home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:58:01 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
I dag kl. 19:31:58 Bubbles Blogkonkur... #13 - Danish Viking Wa...
01 Jun 2024, 21:57 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23319
  0 Brugere, 526 Gæster Online.

Indlæg: 1132815 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aj1493774
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 195 196 [197] 198 199 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1074256 gange)
Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2940: 03 Aug 2008, 17:07 »

Tror det bliver et brag af en kamp trods det er en venskabskamp Opstemt
Logged


Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2941: 03 Aug 2008, 17:14 »

HVORFOR SKAL VI SIDDE OG SE BINGO?? det burde da gå i gang nu :S
Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2942: 03 Aug 2008, 18:15 »

Fin første halvleg, men med al den boldbesiddelse skal vi komme frem til flere chancer.
Men kan tydeligt mærke at Senderos, Denilson og Diaby, normalt ikke er i startopstillingen, men Diaby gør det fint.
Denilson er alt for meget oppe at køre, han virker så anspændt. Clichy har flere gange løbet langs kanten, men det er lidt som om at Denilson kun har rettet sit hoved mod målet, og spiller den konstant gennem midten.
Jeg er tilgengæld dybt imponeret over Nasri, Walcott og RvP! RvP har forståelse for spillet som ingen andre, og han holder på bolden indtil han kan spille én, og derfor har han også brokket sig til sine holdkammerater over at de skal gøre sig spilbare. Forståeligt nok!
Nu må vi bare vente på at Vela og Bendtner kommer på banen, og scorer et par kasser.. Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


Æsop
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2943: 03 Aug 2008, 18:22 »

Dér mistede vi Henry, men alligevel spillede vi bedre end årene før.
At i spillede bedre sidste år, end i havde gjort det foregående år, er vel en sandhed med modifikationer.

  Javist spillede Arsenal sidste år ( som altid under Wenger) Flot teknisk fodbold, med gode kombinationer. Men når det kom til den afgørende aflevering, og ikke mindst afslutning, lod det efter min ringe overbevisning stadig end del tilbage at ønske. Ligesom det jo som bekendt endte med at Arsenal da det begyndte at tælle noget, gik helt kolde, og jo efter sæsonen kunne konstatere, at de i virkeligheden ikke havde været i nærheden af at vinde noget som helst.

  Jeg synes ikke Arsenal spil sidste år var bedre end med Henry, Ja Adebayor og andre tog mere ansvar i Henrys fravær, men personligt synes jeg nu Henrys udfoldelser på egen hånd, var langt mere spektakulære, og interessante at følge, end hans efterfølgeres.

 Til slut, er det for en påstået topklub, vel ikke ligefrem en fantastisk sæson, når man ikke engang er tæt på at hive en titel hjem til klubben.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2944: 03 Aug 2008, 18:27 »

Til slut, er det for en påstået topklub, vel ikke ligefrem en fantastisk sæson, når man ikke engang er tæt på at hive en titel hjem til klubben.

Lå Arsenal, mig bekendt, ikke nummer 1 gennem det mest af sæsonen. At sige de ikke engang var tæt på er noget bras at lukke ud. Arsenal var meget tæt på at hive trofæet hjem, men efter at Eduardo blev skadet, havde Arsenal et kæmpe formdyk. Arsenal var meget tæt på at vinde sidste år, men faldt sammen til slut.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2945: 03 Aug 2008, 18:30 »

ADEBAYOR!!!!!

Så koldt, så perfekt - og han kysser klublogoet i jubelscenen. Elsker dig Ade!
Logged

Æsop
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2946: 03 Aug 2008, 18:31 »

Lå Arsenal, mig bekendt, ikke nummer 1 gennem det mest af sæsonen. At sige de ikke engang var tæt på er noget bras at lukke ud. Arsenal var meget tæt på at hive trofæet hjem, men efter at Eduardo blev skadet, havde Arsenal et kæmpe formdyk. Arsenal var meget tæt på at vinde sidste år, men faldt sammen til slut.
At blive nummer 3, og med 3 kampe igen at reelt at have udspillet sin rolle, det er vist ikke at være i nærheden af et mesterskab..
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2947: 03 Aug 2008, 19:24 »

At i spillede bedre sidste år, end i havde gjort det foregående år, er vel en sandhed med modifikationer.

  Javist spillede Arsenal sidste år ( som altid under Wenger) Flot teknisk fodbold, med gode kombinationer. Men når det kom til den afgørende aflevering, og ikke mindst afslutning, lod det efter min ringe overbevisning stadig end del tilbage at ønske. Ligesom det jo som bekendt endte med at Arsenal da det begyndte at tælle noget, gik helt kolde, og jo efter sæsonen kunne konstatere, at de i virkeligheden ikke havde været i nærheden af at vinde noget som helst.

