvleg og kampen som helhed ville det være kanont!
Logged

Sider: 1 ... 197 198 [199] 200 201 ... 1043 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010