home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 228 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 198 199 [200] 201 202 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1068721 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2985: 09 Aug 2008, 20:21 »

Nu har jeg så lige været ude med hunden så jeg følger med fra nu af Tunge Jeg skal nok skrive om det efter kampen.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2986: 09 Aug 2008, 20:48 »

Haha, det skal der også være plads til Wink Og mange tak Peace
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2987: 09 Aug 2008, 20:52 »

Kampen endte 1-1... Sevilla sad tungt på 2. halvleg, og skabte chance efter chance mod et Arsenal hold som hverken kunne markere eller holde på bolden. Gibbs så rigtig dårlig ud over for Navas, mens Hoyte overhovedet ikke fattede konceptet i at markere. Gang på gang slap de fri på fløjen, og det var da også et indlæg fra Navas der blev sparket ind til 1-1. Vi kan takke Fabianski for at vi ikke tabte, og være en smule stolte af at vores reserver fik 1-1 mod et næsten fuldtalligt Sevilla mandskab. Det er så også det eneste positive der er at sige efter denne kamp. Holdet så rigtig skidt ud, og Bendtner og Vela faldt ud af kampen, samtidig med midtbanen. Sagna, Denilson og Walcott blev sat på banen i 2. halvleg, men ligelidt hjalp det. Nu bliver det rigtig spændende at se onsdagens kamp mod Twente, hvor Nasri skulle være klar igen.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2988: 09 Aug 2008, 20:58 »

Det lyder skidt, men fair nok. Der var en del unge og urutinerede spillere med idag, hvilket jeg vil tro har en stor indflydelse på kampen idag, desværre. Da jeg gerne havde set os banke Sevilla ud af banen. For mig er Arsenal et spørgsmålstegn inden jeg får set dem i de sidste træningskamp(e?) og i de første Premier League kampe for jeg synes virkelig at vores trup er svær at bedømme. Og jeg, som altid er meget kritisk når jeg er usikker, tror ikke vi kan gøre noget stort ud af os, som vi gjorde sidste år. De andre hold ved at de skal passe på os og med alle de unge spillere er jeg meget usikker. Men alt kan jo ske. Jeg mener bare at vi har et for ungt hold. Wenger bliver ved med at købe unge spillere, hvor jeg gerne havde set ham købe en mere rutineret midtbanespiller end Bischoff. Men det er min mening.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2989: 09 Aug 2008, 20:58 »

Arsenal har altid været den klub jeg altid ønskede skulle tabe...... det skete godt nok ikke så tit  ticked off men igennem årtier spillede det noget af det mest defensive kujon fodbold...... derfor irriterer det mig at må indrømme at arsenal anno 2008 og de seneste mange år har spillet sprudlende bold.... jeg glæder mig til at følge Arsenal i år - truppen er måske ikke fyldt med topstjerne men har efter min mening en god balance af unge spillere der er sultne og vil vinde.... spændende om de kan holde over en hel sæson..... jeg tror vi ser dem i top 3........ efter Man utd og Liverpool  Wink
Logged

YNWA

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2990: 09 Aug 2008, 21:02 »

Ja, du kan nok huske os fra Grahams tid, med "boring boring Arsenal" hvor vi igennem næsten hver eneste kamp kunne synge "one-nil to the Arsenal" - For når vi havde scoret, stod den på defensivt fodbold. Jeg er glad for at det ikke er sådan mere, men at vi nu spiller det flotteste fodbold i Europa.

Grønthandleren: Ja, Bischoff er et gamble, og det har Wenger da også sagt. Men du skal så også huske at han har sagt at han vil hente en erfaren midtbanespiller inden vinduet lukker - Det vel at mærke efter signingen af Bishoff. Så jeg tror da stadig at der kommer en rutineret defensivt midtbanespiller, som vi har brug for.

Men jeg har personligt heller ingen anelse om hvordan det vil gå til næste år. Vores venskabskampe har været lidt op og ned, så det er ikke til at sige.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2991: 09 Aug 2008, 21:09 »

De Buur: Da de første begyndte at råbe "Boring, boring Arsenal!", da begyndte samtlige klubber i Premier League at kopiere vores spillestil, dog blev der ikke råbt "Boring, boring X!" efter dem. Hvorfor ved jeg ikke.

Hawkinz: Jeg har ikke været hjemme i lang tid og har måske overhørt den pressemeddelelse. Men det beroligere mig i hvert fald at høre det for med den midtbane vi har nu tror jeg roligt vi kan vinke farvel til en medalje. Der er simpelthen ikke de defensive kvaliteter som en midtbane i Premier League skal ha'.
« Seneste Redigering: 09 Aug 2008, 21:10 af Grønthandleren » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2992: 10 Aug 2008, 11:29 »

Der har ellers været mange nyheder om det Tunge

Du kan f.eks. læse den seneste på Arsenal.com, hvor der står følgende

“At the moment, I am not close to concluding any transfer deal, because I am too busy here,” he said after Saturday’s 1-1 draw against Sevilla in Amsterdam. “Maybe next week something can happen, but for now we have to focus on the Champions League and forget about transfers because it is a big target for us.”