  Jeg synes ikke Arsenal spil sidste år var bedre end med Henry, Ja Adebayor og andre tog mere ansvar i Henrys fravær, men personligt synes jeg nu Henrys udfoldelser på egen hånd, var langt mere spektakulære, og interessante at følge, end hans efterfølgeres.

 Til slut, er det for en påstået topklub, vel ikke ligefrem en fantastisk sæson, når man ikke engang er tæt på at hive en titel hjem til klubben.

Vi spillede flottere fodbold sidste år, end vi har gjort de andre sæsoner som jeg har fulgt!
Jeg er også enig med Cesc, vi var da meget tæt på at få mesterskabet men så gik vi nadad, men tænkt også på gennemsnitsalderen. . Nu er alle spillerne ét år ældre, og har mere erfaring end sidste sæson.

At blive nummer 3, og med 3 kampe igen at reelt at have udspillet sin rolle, det er vist ikke at være i nærheden af et mesterskab..
Det var pga. den nedtur vi havde til slut. Jo, det var tæt på, men ikke til sidst..
Vi spillede det smukkeste spil i ligaen, og lavede ét, to kombinationer. Men desværre blev Eduardo skadet, og det har påvirket spillerne, at deres holdkammerat, og "ven", brækkede benet.. Det kunne man også se efter Eduardo blev båret ud, og det var dér nedturen begyndte. Jeg er sikker på at du selv har tænkt at Arsenal bliver sgu nok mestre i år, har jeg ret i det?
Logged


Arsenal Football Club


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2948: 03 Aug 2008, 19:42 »

Så var der lige én ting til.. Hold kæft hvor har jeg INGEN respekt for Guti!
Han lavede en sviner på Denílson, og det var så tydeligt at det var en hævnaktion, og det kan i holde på for jer selv på Bernabeu!
Logged


Arsenal Football Club


ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2949: 03 Aug 2008, 19:51 »

Det var pga. den nedtur vi havde til slut. Jo, det var tæt på, men ikke til sidst..
Vi spillede det smukkeste spil i ligaen, og lavede ét, to kombinationer. Men desværre blev Eduardo skadet, og det har påvirket spillerne, at deres holdkammerat, og "ven", brækkede benet.. Det kunne man også se efter Eduardo blev båret ud, og det var dér nedturen begyndte. Jeg er sikker på at du selv har tænkt at Arsenal bliver sgu nok mestre i år, har jeg ret i det?

Ja Arsenal førte ligaen i lang tid, men i de sidste 10 runder (hvor titler trods alt afgøres) var de ikke rigtig med i kapløbet. Personligt troede jeg aldrig rigtig på at titlen kom til Arsenal, fordi de havde de sene kampe på Old Trafford og Stamford Bridge - som de jo tabte.
Og prøv at holde det med det flotte spil ude af det - det ændrer ikke på at de ikke var tætte på titlen.
Det med Eduardo er bare en dårlig undskyldning, med alt respekt for tragedien. Det påvirkede dem sikkert i netop den kamp, men over resten af sæsonen? Det finder jeg usandsynligt. I stedet ville jeg skyde skylden på alderen som også er blevet nævnt. Ikke at det ser meget bedre ud i kommende sæson.
Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2950: 03 Aug 2008, 20:02 »

Ja Arsenal førte ligaen i lang tid, men i de sidste 10 runder (hvor titler trods alt afgøres) var de ikke rigtig med i kapløbet. Personligt troede jeg aldrig rigtig på at titlen kom til Arsenal, fordi de havde de sene kampe på Old Trafford og Stamford Bridge - som de jo tabte.
Og prøv at holde det med det flotte spil ude af det - det ændrer ikke på at de ikke var tætte på titlen.
Det med Eduardo er bare en dårlig undskyldning, med alt respekt for tragedien. Det påvirkede dem sikkert i netop den kamp, men over resten af sæsonen? Det finder jeg usandsynligt. I stedet ville jeg skyde skylden på alderen som også er blevet nævnt. Ikke at det ser meget bedre ud i kommende sæson.

Det med Eduardo er ingen dårlig undskyldning. De mistede en vigtig spiller med et brag!
Ja, alderen gjorde meget, og den var også skyld i at vi ikke lige havde det sidste punch til at blive ved med de gode kampe, og resultater.. Men fordi de skulle møde Man U og Chelsea til sidst i sæsonen, så troede du ikke på det? Huh
Hvor tit har vi ikke vist at vi kunne udspille modstanderne fuldstændigt? 5-0 mod Derby, 6-2 mod Derby, 4-0 mod Everton og 7-0 mod Slavia Prag.. Mange af de andre kampe vi vandt, var også med masser af chancer til os, og meget sikre sejre..
Logged


Arsenal Football Club


ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2951: 03 Aug 2008, 20:07 »

Det med Eduardo er ingen dårlig undskyldning. De mistede en vigtig spiller med et brag!
Ja, alderen gjorde meget, og den var også skyld i at vi ikke lige havde det sidste punch til at blive ved med de gode kampe, og resultater.. Men fordi de skulle møde Man U og Chelsea til sidst i sæsonen, så troede du ikke på det? Huh
Hvor tit har vi ikke vist at vi kunne udspille modstanderne fuldstændigt? 5-0 mod Derby, 6-2 mod Derby, 4-0 mod Everton og 7-0 mod Slavia Prag.. Mange af de andre kampe vi vandt, var også med masser af chancer til os, og meget sikre sejre..

Ok vi er bare uenige om det med Eduardo.

Men ja det var derfor jeg ikke troede på at Arsenal ville vinde ligaen. Og de eksempler du kommer med er jo elendige. Arsenal slog Derby stort. Ok Derby - det dårligste hold i Premier League i årtier. Og Slavia Prag var i min mening det dårligste hold i ChL sidste år. Derby, Prag og Everton er jo ikke United og Chelsea på deres hjemmebaner.
Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2952: 03 Aug 2008, 20:13 »

Ok vi er bare uenige om det med Eduardo.

Men ja det var derfor jeg ikke troede på at Arsenal ville vinde ligaen. Og de eksempler du kommer med er jo elendige. Arsenal slog Derby stort. Ok Derby - det dårligste hold i Premier League i årtier. Og Slavia Prag var i min mening det dårligste hold i ChL sidste år. Derby, Prag og Everton er jo ikke United og Chelsea på deres hjemmebaner.

Efter min mening er det ikke hver dag man vinder så stort.. Du kan sagtens sige at det er svage hold, men det er stadig store sejre.. Så skider jeg på hvem de møder, men bare de vinder, og spiller dem ud af stadion.
Logged


Arsenal Football Club


Niko
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2953: 03 Aug 2008, 20:14 »

Hvor tit har vi ikke vist at vi kunne udspille modstanderne fuldstændigt? 5-0 mod Derby, 6-2 mod Derby, 4-0 mod Everton og 7-0 mod Slavia Prag..

Den 4-0 var ren og skær held. Vi var ikke engang tæt på at udspille Everton, vi scorede bare et par kasser. At vinde så stort over Slavia Prag vil jeg heller ikke mene var at udspille dem helt. Vi lavede mange mål, og havde bolden mest, men de var stadig med i meget af kampen i mine øjne (Har faktisk alle målene på min mobil, lidt nørd). Men Slavia Prag var kun helt væk i det sidste kvarter, resten af kampen, synes jeg at de var fint med, trods vores mange scoringer.

Derby-kampene giver jeg dog ret i, men det er der ingen speciel ting i at gøre. Hvem gjorde ikke det sidste år?

At udspille hold har vi gjort i et par kampe, hvor vi egentlig ikke har lavet mange mål, men skabt mange chancer. At udspille modstanderen betyder ikke at vinde med mange mål - at udspille betyder at de andre nærmest ikke rører bolden osv. Vi udspillede et par hold sidste år, men hverken Everton eller Slavia Prag. Dem vandt vi over med mange mål, vi udspillede dem ikke.

Men ingen tvivl om at Arsenal spiller det mest seværdige fodbold. Det skal bare føre til pokaler, som jeg håber på næste år. Jeg synes der er en fin mulighed for en titel i Premier League, da vores reserver er blevet bedre. Walcott er virkelig giftig for tiden, Bendtner er meget giftig, samme med Vela og vi har en god joker i Wilshere, som jeg håber får spilletid i PL næste år. Nacer Barazite, Henri Lansbury og Kieran Gibbs er også blevet ældre - det tegner godt.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2954: 03 Aug 2008, 20:20 »

Ja, jeg håber at vi kan vinde PL, eller CL, næste år.. Walcott har ikke fået nummer 14 for sjov, og det kunne man også se idag mod Real.
Men ligefrem heldigt var 4-0 sejren over Everton, ikke. Men vi udspillede dem ikke, men det var en storsejr, og det kan jeg li'.. Smiley
Logged


Arsenal Football Club


Sider: 1 ... 195 196 [197] 198 199 ... 1043 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010