Wenger also refused to drawn over reports that Swiss midfielder Goklan Inler, who plays for Udinese, was his primary target.

“I do not rule out anybody completely at the moment,” he commented. “If we were in advanced negotiations with anybody else I would say no, so everything is possible right now.”
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2993: 10 Aug 2008, 14:17 »

Haha, ja. Jeg har lige læst det i dag inden jeg loggede ind på fmf Tunge
Jeg ved intet om denne Inler og har faktisk ikke været opmærksom på ham før han blev nævnt i pressen. Hvis det viser sig at han køber Inler, for han afviser det jo ikke som sådan da han siger at alle muligheder er åbne, så vil stadig ikke være fortrøstningsfuld for jeg kender intet til Inler. Men vi kan da kun håbe at han snyder alle og laver en "Sagna-deal". Som skal forståes ved, at han IGEN køber en forholdsvis ukendt spiller og gør ham til en af de bærene kræfter i truppen.
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2994: 10 Aug 2008, 14:26 »

United & Henry?
Hvis det virkelig er rigtigt er jeg virkelig skuffet over Henry. Han har selv udtalt at han er 100% Arsenal og vil aldrig spille i en anden klub i England end Arsenal. Jeg tror så heller ikke vi skal ligge så meget i det, da det kan være et medie opspind, men man ved jo aldrig for der har været nogle få rygter før.
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2995: 10 Aug 2008, 14:45 »

Jeg tvivler også stærkt på at det sker.
Man kan jo tydeligt se i FM at han er fan af Arsenal og Liverpool, to af Man U's ærkerivaler - så never gonna happen Smiley

Ej, det må være for at sælge aviser at det rygte er blevet spredt.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2996: 10 Aug 2008, 14:49 »

Haha, jeg tænker nu ikke sådan FM relateret. Jeg kan huske, at han dengang han forlod klubben meldte ud at han aldrig ville spille i en anden engelsk klub da hans følelser for Arsenal er for store. Han har sågar svært ved at spille mod Arsenal når han spiller for Barca. Og så vil det i hvert fald blive mere end almindeligt svært at spille i en anden engelsk klub og møde hans gamle klub i Premier League.
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2997: 10 Aug 2008, 15:05 »

Barry for dyr til The Scousers
Jeg har en lille teori om at det måske kan have noget med Arsenal at gøre.
Tidligere er der blevet sagt i pressen at Wenger efter sigende skulle ha' kontaktet Villa's manager og med sine gode kontakter fik lavet en eller anden deal sammen. Det kan måske være at det kunne ha' noget at gøre med at Barry nu lige pludselig er for dyr til Liverpool.
Altså, jeg tænker at Wenger har en aftale med Villa's manager og fået en deal sat sammen så at de hæver prisen på Barry så Liverpool ville melde sig ud af kampen om Barry og at Wenger så i de sidste dage af transfersvinduet henter Barry for en behagelig sjat penge. Så måske var Wengers presseudtalelse i går et spil fra galeriet. Men som sagt, så er det jo bare nogle tanker jeg har gjort mig Wink
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2998: 10 Aug 2008, 16:45 »

Haha, jeg tænker nu ikke sådan FM relateret. Jeg kan huske, at han dengang han forlod klubben meldte ud at han aldrig ville spille i en anden engelsk klub da hans følelser for Arsenal er for store. Han har sågar svært ved at spille mod Arsenal når han spiller for Barca. Og så vil det i hvert fald blive mere end almindeligt svært at spille i en anden engelsk klub og møde hans gamle klub i Premier League.

I hans 'goodbye-video' sagde han at han ville altid have et Arsenal-hjerte, og var ved at tude da han sagde det.
Det sker heller ikke. Don't worry.. Wink
Logged


Arsenal Football Club


Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2999: 10 Aug 2008, 16:50 »

Jeg skrev det også for at argumentere for StormQ at jeg ikke troede på det af andre grunde end det der står i FM Wink

Men back to topic.. (Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre hvad Hawkinz har gjort sig af tanker:))
Barry for dyr til The Scousers
Jeg har en lille teori om at det måske kan have noget med Arsenal at gøre.
Tidligere er der blevet sagt i pressen at Wenger efter sigende skulle ha' kontaktet Villa's manager og med sine gode kontakter fik lavet en eller anden deal sammen. Det kan måske være at det kunne ha' noget at gøre med at Barry nu lige pludselig er for dyr til Liverpool.
Altså, jeg tænker at Wenger har en aftale med Villa's manager og fået en deal sat sammen så at de hæver prisen på Barry så Liverpool ville melde sig ud af kampen om Barry og at Wenger så i de sidste dage af transfersvinduet henter Barry for en behagelig sjat penge. Så måske var Wengers presseudtalelse i går et spil fra galeriet. Men som sagt, så er det jo bare nogle tanker jeg har gjort mig Wink
Logged

Sider: 1 ... 198 199 [200] 201 202 ... 1043 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010